Modelism - RHC Forum: Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi Doar vreau să văd cum e un elicopter RC.

#181 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2652
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 01 January 2015 - 01:33 PM

Exact asta ti-am recomadat si eu.

Daca pui un profil ceva mai gros, obtii portante mai mari la acelasi unghiuri, si la viteze mai mici. In plus daca folosiesti o viteza mai mica, daca poti si pale mai usoare, reduci stabilizarea giroscopica, care este principala forta care-ti reduce acceleratia in ruliu sau tangaj (mult mai mare decit inertia). Heli-ul devine mai agresiv.

De altfel se aude liber cind caleaza (rupe curgerea pe pala).

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 01 January 2015 - 01:35 PM

0

#182 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 01 January 2015 - 02:22 PM

Din experienta pot afirma ca palele din lemn la heli au un randament net inferior celor din carbon.
Vechile chituri de la Thunder Tiger ( Mini Titan si Raptor 50 deci talie 600 - le-am avut pe ambele) veneau cu pale de lemn in dotarea stoc, cum treceai pe carbon, elicopterul avea alt comportament.
Mult mai exact in zbor, dar si mult mai agresiv, la aceleasi parametri.

Vreme frumoasa si spor la zbor !

Aceasta postare a fost editata de Primus: 01 January 2015 - 02:24 PM

0

#183 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 January 2015 - 04:57 PM

Muncă şi iarăşi muncă.
I-am schimbat headul, din nou, palele şi swash-ul. Cu headul lui vibra destul de tare. Am refăcut toate reglajele din lume. La -10 grade zboară în sfîrşit bine. Adică sta singur în hower, se mişcă liniar, fără hopuri, coada rămâne în aceeaşi poziţie.
Imagine atasata: exi1.jpg
Palele negre, deşi sunt mai grele, nu îmi plac...Aş fi vrut roşii sau galbene...da or sări ele pe undeva...
Imagine atasata: exi2.jpg
0

#184 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 January 2015 - 04:59 PM

Şi pentru că s-a întunecat afara, aproape de tot, şi iarăşi vine frigul, şi-mi intră centrala in avarie (uf - GPL-ul asta), le-am parcat, la locul lor.
Imagine atasata: exi3.jpg
0

#185 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 January 2015 - 05:03 PM

Din păcate nu am reuşit să bag totul înăuntru. Nu era loc şi pentru modulul FBL, aşa că a rămas la locul lui, pe afara. Doar receptorul e inăuntru.

mbele hely au trecut pe FrSky, aşa că Sbach-ul şi MX-2-ul îşi vor primi receptoarele înapoi. Rămâne de studiat cum leg, definiv modulul de emisie în Aurora9. Dar scriem despre asta la locul unde trebuie.
0

#186 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 01 January 2015 - 05:29 PM

De ce ai schimbat canopiile intre ele? Pe cea de pro ai pus-o la sport si invers...
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#187 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2015 - 06:00 PM

Asta e cel mai urat head FBL ce l-am vazut vreodata.

Imagine atasata: exi1.jpg

E bine ca merge bine.

Asa arata un head FBL frumos

Imagine atasata: IMG_3705.jpg

tot 450 si tot cu 3g. Head-ul e vreo 12 USD
http://www.hobbyking...idproduct=12941
0

#188 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 02 January 2015 - 08:41 AM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 01 January 2015 - 05:29 PM, a spus:

De ce ai schimbat canopiile intre ele? Pe cea de pro ai pus-o la sport si invers...



uite că pe asta nu am stiut-o. Sincer, aşa am luat elicopterele...
0

#189 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 02 January 2015 - 08:45 AM

Vezi postareastiganas, la 01 January 2015 - 06:00 PM, a spus:

Asta e cel mai urat head FBL ce l-am vazut vreodata.




Păi nu ăsta e tot farmecul?... să construieşti ceva funcţional?. Am un head ca şi cel din poza ta, dar era prea simplu...

e ăsta de aici:
Imagine atasata: RP.jpg

cu alea montate aiurea.

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 02 January 2015 - 08:50 AM

0

#190 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2144
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 02 January 2015 - 12:52 PM

Eu nu am reusit astazi sa zbor 450 -ul se invartea in jurul cozii ca o pisica nebuna.
Il setam inauntru functiona unitatea Aling 3G il duceam afara si se invartea de nebun ,oare nu am asteptat sa se aclimatizeze?
desi era caldutz afara.
in schimb 500-ele cu Flybar a fost super ok facand aceeasi procedura. :blush:
stima,
0

#191 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 January 2015 - 08:06 AM

...Hehe...aseara am reuşit prima autorotaţie, involuntară. Avarii: trenul rupt, o pala fiurată, un braţ servo rupt. Cauza - s-a tupt suportul servoului de coadă. Singura soluţie a fost autorotaţia, şi parcă nu se mai învârtea aşa de tare. Aterizarea într-un malder de zăpadă. Axele par ok. Vedem la operaţie....

PS - 3G+urile mele nu au făcut probleme. (sau poate suportul ăla s-a rupt la aterizare...).
0

#192 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 January 2015 - 08:20 PM

Axe, pale, pinion principal, un brat servo, trenul rupt. A trebuit sa modific pozitia servoului de coada. Totul ok.
0

#193 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 January 2015 - 08:39 PM

Cauza trântei pe care a luat-o - ruperea suportului servoului de coadă în zbor, sau eroare a sistelului FBL pe giraţie.
0

#194 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 03 January 2015 - 08:57 PM

"Hehe...aseara am reuşit prima autorotaţie..."
Aia nu e autorotatie si nici reusita nu e,ci doar ai taiat motorul in speranta ca modelul se va invarti mai incet si poate fi controlat insa sansele ca un 450 sa il pui jos INTREG prin autorotatie sunt egale cu 0 daca nu ai conditii IDEALE(model ne avariat,altitudine minim 10m,viteza mare in picaj,sange rece si bineinteles manuta)

Eu nu am facut niciodata autorotatie cu 450-ul,mi se pare aproape imposibil(dar se poate),minimum am facut cu protosul(clasa 500)si pot sa iti zic ca daca nu il bagi tare in picaj sa prinda viteza/portanta,urmat de o infranare la limita(2-3m ) il faci muci.
Clasa 600 vine ca fulgul in autorotatie,e o placere sa faci autorotati cu el,lafel si 700-le,deci la 450-ul tau te sfatuiesc sa ii faci bladestop in aer daca vezi ca ceva e in neregula sau iminent...scapi mai ieftin.

Ps.De canopy nu ai zis nimic...a scapat?ma gandesc ca daca nu a cazut in coada(nu ai zis nimic de boom) inseamna ca a cazut in bot.
Ps.ps.A nu se confunda autorotatia cu inertia,O autorotatie se face de la o altitudine mare,daca vrei sa faci autorotatie de la 5m defapt folosesti inertia pe care o mai ai in pale dupa taierea motorului,la 5m palele nu apuca sa intre in autorotatie.

Aceasta postare a fost editata de furios: 03 January 2015 - 09:02 PM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#195 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 03 January 2015 - 09:05 PM

Intreb si eu,ca in 50 zboruri n-am schimbat nimic la heli decat 3 cupole,ce cupola sa iau fratilor?Plastic am,si se rup repede in zona grommetilor.Daca iau de fibra de sticla fac vreo afacere?
0

#196 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 03 January 2015 - 09:50 PM

Tinand cont ca prima impresie o face canopy poti lua una de fibra frumoasa cu care iesi in lume si una de plastia cu care iesi la antrenament.Cea din fibra e mai grea si mai scumpa...dar frumoasa,cea din plastic e usoara si ieftina dar vezi ca sunt 2 tipuri de plastic,aia visinie(o mizerie) si aia alba care nu se lipeste vopseaua de ea...aia e buna ca e maleabila dar e urata...daia nici nu se rupe...de urata ce e.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#197 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 January 2015 - 11:03 PM

Vezi postareafurios, la 03 January 2015 - 08:57 PM, a spus:

"Hehe...aseara am reuşit prima autorotaţie..."
Aia nu e autorotatie si nici reusita nu e,ci doar ai taiat motorul in speranta ca modelul se va invarti mai incet si poate fi controlat insa sansele ca un 450 sa il pui jos INTREG prin autorotatie sunt egale cu 0 daca nu ai conditii IDEALE



Probabil. Mă găndesc că, având mai multă experientă în helz RC ai dreptate. Am dus pasul aproape la neutru. Am decuplat motorul. A venit pe sol. Mai puţin dur decât o simplă căzătură. Cupola, boom-ul sunt ok. O pală fisurată, axul strâmb (era hk, din sârmă moartă). Axul elicii anticuplu - hk - s-a îndoit şi el. Astea pentru că s-a rupt trenul şi a lovit cu o pale pamantul. Acuma e reparat din nou.

Şi, între noi fie vorba, nici Puma nu face autorotaţie, deşi...a fost un accident la Sibiu, acum ceva vreme, cand au scăpat unii prin autorotaţie. Uf ce mai făceam odată, dar le făceam cu motoarele pornite, şi până jos. Aterizarea cu rulaj. Da alea erau scule de 7,5 t, cu două motoare....ehe, vremuri de mult apuse
Orice rotor de elicopter intră în autorotaţie. CE am observat eu la astea ale mele e că întră mai degrabă în inel turbionar, decât în autorotaţie. În îndelungile mele încercări de autorotaţii, am cam dat cu ele de pământ, mai tare, tocmai datorită inelului turbionar. Trebuie să recunosc că, desi am elicoptere de doar câteva luni, am zburat ceva cu ele. (aproape zilnic, cam câte 5 acumulatori).

Totuşi...uitre nişte coborâri mai vertiginoase cu un 450!
https://www.youtube....h?v=yLA3YsmIwmQ
0

#198 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 January 2015 - 11:13 PM

..unele chiar reusite. Dacă ăia pot....chit că mai cumpăr piese, dar trebuie să pot si eu....


https://www.youtube....h?v=ybuICrU4s0Q
0

#199 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 04 January 2015 - 02:01 AM

Iti dau in scris ca vei reusi sa faci autorotatie cu 450 insa nu vei reusi sa faci 2-3 consecutive si iti spun sigur ca dupa cateva trante cu daune mai serioase te linistesti de heli,cea ce e pacat...pentru o ambitie prosteasca cu un heli nepotrivit.
E ca si cand ai vrea sa faci o manevra acrobatica(sa zic... luping) cu un avion real(ca tot ne vorbesti de 1:1)...unele pot face,altele nu,unele fac lupingul mai frumos,altele mai urat.Concluzia e simpla,vrei luping,iti iei avion care face luping...nu il iei pe ala care nu face sau care il face prost.

450-ul are cateva dezavantaje,e foarte usor,are diametrul palelor mic si pale cu inertie mica(sunt usoare) iar pentru autorotati ai nevoie de fix contrariu,model greu,pale mari si grele.

Si daca tot vrei sa cumperi piese doar pentru a face autorotatii nu crezi ca iesi mai ieftin sa dai unul din cele 2 450-uri plus diferenta si sa iti iei un 500 sau chiar 550-600? care sunt de parere ca iti cresc procentajul de reusita considerabil...daca autorotatiile ar fi scopul dorit in materie de heli.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#200 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 January 2015 - 08:40 AM

Bineînţeles că nu autorotaţia este "ţelul" meu în hely, dar, am fost stresat mult timp să o învăţ. Se va face vreme de zbor, voi putea intra la pistă, şi, cel mai probabil, periplul meu în lumea hely RC nu va mai fi aşa de intens...

Aşa credeam şi eu, că sunt evoluţii care şe fac numai cu aeronave dedicate...până am văzut un tonou complet cu un Spartan, şi abracadabra cu Aermacchi MB-339. Trebuie doar perseverenţă.

Probabil nu o să-mi iasă autorotaţia cu astea mici, probabil o să mai dau cu ele de pământ, dar de lăsat de ele, deocamdată nu. Abia începe să-mi placă...
0

#201 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 January 2015 - 08:42 AM

Trecerea la o clasă mai mare - mă roade şi pe mine de ceva vreme....
0

#202 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 04 January 2015 - 12:34 PM

Citeaza

Iti dau in scris ca vei reusi sa faci autorotatie cu 450 insa nu vei reusi sa faci 2-3 consecutive si iti spun sigur ca dupa cateva trante cu daune mai serioase te linistesti de heli,cea ce e pacat.


Zice foarte bine furios... Autorotatia incepe sa se "simta" de la 500 incolo, eu am invatat autorotatiile doar cu 600 desi aveam si Trex 500 ( Raptorul 50 era as-ul autorotatiilor).
0

#203 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 January 2015 - 12:56 PM

Zburat din nou astăzi. Cam frig, dar ok.

Încă mai butonez la curbele de pas şi turaţie. L-am zburat şi pe cel FB. I-am refăcut şi lui o parte din setări prin staţie. Ambele zboară ok. Încî lucrez la zona de punct fix, să găsesc combinaţia de pas şi turaţie în aşa fel încât să nu mai fie aşa de senzitive. La cel FBL a fost mai simplu.
0

#204 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 04 January 2015 - 08:41 PM

Cred că trebuia să fi postat altundeva.....dar...uite ce autorotaţie face ăsta...la final...

https://www.youtube....h?v=SpUWrfpArBI

PS - cred că e primul clip cu un Hely RC care...într-adevăr mi-a placut. Optul cuban - o încântare...
0

#205 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2015 - 09:28 PM

Glumesti; asta e campion mondial de F3C, ce face (cum face) el nu pot face nici unul din baietii care zboare 3d uluitor. De unde stiu ? Nick Maxwell zboara uluitor si totusi la mondialele de F3C nu a urcat pe podium.

Vezi postareaMihai_supy, la 04 January 2015 - 08:41 PM, a spus:

Cred că trebuia să fi postat altundeva.....dar...uite ce autorotaţie face ăsta...la final...

https://www.youtube....h?v=SpUWrfpArBI

PS - cred că e primul clip cu un Hely RC care...într-adevăr mi-a placut. Optul cuban - o încântare...

0

#206 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 04 January 2015 - 10:07 PM

Sper ca ai observat faptul ca e un model DEDICAT F3C cu care nu se face 3D,deci fiecare tip de zbor cu aparatul lui.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#207 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 January 2015 - 10:59 PM

Vezi postareastiganas, la 04 January 2015 - 09:28 PM, a spus:

Glumesti; asta e campion mondial de F3C, ce face (cum face) el nu pot face nici unul din baietii care zboare 3d uluitor. De unde stiu ? Nick Maxwell zboara uluitor si totusi la mondialele de F3C nu a urcat pe podium.

Stefan,tipul asta cred ca poate face cu elicopterul si programul master de F3A. :)
Mi-a placut,un zbor foarte elegant si frumos.
0

#208 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 January 2015 - 02:32 PM

încă o zi în paradis. Terenul de fotbal de la intrarea în oraş oferă suficient spaţiu de zbor, şi ce e cel mai important - lume foarte puţină, pasionată mai mult de alergare decât de elicoptere. Am dat zăpada de pe pista de alergare la cred că e groapa cu nisip..şi uite aşa am făcut un loc de aterizare excelent...

Imagine atasata: zbor luni 1.jpg

încă mai butonez curbele de pas şi de throttle. Devine din ce in ce mai placut de zburat (cel FBL). Cu pasul foarte aproape de zero, şi cu înaintare - nu vrea să coboare. Face şi autorotaţie - chiar câteva au fost excelente, e drept că nu am aterizat, ci l-am scos în zbor orizontal cam la 1m. Am focut aterizare cu rulaj, şi decolare cu rulaj...astea sunt chiar drăguţe...

Din păcate acumulatorul Aurici a cedat friguli, şi nu am putut să stau decât o oră. Sper ca astăzi să mai descarc câţiva acumulatori....in câteva ore....

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 05 January 2015 - 02:35 PM

0

#209 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2144
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 05 January 2015 - 06:04 PM

Ba mon cher de ce mama naibii ai doua de acelasi fel ?
indiferent de FBL samd nu inteleg
ia unul mare unul mic zic! :wacko:
sti cum este 500-ele satisfaction garantata !
stima,
0

#210 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 January 2015 - 06:26 PM

O să mai treacă ceva vreme până o să mă decid dacă sau la care o să renunţ, dacă o să renunţ la vreounul din ele. Ambele îmi plac la nebunie. Deocamdată mă lupt să demarez un proiect de construcţie, şi e încă unul de făcut. O să înceapă şi zborurile F3P...uf, dacă ar fi timp destul pentru toate....
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro