Modelism - RHC Forum: Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi Doar vreau să văd cum e un elicopter RC.

#121 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 24 December 2014 - 09:45 AM

eu am luat Align 3G FL760. Aşa cum ziceai tu + preţul de cele mai multe ori face diferenţa. Am toate piesele. Probabil, după zborul de astăzi, pentru că e o vreme superbă afara, o să-l operez.
0

#122 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 25 December 2014 - 07:44 PM

M-am decis, totuşi, să nu-l operez până nu-l fac şi pe celălalt să zboare.
Ups - nu v-am zis...că are un frate. (de fapt soră, căci "panaramă" e la feminin).

Imagine atasata: hely.jpg
0

#123 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 25 December 2014 - 07:50 PM

ata e HK 450 GT FBL. Sau era. Acuma a început să se "Alignizeze" şi el.
Modulul FBL este Align 3G FL 760. Nu-i dau de cap. Este instabil. Am reuşit câteva puncte fixe. Am schimbat cam tot ce era de schimbat. Axe, coada complet, full Align, main gear şi rulment unisens Align, main shaft Align, fathering shaft, la TREI Headuri Align. Din păcate headul cu care a venit a fost deformat. Vibraţiile pe care le dădea erau peste ce pot suporta giroscoapele.

In final a primit un head DFC HK, măcar asta e drept. La turaţii ale motorului de până în 65% e ok. Cum cresc turaţia mai mult, devine foarte instabil....

E drept că nu am avut foarte mult timp de el, printre musafiri si zboruri, căci cred că am avut cel mai cald Crăciu, din toate punctele de vedere, din viaţa mea.

Vă ţin la curent cu evoluţia...
0

#124 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 25 December 2014 - 08:39 PM

Nea' Mihai vorbim de aceasi gresala pe care ai mai repetato la un momendat...
iar ai pus palele de coada invers :rofl:

Ala din poza cu Skidul stramb nu are head DFC,este head normal EFL.
Cel mai probabil ai ceva vibrati si unitatea le simte imediat.Poti incerca mai multe variante,cu 2 buretei sub senzor,cu 2 buretei si o bucata de metal intre ei sau direct cu soricel prins senzorul de frame.Daca nici asa nu merge esti obligat sa cauti cauza si provenienta vibratiilor.
Hai sa iti spun cum fac eu.
Prima data slabesc motorul si il decuplez de pe gear.Pornesc motorul de la turati joase pana la maxim si verific cu mana pusa pe frame daca motorul da vibratiile.Am avut cateva specimene care pareau ca totul e perfect si totusi se dezintegrau in aer pentru ca axul motor sau rulmenti erau praf sau stramb.
Pasul 2 dau palele jos,decuplez coada complet si ii dau gaz,daca vibratia nu se simte in frame cuplez si coada insa dau tot platoul jos ramanand doar main shaft.
Pasul 3 cu coada pusa(fara platou care se considera ca e bun) incep sa elimin din elemente,mai intai palele de coada dupa care dau gripurile jos cu butoias cu tot(nu odata am intalnit butoiasul dintre pale stramb) si raman doar cu axul pe care il pot verifica si ochiometric.
Daca inca nu am gasit nimic mai ramane o singura piesa in miscare pe varianta curea,rotita de angrenare de pe autorotation gear(la TT mai e rulmentul sau rulmenti de pe TT),dau cureaua jos si pun degetul pe rotita in timp ce se invarte motorul...daca e stramb axul se simte imediat.
Mai exista si varianta 14 in care nu gasesc nimic in toata mecanica aflata in miscare.In cazul asta de nervi DESFAC TOT HELI BUCATI si voi gasi sigur un rulment care isi bate joc de mine....
Nu exista fraza"nu stiu de unde am vibratii,am schimbat tot si degeaba"
Daca iei heli sistematic,eliminand piese pe rand nu vad cum poti sa zici"am schimbat 3 axe sau 2 cozi complete si degeaba"(eu generalizez aici pentru ca e prea comuna situatia)

Ps.Nu vreau sa aduc aminte de pale care obligatoriu trebuiesc verificate dinamic si static indiferent de situatie.

Sarbatori fericite tuturor modelistilor.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#125 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 December 2014 - 10:45 AM

Corect. Atunci nu era. Acuma este.
Imagine atasata: dfc2.jpg
0

#126 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 December 2014 - 10:48 AM

una de detaliu. Sper să nu fi greşit din nou. Headul e DFC, dar swash+ul e clasic.
Imagine atasata: dfc1.jpg

Afăcut primele puncte fixe pe vant tare, in curte. O sa încerc să urc un filmulte, dar cu netul de la Digi, e mai greu. Să ajung acasa.

Legat de palele anticuplului + e vreo regulă a sensului de rotaţie a rotoarelor?.. Că nu am găsit pe nicăieri. Palele sunt montate în aşa fel încât să se roteascîâă cum trebuie.
0

#127 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 December 2014 - 10:53 AM

Filmul se uploadează, sper, astăzi. Este aici
0

#128 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 26 December 2014 - 09:17 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 26 December 2014 - 10:48 AM, a spus:

Legat de palele anticuplului + e vreo regulă a sensului de rotaţie a rotoarelor?.. Că nu am găsit pe nicăieri. Palele sunt montate în aşa fel încât să se roteascîâă cum trebuie.


Rotorul principal in sens orar iar cel de coada spre spate,privit de sus.Cum ai pus in prima poza la cel cu flybar e bine.Apoi ai corectat si la cel FBL.E ca la avioane,palele le pui cu BA(partea mai groasa) in fata sau spre directia de rotatie ca altfel...face ca o aripa care o rogi sa zboare cu BF inaintehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif.
Nu as avea mari asteptari de la controlerul ala 3G,eu mi-am comandat asta:
https://www.hobbykin...idProduct=19951
Mi-a placut interfata care nu ma leaga la pc,setez oricand si orice direct pe aia.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 26 December 2014 - 09:20 PM

0

#129 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 27 December 2014 - 09:12 AM

Stiu foarte bine care este bordul de atac şi care este cel de fugă. Sensul de rotaţie al rotorului portant - păi la Mi-8 se învârte în sens trrigonometric. La IAR 330 invers. La ăsta, sensul de rotaţie a rotorului a fost dat practic de creşterea pasului odată cu ridicarea swash-ului, iar cel anticuplu - aşa a ieşit. Nu cred că mai am tăria necesară să mai dau odată coada jos.

Întrebarea mea este - Cum influenţează sensul de rotaţie a anticuplului comportarea elicopterului...
0

#130 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 27 December 2014 - 09:21 AM

La un heli pe curea nici nu poti sa lasi coada sa se invarta invers pt ca agata dintii de la curea unii in altii in interiorul cozii si nici nu apuci sa turezi motorul ca s-a si facut praf.La cel pe TT nu cred ca posibil sa se invarta invers.
Daca sensul e bun,dar palele sunt pe dos atunci coada nu are autoritate/forta oricat ai ridica curba de throthle sau na,se comporta ca o elice pusa pe dos...
0

#131 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 27 December 2014 - 09:45 AM

Ca sa functioneze cat decat in parametri trebuiesc intoarse si gripurile pentru ca pala sa fie actionata dinspre BA.
Dar nu prea vad rostul sa inventam apa calda sau sa facem teste care pot fi costisitoare....merita?
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#132 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 27 December 2014 - 10:09 AM

http://postimg.org/image/d9b10zvxn/
Asa e coada mea si n-am intors nimic la ea.Nici nu am desfacut-o.
0

#133 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 09:40 AM

M-am uitat la poze de cozi. Toate au sensul invers faţă de al meu. O să-l operez. Oricum cureaua pare că e dusă, căci se tot întinde, şi scapă de pe pinionul din hely.

În poze pala de deasupra se duce înspre spatele elicopterului. Aşa apare în toate pozele...mai puţin la mine.
0

#134 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 28 December 2014 - 12:18 PM

Ma puneti pe ganduri cu sensul asta de rotatie si m-ati dezorientat deja.

Eu am un HK 450, la care rotorul se invarte in sensul acelor de ceasornic spre dreapta, iar rotorul de coada se invarte tot in sensul acelor de ceasornic adica spre dreapta, daca privesti heli din lateral cu coada la stanga si botul spre dreapta .
Dar cureaua de transmisie nu l-ar lasa sa se invarta altfel.
Si asa cum e merge foarte bine tine coada etc. .

Pareri? sa nu fie ceva bine?

Ciao Sorin

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 28 December 2014 - 12:19 PM

0

#135 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 28 December 2014 - 12:57 PM

Daca va uitati in manual o sa vedeti cum recomanda producatorul,sigur ca merge si invers doar ca nu in parametri si la capacitate maxima.
Dupa cum vedeti in manual gripul palei de coada se actioneaza prin parghia aflata in FATA sensului de rotatie,daca nu e asa nu mai corespunde nici giro(trebuie dat revers) si nici sensul comenzi servoului.
Pana la urma faceti cum vreti,ca doar faceti pe bani vostri.

uitati aici manualul la V2

http://www.ircha.org...0450%20SEV2.pdf

Aceasta postare a fost editata de furios: 28 December 2014 - 12:59 PM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#136 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 28 December 2014 - 01:24 PM

Furios , sincer inca nu am priceput ma tot gandesc ce am montat si cum de a rezultat asa?

Cum spuneam rotorul principal se invarte in sensul acelor de ceasornic.
Rotorul de coada se invarte tot in sensul acelor de ceasornic, vazut din lateral ,din partea stanga coada si dreapta fata botul .

Ma duc acuma la uzina de avioane sa vad ce dracu am facut.
Eventual da-mi pe pm numarul de telefon si te sun

Ciao Sorin
0

#137 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 28 December 2014 - 01:48 PM

Asa cum e in poza mea,anticuplul se invarte in sens antiorar.
0

#138 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 08:22 PM

Am schimbat sensul de rotaţie a anticuplului. Eu nu am simţit nici o diferenţă.
0

#139 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2014 - 08:37 PM

Faptul ca ai reusit sa zbori atat de repede e super. Faptul ca a trebuit sa cumperi cateva elicoptere ca sa faci unul asa si asa nu e chiar bine. Nu mai intelege gresit, sunt banii tai, distractia ta dar din experientele mele cu 450 (si alte marimi) sunt cateva chestii care nu se leaga:

- ma uimeste numarul urias de piese pe care le-ai schimbat: axe, swash-uri, rulmenti, roti dintate, de toate. Ceva nu e in regula, cea mai amarata clona de 450 zboara fara sa fie nevoie sa schimbi nimic, in cel mai rau caz are o piese/doua cu probleme. Eu am pierdut sirul la tot ce ai schimbat;
- align 3G functioneza daca ai bafta dar in anul 2014 (acusi 2015) cumperi un kbar pe nimic si ai un vbar adevarat (zboara perfect, vezi vibratii live, etc, etc);
- piesele nu se duc, nici macar cureaua. Eu zbor cu cureaua si coada originala venita odata cu HK450 acum multi ani. La fel si la 500. Cand se rupe, se rupe dar pana atunci nu se slabeste, mai degraba aluneca boom-ul.
Toate astea impreuna cu coada pusa invers (desi in toate manualele acest punct este bine evidentiat) ma face sa cred ca din entuziasm sari niste etape in constructie.

Acestea fiind zise sfatul meu e sa cumperi un kbar cu bluetooth si tot ce iti mai trebuie e un telefon/tableta cu android. Pune-le pe un heli cu servo bune (pe coada merge perfect HKS 9257 clona de Futaba 9257) si o sa vezi diferenta.


Vezi postareaMihai_supy, la 28 December 2014 - 09:40 AM, a spus:

M-am uitat la poze de cozi. Toate au sensul invers faţă de al meu. O să-l operez. Oricum cureaua pare că e dusă, căci se tot întinde, şi scapă de pe pinionul din hely.
În poze pala de deasupra se duce înspre spatele elicopterului. Aşa apare în toate pozele...mai puţin la mine.

0

#140 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 28 December 2014 - 08:37 PM

Eu inca nu am schimbat sensul,dar m-am prins ca trebuie pusa cureaua invers rasucita in sens antiorar si se schimba sensul de rotatie , o sa o schimb si eu ca sa nu fac nota discordanta cu ceilalti helicopteristi.

Ciao Sorin
0

#141 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 08:57 PM

...Se pare că îmi place să şurubăresc...

Asta sunt rotoarele FBL:
Imagine atasata: RP.jpg
0

#142 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 08:58 PM

Anticuplu:
Imagine atasata: RA.jpg

şi aici filmulteţul cu sensurile de rotaţie.

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 28 December 2014 - 08:59 PM

0

#143 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 09:05 PM

Vezi postareastiganas, la 28 December 2014 - 08:37 PM, a spus:

Faptul ca a trebuit sa cumperi cateva elicoptere ca sa faci unul asa si asa nu e chiar bine.



Pai am două 450-uri. Ambele au fost luate SH. Unul e FB şi unul FBL. Cel FB s-a Alignizat şi zboară foarte bine. Cel FBL - e şi el pe drumul cel bun. Modulul Align 3G FL 760 funcţionează bine (e drept că nu am termen de comparaţie), oricum elicopterul FBL pare mai uşor de zburat decât cel cu FB. Primele puncte fixe le-am făcut pe vânt, în curte la ţară. Când o să fie vreme mai bună, o să-l mai bibilesc...
0

#144 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 28 December 2014 - 09:11 PM

Asa cum ai tu in film asa il zbor pe al meu FB de vreo..30packuri de acuma.Coada imi tine batz,gyro este assan GA 250 ala micut.Servo e 9257 clona
Ce nu ma prind,la cel FBL ai 2 linkuri de la swash direct la blade grip-uri.Si mai ai 2 brate de la swash la main rotor housing.Ce rol au alea,mi se pare mie sau nu au niciun efect asupra zborului?! (ca nu sunt legate nici de flybar ca nu exista dar nici de gripuri)
Intreb pentru ca unele head-uri FBL le au altele nu.Cum e mai bine si ce rol au?

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 28 December 2014 - 09:13 PM

0

#145 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 09:19 PM

Cred că trebuie să răspundă cei mai experimentaţi. Eu zic că rolul lor e să nu lase să se roteasca partea superioară a SWASH-ului.
0

#146 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 28 December 2014 - 09:39 PM

Partea superioara oricum se roteste la orice elicopter.Cea inferioara care are link-urile spre servo aia e fixa mereu.
0

#147 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 10:08 PM

corect. Se roteste, dar rămâne fixă în raport cu headul.
0

#148 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 28 December 2014 - 10:24 PM

Rolul bratelor e sa faca partea superioara a swashului sa se invarta odata cu gripurile,daca bratele alea nu ar fi tijele de comanda s-ar incolaci dupa shaft.
In mare sunt 2 tipuri de fead FBL(mai cunoscute...pentru ca mai sunt si altele)
EFL-cele cu brate
DFC-cele fara brate.
Care sunt mai bune?...primele au aparut EFL,dupa care DFC la compass si goblin dupa care la align...doar ca goblin a retras headul DFC pe motiv ca rulmenti dintre grip si tija erau prea rigizi si au creat multe probleme(la un simplu sarch pe gogu aflati mai multe),dupa treaba asta goblin a montat headuri HPS(adica tot EFL cu alta denumire) pe kiturile lor.Align a continuat sa sustina ca DFC e cel mai tare...cum dealtfel a facut si cu TT care inainte sa il foloseasca ei era cea mai proasta transmisie,dupa ce au folosito ei e cea mai buna.

Ps.Acum SAB foloseste a 3 a generatie de gead.HPS2 si 3

https://www.youtube....h?v=dBYOjXnUTaI
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#149 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2014 - 10:48 PM

Zice bine furios. Mie imi pare ca ai luat tone de piese. Oricum asta e jumate (sau mai mult) din farmecul elicopterelor - bibilitul - asa ca da-i bataie.

Vezi postareaMihai_supy, la 28 December 2014 - 09:05 PM, a spus:

Pai am două 450-uri. Ambele au fost luate SH. Unul e FB şi unul FBL. Cel FB s-a Alignizat şi zboară foarte bine.

0

#150 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 28 December 2014 - 11:31 PM

Atentie mare! Ai montat mixing arms-urile invers. Verifica manualul si spor la surubait. :drinks:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: RP.jpg

Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 28 December 2014 - 11:31 PM

0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro