Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi Doar vreau să văd cum e un elicopter RC.
#61
Postat 17 October 2014 - 10:22 PM
Astazi dimineata, inaintea ploiror am inceptu zborul cu giro cu 60% sensitivity...greu tare de tot...dar zburabil. Tras doi acumulatori. Vibreaza tare pe coada, asa ca, in seara asta, la operatie din nou.
Schimbat axul rotorului anticuplu. Schimbat palele (acem unele mai serioase acuma). Probat, decolat de pe masa, aterizat pe masa fara probleme. (la tara, in bucatarie).Fara balanganeli, fara vibratii...in sfarsit.
Aproape de concluzia Thread-ului....
cum au tot scris cei care stiu ce vorbesc pe aici...daca esti incepator in hely..ia-ti unul nou. Daca esti pasionat de suruburi si de negreala pe dejte...ia-ti un sh...si multa rabdare.
Elicopterele HK...uf...ieftine...dar prost realizate. Puneti mana pe un Align, si vedeti diferenta. (doi lei dai, apoi trebuie sa te astepti sa primesti ceva de 2 lei...).
Daca cineva citeste ce bazaconii am scrie pe aici...sper sa invatati ceva...
Daca calculez cam cati banuti am pus in "cascarabeta" asta a mea...apoi cred ca ma apropiu de unul nou...
cum a ajund acuma...
Dintr-un HK 450GT...a mai ramas doar Frame-ul care e carbon. In rest...gripurile de la anticuplu au mai ramas HK, iar restul...Align. Servouriel platou..ei bine, nu credeam ca Savox face asa bune servouri...
In rest..mi-e teama, din ce in ce mai mult ca nu o a raman prea mult in lumea elicopterelor RC.
#62
Postat 17 October 2014 - 10:30 PM
Legat de ramanerea in lumea elicopterelor...te pacalesti singur,dupa ce ai zburat un heli si ai gustat din frumusetea zborului(nu hover)nu mai ai nici o sansa...
Ps.Imi pare rau ca nu pui poze detaliate,din pozele de ansamblu nu se vede nimic,la un heli detaliile fac diferenta.Bafta.
Aceasta postare a fost editata de furios: 17 October 2014 - 10:31 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#63
Postat 20 October 2014 - 07:01 PM
furios, la 17 October 2014 - 10:30 PM, a spus:
Legat de ramanerea in lumea elicopterelor...te pacalesti singur,dupa ce ai zburat un heli si ai gustat din frumusetea zborului(nu hover)nu mai ai nici o sansa...
Oare?.
Astazi am inceput prmele lansari in viteza, primele rotiri. Pe mine inca nu m-a prins...probabil pentru ca inca nu m-am prins eu cum se zboara. Ce ma enerveaza la culme, ca se comporta la fel ca si cel mare...trebuie pilotat!..
furios, la 17 October 2014 - 10:30 PM, a spus:
O sa vina si pozele detaliate, dar maine, ca e in sala unde-l zbor...
#64
Postat 02 November 2014 - 07:00 PM
Astazi, dupa cateva zile (saptamana trecuta) de zbor la punct fix, cu mici lansari si mici intoarceri, am reusit cele mai frumoase doua zboruri. Nu cred ca am avut aceeasi satisfactie ca si asta seara. Poate doar cand am reusit sa zbor primul model RC, sau cand mi-a iesit pentru prima oara programul F3P.
Adica..am zburat. Adica l-am lansat, si am zis..fie ce o fi. Am facut ture de pista, asa cum faceam odata. Excelent. Apoi, pentru ca i-am vazut pe cei de la Brasov, cum faceau autorotatii pe verticala..am zis sa incerc si eu, dar le-am facut, asa cum am fost invatat acum aproape 20 de ani...adica cu inaintare. Din nou...Uaaaaauuu...Nu le-am facut pana jos, dar se comporta exemplar.
In zbor - e mult mai stabil. Virajul pe stanga, parca nu vrea sa-l faca. la rotire pe stanga castiga inaltime. Asta daca nu-l corectez. Cabina alb cu negru nu ma ajuta foarte mult in zbor, mai ales la distante mai mari. Am avut un moment de incertitudine a pozitiei, dae, poate experienta m-a facut sa mai astept nitel, si m-am prins ce si cum. Aterizariele - acuma ies exact unde vreau eu. Reusesc, desi inca zbor foarte concentrat, sa fac jucaria asta sa faca ce vreau eu.
Maine pe lumina naturala o sa-i fac poze. Oricum intra in procesul lui saptamanal de mentenanta. De cand il am in fiecare luni intra la un control amanuntit.
#68
Postat 13 November 2014 - 09:34 PM
Am schimbat palele si cupola sa arate altfel..
#69
Postat 13 November 2014 - 09:36 PM
#70
Postat 13 November 2014 - 10:34 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#71
Postat 13 November 2014 - 10:48 PM
Mihai_supy, la 13 November 2014 - 09:36 PM, a spus:
rk2.jpg
Asa am montat palele anticuplului - boul de mine!!!..bine ca nu l-am troznit, ca nu mi-as fi iertat-o...
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#72
Postat 14 November 2014 - 06:48 AM
Imi vine sa cred ca atunci cand dai comenzi, heli meu scoate gro din functiune...? e doar o parere. Cum misc de paloniere, cum (atunci cand mai balangane coada) nu mai da din coada, dae e nitel mai instabil. In zbor orizontal, la viteza, nu prea vrea sa faca viraje pe dreapta...parca are intarziere la comanda, mai mare decat normal...
#73
Postat 14 November 2014 - 08:48 PM
Ma gandesc ca are cineva prin cutiile cu maimute unul...de dat...
#75
Postat 14 November 2014 - 10:35 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#76
Postat 16 November 2014 - 06:18 PM
O pornire la sol (nu am decolat - ca nu aveam cine sa-l filmeze).
https://www.youtube....eature=youtu.be
#77
Postat 16 November 2014 - 08:22 PM
https://www.dropbox....8%2021.mov?dl=0
Se si aude ca ai o problema de mesh la pinion cu roata dintata mare dar ma indoiesc ca asta e sursa de vibratie.
Aceasta postare a fost editata de Mishu-Ptm: 16 November 2014 - 08:22 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#78
Postat 16 November 2014 - 08:29 PM
#81
Postat 17 November 2014 - 08:24 PM
Ce nu am fost foarte atent, și era să o pațesc, e că am montat acționarea palelor anticuplu invers, si era să-mi sară în cap la pornire. Practic giro lucrează pe invers, adică în loc să fi crescut pasul îl micșora. L-am readus în starea normala.
Lecție invățată - trebuie verificat totul la sânge după fiecare intervenție mecanică, mai ales sensurile de rotație și poziția palelor.
#82
Postat 17 November 2014 - 08:26 PM
vlad1, la 17 November 2014 - 01:50 PM, a spus:
Dupa vre-o 20 de acumulatori are sa-si faca jocuri si are sa faca un sunet mai usor.
Mercic. Ideea e că are deja mai bine de 20 de acumlatori, dar zgomotul ala de pinioane e la fel. Probabil acuma, după ce mă învăț cât de cât cu elicopterul orice zgomot, pe care nu l-am auzit din pricina entuziasmului, devine suspect, chiar dacă unele zgomote sunt normale...mă rog, pentru o ureche antrenată...
#87
#89
Postat 20 November 2014 - 09:19 PM
Aceasta postare a fost editata de ALEX2007_BZ: 20 November 2014 - 09:20 PM
#90
Postat 20 November 2014 - 09:37 PM
ALEX2007_BZ, la 20 November 2014 - 09:19 PM, a spus:
Logica este sa se invarta spre stanga(invers decat rotorul),privind in directia axului.De ce? nu stiu nici eu.Or fi niste forte,sau pur si simplu asa trebuie sa fie.
Aceasta postare a fost editata de takeoff: 20 November 2014 - 09:41 PM