Modelism - RHC Forum: Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi Doar vreau să văd cum e un elicopter RC.

#301 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 01 June 2015 - 09:08 PM

Hai ca-i bine. Da-i curaj inainte, si mai mareste turatia aia in cap ca-mi suna lesinat tare(sau e galagios tare 550`ul meu). Si sper sa descoperi candva... ce bine se zboara si cu pas negativ, ca de aia ai 3 servo la platou.
0

#302 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 June 2015 - 09:30 PM

Deocamdată mă obişnuiesc cu el. Greu tare cu acumulatorii, care nu sunt ieftini deloc la clasa asta...
0

#303 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 01 June 2015 - 10:44 PM

ca sa nu mai deschid un topic, doar pentru o intrebare stupida..
din greseala am montat gripurile coada cu surubul in interior.
am inversat palele si ok...dar o fi ceva problema ca sunt asa ? nu as mai demonta tot tacamu, ca am pus deja lock pe suruburi..
in afara de inertia spre desfiletare..o fi asta problema ?...
TEL: 0786.607.466
0

#304 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 01 June 2015 - 10:53 PM

O poza face cat o mie de cuvinte. Gripurile de coada se prind de tail rotor block cu un singur surub, cum il poti pune pe ala aiurea?
0

#305 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 02 June 2015 - 12:53 AM

le-am inversat deja, pentru ca imi faceam grija de inertie..
pai poate m-am exprimat gresit, desi nu cred.
maa refeream la piesele care tin palele coada, nu puneam suruburile dinpre exterior, ci invers.

Imagine atasata: 88.jpg
erau puse dinspre rotor, spre exterior..

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 02 June 2015 - 12:58 AM

TEL: 0786.607.466
0

#306 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 09 June 2015 - 08:41 PM

prima problemă astăzi.
La controlul după zbor surubul care ţine rotorul anticuplu pe ax era puţin desfăcut - rotorul ave puţin ax pe coadă..Am refăcut strângerea prin scoaterea şurubului să reînşuribarea lui cu loktite 243 albastru.
Apoi am luat la puricat tot ce se mişca şi am repus loktite unde s-au mişcat suruburile...aşa, de siguranţă, şi au mai fost cîteva....grav - un şurub care ţine motorul era şi el aproape liber...

Cineva vorbea de mentenanţă...din păcate nu am găsit e niciunde la astea mici...În lumea mare sunt lucrări periodice, la număr de ore de zbor sau zile de stat...aici...nu am văzut pe niciunde. Poate de aia dăm cu ele de pământ mai des...!
0

#307 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 09 June 2015 - 09:30 PM

La mine toate elicopterele intra la stransul suruburilor la fiecare 20 zboruri, adica cam o ora de zbor. Cele la care am schimbat ceva de curand intra la verificat la fiecare zbor timp de 5 zboruri.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 09 June 2015 - 09:32 PM

0

#308 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 09 June 2015 - 10:53 PM

De la suruburi slabite pana la mentenanta periodica de intretinere, e drum lung :)
0

#309 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 11 June 2015 - 12:52 PM

De aia am adus aminte de mentenanta...ca e obligatorie...
0

#310 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 11 June 2015 - 06:27 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 11 June 2015 - 12:52 PM, a spus:

De aia am adus aminte de mentenanta...ca e obligatorie...

+ contabila.. :good:
0

#311 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 July 2015 - 05:59 AM

chiar îmi trebuie ceva piese de 500. De unde faceţi voi comandă şi în cât timp vin?
0

#312 Useril este offline   nomad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 01 July 2015 - 07:16 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 01 July 2015 - 05:59 AM, a spus:

chiar îmi trebuie ceva piese de 500. De unde faceţi voi comandă şi în cât timp vin?


Piese de Align imi iau de aici:

http://www.align-trex.co.uk/

De obicei dau comanda in week-end si vineri le am.
0

#313 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2015 - 05:15 PM

ckado punct com. Expediaza rapid si ajunge si mai rapid
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#314 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 13 July 2015 - 07:45 PM

pentru ca ar fi fost a treia oara cand am incarcat 5 acumulatori si ploua sau bate vantul.., in ciuda vremii, vant de-ti flutura camasa, ma pun si ridic minititanu`.
mhm...grav. in toate partile. totusi, controlabil. partea urata cand se opreste vantu, pentru ca atunci "cazi" si trebuie sa compensezi.
am facut pe-acolo niste circuite, si dau sa aterizez. oricum ma asteptam la surprize, dar exact cand eram pe punctu sa-l pun jos, vantul se opreste 1 secunda apoi se infoaie, si aproape mi-l da de pamant. in ultima secunda, il ridic, din pacate atinge cu ampenaj coada ceva pe jos. aterizez. inspectez...nimic deosebit, in afara de o micro-julitura pe ampenaj coada, si o micro-julitura pe una din pale coada. sincer nu stiu daca nu era deja.

acasa, in curte vreau sa-l mai ridic o data de proba. dansul gainii. wtf ? nici macar nu s-a atins cu ceva...
verificat strans pale principale, coada, dat jos ...pus din nou...la fel.
se invart palele , apoi brusc, incepe dansu`. dupa ce se opresc palele, una din ele...nu e aliniata. aceasi intotdeauna. nu conteaza cat de tare/slab strang palele, face aceasi miscare.
grrr... nu pare nimic problema , nu am idee.. in afara ca .. pentru ca sa evit cazatura, i-am dat blana s-a ridicat si cam atat. linkuri ok...

va dati o parere ?

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 13 July 2015 - 07:49 PM

TEL: 0786.607.466
0

#315 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 13 July 2015 - 07:58 PM

Vibratii?
Ax coada?
Nu am inteles care pala nu e aliniata,cea principala sau de coada...
Cum se manifesta acest "dans al gainii"?
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#316 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 13 July 2015 - 08:01 PM

pala principala, pentru ca pe coada, palele aproape cad, nu sunt stranse. vibratii, dar de amplitudine mare. se scutura ca in ground resonance.
stii..momentul ala cand danseaza trenul de aterizare, chicken dance :)

ps: a zburat bine pana azi, si are vreo 40 zboruri de cate 5 minute, azi primul incident. crash nu-l pot numi, pentru ca am vazut clar, a atins doar cu ampenajul de coada, si aia doar a zgariat pe jos cu el...

cam ciudat..

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 13 July 2015 - 08:05 PM

TEL: 0786.607.466
0

#317 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 13 July 2015 - 09:48 PM

Test simplu,masoara cu palele puse pe lungimea cozi distanta dintre boom si varful fiecarei pale.Daca difera inseamna ca sa strambat unul din axe sau mai grav e TEUL deformat.
Pana la urma nu conteaza in prima faza motivul care a dus la descentrarea asta,conteaza sa depistezi cauza problemei si dupaia faci reconstituirea.In cazul vibratiilor ai sanse foarte mari sa apara alte probleme.
Iti recomand sa nu il mai ridici pana nu verifici fiecare surub,pentru ca e posibil din cauza vibratiilor sa iti desfaca ceva suruburi,eventual verifica mufe,fire(sa nu se frece),etc.

Mie personal imi pare vibratie din feathering shaft stramb sau teu stramb...toate de la soc.
Dar mai poate fi si un link slab cea ce e foarte periculos.

Ps.Ca sa verifici featheringul,dai o pala jos,invarti cu un imbus de saft si te uiti la varful celeilalte pale.Daca se ridica de varf sau coboara e clar ca trebuie schimbat featheringul.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#318 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 13 July 2015 - 10:04 PM

Vezi postareafurios, la 13 July 2015 - 09:48 PM, a spus:

Test simplu,masoara cu palele puse pe lungimea cozi distanta dintre boom si varful fiecarei pale.Daca difera inseamna ca sa strambat unul din axe sau mai grav e TEUL deformat.
Pana la urma nu conteaza in prima faza motivul care a dus la descentrarea asta,conteaza sa depistezi cauza problemei si dupaia faci reconstituirea.In cazul vibratiilor ai sanse foarte mari sa apara alte probleme.
Iti recomand sa nu il mai ridici pana nu verifici fiecare surub,pentru ca e posibil din cauza vibratiilor sa iti desfaca ceva suruburi,eventual verifica mufe,fire(sa nu se frece),etc.

Mie personal imi pare vibratie din feathering shaft stramb sau teu stramb...toate de la soc.
Dar mai poate fi si un link slab cea ce e foarte periculos.

Ps.Ca sa verifici featheringul,dai o pala jos,invarti cu un imbus de saft si te uiti la varful celeilalte pale.Daca se ridica de varf sau coboara e clar ca trebuie schimbat featheringul.



mersi...o sa incerc cam tot...ce mi-ai zis.
linkurile sunt ok..insa. posibil sa fie feathering shaft daca e asa, inseamna ca este fix OL rahat.. nici macar un soc nu a fost. :)
TEL: 0786.607.466
0

#319 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 14 July 2015 - 01:16 AM

nu am gasit nimic, o sa investighez si mai serios..deocamdata nu le-am pus pe sticla.
vibratii coada.. cat cuprinde. aveam eu ceva pe coada, dar acum e...ceva serios pe coada.
asta trebuie rezolvat, dar...pot oare genera vibratiile de coada..toata turbarea asta ?...

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 14 July 2015 - 01:17 AM

TEL: 0786.607.466
0

#320 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 14 July 2015 - 07:46 AM

Da jos palele principale si dai putin motor,verifici cu mana pe boom daca simti vibratia.Daca vibratia e tot puternica e clar ca scoti headul din discutie si te axezi pe coada.
Daca scoti si palele de coada si tot vibreaza inseamna ca sa strambat axul tail drive gear(ala din frame),care se verifica printr-o presare usoara a curelei in timp ce ai 5-10% motor si verifici daca oscileaza,daca cureaua oscileaza e ori axul de coada stramb orin tail drive gear stramb(pe care nu il poti verifica decat optic).Axul de coada se verifica tot optic cu foarte putin motor(5%) si cu palele puse pe pas "0" esti atent sa vezi aliniamentul palelor(te uiti pe linia lor),daca au batae e clar din ax sau butoias(hubul dintre gripuri)
La align se mai poate intalni si desfiletarea imbusului din hub(in interiorul gripului),nu sare gripul pentru ca imbusul nu se desfileteaza complet(il tine pale) insa iti dezechilibreaza ansamblul coada si exista riscul sa se blocheze gripul din cauza frecari.Verifica tragand de gripuri cu mana si optic sa nu fie spatiu intre grip si hub plus ca imbusul care e mai desfacut de obicei atinge pala in grip.

Ps.Intai verifici axul de coada si daca ai certitudinea ca e drept(inclusiv hubul) in cazul asta e axul din frame.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#321 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 July 2015 - 09:14 PM

După o pauză de câteva săptămâni, şi un eşec mare de a zbura un 500, în seara asta am reuşit să adun tot ce-mi trebuie pentru a-l face ok. Aşa că, un T-rex 500, Align şi-a făcut loc în fotă. Fără jocuri anormale, fără vibraţii, tracking-ul excelent. Aştept o zi mai răcoroasă pentru zbor...şi devine din ce în ce mai greu, deoarece toată lumea îmi zice că zboară mult mai bine faşă de un 450 şi nu e aşa de înspăimîntător ca un 600...
0

#322 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 28 July 2015 - 09:17 PM

Sigur va zbura mai bine dar cu cat cresti clasa devine si crashul mai costisitor,asa ca e bine sa fi mai prudent pentru inceput.Bafta.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#323 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 July 2015 - 09:22 PM

Am un Gyro Inertia 860. Întreb care este direcţia de montaj...şi ce semnalizează săgeata de pe el?..
0

#324 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 28 July 2015 - 09:24 PM

Vezi postareafurios, la 28 July 2015 - 09:17 PM, a spus:

Sigur va zbura mai bine dar cu cat cresti clasa devine si crashul mai costisitor,asa ca e bine sa fi mai prudent pentru inceput.Bafta.



ÅŸtiu...
0

#325 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 29 July 2015 - 02:24 AM

Vezi postareafurios, la 14 July 2015 - 07:46 AM, a spus:

Da jos palele principale si dai putin motor,verifici cu mana pe boom daca simti vibratia.Daca vibratia e tot puternica e clar ca scoti headul din discutie si te axezi pe coada.
Daca scoti si palele de coada si tot vibreaza inseamna ca sa strambat axul tail drive gear(ala din frame),care se verifica printr-o presare usoara a curelei in timp ce ai 5-10% motor si verifici daca oscileaza,daca cureaua oscileaza e ori axul de coada stramb orin tail drive gear stramb(pe care nu il poti verifica decat optic).Axul de coada se verifica tot optic cu foarte putin motor(5%) si cu palele puse pe pas "0" esti atent sa vezi aliniamentul palelor(te uiti pe linia lor),daca au batae e clar din ax sau butoias(hubul dintre gripuri)
La align se mai poate intalni si desfiletarea imbusului din hub(in interiorul gripului),nu sare gripul pentru ca imbusul nu se desfileteaza complet(il tine pale) insa iti dezechilibreaza ansamblul coada si exista riscul sa se blocheze gripul din cauza frecari.Verifica tragand de gripuri cu mana si optic sa nu fie spatiu intre grip si hub plus ca imbusul care e mai desfacut de obicei atinge pala in grip.

Ps.Intai verifici axul de coada si daca ai certitudinea ca e drept(inclusiv hubul) in cazul asta e axul din frame.


mi-am facut timp si..hub coada era putin stramb.extrem de putin. dar se pare ca conteaza. verificarea si dupa metoda explicata de tine, si prin introducerea unui hex longitudinal, care pur si simplu refuza sa intre.
am pus altul, am echilibrat tot ansamblu, si-am mai putine vibratii ca niciodata. totusi, am constatat ceva..ciudat.
dupa ce-am turat in blana heli (fara rotor principal), am demontat cu grija, lasand palele in pozitia in care s-au aliniat ele. de strans le-am strans doar cat sa se poata misca la un bobarnac :)

surpriza..palele stau haotic. asa se aseaza. poate in haosul lor definesc o anumita geometrie, poate e normal, sau nu. de-asta pun si intrebarea.
si cum o poza face cat o mie de cuvinte...
Imagine atasata: our.jpg

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 29 July 2015 - 02:24 AM

TEL: 0786.607.466
0

#326 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 29 July 2015 - 02:36 AM

Imagine atasata: our2.jpg
TEL: 0786.607.466
0

#327 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 July 2015 - 05:49 AM

mai ales în poza a doua....

PS - chiar nimeni cu Gyro al meu?....
0

#328 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 30 July 2015 - 06:01 AM

La un gyro de coada putin conteaza orientarea, atata timp cat gyro este montat cat mai drept si e ferit de vibratii.
Adica acel gyro de care vorbesti il poti pune cu firele in orice parte, atata timp cat il pui cu eticheta in sus(adica asa cum se vede din poza din link). Sageata aia e de estetica,nu conteaza in ce parte arata.
Dupa ce l-ai montat si conectat, musai sa verifici sensul de compensare si sa setezi capetele cursei, da` cred ca stiai deja astahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif Crezi ca un gyro nu se invarte 360grade in zbor? Mai conteaza de pe ce pozitie initiala a plecat?

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 30 July 2015 - 06:02 AM

0

#329 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 July 2015 - 06:03 AM

Vezi postareaCiprian97, la 30 July 2015 - 06:01 AM, a spus:

La un gyro de coada putin conteaza orientarea, atata timp cat gyro este montat cat mai drept si e ferit de vibratii.
Adica acel gyro de care vorbesti il poti pune cu firele in orice parte, atata timp cat il pui cu eticheta in sus(adica asa cum se vede din poza din link). Sageata aia e de estetica,nu conteaza in ce parte arata.
Dupa ce l-ai montat si conectat, musai sa verifici sensul de compensare si sa setezi capetele cursei, da` cred ca stiai deja astahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif Crezi ca un gyro nu se invarte 360grade in zbor? Mai conteaza de pe ce pozitie initiala a plecat?



Gyro s-o fi învârtind el, dar faţă de hely nu se învârte, şi mă găndeam că e importantă direcţia...mai sutdiem...

La sol pare că funcţionează ok...
0

#330 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 August 2015 - 10:06 AM

Pentru că pe afară e vremea foarte nasoală am tot citit despre Gyro. Ciprian are dreptate. Gyro nostru sesizează giraţia, indiferent de poziţie. Singura opreşişte ar fi să fie cu faţa în sus...(aşa am tot găsit şi pe helifreak şi pe Rcgroups).

Dacă se linişteşte vântul ieşim la aer...
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12


Raspuns rapid

  

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro