lipos in avion in bagajul de mana, in concediu
#2
Postat 01 September 2014 - 04:10 PM
VeNoM386, la 01 September 2014 - 03:38 PM, a spus:
Aveti idee, e vreo limitare la asa ceva ? Maine plec in Grecia cu Blue Air si as lua cu mine paramotorul si 2 lipo 4S de 5000 mah.
Pe scurt: mai mici de 100Wh, adica aproximativ un 6600mAh 14.7V 4s, numai in bagaj de mana, fara numar, fara sa le ceri voie sau sa ii informezi special.
Numai in bagaj de mana! nimic in bagaj de cala ...
Bateriile serioase au pe ele marcat si Wh, energia... Turnigy vad ca nu au :( sper ca ai cu cine sa stai de vorba sa ii explici ca 5Ah*14.8V=74Wh...
Vezi daca Blue are o pagina cu conditii detaliate ca la wizz:
http://wizzair.com/e...information/faq ... Can I carry Lithium batteries?
Fiind reglementare ICAO, si Blue ar trebui sa se supuna la aceleasi reguli... :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 September 2014 - 04:13 PM
#4
Postat 09 September 2014 - 07:11 AM
http://petapixel.com...-plane-on-fire/
Deci: fara lipo in bagajul mare !
Si in cel de mana nu mai mari de:
- 3s 9000mAh
- 4s 6750
- 5s 5400
- 6s 4500
In special multicopteristii cu 5000mAh 6s sunt afectati, poate asa afla si ei ca smaller is better, chiar fara ord.8 ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 September 2014 - 07:15 AM
#5
Postat 29 September 2014 - 07:31 AM
Vazand ca incepe cu o reclama la LiPo-urile WellPower, posibil sa nu il fi parcurs pana jos, unde apare o informatie interesanta:
NEU:
Der Versand von LiPo-Akkus über 100Wh (Österreich und Deutschland) ist wieder möglich!
Ganz legal und unkompliziert*
Versand erfolgt über GLS, Versandkosten EUR 6,-
Deci se generalizeaza si terestru aceasta limitare de la transportul aerian, in curand s-ar putea sa nu se mai poata cumpara online capacitati mai mari decat cele listate mai sus !
Alles klar ? :)
PS: catre un moderator: chiar (inca) nu credeti ca aceasta informatie ar trebui sa fie sticky ? :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 September 2014 - 07:32 AM
#6
Postat 29 September 2014 - 08:57 PM
http://www.iata.org/...sengerFlyer.jpg
Postat de Primus in alt topic similar, multumim.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 September 2014 - 08:58 PM
#7
Postat 04 December 2014 - 12:16 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#8
Postat 04 December 2014 - 12:24 PM
Documentul postat este emis de IATA, deci orice companie certificata sa faca zboruri trebuie sa il implementeze.
Pe de alta parte poate fi folosit contra abuzurilor, daca o companie isi depaseste atributiile ;)
#9
Postat 23 February 2016 - 11:54 AM
Pe scurt: fara baterii litiu, orice fel de litiu, in bagajul mare de cala !
http://www.agerpres....iu-ion-10-21-37
Practic este ce era si pana acum, nu vad noutatea... :unsure:
#10
Postat 23 March 2016 - 10:46 PM
https://www.iata.org...tery-update.pdf
#11
Postat 19 December 2017 - 11:11 PM
https://ad.easa.euro...SIB_2017-04R1_1
Nimic nou fata de ultima reglementare din aprilie 2016, doar o reamintire, lumea uita... si se frige :)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 December 2017 - 11:11 PM