O.S. GGT15 Glow Gasoline
#1
Postat 25 August 2014 - 06:34 PM
http://www3.towerhob...p?&I=LXEJRK&P=0
Din cate inteleg este un motor pe metanol care utilizeaza benzina. Pare interesant si sunt foarte curios ce se va spune despre el.
#2
Postat 25 August 2014 - 06:53 PM
10GX 10cc (.60 cu. in.) Gas Engine
by Evolution Engines
http://www.horizonho...engine-EVOE10GX
FG-11 11cc Single Cylinder 4-Stroke Gas Engine:
http://www.horizonho...gine-bz-SAIEG11
si mai modest:
NGH GT9 9cc Gas Engine With Rcexl CDI Ignition
https://www.hobbykin...I_Ignition.html
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 August 2014 - 06:53 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 25 August 2014 - 06:56 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 August 2014 - 06:57 PM
#4
Postat 25 August 2014 - 06:59 PM
#5
Postat 25 August 2014 - 07:19 PM
stiganas, la 25 August 2014 - 06:53 PM, a spus:
10GX 10cc (.60 cu. in.) Gas Engine
by Evolution Engines
http://www.horizonho...engine-EVOE10GX
FG-11 11cc Single Cylinder 4-Stroke Gas Engine:
http://www.horizonho...gine-bz-SAIEG11
si mai modest:
NGH GT9 9cc Gas Engine With Rcexl CDI Ignition
https://www.hobbykin...I_Ignition.html
NGH GT9 are 0.8 cai putere, adica aproximativ 550 wati, ca si putereechivalentul unui motor nitro de .40-.50 In clasa asta ar fi super, doar ca unele comentarii nu sunt pozitive. a fost cineva care a luat unu de la sierra si care a facut cateva teste cu el pe banc dar nu s-a mai auzit nimic. ca pret este super la ~130 dolari
#6
Postat 25 August 2014 - 07:20 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 August 2014 - 07:22 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 25 August 2014 - 07:32 PM
http://www.os-engine...jp/2013/gt15_e/
Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 25 August 2014 - 07:32 PM
#8
Postat 25 August 2014 - 08:15 PM
Teo-Costin, la 25 August 2014 - 07:32 PM, a spus:
http://www.os-engine...jp/2013/gt15_e/
... don Teo nu va grabiti ....
cel din link-ul dumneavoastra este OS GT 15 cel din link-ul domnului Dan Mitea este OS GGT 15
si zice ca :
Starts easily using a glow driver and glow plug-eliminates ignition
module and reduces weight
#9
Postat 25 August 2014 - 08:26 PM
GGT15 Glow Gasoline
si se vorbeste de el de ceva timp:
http://www.rcgroups....d.php?t=2095471
la o citire superficiala am dedus ca aprinderea electronica e net superioara (se poate pune si pe motoare pe metanol) singurul dezavantaj fiind greutatea.
Oricum cum zice Dan e ceva nou si orice e nou e interesant. Peste asta vine de la o firma serioasa.
Teo-Costin, la 25 August 2014 - 07:32 PM, a spus:
http://www.os-engine...jp/2013/gt15_e/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 25 August 2014 - 08:28 PM
#11
Postat 26 August 2014 - 02:29 AM
Iata si un filmulet:
https://www.youtube....h?v=9EFZPSaaVio
#12
Postat 26 August 2014 - 04:41 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#14
Postat 26 August 2014 - 07:05 AM
#15
Postat 26 August 2014 - 09:47 AM
RedDevil, la 25 August 2014 - 07:19 PM, a spus:
NGH 9 il am eu si m-a umplut de nervi. Pompa nu face fata la full si apar goluri (probabil prin vaporizare fortata) datorita aspiratiei pe furtunul de la pompa spre carburator. Cand acele bule ajung in carburator, se opreste motorul. Pompa este de fapt decupata impreuna cu regulatorul prevazut cu acel cui poantou, dintr-un carburator Walbro, cu aceleasi componente si dimensiuni. Datorita cilindreei mici, pulsurile de vacuum care o pun in functiune sunt slabe si nu asigura debitul necesar la regimul maxim de turatie. In regim de relanti, intermediar si reprize scurte de una - doua secunde merge foarte bine. De acum voi avea mai mult timp liber si dupa ce voi termina ceea ce am inceput acum voi cauta solutii si pentru marirea debitului pompei. Chiar ma gandisem sa fac o pmpa similara cu cea de pe GT 15, inainte de a sti despre acest motor! Cumparatul unei pompe de GT 15 iese din discutie la 75 lire!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#16
Postat 26 August 2014 - 01:08 PM
PS.
Am si eu un NGH 9, nou pe un model nou, asteapta de vre-un an sa-i vina rindul, asa ca 'am urechile ciulite'.
#17
Postat 26 August 2014 - 01:15 PM
Sigur este mai sensibil la reglaje si nu porneste decat cu starter....dar, pare interesant.
#18
Postat 24 June 2015 - 05:08 AM
http://www3.towerhob...p?&I=LXFDHD&P=0
Tot uitandu-ma la ele, ce si-a zis piticul responsabil? Ce ar fi sa incerci unul? Asta inseamna ca ar trebui un pasaroi la care sa se potriveasca. Pentru asta am facut un tabel comparativ sa pot compara, chiar si aproximativ, noile motoare cu cele pentru metanol. In josul tabelului am pus, ceea ce consider, ca ar fi echivalentele. M-am uitat si la elice si la turatia de putere maxima.
Acum as pute sa aleg, cat de cat, in cunostinta de cauza un model.
Fisiere atasate
-
Clipboard01.jpg (139.46K)
Number of downloads: 23
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 24 June 2015 - 05:09 AM
#19
Postat 23 August 2016 - 08:40 PM
ca sa nu mai deschid alt subiect va prezint un Super Tiger 3250 -32cc cu bujia OS G5, carburator Walbro, benzina cu 10% ulei si elice G-Sonic 20x8. Amestecul este bogat pentru rodaj. Motorul fiind la al doilea litru de benzina in filmulet. Acum are 3l consumati si merge la fel, cu amestec bogat. Nu au aparut probleme deosebite.
https://www.youtube....h?v=LNy141bF488