Modelism - RHC Forum: O.S. GGT15 Glow Gasoline - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

O.S. GGT15 Glow Gasoline

#1 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 August 2014 - 06:34 PM

Cred ca a aparut si ceva nou in acest univers:
http://www3.towerhob...p?&I=LXEJRK&P=0
Din cate inteleg este un motor pe metanol care utilizeaza benzina. Pare interesant si sunt foarte curios ce se va spune despre el.
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 August 2014 - 06:53 PM

Cred ca acest ceva nou a aparut de mai mult timp dar nu la OS, cateva exemple din zeci:

10GX 10cc (.60 cu. in.) Gas Engine
by Evolution Engines
http://www.horizonho...engine-EVOE10GX

FG-11 11cc Single Cylinder 4-Stroke Gas Engine:
http://www.horizonho...gine-bz-SAIEG11

si mai modest:
NGH GT9 9cc Gas Engine With Rcexl CDI Ignition
https://www.hobbykin...I_Ignition.html

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 August 2014 - 06:53 PM

0

#3 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 August 2014 - 06:56 PM

As zice ca vorbim de lucruri diferite. Cel despre care faceam vorbire nu are aprindere iar bujia este, daca am inteles eu bine, incandescenta, ca cele pentru metanol.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 August 2014 - 06:57 PM

0

#4 Userul este online   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 August 2014 - 06:59 PM

E diferit intradevar, in sensul ca nu are modul de aprindere , ca orice alt motor pe benzina-porneste cu glow starter, ca un metanol.


0

#5 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 25 August 2014 - 07:19 PM

Vezi postareastiganas, la 25 August 2014 - 06:53 PM, a spus:

Cred ca acest ceva nou a aparut de mai mult timp dar nu la OS, cateva exemple din zeci:

10GX 10cc (.60 cu. in.) Gas Engine
by Evolution Engines
http://www.horizonho...engine-EVOE10GX

FG-11 11cc Single Cylinder 4-Stroke Gas Engine:
http://www.horizonho...gine-bz-SAIEG11

si mai modest:
NGH GT9 9cc Gas Engine With Rcexl CDI Ignition
https://www.hobbykin...I_Ignition.html


NGH GT9 are 0.8 cai putere, adica aproximativ 550 wati, ca si putereechivalentul unui motor nitro de .40-.50 In clasa asta ar fi super, doar ca unele comentarii nu sunt pozitive. a fost cineva care a luat unu de la sierra si care a facut cateva teste cu el pe banc dar nu s-a mai auzit nimic. ca pret este super la ~130 dolari
Fly it, like you stole it!
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 August 2014 - 07:20 PM

M-ati prins neatent, asa e, scuze. Intradevar e ceva nou. Nu stiam ca se pot face motoare cu benzina fara aprindere.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 August 2014 - 07:22 PM

0

#7 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 25 August 2014 - 07:32 PM

cum sa nu .... are aprindere dar este montata de nu se vede in poza aia de mai sus

http://www.os-engine...jp/2013/gt15_e/

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 25 August 2014 - 07:32 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 August 2014 - 08:15 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 25 August 2014 - 07:32 PM, a spus:

cum sa nu .... are aprindere dar este montata de nu se vede in poza aia de mai sus

http://www.os-engine...jp/2013/gt15_e/



... don Teo nu va grabiti ....

cel din link-ul dumneavoastra este OS GT 15 cel din link-ul domnului Dan Mitea este OS GGT 15

si zice ca :

Starts easily using a glow driver and glow plug-eliminates ignition
module and reduces weight

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8323
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 August 2014 - 08:26 PM

Nu are, nu este acelasi motor. Asta nou este:

GGT15 Glow Gasoline

si se vorbeste de el de ceva timp:
http://www.rcgroups....d.php?t=2095471

la o citire superficiala am dedus ca aprinderea electronica e net superioara (se poate pune si pe motoare pe metanol) singurul dezavantaj fiind greutatea.

Oricum cum zice Dan e ceva nou si orice e nou e interesant. Peste asta vine de la o firma serioasa.


Vezi postareaTeo-Costin, la 25 August 2014 - 07:32 PM, a spus:

cum sa nu .... are aprindere dar este montata de nu se vede in poza aia de mai sus

http://www.os-engine...jp/2013/gt15_e/

0

#10 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 25 August 2014 - 08:28 PM

scuze de graba .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 August 2014 - 02:29 AM

Daca nu ma lasa memoria, Vlad1 a incercat sa foloseasca benzina la un motor cu metanol. Nu stiu cum s-a sfarsit experienta, dar, parca, nu era incurajator. Dar era vorba de un motor pe metanol nemodificat. OS, o fi facut ceva schimbari...cred. Macar si faptul ca are pompa de benzina.
Iata si un filmulet:
https://www.youtube....h?v=9EFZPSaaVio
0

#12 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 August 2014 - 04:41 AM

Se pare ca smecheria la acest motor e bujia (G5). Sigur foloseste alt material pt. filament, a.i. sa ramana incandescent pe toata plaja de turatii. S-ar putea sa asistam la o noua revolutie in domeniu.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 August 2014 - 04:57 AM

In plus, chiar as paria, face si oficiul de avans.
0

#14 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 26 August 2014 - 07:05 AM

Foarte interesant ,cred ca ceva are bujia pentru ca benzina singura nu se autoaprinde la compresie ,va schimba mult in domeniul motoarelor termice .
0

#15 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 26 August 2014 - 09:47 AM

Vezi postareaRedDevil, la 25 August 2014 - 07:19 PM, a spus:

NGH GT9 are 0.8 cai putere, adica aproximativ 550 wati, ca si putereechivalentul unui motor nitro de .40-.50 In clasa asta ar fi super, doar ca unele comentarii nu sunt pozitive. a fost cineva care a luat unu de la sierra si care a facut cateva teste cu el pe banc dar nu s-a mai auzit nimic. ca pret este super la ~130 dolari


NGH 9 il am eu si m-a umplut de nervi. Pompa nu face fata la full si apar goluri (probabil prin vaporizare fortata) datorita aspiratiei pe furtunul de la pompa spre carburator. Cand acele bule ajung in carburator, se opreste motorul. Pompa este de fapt decupata impreuna cu regulatorul prevazut cu acel cui poantou, dintr-un carburator Walbro, cu aceleasi componente si dimensiuni. Datorita cilindreei mici, pulsurile de vacuum care o pun in functiune sunt slabe si nu asigura debitul necesar la regimul maxim de turatie. In regim de relanti, intermediar si reprize scurte de una - doua secunde merge foarte bine. De acum voi avea mai mult timp liber si dupa ce voi termina ceea ce am inceput acum voi cauta solutii si pentru marirea debitului pompei. Chiar ma gandisem sa fac o pmpa similara cu cea de pe GT 15, inainte de a sti despre acest motor! Cumparatul unei pompe de GT 15 iese din discutie la 75 lire!
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#16 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 26 August 2014 - 01:08 PM

Eu am incercat sa reproduc experientele altora. Le-am dealiat cum m-am priceput, dar am incetat sa le facpublice din cauza reactiilor colegilor. (aveti detalii la conversie metanol pe benzina).

PS.
Am si eu un NGH 9, nou pe un model nou, asteapta de vre-un an sa-i vina rindul, asa ca 'am urechile ciulite'.
0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 August 2014 - 01:15 PM

Frumusetea este ca nu produce paraziti. Putem apropia receptorul de motor, pune langa el servo-ul de gas, etc.
Sigur este mai sensibil la reglaje si nu porneste decat cu starter....dar, pare interesant.
0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 June 2015 - 05:08 AM

A aparut si fratiorul mai mic. Are 10cc.
http://www3.towerhob...p?&I=LXFDHD&P=0
Tot uitandu-ma la ele, ce si-a zis piticul responsabil? Ce ar fi sa incerci unul? Asta inseamna ca ar trebui un pasaroi la care sa se potriveasca. Pentru asta am facut un tabel comparativ sa pot compara, chiar si aproximativ, noile motoare cu cele pentru metanol. In josul tabelului am pus, ceea ce consider, ca ar fi echivalentele. M-am uitat si la elice si la turatia de putere maxima.
Acum as pute sa aleg, cat de cat, in cunostinta de cauza un model.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 24 June 2015 - 05:09 AM

0

#19 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 23 August 2016 - 08:40 PM

Salutare,

ca sa nu mai deschid alt subiect va prezint un Super Tiger 3250 -32cc cu bujia OS G5, carburator Walbro, benzina cu 10% ulei si elice G-Sonic 20x8. Amestecul este bogat pentru rodaj. Motorul fiind la al doilea litru de benzina in filmulet. Acum are 3l consumati si merge la fel, cu amestec bogat. Nu au aparut probleme deosebite.

https://www.youtube....h?v=LNy141bF488
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro