DLE 55RA primul motor pe benzina
#1
Postat 25 August 2014 - 03:45 PM
87− 93 Octane Gasoline with a 30:1
gas/2-stroke (2-cycle) oil mixture
Always use high-quality oil intended for 2-stroke (2-cycle) engines.
It's a good idea to use a petroleum-based 2-cycle motor oil like
Lawn Boy All Season - Ashless oil for the break-in period.
Astea sunt singurele date oferite cu privire la amestec si rodaj.
Acum cer si eu parerea celor cu experienta si care au avut sau au motoare pe benzina:
ce ulei sintetic?
Restul intrebarilor vor veni pe parcurs!! :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#2
Postat 25 August 2014 - 03:58 PM
Se gaseste la magazinele on-line de moto.
#3
Postat 25 August 2014 - 04:06 PM
#4
Postat 25 August 2014 - 04:09 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#5
Postat 25 August 2014 - 05:59 PM
insemnand ca motorul nu este pus din prima sa traga, dupa care restul se va face in zbor ....
Multi si chiar si in manuale recomanda ca rodajul sa se faca de la inceput in zbor ... nu prea iti vine sa faci asa
nestiind daca motorul nu se va supraincalzii, sau nu se va oprii cand iti este lumea mai draga ..
Nici rodajul la sol pe model nu prea e o solutie .. va vibra si va zdranganii in draci structura fuselajului ... unii se consoleaza spunand ca acum vezi daca ar fi avut de cand sa se desprinda vre-o bagheta , panou, nervura, ceva , si poti intarii
Nici pe un stand de rodaj fara o cat de cat amortizare a socurilor nu este o solutie .. toate se transmit in biela ..
Eu pe stand am rodat .. trepida pamantul sub standul din lemn improvizat ... si imi imaginez cum ar fi trepidat fuselajul dar si cum se transmiteau socurile in biela, rulmenti, si ce o mai avea el pe acolo ..
Rodajul complet se zice ca ar fi gata dupa ce se consuma o cantitate X de combustibil .. destul de mare 5 - 10 litri
.. nu stiu cat ...
Abia dupa ce se termina rodajul , teoretic , poti incepe sa nu mai mergi cu el bogat si poti incepe sa seci amestecul asa incat sa obtii maximul de putere .. asta insa e cu dus si intors ... adica poti sa il pui pe butuci .. daca ar fi
un 3W , un DA sau alt motor cu alte aliaje poti incerca dar si acolo cu simt de raspundere ca e usor de calat ...
Cel mai safe e sa ........................................................................ il tii in camara ! :blink:
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 August 2014 - 06:01 PM
#6
Postat 25 August 2014 - 06:05 PM
oachidori, la 25 August 2014 - 04:09 PM, a spus:
Eu asa am facut la AGM-ul meu si la GF-ul 26 dupa RK. Ulei, mineral, luat de la Luk. Ideea e, mai ales ca ti motorul pe model sa folosesti un ulei care nu se arde, parca murdareste mai putin. Asta al meu se cam arde, si pe langa fum, mai si murdareste. E drept ca am exagerat cu uleiul...adica am pus 75ml la doi litrii de gaz...Asa nu s-a mai incalzit deloc cum zice lumea, dar scotea mult fum, si multa mizerie.. Acuma, dupa trei zboruri (adica inca jumatate de ora de mers) i-am mai resus cantitatea de ulei, si am mers pe ce scrie in manual 30:1. Nu mai scoate asa mult fum, si nu mai murdareste asa de tare, si merge si mai bine.
PS - Din pacate nu -mi mai merge turometrul, si nu stiu parametrii motorului...da se va rezolva cat de repede...
#7
Postat 25 August 2014 - 06:21 PM
http://www3.towerhob...%2Fb%3Eotz+oils
#8
Postat 29 September 2014 - 02:06 PM
dan_mitea, la 25 August 2014 - 06:21 PM, a spus:
http://www3.towerhob...%2Fb%3Eotz+oils
Pana la urma am folosit uleiul recomandat de Andu. Am observat sau mai bine zis Bogdan a observat ca motorul se incalzeste prea tare. Asta inseamna ca e amestecul prea sarac sau racirea nu e ok si trebuie sa ii pun cartonul in fata ca la vechile dacii sa limitez cantitatea de aer intrata? :unsure: :unsure:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#9
Postat 29 September 2014 - 06:31 PM
#10
Postat 30 September 2014 - 07:46 AM
#11
Postat 30 September 2014 - 07:46 AM
oachidori, la 29 September 2014 - 02:06 PM, a spus:
In nici un caz carton in fata! Daca decupajul pt. evacuarea aerului din capota (cel din spatele motorului) e OK, s-ar putea sa fie o problema de amestec.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#12
Postat 30 September 2014 - 08:14 AM
MLGore, la 30 September 2014 - 07:46 AM, a spus:
Costin,
ma gandeam sa directionez aerul asa cum a facut Andu la Yak-ul lui.Sa intrea aerul doar pe cilindru. Asa cum e acum, aripioarele de la cilindru sunt acoperite partial de capota.
Mai jos gaurile din capota. Allen le-a facut, deci cred ca stie cum trebuie facute. :drinks:
Fisiere atasate
-
20140824_212337.jpg (203.14K)
Number of downloads: 78
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#13
Postat 30 September 2014 - 08:33 AM
oachidori, la 30 September 2014 - 08:14 AM, a spus:
ma gandeam sa directionez aerul asa cum a facut Andu la Yak-ul lui.Sa intrea aerul doar pe cilindru. Asa cum e acum, aripioarele de la cilindru sunt acoperite partial de capota.
Mai jos gaurile din capota. Allen le-a facut, deci cred ca stie cum trebuie facute. :drinks:
Am vazut poza asta in topicul dedicat constructiei modelului si mi se pare prea mica gaura. As largi-o pe laterale si inspre bujie (sa se vada mai mult din chiulasa).
Cel mai simplu si sigur test ce se poate face e imbogatirea intentionata a amestecului si masurata temperatura dupa un zbor. Daca motorul e tot incins, inseamna ca racirea e problema.
In week-end vreau sa ies si eu la zbor, daca vii suna-ma sa aduc camera de termoviziune.
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 30 September 2014 - 08:35 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#14
Postat 30 September 2014 - 09:13 AM
MLGore, la 30 September 2014 - 08:33 AM, a spus:
Cel mai simplu si sigur test ce se poate face e imbogatirea intentionata a amestecului si masurata temperatura dupa un zbor. Daca motorul e tot incins, inseamna ca racirea e problema.
In week-end vreau sa ies si eu la zbor, daca vii suna-ma sa aduc camera de termoviziune.
de venit, sigur vin ori sambata ori duminica,nu ma sa imi spui cand ca sa imi fac programul, ca nu am de ales trebuie sa imi impart weekendul intre familie si pasiunea pt avioane.. :pardon: :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#15
Postat 30 September 2014 - 03:33 PM
#16
Postat 30 September 2014 - 04:57 PM
oachidori, la 30 September 2014 - 09:13 AM, a spus:
Suna-ma vineri seara sa stabilim ce si cum.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#17
Postat 30 September 2014 - 06:03 PM
Bine inteles ca ori ce discutie sau sfat este constructiv,si merita analizat.
Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 30 September 2014 - 06:06 PM
#18
Postat 30 September 2014 - 06:52 PM
Am calculat si suprafetele: cea de intrare este de 47.700 mm2 (diferenta dintre suprafata cercului capotei din care am scazut suprafata cercului conului) iar cea de iesire de 7500 mm2 (calculat din suma tuturor suprafetelor componente si aproximata). Practic la iesire sunt acele gauri facute in tunelul din capota si gaura de iesire a tunelului.La cum zicea Andu ca sa am raport de 1/2 intrare/iesire ar trebui sa maresc suprafata gaurilor de iesire. Asta se poate face prin marirea acelor gauri deja facute si/sau a gaurilor deja facute dar acoperite cu folie unde ar fi trebuit sa fie canistra daca as fi pus-o.
Deci?
Racirea e de vina?? :unsure: :unsure:
Fisiere atasate
-
20140930_185547.jpg (108.69K)
Number of downloads: 61 -
20140930_185629.jpg (128.16K)
Number of downloads: 58 -
20140930_190153.jpg (191.23K)
Number of downloads: 61
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#19
Postat 30 September 2014 - 08:10 PM
oachidori, la 30 September 2014 - 06:52 PM, a spus:
Am calculat si suprafetele: cea de intrare este de 47.700 mm2 (diferenta dintre suprafata cercului capotei din care am scazut suprafata cercului conului) iar cea de iesire de 7500 mm2 (calculat din suma tuturor suprafetelor componente si aproximata). Practic la iesire sunt acele gauri facute in tunelul din capota si gaura de iesire a tunelului.La cum zicea Andu ca sa am raport de 1/2 intrare/iesire ar trebui sa maresc suprafata gaurilor de iesire. Asta se poate face prin marirea acelor gauri deja facute si/sau a gaurilor deja facute dar acoperite cu folie unde ar fi trebuit sa fie canistra daca as fi pus-o.
Deci?
Racirea e de vina?? :unsure: :unsure:
Lasa bre drobu' de sare .. mergi la teren ca esti pe maini bune .. nici dentistu' pana nu casti gura mare nu va sti unde e beleaua .. doar
de pe forum , facebook, sau mail risti sa iti scoti toti dintii ca domnu Bean
Revenind :
1- Pornesti , incalzesti putin si verifici turatia in full - daca ajunge ca la un metanol in doi timpi e naspa ... trebuie sa il imbogatesti
2- Asa cum a spus MlGore oricum intai il imbogatesti mai mult decat trebuie - punctul 1 il parcurgi intai ca sa scapi totusi
de o banuiala ( daca iese si putin fum dupa imbogatire e si mai bine ) si il bagi la zbor.
3- Dupa zbor mai in forta nitel , cum l-ai pus jos, fuguta, fuguta cu termometrul pe el gramada
4- Daca tot e incins probleme de aerisire desi nu cred ..
5- Daca nu se mai incinge , de la zbor la zbor mai seci cate putin avand controlul permanent asupra " febrei " ..
Si gata .. e atat de simplu .. doar rabdare sa ai ..
Afara este totusi destul de rece .. ce te faceai daca erai in plina vara cu peste 35 de grade ? - calai motorul ?
P.S.
Cat de diferite or fi ele motoarele astea intre ele totusi nu sunt copii cu caractere total diferite asa ca trebuiesc
respectate niste proceduri comune .. doar daca e stricat ( infundat, rupt, fisurat .. ) atunci e posibil sa nu asculte orice ai face .
Eu zic sa nu iti mai faci atatea griji ca pana nu ajungi la teren nu o sa afli raspunsul care va si rezolva problema si ar
insemna ca nu o sa mai poti dormii noaptea de atatea griji ..
Rabdare si tutun ! Bafta ! .. sau du'l in baie si da'i o cheie sa vezi ce si cum daca nu mai ai rabdare .. Mai stiu eu pe un domn de la Brasov
care a pornit motorul in pod si desi zice ca o facuse de atatea ori , atunci s-a infipt cu elicea nitel in propetar .. deci .. tot rabdarea zic ca e mai buna ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 September 2014 - 08:12 PM
#20
Postat 30 September 2014 - 09:18 PM
REAL DESIGN, la 30 September 2014 - 08:10 PM, a spus:
de pe forum , facebook, sau mail risti sa iti scoti toti dintii ca domnu Bean
Revenind :
1- Pornesti , incalzesti putin si verifici turatia in full - daca ajunge ca la un metanol in doi timpi e naspa ... trebuie sa il imbogatesti
2- Asa cum a spus MlGore oricum intai il imbogatesti mai mult decat trebuie - punctul 1 il parcurgi intai ca sa scapi totusi
de o banuiala ( daca iese si putin fum dupa imbogatire e si mai bine ) si il bagi la zbor.
3- Dupa zbor mai in forta nitel , cum l-ai pus jos, fuguta, fuguta cu termometrul pe el gramada
4- Daca tot e incins probleme de aerisire desi nu cred ..
5- Daca nu se mai incinge , de la zbor la zbor mai seci cate putin avand controlul permanent asupra " febrei " ..
Si gata .. e atat de simplu .. doar rabdare sa ai ..
Afara este totusi destul de rece .. ce te faceai daca erai in plina vara cu peste 35 de grade ? - calai motorul ?
P.S.
Cat de diferite or fi ele motoarele astea intre ele totusi nu sunt copii cu caractere total diferite asa ca trebuiesc
respectate niste proceduri comune .. doar daca e stricat ( infundat, rupt, fisurat .. ) atunci e posibil sa nu asculte orice ai face .
Eu zic sa nu iti mai faci atatea griji ca pana nu ajungi la teren nu o sa afli raspunsul care va si rezolva problema si ar
insemna ca nu o sa mai poti dormii noaptea de atatea griji ..
Rabdare si tutun ! Bafta ! .. sau du'l in baie si da'i o cheie sa vezi ce si cum daca nu mai ai rabdare .. Mai stiu eu pe un domn de la Brasov
care a pornit motorul in pod si desi zice ca o facuse de atatea ori , atunci s-a infipt cu elicea nitel in propetar .. deci .. tot rabdarea zic ca e mai buna ..
Gigi,
ai dreptate.Oricum intre timp am fost curios sa vad ce reglaje erau fata de cele de fabrica si era high-ul sarac sarac sarac, asa ca pentru a avea un punct de plecare corect le-am adus pe amandoua la setarile initiale (de fabrica).
In weekend daca vremea va tine cu noi vedem la fata locului ce ramane de reglat. :drinks: :drinks:
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 30 September 2014 - 09:19 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#21
Postat 01 October 2014 - 07:36 AM
oachidori, la 30 September 2014 - 09:18 PM, a spus:
ai dreptate.Oricum intre timp am fost curios sa vad ce reglaje erau fata de cele de fabrica si era high-ul sarac sarac sarac, asa ca pentru a avea un punct de plecare corect le-am adus pe amandoua la setarile initiale (de fabrica).
In weekend daca vremea va tine cu noi vedem la fata locului ce ramane de reglat. :drinks: :drinks:
Eeeee si acum intrebarea de baraj .. CINE l-a secat asa tare ? .. deci mare atentie si cu mesterii de ocazie .. sunt cativa colegi
care au resusit de si-au bulit motoarele .. calate, ambielaje sparte , ... putina implicare proprie nu strica dar cu procedurile in brate.
Imi aduc aminte de vremurile de dinainte de 89' cand in fiecare week-end, toti din bloc eram in parcare la masini sa mai bibilim cate putin ,
sa mai socializam cum se spune acum .. cate unul mai avea si probleme tehnice si in 3 minute erau " priceputi " ciorchine pe langa masina lui ..
... la sfarsitul zilei ii mai si ramaneau piese de " rezerva " nemontate .. cel mai idraznet dintre saritori spunand propietarului ..
" .. breee ! eu zic sa mergi maine la un service .. ca e problema mare ! "
#22
Postat 13 May 2015 - 09:10 AM
Dupa operatia asta initiatorul topicului spune ca merge perfect (ca un DA).
Se pare ca " reed block-ul " nu este perfect plan si de aici apar problemele in zbor. :pardon: :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#23
Postat 13 May 2015 - 04:51 PM
fix treaba asta am facut la DLE30 care imi facea figure, si care, acum, merge bine.
la mine se opera cand treceam de pe spate pe fata. se ineca si se opera.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#24
Postat 07 June 2015 - 03:26 PM
Oricum azi mi-am pierdut o roata, s-a rupt elicea, un semistabilizator si tubul de carbon, fuselajul cred ac e distrus si trebuie refacut...
Ma intereseaza sa vad motorul asta functional..sau pot sa il arunc.. :angry2: :angry2: :angry2:
Fisiere atasate
-
20150222_142314.jpg (393.35K)
Number of downloads: 55
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#25
Postat 07 June 2015 - 03:30 PM
consulta un prieten.....Ady, Allen,zic!
doamne fereste !
#26
Postat 07 June 2015 - 08:56 PM
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunt rosii ! .. cu ale galbene mergea sigur ! :wub:
#27
Postat 07 June 2015 - 09:58 PM
sandu62, la 07 June 2015 - 03:30 PM, a spus:
consulta un prieten.....Ady, Allen,zic!
doamne fereste !
pai e reglat excelent de Allen, ralenti ok,accelaratie, etc, merge brici pana se opreste, si s-a oprit fix in aceeasi pozitie.
Cu toate ca am doua pozitii la acceleratie adica una pentru zbor cu idle in jur de 2200 rpm fata de 1500 la aterizare, deci un pic turat ca sa nu se opreasca, asa cum am spus eram in zbor pe spate si am vrut sa il indrept dar nu am accelerat, eram in ralenti dar nu am mai apucat si normal ca eram in partea proasta a pistei si cu vantul din coada,, deci avion praf.. :cray: :help: :sorry: :blink:
Gigi, o sa le vopsesc in galben..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#28
Postat 07 June 2015 - 10:39 PM
oachidori, la 07 June 2015 - 09:58 PM, a spus:
Cu toate ca am doua pozitii la acceleratie adica una pentru zbor cu idle in jur de 2200 rpm fata de 1500 la aterizare, deci un pic turat ca sa nu se opreasca, asa cum am spus eram in zbor pe spate si am vrut sa il indrept dar nu am accelerat, eram in ralenti dar nu am mai apucat si normal ca eram in partea proasta a pistei si cu vantul din coada,, deci avion praf.. :cray: :help: :sorry: :blink:
Gigi, o sa le vopsesc in galben..
Vopsite nu merge ca se ia .. baga o tija de plastic galbena pe furtune , sau daca iti este mai la indemana toarna o rasina galbena in ele ..
o sa mearga brici .. dar ce te faci ca nu mai ai pe ce sa pui motoru ... parca era un Telink la vanzari ..
P.S.
Nu e tardiva dorinta de a sarii cu picioarele pe model ? .. cand e intreg se justifica gestul ..
#29
Postat 27 July 2016 - 02:09 PM
#30
Postat 27 July 2016 - 02:42 PM
Mihai_supy, la 27 July 2016 - 02:09 PM, a spus:
:unsure: :blink:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S