Cum am zis vreau sa ma apuc la acest proiect ,va avea anvergura de 1700 lungimea fuselaj nu stiu inca pentru ca trebuie sa o calculez ,structura va fii :fuselaj compozit ,aripi structura clasica ,turbina cu kerosen de 8 kg forta sau poate pana il termin imi ieu una de 10 kg , :drinks:
Pagina 1 din 1
Yak 23 Anv 1700 mm
#6
Postat 25 August 2014 - 01:50 PM
fly, la 24 August 2014 - 06:54 AM, a spus:
Nu sunt hotarat care sa il fac cel cu cabina single sau cu cabina pentru doi piloti ,adevarul e ca imi este mai usor de facut cea pentru 2 piloti ,voi ce ziceti ? :)
Votez pentru cabina single. Dubla pare ceva de antrenament si formare piloti.
Bine ca zboara si....insectele !
#7
Postat 25 August 2014 - 02:00 PM
Eu propun Dubla !
La F4C se puncteaza mult detaliile ... doua cockpit-uri vor fi mai migaloase decat unul singur .
Nu stiu insa daca cockpit-ul intra la detalii , sau doar detaliile vizibile cand se priveste modelul
de la distanta regulamentara fata de masa juriului .. parca este un moment in care arbitrii se apropie
si de model .. look around .. trebuie citit regulamentul ..
Daca cabina dubla asigura si un acces mai facil la interior cu atat mai bine ...
La F4C se puncteaza mult detaliile ... doua cockpit-uri vor fi mai migaloase decat unul singur .
Nu stiu insa daca cockpit-ul intra la detalii , sau doar detaliile vizibile cand se priveste modelul
de la distanta regulamentara fata de masa juriului .. parca este un moment in care arbitrii se apropie
si de model .. look around .. trebuie citit regulamentul ..
Daca cabina dubla asigura si un acces mai facil la interior cu atat mai bine ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#8
Postat 25 August 2014 - 02:41 PM
De acces nu e problema ca ii fac acces cat am nevoie ,ma gandeam ca si forma de cabina pentru ca cea dubla imi este mai usor sa o fac pentru ca nu trebuie sa o termoformez pe cand cea single trebuie termoformata ,pana voi incepe la fuselaj ma mai gandesc cum va fii single sau dubla .
Arata acest topic
Pagina 1 din 1