Postat 01 September 2014 - 07:45 AM
Mugurel, iti inteleg supararea si perseverenta. Perseverenta este buna dar empirismul nu ajuta aici deloc.
Cum spune si Zoli, faptul ca , la unghiul exagerat de atac pe care-l da jamba de fata avionul nu s-a desprins nu are nici o legatura cu cursa de pe elevon.
Parerea mea este ca CG este aiurea,modelul este greu iar turbina nu mai impinge cu cele 8 kgf declarate.Cu CG pozitionat OK , nu ca la original (nu uita ca in afara de fuselaj , care a iesit aprox ca cel original , restul este custom made) sigur avionul s-ar fi desprins. Normal un Hot Spot OK, in constructie originala , e drept cu 100 sau 120 N la turbina se desprinde cam in 10m. Facand o usoara comparatie cu al tau si tot nu se justifica distanta parcursa. O problema ar mai fi si CP care nu-mi dau seama unde este dar asta vei afla atunci cand se va desprinde de la sol. Manifestarea de ieri a fost clara a unui stall ceea ce spune ca unghiul de atac sau cursa elevonului este chiar prea mare pentru viteza critica de decolare.
Imi cer scuze daca crezi ca inoportunez , dar chiar admir perseverenta ta. daca vei tine cont de cateva criterii simple sigur vei reusi.
Calculeaza CG-ul considerand forma aripii pe care o ai utilizand orice program de pe net. Tine cont de punctul de intersectie al bordurilor de atac , care este foarte inspre bot la acest model si restabileste-i din nou CG. Scurteaza-i jamba de fata cu 15-20mm si va fi OK.
Succes!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION