Un nou avion
#961
Postat 16 April 2015 - 07:27 AM
La naiba cu verificarile...., ori nu le faci ori nu stii, ori nu ti cont de ce vorbim, nu mai stiu...
In legatura cu eleroanele ti-am spus si pe PM, cand vrei sa vireze dreapta (deci atunci cand dai de stick in dreapta) , eleronul de pe dreapta se va ridica, iar cel de pe stanga va cobora. In acest fel aripa "va cadea" pe dreapta si se va ridica din stanga, nici nu stiu cum sa-ti mai zic sa pricepi. E ca la profundor, cand tragi de mansa, profundorul se va ridica rezultand coborarea cozii aeromodelului si ridicarea botului, astfel el ia altitudine...
invata macar teoria si aplic-o in practica
#962
Postat 16 April 2015 - 07:37 AM
L-ai ridicat si dupa ...ce ai vrut sa faci cu tonoul ala ?
Te-ai panicat cand l-ai vazut inverted si asta a fost :pardon:
#963
Postat 16 April 2015 - 08:11 AM
Parfenov, la 15 April 2015 - 10:19 PM, a spus:
Sunt tot incepator,dar se vede clar ca ai tras tare de elevator si l-ai urcat aproape la verticala, dupa care ai tinut stick-ul pe stanga pana a facut poc. Comenzile nu trebuie bruscate, miscarile trebuie sa fie line si pe curse scurte. Decolarea trebuie sa o faci mai blanda fara sa ai motorul in blana si castigul de altitudine il faci pe o panta usoara, nu la verticala. Ti-am urmarit topicul inca dinainte de a zbura si eu avioane, te cred ca esti dornic de zbor, dar inainte de a ridica avionul , trebuie sa ai in clar ce face fiecare manevra a stick-lor. Eu zic sa bagi ceva ore de simulator ca sa te obisnuiesti cu reactiile avionului la fiecare miscare a mainilor tale. Clar ca ce e in simulator nu e identic ca pe camp , dar scutesti o gramada de bani , nervi si dezamagiri. Investeste intr-un cablu de simulator si te va scuti de bagat banii in avioane rupte. Eu totata iarna am bagat simulator si elicopter si avioane, nu am nici un crash cu avioanele, exceptand prima aterizare care am facut-o pe o aripa dupa care poc pe spate si am avut mici reparatii de facut. M-a ajutat mult simulatorul in a intelege miscarile de baza . Am dat cu ele de pamant in simulator de le-au mers fulgii , dar nu m-a costat nimic si m-a ferit de crash-uri pe camp, pana acum. Asa ca sfatul meu , ca de la incepator , la incepator, baga simulator , uita-te atent la ce si cum se misca fiecare suprafata de comanda in functie de ce misti tu pe statie, cu avionul la pamant, nu in aer, ca acolo e deja prea tarziu sa te mai gandesti. Eu am inceput cu elicoptere, poate de aceea mi s-au parut mai usoare avioanele, dar clar ca in mare parte nu modelele de care dispui sunt de vina, ci pilotul . Poate un avion cu aripa in diedru te-ar fi ajutat mai mult, sunt mai stabile si mai greu de intors pe spate, iei mainile de pe comenzi si ele revin cuminti la linia de zbor. Bafta in continuare si nu dispera, cand vei zbura si te vei uita in spate la toate aceste nereusite, vei rade cu hohote. :good:
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#964
Postat 16 April 2015 - 09:23 AM
Apoi camera de la la sol ca sa deprinzi care-i sus si care-i stanga cand el e in aer si tu jos.
Schimba modelele pe sim, joaca-te cu telecomanda, invata meniul, vezi ce inseamna D/R, expo.
Iti zic din experienta, dupa vreo 10 deproane rupte, abia ultimul a zburat 3 pack-uri fara reparatii.
E bine sa ai trusa de prim ajutor la camp: scoci, scobitori, tepuse de bambus (barbecue), daca gasesti betisoare late de inghetata si un pistol de hot glue cu baterie (au pe HK la cativa $).
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#965
Postat 16 April 2015 - 10:41 AM
Bafta,
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 16 April 2015 - 10:42 AM
#966
Postat 16 April 2015 - 11:07 AM
Ma apuc si de un STS , ca materiale am ...
Wotul este pe jumate reparat , lipit in mare parte , mai trebuie ranforsat pe la ruptura cea mare si sa pun la loc electronica . Si asa va ramane pana la vara sau pana ce mai invat ..
Stiu ca pilotul ii de vina ... Cineva experimentat , scotea avionul din tonou , dar eu nici nu am apucat bine sa dau dreapta cand el il face si pe al doilea , si ultima reactie a fost sa tai motorul , undeva la 15m de sol ;)
#967
Postat 16 April 2015 - 11:16 AM
executivul, la 16 April 2015 - 09:23 AM, a spus:
Apoi camera de la la sol ca sa deprinzi care-i sus si care-i stanga cand el e in aer si tu jos.
Schimba modelele pe sim, joaca-te cu telecomanda, invata meniul, vezi ce inseamna D/R, expo.
Iti zic din experienta, dupa vreo 10 deproane rupte, abia ultimul a zburat 3 pack-uri fara reparatii.
E bine sa ai trusa de prim ajutor la camp: scoci, scobitori, tepuse de bambus (barbecue), daca gasesti betisoare late de inghetata si un pistol de hot glue cu baterie (au pe HK la cativa $).
De 3 ani pilotez avione "reale" pe simulator si sunt in stare sa fac orice manevra , chiar si cu supersonicele . Primul an eram praf ... decolam , dar nu m-ai aterizam .
Cand am fost la academie la brasov , am pilotat in simulatorul lor , super tare . Am sa vad daca pot conecta statia ca un joystick ;)
#968
Postat 16 April 2015 - 11:29 AM
Ca tot zici ca ai laptop, ia trage-ti FSX sa te vad ce poti.E bun chiar si FSX ca simulator RC+ statie conectata daca setezi o camera statica la sol si zbori pe extra 330.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 16 April 2015 - 11:30 AM
#969
Postat 16 April 2015 - 11:34 AM
Merge mai usor pe XP cu PPJoy dar si pe 7 l-am facut sa mearga cu Smartpropoplus.
Cand vezi statia ca pe un joystick dai drumul la sim si-l calibrezi.
LE. sa lasi Phoenixul sa-si faca updateurile si ai sa vezi ca ai un F117 care se arunca din mana, elevon only, ala te va ajuta cel mai mult daca mergi pe un indistructibil din polipropilena celulara.
Aceasta postare a fost editata de executivul: 16 April 2015 - 11:35 AM
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#970
Postat 16 April 2015 - 12:38 PM
Cat despre filmulet, ori avionul este greu de coada, ori ai tras prea tare de profundor dupa care a intrat in limita iar apoi te-ai pierdut si in plus daca si comenzile sunt pe invers(eleroane) atunci finalul nu putea fi decat crash-ul.
Succesuri.. :drinks: :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#971
Postat 16 April 2015 - 02:44 PM
Iar cu cablu jack m-am chinuit o saptamana alaturile de alti colegi de pe forum si nu i-am dat de cap ... Semnalul care vine de la statie vine intrerupt ...
O gramada de programe si munca pe degeaba . Cum am conectatia statia colegului meu care e 9x a mers din prima ... A mea 9xr face figuri ... Ori ceva din setarile ei nu sunt bune ..
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 16 April 2015 - 02:48 PM
#972
Postat 16 April 2015 - 07:23 PM
executivul, la 16 April 2015 - 11:34 AM, a spus:
Merge mai usor pe XP cu PPJoy dar si pe 7 l-am facut sa mearga cu Smartpropoplus.
Cand vezi statia ca pe un joystick dai drumul la sim si-l calibrezi.
LE. sa lasi Phoenixul sa-si faca updateurile si ai sa vezi ca ai un F117 care se arunca din mana, elevon only, ala te va ajuta cel mai mult daca mergi pe un indistructibil din polipropilena celulara.
Ajuta ca nu pot sa il fac pe windows 7 , kkt de programe facute de egipteni acum 3000 ani .... Am o eroare cu PPjoybus.sys .... eroarea asta ma impiedica sa pornesc paralelport joystick sa imi configurez si de aici se leaga totul . M-am chinuit vreo 2 ore sa rezolv eroare cu diferite programe de fixare si alte rahaturi si tot aceeasi chestie imi da ..
#973
Postat 16 April 2015 - 07:30 PM
Parfenov, la 16 April 2015 - 07:23 PM, a spus:
Verifica-ti mail-ul http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif
#974
Postat 16 April 2015 - 07:38 PM
danysoft32, la 16 April 2015 - 07:30 PM, a spus:
aceleasi programe am folosit si nu merge ... am schimbat si 2 windowsuri si tot un drq...
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 16 April 2015 - 07:40 PM
#975
Postat 16 April 2015 - 07:50 PM
vezi sa dai jos driver enforcer, cauta pe net cum, gasesti si pe youtube tutoriale. (https://www.youtube....h?v=ScuYfagMixU)
In cel mai rau caz, daca ai un calc performant instaleaza un VMWare si un XP pe care-l rulezi in fereastra si instalezi acolo simul, eu asa am doar ca Parallels ca e Mac.
Daca gasesti Parellels pt Windows iti dau masina mea virtuala cu toate simurile pe ea.
In alta ordine de idei, pune Smartpropoplus, ai un utilitar (thermometer) si vezi in ala daca iti vede telecomanda, daca nu, e problema de fire, setari din telecomanda, daca in ala le vede atunci e problema de simulator de joystick.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#977
Postat 16 April 2015 - 08:14 PM
Cand dai de stick trebuie sa vezi o SINGURA linie care merge la -100 la +100.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#978
Postat 16 April 2015 - 08:15 PM
executivul, la 16 April 2015 - 08:14 PM, a spus:
Cand dai de stick trebuie sa vezi o SINGURA linie care merge la -100 la +100.
nu are modul in statie si e er9x ....
#979
Postat 16 April 2015 - 08:23 PM
Parfenov, la 16 April 2015 - 08:15 PM, a spus:
PS : Vedeti acuma de ce nu pot baga simulator ??? ca am un rahat de statie .. ca nu poate fi si ea conenctata ca o alta statie normala , plug in play , 2 programe acolo si gata ... nu ...nu se poate ca suntem chinezi/americani (nush cine a proiectat statie ) prosti ...
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 16 April 2015 - 08:28 PM
#981
Postat 16 April 2015 - 08:44 PM
executivul, la 16 April 2015 - 08:41 PM, a spus:
\
E un 9XR ... va zic ca pe degeaba ne chinuim , mai ales eu ... nu are rost ..
Am sa imi cumpar o statie simulator si asta basta ... si zici ca de ce nu imi iau un bixler , uite de asta !! se iveste cate o chestie de asta !!
#982
Postat 16 April 2015 - 10:01 PM
Parfenov, la 16 April 2015 - 08:44 PM, a spus:
E un 9XR ... va zic ca pe degeaba ne chinuim , mai ales eu ... nu are rost ..
Am sa imi cumpar o statie simulator si asta basta ... si zici ca de ce nu imi iau un bixler , uite de asta !! se iveste cate o chestie de asta !!
Ho, ca-ti trimit simulatorul meu pe usb.
Pui fms-ul si bagi in usb si te dai....
Pentru win7 a trebuit sa pun asta.
Numai bine, zburatorule.
P.S. Chestia cu simulatoarele e cusuta cu ata alba :) dar stai linistit, toti am invatat miscarea eleroanelor punandu-le invers :D
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#983
Postat 17 April 2015 - 06:28 AM
Parfenov, la 16 April 2015 - 08:23 PM, a spus:
Razvane iar ma fortezi sa fiu rau..., nu mai spune ca statia-i de rah.., nu stii tu s-o setezi, poate asta e.
Permite-mi sa te intreb ceva : daca statia e de rahat cum spui tu, de ce-ai luat-o frate...? Nu te-ai informat intai ce si cum?
P.S
Puteai sa-ti iei simplu TGY 9X V2- ca-i mai simplu de setat si gasesti destule tutoriale pe net despre diferite setari
Tu ai optat pt. 9XR, asta e..., cauta, informeaza-te ca sigur merge si asta ca simulator :good:
Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 17 April 2015 - 06:29 AM
#984
Postat 17 April 2015 - 09:17 AM
I. Am fost la tine şi ţi-am setat staţia pe comenzi mici pentru modelele pe care urmai să le zbori. Staţia e foarte bună.
II. Ţi s-a spus aici să citeşti tutorialele şi de unde să le citeşti şi ai răspuns că le-ai citit. Ţi s-au dat explicaţii detaliate asupra comenzilor. Toată lumea ţi-a spus cum funcţionează.
III. Nu e nimic pe dos la eleroane faţă de profundor. Funcţionează exact la fel. Gândeşte logic. Când se ridică profundorul, ampenajul coboară şi avionul ridică botul. Când "ridici" eleronul, aripa coboară şi avionul se înclină. Ce e pe dos ? Absolut totul pivotează pe CG.
IV. Ai zburat cu Bixler cu panarama de staţie pe care o are de la producător şi ai reuşit să zbori. Mai mult, ţi l-am dezechilibrat la început să te oblig să stai călare pe comenzi că nu era timp destul. Ţi-am spus să ţii tot timpul mâinile pe comenzi, nu să te crispezi pe ele. Mişcări fine şi cu revenire pe 0. După primul acumulator am refăcut echilibrarea pe eleroane şi la al doilea acumulator ai făcut simulări de aterizare cu decolări şi ai reuşit să ţii modelul în aer, să faci tururi de pistă şi să aterizezi. Toate astea cu o panaramă de Bixler, vai de mama lui şi cu motor slab.
Nu înţeleg ce înseamnă pentru tine "am citit", sau am făcut nu ştiu ce alte verificări. Ultima dată ţi-am spus să ai grijă la direcţia vântului. Întotdeauna cu vânt de bot şi decolarea şi aterizarea.
Ţi-am spus de "palier" şi ţi-am explicat ce înseamnă şi tu repeţi aceleaşi greşeli.
Simulatorul nu te va ajuta cu nimic în condiţiile astea. Nu încerca să înveţi mecanic, ci logic, după regulile materiei numită "Fizică".
Chiar nu ştiu ce ţi se mai poate spune să reuşeşti.
Când mai ai liber să mă anunţi. Dacă am timp vin din nou la tine, dacă nu, vii şi stai două zile aici. Am unde să te cazez. Dacă nu fac din tine pilot de F3A, lasă ... .
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 17 April 2015 - 09:18 AM
#985
Postat 17 April 2015 - 09:21 AM
Nu ma refer ca statia ii de rahat in zborul real ... ci ca sa o faci pentru simultor .Ea e foarte buna , multe setari si alte chestii , dar nu e facuta pt simulator , l-a asta m-am referit ...
Si toti care o folosesc , au cablu usb cu chestiie de aia ... nici unul cu jack
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 17 April 2015 - 09:25 AM
#986
Postat 17 April 2015 - 09:33 AM
Prima imagine :
1. Te rog să observi, încercuit, înclinarea fumului. După părerea mea, nu numai că ai decolat cu vânt lateral, dar era şi lateral din spate.
2. Poziţia eleronului dreapta. Eleronul este coborât la un unghi foarte mare şi va rămâne aşa pe tot timpul zborului. Probabil ai ţinut dreapta permanent, să compensezi, dar comenzile de eleron le aveai pe dos. Oricum, unghiul de bracare este prea mare.
3. Poziţia profundorului. Cabrat maxim cu un unghi de cabrare foarte mare. Ai păstrat profundorul tras pe toată durata evoluţiei. O să vezi şi în imaginea a două. Modelul a intrat în limită, s-a înclinat normal pe stânga şi a continuat răsucirea. În momentul în care a ajuns în cuţit, s-a dus tot spre stânga, dovadă că erai încă cu profundorul tras.
A doua imagine :
Erai aproape la verticală şi tot cu profundorul cabrat maxim (5) şi cu eleroanele la fel (4).
Eu zic să reiei subiectul de la început şi să reciteşti tot ce ţi s-a scris. Nu citi pe diagonală.
Pe lângă asta adu-ţi aminte tot ce ai făcut la zborul cu Bixler-ul.
Sincer, nu mă aşteptam ca după acel zbor să nu reuşeşti, cătinel, să zbori.
Baftă.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 17 April 2015 - 09:36 AM
#987
Postat 17 April 2015 - 09:51 AM
#988
Postat 17 April 2015 - 10:13 AM
Ciprian97, la 17 April 2015 - 09:51 AM, a spus:
Nu stiu cand primesc liber de la scoala ... si unde dorm ??
#990
Postat 17 April 2015 - 02:10 PM
fly, la 17 April 2015 - 01:50 PM, a spus:
sincer 10 pagini sunt cu chestii de astea , dar restul sunt de la constructii , tehnici , tutoriale si alte de astea..