Modelism - RHC Forum: Un nou avion - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 40 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »

Un nou avion

#691 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 February 2015 - 01:24 PM

Azi am pus la punct si avionul de la Vip si i-am facut niste teste pe afara . Este o problema deoarece cand trec de 60 % acceleratie avionul incepe sa vibreze si scoate un zgomot ciudat . Eu cred ca ii din cauza elicei ca nu ii echilibrata , mai ales ca a fost taiata de mine . Putere are ... imediat prinde viteza pe jos ..
Parfenov Razvan
0

#692 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 February 2015 - 10:48 AM

Primul lucru de verificat: axul motorului. Chiar dacă nu a avut un șoc aparent puternic la contactul cu boscheții, elicea a avut de suferit, ceea ce presupune că și axul a fost solicitat. Dai jos elicea și pornești motorul la turație mică. Vei observa imediat orice bătaie. Din fericire, axul respectiv se îndreaptă ușor (nu poate fi schimbat). Așezi axul pe o suprafață plană și-l lovești ușor, cu o coadă de ciocan, în zona deformată. Pornești motorul, fără elice, și vezi rezultatul. Dacă e necesar, repeți operația.
II. Verifici ca elicea să nu aibă joc pe ax. Dacă are joc, înfășori niște bandă izolatoare pe ax până elimini jocul. Pentru diferențe mari între diametrul axului și gaura din elice există adaptoarele de plastic pe care le primești când cumperi o elice. Dacă nu ai, în ultimă instanță, poți folosi tot banda.
III. Platoul de așezare al elicei. La elicea pusă de mine inițial treaba a fost simplă pentru că butucul elicei avea, din construcție și orificiul hexagonal în care intra perfect piulița de sub ea. La cealaltă elice nu am fost atent. E posibil să nu aibă și atunci se schimbă problema. În cazul în care nu are, pui o șaibă plată potrivită pentru ax și te duci cu elicea până pe clopotul motorului (rotor). Dacă rămâne ax nefiletat la ieșirea din elice, pui tot șaibă, sau șaibe plate în așa fel ca piulița să poată face strângerea elicei.
IV. Echilibrarea elicei. Am înțeles că ai șubler. Măsori distanța din marginea găurii din butuc până în vârful palei. Măsori la fel și la cealaltă pală. Trebuie să fie exact aceeași cotă.
Pui elicea pe o hârtie și trasezi conturul vârfului unei pale, după care suprapui și cealaltă pală pe desen. Trebuie să aibă aceeași formă. Dacă nu, acționezi în consecință: ajustezi palele până sunt identice ca formă și dimensiune.
Echilibrarea propriu-zisă o faci pe un ax. Poate fi un șurub mai lung fără cap. Ți-au mai scris băieții despre asta. Pui elicea pe ax și observi care pală coboară. Înseamnă că e mai grea. Ajustezi cu șmirghel (nu prea aspru) suprafața dinspre vârf a palei (nu pe contur) până va sta în echilibru. Pentru că încă nu ai dispozitiv de echilibrare, la verificarea elicei, dacă observi că nu are tendința evidentă să se încline, împingi ușor o pală și vezi dacă se oprește sau are tendința să continuie mișcarea imprimată. Dacă se oprește, treaba e bună, dacă nu, va trebui să mai ajustezi și să repeți verificarea.

Nu contează viteza de la sol. Contează dacă viteza obținută îi ajunge să se desprindă. Decolarea se face întotdeauna cu motorul în plin. Reducerea motorului o faci după atingerea înălțimii dorite, sau dacă viteza este prea mare. Dacă modelul devine instabil și nu ascultă comenzile, înseamnă că nu are viteză destulă.

:)

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 08 February 2015 - 10:52 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#693 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 February 2015 - 12:05 PM

Am sa tin cont pe viitor , cand mai trec pe acasa , din pacate azi trebuie sa plec la liceu :( ....
Parfenov Razvan
0

#694 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 February 2015 - 12:48 PM

Vezi postareaParfenov, la 08 February 2015 - 12:05 PM, a spus:

Am sa tin cont pe viitor , cand mai trec pe acasa , din pacate azi trebuie sa plec la liceu :( ....


Eu spun că ... din fericire. Cartea nu a omorât pe nimeni, decât dacă era foarte grea şi i-a căzut cuiva în cap de la etajul 10. :D

Vezi ce note iei ! Mă interesez. Dacă nu-mi plac, nu mai primeşti ajutor. :rolleyes:


P.S. 50% glumă. Oricum ai nevoie de matematică şi fizică să calculezi viteza unghiulară la o elice şi forţa centripetă aplicată pe capătul palelor, plus efortul dat de pas. Aşa o să ştii ce elice să-ţi alegi ştiind specificaţiile motorului, chiar dacă nu se recomandă o elice.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 08 February 2015 - 12:49 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#695 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 February 2015 - 02:25 PM

Cand am zis din nefericire , nu ma refeream doar la carte , ci si la program ... desteptare la ora 6 .. inviorare ... etc ..
Parfenov Razvan
0

#696 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 February 2015 - 06:15 PM

Vezi postareaParfenov, la 08 February 2015 - 02:25 PM, a spus:

Cand am zis din nefericire , nu ma refeream doar la carte , ci si la program ... desteptare la ora 6 .. inviorare ... etc ..


Ce armata faceti voi? Parca sunteti la statiune.
Pe noi ne scula la 5:00...indiferent daca ofiterul se certase cu amanta si ne fugarise pana la 4:30....

Multa, multa bafta si sa fii fruncea, zburatorule.
0

#697 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 February 2015 - 08:36 PM

:)))))))) atunci a fost alta vreme .....
Parfenov Razvan
0

#698 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 08 February 2015 - 09:13 PM

Vezi postareaParfenov, la 08 February 2015 - 02:25 PM, a spus:

Cand am zis din nefericire , nu ma refeream doar la carte , ci si la program ... desteptare la ora 6 .. inviorare ... etc ..


Nu te mai vaita Razvane !!!
Banuiesc ca a fost alegerea ta sa mergi la liceul militar, deci ti-ai asumat asta http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

Bafta
0

#699 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 February 2015 - 09:18 PM

Vezi postareadanysoft32, la 08 February 2015 - 09:13 PM, a spus:

Nu te mai vaita Razvane !!!
Banuiesc ca a fost alegerea ta sa mergi la liceul militar, deci ti-ai asumat asta http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

Bafta

Asa-i , nu pot da vina pe nimeni ... Dar cand vrei sa intri undeva toata lumea zice ca ii ok , ca ii super , chestii de astea .. Dupa iti prinzi capu :))
Parfenov Razvan
0

#700 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 February 2015 - 10:51 PM

Răzvane lasă vina, regretele şi alte ... :rolleyes: . Asta e calea cea mai bună să ajungi la ce vrei. Zi mersi că nu mai sunt condiţiile de acum 30 de ani.

Uite ! Ăsta e dispozitivul de echilibrat elice :

Imagine atasata: Disp. echilibrat.jpg

Unul similar e aproape gata şi pentru tine. Nu am prea mult timp la dispoziţie pentru că avem de organizat încă o etapă de F3P şi Campionatul Naţional.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#701 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 February 2015 - 11:04 PM

Super , stai fara griji , nu te grabii ca nici eu nu ajung pe acasa degraba .... si asa nu am elici ...
Parfenov Razvan
0

#702 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 15 February 2015 - 08:32 PM

Mi-am pus parinti si mi-au mai luat un tub de bison :)) dupa ce am patit cu ultimul . Ieri am fost la club si mi s-a lipit de mana o elice slowfly 9070 ( mi-a dat-o domnu profesor , nu va ganditi la prostii ) exact de ce am nevoie . asa ca pe weekendul viitor sa va asteptati la un zbor cu piperul ( asa sper ) deoarece merg acasa ;).
Parfenov Razvan
0

#703 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 17 February 2015 - 12:28 AM

Vezi postareaParfenov, la 15 February 2015 - 08:32 PM, a spus:

Mi-am pus parinti si mi-au mai luat un tub de bison :)) dupa ce am patit cu ultimul . Ieri am fost la club si mi s-a lipit de mana o elice slowfly 9070 ( mi-a dat-o domnu profesor , nu va ganditi la prostii ) exact de ce am nevoie . asa ca pe weekendul viitor sa va asteptati la un zbor cu piperul ( asa sper ) deoarece merg acasa ;).


Succes ! Mai ţii minte verificările şi ce am făcut înainte de zbor ? Dacă e necesar ţi le reamintesc. Ai grijă pe setările staţiei să-i dai aproximativ aceleaşi procente. Deocamdată nu setezi nimic pe expo. Laşi 0 expo, mai ales că nu ai decât profundor şi direcţie. "Numeri până la 5 şi respiri adânc. " Decolare şi aterizare, întotdeauna cu vânt de faţă. În lipsa unei mâneci de vânt, sau a firului de iarbă, îţi foloseşti urechile (nu e glumă). Fără căciulă, mişti capul până ai aceeaşi senzaţie la ambele urechi. Zona este foarte sensibilă la curent şi te asigur că vei şti cu precizie din ce parte bate vântul. Am făcut asta şi când am fost la tine, dar mai mult ca sigur nu ai observat şi am uitat să-ţi spun de metodă. Ar mai fi metoda fumului, numai că nu e cazul să te apuci de fumat.
Dacă ai vânt ceva mai puternic (cel care era când am fost la tine era moderat) muţi acumulatorul mai în faţă să-l faci greu de bot.
Dacă faci un zbor şi reuşeşti să te menţii relaxat, vei putea menţine şi modelul în aer. Roagă unul dintre prieteni să-ţi ţină o mână pe umăr. Va observa imediat ce apare încordarea. E timpul să aterizezi. După aterizare, indiferent cum s-a făcut (cu bine, sau cu pagube) iei pauză cel puţin 5 minute şi faci altceva - uiţi de zborul tocmai încheiat. Nu faci mai mult de 3 zboruri. Lasă PC-ul din dotare să înmagazineze liniştit noile informaţii, să-ţi poată forma reflexele. Dacă totuşi vrei să zbori mai mult într-o zi, e bine să împarţi ziua în sesiuni de zbor cu pauze de 4 ore între ele. De preferat o sesiune de dimineaţă şi una spre seară când, de regulă, se mai linişteşte şi vântul.
:rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#704 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 17 February 2015 - 12:50 AM

Offf, unde erai acum vreo 2 ani, cand am inceput sa zbor..
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#705 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 17 February 2015 - 01:11 AM

Vezi postareaTravel Air, la 17 February 2015 - 12:50 AM, a spus:

Offf, unde erai acum vreo 2 ani, cand am inceput sa zbor..


Tot la vreo 60 de km de serpentine depărtare. :rolleyes:
Mi-am făcut un cont aici doar când a fost necesar să preiau o parte din problemele organizatorice ale clubului, dar mai erau băieţi de la noi care erau prezenţi pe site de ceva vreme.

P.S. Pe 21 şi 22 martie, avem etapa de cupă şi Campionatul Naţional F3P la noi. Încheiem sezonul de zbor în sală. Pfff. Abia aştept să ies la câmp.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 17 February 2015 - 01:12 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#706 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 February 2015 - 06:44 AM

Am inteles :)) sper sa ajung acasa , deoarece comandantul nostru de companie e cam suparat pe noi ... :))
Parfenov Razvan
0

#707 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 17 February 2015 - 08:40 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 17 February 2015 - 12:28 AM, a spus:

Succes ! Mai ţii minte verificările şi ce am făcut înainte de zbor ? Dacă e necesar ţi le reamintesc. Ai grijă pe setările staţiei să-i dai aproximativ aceleaşi procente. Deocamdată nu setezi nimic pe expo. Laşi 0 expo, mai ales că nu ai decât profundor şi direcţie. "Numeri până la 5 şi respiri adânc. " Decolare şi aterizare, întotdeauna cu vânt de faţă. În lipsa unei mâneci de vânt, sau a firului de iarbă, îţi foloseşti urechile (nu e glumă). Fără căciulă, mişti capul până ai aceeaşi senzaţie la ambele urechi. Zona este foarte sensibilă la curent şi te asigur că vei şti cu precizie din ce parte bate vântul. Am făcut asta şi când am fost la tine, dar mai mult ca sigur nu ai observat şi am uitat să-ţi spun de metodă. Ar mai fi metoda fumului, numai că nu e cazul să te apuci de fumat.
Dacă ai vânt ceva mai puternic (cel care era când am fost la tine era moderat) muţi acumulatorul mai în faţă să-l faci greu de bot.
Dacă faci un zbor şi reuşeşti să te menţii relaxat, vei putea menţine şi modelul în aer. Roagă unul dintre prieteni să-ţi ţină o mână pe umăr. Va observa imediat ce apare încordarea. E timpul să aterizezi. După aterizare, indiferent cum s-a făcut (cu bine, sau cu pagube) iei pauză cel puţin 5 minute şi faci altceva - uiţi de zborul tocmai încheiat. Nu faci mai mult de 3 zboruri. Lasă PC-ul din dotare să înmagazineze liniştit noile informaţii, să-ţi poată forma reflexele. Dacă totuşi vrei să zbori mai mult într-o zi, e bine să împarţi ziua în sesiuni de zbor cu pauze de 4 ore între ele. De preferat o sesiune de dimineaţă şi una spre seară când, de regulă, se mai linişteşte şi vântul.
:rolleyes:


As spune in completare la ce a spus ViP referitor la detectarea directiei vantului..., poti pune cateva "fasiute" din hartie creponata taiate foarte subtire sau mai multe fire de ata (un snop...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif ) legate la cap si lipite cu putin scoch (scoci...)de antena radiocomenzii
E a o metoda rudimentara, "babeasca" dar pe care eu o folosesc cu succes.

Bafta
0

#708 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 February 2015 - 08:47 AM

Vezi postareadanysoft32, la 17 February 2015 - 08:40 AM, a spus:

As spune in completare la ce a spus ViP referitor la detectarea directiei vantului..., poti pune cateva "fasiute" din hartie creponata taiate foarte subtire sau mai multe fire de ata (un snop...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif ) legate la cap si lipite cu putin scoch (scoci...)de antena radiocomenzii
E a o metoda rudimentara, "babeasca" dar pe care eu o folosesc cu succes.

Bafta


sunt o gramada de metode de a afla directia vantului .... nu asta e o problema ;)

Dane , daca ajung acasa , asamblez wot ;) desigur nu ii pun inca motor deocamdata . Vreau sa il vad terminat si ce greutate are . Dupa imi recomandati dumneavoastra un motor ;)

Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 17 February 2015 - 08:48 AM

Parfenov Razvan
0

#709 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 17 February 2015 - 09:42 AM

Ai dreptate Dane. :) Pe astea le-am uitat. Pe antena de 2,4 ne cam încurca să punem panglică și cum uitam de fiecare dată să luăm cu noi pănglicuțe, sau fâșii de hârtie creponată, ne-am confecționat o frumusețe de mânecă de vânt, pe care, normal o uităm la club, așa că tot la urechi rămânem. O să ni se lungească ca la ... :D
URA şi la zbor fofezelor !
0

#710 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 17 February 2015 - 10:36 AM

Sau rupi un smoc de iarba si ii dai drumu dr la nivelul capului sau pe acolo si vezi imediat directia si intensitatea vantului.
Fly it, like you stole it!
0

#711 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 17 February 2015 - 11:03 AM

Vezi postareaRedDevil, la 17 February 2015 - 10:36 AM, a spus:

Sau rupi un smoc de iarba si ii dai drumu dr la nivelul capului sau pe acolo si vezi imediat directia si intensitatea vantului.


Nu rup iarba că mi-s ecologist. :D
Avem giruetă. Ne indică viteza și direcția vântului. E tot timpul în trusa de zbor. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#712 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 February 2015 - 11:06 AM

gata cu vantu , ca eu sper sa nu fie .... sau foarte putin ;) sa folosesc un prop saver ?
Parfenov Razvan
0

#713 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 18 February 2015 - 08:32 PM

Vezi postareaParfenov, la 17 February 2015 - 08:47 AM, a spus:



Dane , daca ajung acasa , asamblez wot ;) desigur nu ii pun inca motor deocamdata . Vreau sa il vad terminat si ce greutate are . Dupa imi recomandati dumneavoastra un motor ;)


Salve Razvane !
Ar trebui sa-ti iasa undeva la 800-850 grame. Motorul sa traga minim 1000 g si 1000-1100rpm
Ne auzim cand il finalizazi.


Bafta
Dan
0

#714 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 February 2015 - 09:16 PM

Vezi postareadanysoft32, la 18 February 2015 - 08:32 PM, a spus:

Salve Razvane !
Ar trebui sa-ti iasa undeva la 800-850 grame. Motorul sa traga minim 1000 g si 1000-1100rpm
Ne auzim cand il finalizazi.


Bafta
Dan


Pe weekend , din cate vad sunt sanse mari sa ajung acasa . De cum ajung ma pun pe treaba .. sambata sper sa zbor si piperul ( doamne ajuta )... si mai iau un coleg cu mine sa ma ajute , si poate il infestez si pe el . Am sa pun poze cu stadiul constructiei . Dane dar pe burta la baterie , nu ar trebuii sa aiba o capota , ceva ?..
Parfenov Razvan
0

#715 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 February 2015 - 10:12 PM

ps : oare tine scaiul ila ? eu am sa mai adaug niste scai pe bucate de bagheta ca pe lipo este destul . Nu vreau sa ma trezesc in zbor ca imi sare bateria.. s-ar duce drq cu totul :)) si Cg si motor si avionul pana la urma :)))
Parfenov Razvan
0

#716 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 February 2015 - 10:53 PM

Vezi postareaParfenov, la 18 February 2015 - 10:12 PM, a spus:

ps : oare tine scaiul ila ? eu am sa mai adaug niste scai pe bucate de bagheta ca pe lipo este destul . Nu vreau sa ma trezesc in zbor ca imi sare bateria.. s-ar duce drq cu totul :)) si Cg si motor si avionul pana la urma :)))


Dacă ai teamă că nu ţine scaiul, poţi face o baretă suplimentară tot din scai. Din două bucăţi, mamă-tată, cu capetele prinse de model şi încheiate peste acumulator.
La modelele mai mărişoare propsaver-ul cedează destul de repede. Dacă cedează la o solicitare cât încă e modelul în zbor ... .
Ai zburat deja, bine. Ai făcut şi o aterizare foarte bună. Ai avut şi înainte câteva zboruri relativ bune chiar dacă nu s-au terminat bine. Trebuie doar să-ţi aduci aminte, să fii calm, să nu iei mâinile de pe comenzi până nu aterizezi, nu opreşti motorul total la aterizare, ci îl păstrezi la o turaţie mică până aproape de sol, nu tragi mult şi brusc de profundor chiar dacă ai impresia că are viteză prea mare. Mişcări fine cu revenire totală, sau menţinere intermediară.
În cazul în care modelul aterizează cu bonturi (atinge pământul şi se ridică din nou) nu-i mai dai nicio comandă. Se linişteşte singur. În caz contrar apar pagube. Viteza este prea mică şi nu va asculta decât de prima comandă ceea ce-l va dezechilibra.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#717 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 February 2015 - 02:07 AM

la cat de tare e piperul pot sa il trantesti de 10 ori :)) si tot nu are nimic . Eu cu propsaver fac referire la piper. In nici un caz la Wot ...
Parfenov Razvan
0

#718 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 19 February 2015 - 08:37 AM

Vezi postareaParfenov, la 18 February 2015 - 10:12 PM, a spus:

ps : oare tine scaiul ila ? eu am sa mai adaug niste scai pe bucate de bagheta ca pe lipo este destul . Nu vreau sa ma trezesc in zbor ca imi sare bateria.. s-ar duce drq cu totul :)) si Cg si motor si avionul pana la urma :)))


Daca iti sare acumulatorul in zbor tu iti faci probleme de CG???? Hai sa iti povestesc ceva, avion Drake 2, motor deasupra aripii in bot pusa bateria, nefixata cu arici, usita tinuta doar cu un magnetel, decolare si nebunii, pe la 200 -250 metrii deasupra solului pac bag un zbor inverted, dupa 10 secunde cade bateria, loveste elicia care elicie o smulge din esc, avionu ia o traiectorie spre dreapta si bateria in sens opus. Rezultatul avionul cu botul rupt(taiat bot nou de Dululutu si facut transplant de bot) bateria umdeva la 8-9 metrii de locul avionului infipta jumate in sol!!!! Dupa ce am sesizat lipsa comenzilor problema mea era unde e cutia cu bere, restul era clar ce va fi!
Fly it, like you stole it!
0

#719 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 February 2015 - 08:59 AM

Vezi postareaRedDevil, la 19 February 2015 - 08:37 AM, a spus:

Daca iti sare acumulatorul in zbor tu iti faci probleme de CG???? Hai sa iti povestesc ceva, avion Drake 2, motor deasupra aripii in bot pusa bateria, nefixata cu arici, usita tinuta doar cu un magnetel, decolare si nebunii, pe la 200 -250 metrii deasupra solului pac bag un zbor inverted, dupa 10 secunde cade bateria, loveste elicia care elicie o smulge din esc, avionu ia o traiectorie spre dreapta si bateria in sens opus. Rezultatul avionul cu botul rupt(taiat bot nou de Dululutu si facut transplant de bot) bateria umdeva la 8-9 metrii de locul avionului infipta jumate in sol!!!! Dupa ce am sesizat lipsa comenzilor problema mea era unde e cutia cu bere, restul era clar ce va fi!



Normal. Rumânu' , la nacaz își cată "pansamentul". :D

Lasă Răzvane ! Nu lua exemplul ăsta. Berea îngrașă, faci burtă. Nu e bine. Tu rămâi la țuica aia parfumată și curată de-o fac ai tăi. :D
URA şi la zbor fofezelor !
0

#720 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 19 February 2015 - 09:31 AM

Vezi postareaParfenov, la 18 February 2015 - 10:12 PM, a spus:

ps : oare tine scaiul ila ? eu am sa mai adaug niste scai pe bucate de bagheta ca pe lipo este destul . Nu vreau sa ma trezesc in zbor ca imi sare bateria.. s-ar duce drq cu totul :)) si Cg si motor si avionul pana la urma :)))



Stai fara grija "scaiul" tine, daca ti-e frica ii poti pune totusi o bucata de polistiren sau burete peste acumulator si apoi tragi peste 2 benzi de elastic (peste fuselaj si peste polistiren/burete)
0

Arata acest topic


  • 40 Pagini +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »

26 useri citesc topicul
0 membri, 26 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro