Modelism - RHC Forum: Un nou avion - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 40 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »

Un nou avion

#331 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 09:19 AM

Vezi postareadanysoft32, la 09 January 2015 - 09:10 AM, a spus:

pt ca m-am uitat in mesagerie si vad @Punisher si stateam sa ma gandesc cine naiba-i asta ca aveam ceva conversatii cu el...:drinks:

:))) o sa va obisnuiti . M-am uitat asa la nume si prea putini oameni au trecut numele lor real :|
Parfenov Razvan
0

#332 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 01:53 PM

Sunt obişnuit. :rolleyes: Fi-miu e de vârsta lui. Generaţia asta ... parcă ar fi clonaţi. :D
Aşa eram şi noi. Condiţiile erau altele, dar în privinţa atitudinii ... :rolleyes:
Nici eu nu mi-am pus numele ca user, ci doar la date personale. Nu ştiu dacă se vede.
Oricum, ViP nu se citeşte "viaipi", ci simplu ViP de la Viorel Petca. Am pus şi eu o completare cu Eol - zeul vântului. :rolleyes: De fapt adresa mea de mail tot aşa e.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#333 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 01:57 PM

Răzvane, dacă tot ţi-ai ales un nick în engleză, măcar corectează-l. Regula este să pui şi articolul când e vorba de o persoană. "The Punisher". :rolleyes:
Avea şi bunica un punisher fără "the" ci cu "moş" Vasile. Stătea după uşă şi era cam noduros. :D
URA şi la zbor fofezelor !
0

#334 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 09 January 2015 - 02:05 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 09 January 2015 - 01:57 PM, a spus:

". :rolleyes:
Avea şi bunica un punisher fără "the" ci cu "moş" Vasile. Stătea după uşă şi era cam noduros. :D



:rofl: :rofl: :rofl: buna asta :clapping: :clapping:
0

#335 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 09 January 2015 - 02:10 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 09 January 2015 - 01:57 PM, a spus:

Răzvane, dacă tot ţi-ai ales un nick în engleză, măcar corectează-l. Regula este să pui şi articolul când e vorba de o persoană. "The Punisher". :rolleyes:
Avea şi bunica un punisher fără "the" ci cu "moş" Vasile. Stătea după uşă şi era cam noduros. :D



sa speram ca nu ne pedepseste, iar daca-si va pune the va deveni si justitiar...
0

#336 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 02:32 PM

Să trecem la lucruri mai serioase. Azi sunt acasă şi disponibil, printre picăturile de ordine şi disciplină pe care sunt în curs să le administrez covoarelor şi dulapurilor, plus frigiderul şi aragazul. Treburi bărbăteşti la care mă va ajuta şi păpădia de fi-miu când vine de la Liceu.

În principiu ai cam început cu "stângul" şi te-ai aruncat direct să construieşti. Nu e neapărat greşit, dar este cu siguranţă extrem de dificil în situaţia în care nu există cineva prin preajmă care să te îndrume şi să te înveţe.
Ai fi avut nevoie de un îndrumar, sau cum i se spune mai nou, tutorial. Nu ştiu dacă există, dar tu puteai să cauţi.
Pentru începători este recomandat să cumpere în loc să construiască. Există destule kit-uri gata de zbor şi cu preţuri accesibile, gata de zbor (RTF), includ şi staţie care poate fi folosită şi la alte modele mai puţin pretenţioase. De ce e recomandată abordarea asta ? Simplu. Modelul îl primeşti în cutie şi doar îi faci montajul pentru zbor. Electronica e la locul ei. Trebuie doar să-i pui acumulatorul la încărcat (unele kit-uri au inclusiv încărcătorul pentru acumulator). KIT-ul conţine şi un manual în care îţi explică ce trebuie să faci. Modelul e gata echilibrat. Mai sunt KIT-urile din gama PNF, la fel de bune. E bine să începi cu un motoplanor pentru că are viteză mai mică, iar dacă se opreşte motorul are destulă fineţe să parcurgă o distanţă acceptabilă pentru a-l putea aduce "acasă". FINEŢE = raportul dintre înălţimea la care este aparatul şi distanţa pe care o parcurge în zbor planat (fără motor). Din gama asta ar fi multe modele, dar ce recomand de obicei sunt cele din gama Bixler care permite şi o încărcătură suplimentară (o cameră de luat vederi, sau echipament FPV), sau SKY Easy Glider care are aripa parasol montată supraînălţat pe pilon. Avantajul la aceste modele este faptul că datorită configuraţiei sunt foarte stabile, iar motorul şi elicea sunt "păzite" de fuselajul modelului. Gondola motorului este în spatele aripii şi are elice propulsoare (împinge). Genul acesta de construcţie salvează motoare şi elici.
PARASOL = aripă montată deasupra fuselajului. În acest fel CG va fi sub aripă şi se face simţit efectul de echilibru al pendulului (ai învăţat, sau ai să înveţi la fizică). CG = centru de greutate. La avioanele 1:1 există acelaşi avantaj, numai că există un supliment de ranforsare. Aripa fiind deasupra cabinei, apar solicitări suplimentare la decolare şi aterizare, iar în zbor, practic, tot avionul este "agăţat" de aripă.
Exemplele de modele date mai sus nu sunt singurele şi cu siguranţă nici cele mai performante, dar sunt cele pe care le recomand de obicei din punct de vedere al raportului calitate/utilitate/preţ.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#337 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 03:07 PM

Deja ne "pedepseşte". :D După ce termin cu el, posibil să fac o compilaţie cu tot ce scriu, pun şi nişte poze şi poate public o cărticică pentru doritori.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#338 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 03:15 PM

Nu stiu cum faci dar gandim la fel :)) eu de jumatate de an incerc sa iau un bixler 2 dar am zis ca intai sa imi schimb statia ca sa o pot folosii pentru fpv , si cam ma secat de bani + ca am mai avut de cumparat ceva aparatura la care nu ma asteptat ( sa ars , ex: imax, si am ramas fara electronica ) , si care a trebuit sa o cumpar din nou.

Chestia cu The am inceput sa nu o mai pun deoarece , numele initial era [ThePunisher] si la majoritatea forum-urilor nu imi dadeau voie cu [] asa ca a ramas Punisher . Poate vorbesc cu Silviu sa mi-l mai schimbe odata dar mai las oleaca ca ma injura dupa :)) nu vreau sa stresez oamenii .

Indrumator nu am avut . singurii au fost baietii de pe forum si Dany care a trecut intr-o zi (vara) pe la mn , care mi-a mai dat indicatii . Nu am zburat ca avionul nu era gata si oricum batea vantul foarte tare .
Parfenov Razvan
0

#339 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 03:17 PM

Ati vazut ce sa intamplat in Franta ? Sigur nu vreti si aici , nu ? (glm , Doamne fereste ) . Ar fi tare o carte despre cum sa incepi . Vip , daca citesti de la inceputul topicul ai sa vezi progresul meu ;)

Ps : acuma ma iei ca un copil mic :)) indicatie la fiecare cuvant. nici chiar asa .poate doar la astea "foarte " tehnice . Daca de ceva am sa caut singur . sa nu mai stai sa pui explicatie la fiecare cuvant :))

Aceasta postare a fost editata de Punisher: 09 January 2015 - 03:22 PM

Parfenov Razvan
0

#340 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 05:14 PM

Cum am mai scris, voi considera că nu ştii nimic.

Termenii pe care-i găseşti în aviaţie nu aparţin neapărat acesteia ci, altor domenii. La momentul la care a apărut aviaţia s-au importat termeni de la alte arme. În principal de la marină şi cavalerie.

Constructiv : Fuselaj, aripă, ampenaje (orizontal şi vertical), cu excepţia aripilor zburătoare unde este un mix.
Fuselajul este în fapt suportul pentru mecanica necesară zborului (aparatură, motor, mecanisme de transmitere a comenzilor (servomecanisme). Aripa - elementul principal de sustentaţie. (SUSTENTAŢIE = forţa care acţionează asupra aripii pentru a ţine aparatul de zbor în aer (aici sunt multe de discutat, dar deocamdată nu te interesează). Aripile pot avea o multitudine de profile şi/sau forme în funcţie de scopul urmărit. Suprafeţele de comandă de pe aripă : Eleron (câte unul pe fiecare plan - acţionează antagonic pentru a realiza înclinarea/stabilizarea axială a avionului/aeromodelului). Comanda de eleron nu se menţine. După ce ai realizat înclinarea dorită se revine cu manşa pe punctul mort. Flapsurile - dispozitive de hipersustentaţie (măreşte portanţa aripii prin curbarea profilului) - sunt necesare pentru menţinerea aeronavei în aer la viteze mici. Se folosesc la unghiuri de bracare diferite în următoarele situaţii: decolare, aterizare, alimentare în aer, zbor în termică în cazul planoarelor. Unghiurile de bracare sunt diferite de la avion la avion şi în funcţie de utilizarea de moment. Voleţi : suprafeţe duplimentare de hipersustentaţie sau frânare aerodinamică. Pot fi ficşi, sau mobili, aşezaţi pe bordul de atac (mărind şi mai mult curbura aripii - cei moderni sunt şi suflaţi), pe bordul de fugă - acţionează antagonic cu flapsurile în aterizare şi rulare pentru mărirea frânării aerodinamice, încastraţi în aripă (escamotabili) se ridică vertical paralel cu axa lonjeronului şi sunt folosiţi ca frâne aerodinamice în special la planoare.

Ampenajul orizontal - cu rol de echilibrare longitudinală orizontală(are de asemenea suprafaţă portantă). Este format din stabilizator (partea fixă) şi profundor (partea mobilă). Vei mai întâlni termenul de semiprofundor. Este vorba de jumătate de profundor - partea stângă, sau dreaptă. Profundorul are rolul de a modifica poziţia aeronavei faţă de axa longitudinală. Prin cabrare se obţine o forţă deportantă care coboară coada aparatului şi în consecinţă acesta va urca. Termenul vine din domeniul cavaleriei. Cabrarea se obţine prin tragerea de manşă. În cazul în care se doreşte obţinerea unui unghi ascensional constant, bracarea va fi la început mai accentuată, iar după obţinerea unghiului dorit se revine într-o poziţie intermediară, apropiată de nul pentru menţinerea traiectoriei ascendente. Menţinerea bracării accentuate duce aeronava în figura numită looping (un cerc pe verticală). Picajul se obţine prin împingerea manşei. Profundorul se va braca negativ ridicând coada. Se aplică aceeaşi regulă ca şi la urcare, numai că pe negativ, cumulat şi cu reducerea turaţiei motorului. Orice aeronavă echilibrată corect va avea tendinţa să se redreseze singură din cauza creşterii vitezei. Menţinerea unui unghi mare de picaj va duce avionul în figura de looping inversat.

Ampenajul vertical - cu rol de echilibrare longitudinală laterală (stânga - dreapta). Este format din derivă (partea fixă) şi direcţie (partea mobilă) Nu trebuie să-ţi mai spun ce rol are, dar bracarea direcţiei se menţine egală pe toată durata virajului. Folosirea direcţiei împreună cu eleroanele (înclinare) va produce un viraj corect, neglisat, sau derapat. Glisarea este mişcarea de alunecare în interiorul virajului. Deraparea - opusul. Ambele manifestări sunt dezavantajoase, dar sunt folosite intenţionat în anumite situaţii. La avioanele 1:1 există un aparat de bord special care indică acest lucru. (Indicatorul de Viraj şi Glisadă) Aparatul clasic este format dintr-un tub curbat, astupat la capete, cu un marcaj în partea centrală şi cu o bilă în interiorul tubului. Deasupra tubului este un ac indicator. Ambele, bila şi acul se mişcă independent, dar trebuie ţinute pe mijloc cu ajutorul eleroanelor şi a direcţiei.

Ajunge pentru azi. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 09 January 2015 - 05:17 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#341 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 January 2015 - 05:15 PM

Acum sa vezi munca pe el sa traduca in engleza totul ca sa inteleaga cat de cat :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#342 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 05:22 PM

Vezi postarearenatoa, la 09 January 2015 - 05:15 PM, a spus:

Acum sa vezi munca pe el sa traduca in engleza totul ca sa inteleaga cat de cat :D


Voi aveti chef de glume :)) bine ca am terminat sectorul ( adica de facut curat ) si pana diseara am ce ma holba :))
Parfenov Razvan
0

#343 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 05:32 PM

A chiar , imi plac avionele reale si de aceea am "jucat" vreo 3 ani flight simulator x . Stiu foarte multe despre aparatura de bord ( poate nu cuvinte tehnice ) dar stiu ce reprezinta si ce fac , si nu numai despre aparatura ci si despre manse , butoane ( asta difera de la avion la avion ) dar in general sunt cam aceleasi butoane . Si nu numai din joc ci si informandu-ma pe net...Ce ai acris tu acolo , romanul acela , eu pot descrie in 5 randuri sa inteleaga tot prostul sa zic asa . Felicitari Vip ca dedici atata timp pentru unul ca mine si nu numai ;)....

Bine ai zis ca , atata pe astazi ;) ca asa e prea mult :D
Parfenov Razvan
0

#344 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 09 January 2015 - 08:01 PM

Razvane, apuca-te si citeste daca ai terminat sectoarele..., ca ai ce invata, explica fumos ViP (adevarul este ca-i si place sa scrie -Bravo lui)
0

#345 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 08:09 PM

Vezi postareadanysoft32, la 09 January 2015 - 08:01 PM, a spus:

Razvane, apuca-te si citeste daca ai terminat sectoarele..., ca ai ce invata, explica fumos ViP (adevarul este ca-i si place sa scrie -Bravo lui)


Am citit de vreo 4 ori . Si m-am gandit mai bn la faza cu cartea si imi pare o idee super . Um ghid de genu cu multe poze , asa o brosura de vreo 20 pag cred ca ar ajunge ... si ar ajuta multi incepatori ;)
Parfenov Razvan
0

#346 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 08:15 PM

Păi no. Am presupus că e român. Altfel scriam în engleză cu pitch, roll, pull up, etc ... .
Personal, prefer limbajul lui Vuia, Vlaicu, Coandă, Manicatide, ... :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#347 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 08:26 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 09 January 2015 - 08:15 PM, a spus:

Păi no. Am presupus că e român. Altfel scriam în engleză cu pitch, roll, pull up, etc ... .
Personal, prefer limbajul lui Vuia, Vlaicu, Coandă, Manicatide, ... :rolleyes:

:))) roman in buletin dar neamul meu se trage de la rusi , asa ca aveti grija . Se observa si dupa nume . Parfen-OV . Cam acesta terminatie se foloseste si la rusi . ( Hrusciov , Andropov, Gorbaciov si multi alti .. )
Parfenov Razvan
0

#348 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 09 January 2015 - 08:27 PM

Mai Razvane,eu zic sa-ti urmaresti interesul.Ala de a zbura modele.Lasa aviatia mare,engleza,fpv si alte ce-ti mai trec prin cap.Cand ai sa zbori un izicraft cu cracii in sus 3 minute fara incetare si o sa-l aterizezi la picior pe tornada o sa pot trece la tot ce doresti tu.
Teoria asta a chibritului cu portanta cu unghiuri cu.... mai mult te buimaceste.Ia-ti domle un ARF oricare ar fi el bixler 1/2/3 easystar sau orice din zona aia si zboara-l din varf de deal fara motor pana te inveti cat de cat.
Sa te mai si chinuie modelul,mai ales la inceput e reteta dezastrului de aia te stresam eu de la inceput sa iei un model care "zboara singurel" cat de cat.Un model din cele de sus,centrate corect daca tai motorul si lasi mansele o sa se aterizeze singur fara pagube.Nu zic ca un izicraft nu ar putea face asta,dar cand e home-built si ai bagat 20ore+++ sa-l faci si in 20 secunde esti back to square one...

Vor venii altii sa-mi spuna "pai de 100$ cat e un bixler faci 100 de izicrafturi si tot zbori mai bine/mult".Asa o fi dar timpul e cam cea mai mare limitare a tuturor modelistilor,pe locul 2 fiind banii.Razvan nu exceleaza la niciunele din astea 2 asa ca ori face foametea pentru un bixler si zboara pana sa se insoare ori rupe izicrafturi pana la adanci batraneti.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif (glume evident).

Sa-ti zic cum am inceput eu ?Pe cessna 182 art tech.Primul zbor i-am crapat aripa de la prima aruncare.Apoi i-am pus aripa de la alt model asemanator si pe masura ce mai treceau zborurile mai schimbam una alta la el cat sa stea in aer.Asta e cel mai vechi zbor de-al meu pe care l-am filmat:
https://www.youtube....h?v=f9cgCnD898Q

Aveam un cartof de statie 4 ch 2 betze si cam atat.Expo la mine era mutat echia aproape de servo.Se putea deci si fara super-statie.

Apoi am luat un easystar dupa ce i-am pus cruce celui de sus.Nu pot zice ca nu m-a invatat nimic cessna 182 dar puteam sa invat mai repede,mai ieftin si mai placut,nu cu sesiune de reparatie dupa fiecare zbor.

https://www.youtube....h?v=MfyGNB2XnVY

Nici cu el nu zburam prea bine dar eram mult mai calm la mansele lui.Dupa ce am invatat sa-l zbor am pus camera pe el,i-am pus 2 motoare si cate si mai cate pana si-a dat duhul si el dupa o viata plina de operatii pe creier mai mult sau mai putin reusite.Apoi modelele au curs dupa bunul plac,evident cat ma tinea buzunarul(nu descoperisem inca orientul indepartathttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)dupa un ezstar poti zbura lejer un model tip acrobat(fara curse prea mari).Azi am ajuns sa zbor tot ce se ridica de la sol.Trainere,acrobate,multicoptere,elicoptere,termice,scale....si cine stie ce va mai urmahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
0

#349 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 08:27 PM

Mulţam fain Dany. Adevărul e că ... îmi şi place. :rolleyes:
Răzvane, şezi blând că nu public nimic. Ajunge că scriu aici.
Am priceput. Multe poze. :D Nu cumva să fie mult de citit. :D
Am înţeles că vrei să ajungi pilot.
Habar nu ai ce te aşteaptă. :rofl: Mai ales dacă vrei să faci şcoala de la Bobocu. La civilă e mai relaxat puţin, dar nu chiar.
Vei mânca aeronautică pe pâine plus fizică, matematică, geografie, meteorologie. Astea, aşa pe lângă antrenamentele fizice şi pe la urmă zborul.
Am făcut şcoala de zbor sportiv şi tot am învăţat de mi-au sărit capacele.
Te echipai dimineaţa şi la câmp. Ce cafea, sau alte alea să te mai dezmeticeşti !. Doar micul dejun pe grabă. Când să urci în carlingă auzeai un bâzâit : "Unde-i levierul de comandă pentru compensatorul de direcţie ?" Te întrebai prima oară ... ce vrea măi nene ăsta de la mine, la ora asta. Păi vroia. Nu răspundeai pe loc, în ziua aia ajutai la organizarea de zbor că de zburat ... pauză. :pardon:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#350 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1446
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 09 January 2015 - 08:28 PM

Vezi postareaPunisher, la 09 January 2015 - 08:26 PM, a spus:

:))) roman in buletin dar neamul meu se trage de la rusi , asa ca aveti grija . Se observa si dupa nume . Parfen-OV . Cam acesta terminatie se foloseste si la rusi . ( Hrusciov , Andropov, Gorbaciov si multi alti .. )


ANTON-OV (ca tot veni vorba de aviatiehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif)
0

#351 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 08:35 PM

Vezi postareaPunisher, la 09 January 2015 - 08:26 PM, a spus:

:))) roman in buletin dar neamul meu se trage de la rusi , asa ca aveti grija . Se observa si dupa nume . Parfen-OV . Cam acesta terminatie se foloseste si la rusi . ( Hrusciov , Andropov, Gorbaciov si multi alti .. )


Păi şi ce ? Asta ar însemna ca eu să vorbesc nemţeşte sau poloneză ? :D
Haraşo ! :D
URA şi la zbor fofezelor !
0

#352 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 08:36 PM

Bine zis ciprian ca nu excelez la nici una ... si nu ii o rusine , mai ales cu banii deoarece nu toti au servici sau alte metode de a castiga banii usor ... sunt elev si imi este greu , dar incerc cat de cat sa economisesc sa imi cumpar un bixler .

Vip , bobocu ii de maistrii , eu as prefera brasovu de ofiteri , unde sunt pilotii pe aeronave . dar daca de ceva ma multumesc si cu bobocu . important este sa am un loc de munca , cat de cat bine platit sa am din ce traii ( si sa intretin acest hobby :))) )
Parfenov Razvan
0

#353 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 08:37 PM

Vezi postareadanysoft32, la 09 January 2015 - 08:28 PM, a spus:

ANTON-OV (ca tot veni vorba de aviatiehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif)


Polikarp-ov... Iosif Şilimon-ov; Vlaic-ov !!!

:D :clapping: :clapping:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#354 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 08:40 PM

Ciprian nu spun că nu ai dreptate, dar zic că greşeşti total. :D
Ce spui tu e superficialitate. Mai ţine o perioadă. Poate ai noroc şi ţine până ieşi la pensie. La noi e posibil. Doar suntem români. :clapping:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#355 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 08:42 PM

Vezi postareaPunisher, la 09 January 2015 - 08:36 PM, a spus:



Vip , bobocu ii de maistrii , eu as prefera brasovu de ofiteri , unde sunt pilotii pe aeronave . dar daca de ceva ma multumesc si cu bobocu . important este sa am un loc de munca , cat de cat bine platit sa am din ce traii ( si sa intretin acest hobby :))) )


Nu ştiam că la Bobocu ..., na, posibil. Ştiam că se ieşea pilot militar, ofiţer. Am colegi care au făcut Bobocu şi mai târziu Academia să urce în grad.
Unde naiba zboară la Braşov ? Reactoare ?

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 09 January 2015 - 08:44 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#356 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 08:50 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 09 January 2015 - 08:42 PM, a spus:

Nu ştiam că la Bobocu ..., na, posibil. Ştiam că se ieşea pilot militar, ofiţer. Am colegi care au făcut Bobocu şi mai târziu Academia să urce în grad.
Unde naiba zboară la Braşov ? Reactoare ?


Cursurile se fac la academie la brasov iar vara se zboara la bobocu ... A fost odata , chestia cu ofiteri la bobocu , dar a fost...
Parfenov Razvan
0

#357 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 08:53 PM

Aha. Bun. Asta chiar nu ştiam. Că tot au schimbat modificările. :D Ba zburau la Bobocu, ba la Bacău, ba la mama lui ... :D Avram Iancu ...
URA şi la zbor fofezelor !
0

#358 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 08:56 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 09 January 2015 - 08:53 PM, a spus:

Aha. Bun. Asta chiar nu ştiam. Că tot au schimbat modificările. :D Ba zburau la Bobocu, ba la Bacău, ba la mama lui ... :D Avram Iancu ...


Mai nou nu prea se zboara :))) ca nu au cu ce :))
Parfenov Razvan
0

#359 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 09:02 PM

Vezi postareaPunisher, la 09 January 2015 - 08:56 PM, a spus:

Mai nou nu prea se zboara :))) ca nu au cu ce :))


Asta ştiam. :D
Mai mult zburăm noi cu ppl.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 09 January 2015 - 09:03 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#360 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 10:12 PM

Ciprian !!! Sa tii minte ce ai zis cu 3 minute si aterizarea ca am multe intrebari de pus . Chestia ij ca puteam sa zbor si 5 minute cu izicraftul meu dar am considerat sa aterizez ca ceva nu merge bine . Aveam mari emotii si ma temeam . Dar atat timp cat am zburat 1 minut , zburam si 3 ;)
Parfenov Razvan
0

Arata acest topic


  • 40 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro