Modelism - RHC Forum: Un nou avion - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 40 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »

Un nou avion

#301 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 06 January 2015 - 09:49 PM

Până ajungi acasă, numai bine am timp să aranjez puţin modelul. Să nu ai cine ştie ce idei. E un model simplu, construit de un junior începător. La momentul la care terminase construcţia nu mai era cazul să zboare aşa ceva.
L-am scos ieri de la naftalină aşa că ... 1000 mm anvergură, 840 mm lungimea fuselajului. La fuselaj trebuie să-i fac botul cu panoul de foc (zona de prindere a motorului). Juniorul nu finalizase 100% construcţia. O să-ţi trebuiască 3 servo, nu 4 cum am crezut. Eleroanele sunt acţionate amândouă de acelaşi servo.

Imagine atasata: Model începator.jpg

Am găsit şi axul de care ai nevoie.

Imagine atasata: Ax.jpg

Am mai avut unul la fel şi te asigur că zboară bine şi este foarte blând. Deci, cu setările corecte pe staţie, răbdare..., numeri până la 5 şi respiri adânc ... ar trebui să reuşeşti să-l zbori. Chiar dacă dai cu el de pământ nu se strică foarte tare şi-l poţi repara uşor.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 06 January 2015 - 09:51 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#302 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 06 January 2015 - 10:12 PM

O super , componentele electronice se prind pe lateral sau cum vine ?
Parfenov Razvan
0

#303 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 06 January 2015 - 10:20 PM

Vezi postareaParfenov, la 06 January 2015 - 10:12 PM, a spus:

O super , componentele electronice se prind pe lateral sau cum vine ?


Ps : Important este sa zboare bine ca sa ppt invata si mai putin cum arata . Asta cu designu mai pe viitor ca deja am stricat prea multe aeromodele facute cat de cat calumea .
Parfenov Razvan
0

#304 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 07 January 2015 - 12:32 AM

Vezi postareaParfenov, la 06 January 2015 - 10:20 PM, a spus:

Ps : Important este sa zboare bine ca sa ppt invata si mai putin cum arata . Asta cu designu mai pe viitor ca deja am stricat prea multe aeromodele facute cat de cat calumea .


Pentru servo-uri trebuie să faci locaşuri în fuselaj în funcţie de ce mărime de servo foloseşti. Receptorul, regulatorul şi acumulatorul ... la fel. O să-ţi trimit o schiţă cu explicaţii în pachet.
Cred că o să-ţi pun şi materiale pentru tijele de comandă şi cu explicaţiile de montaj.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 07 January 2015 - 12:35 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#305 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 07 January 2015 - 12:41 AM

:D Arată cum arată. Asta e clasa lui - începători. De zburat ... pe lângă că e "blând" îţi permite şi realizarea de figuri acrobatice. Poţi face toată gama de figuri din programele ARESTI (programele competiţionale internaţionale). Nu ai crede asta după cum arată, dar am învăţat destui juniori să piloteze întâi unul de ăsta şi pe urmă să facă programele. Au trecut la altele mai mari, dedicate, dar şi-au păstrat şi modelele astea micuţe.
Modelul îţi permite şi zbor la viteză mare şi devine foarte "neastâmpărat", deci : o plăcere să faci treceri la firul ierbii. :rolleyes:
Pe lângă asta, pentru cele de competiţie ai nevoie şi de teren adecvat cu spaţiu deschis pe o întindere destul de mare. Cu modelul ăsta poţi zbura şi în zone mai strâmte.
Mare grijă : Nu în zone populate, aglomerate, peste curţile oamenilor, peste şosele. Numai în zone deschise unde poţi să te înscrii cu evoluţia fără să produci daune, sau traume. Poate fi şi un teren de fotbal comunal.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 07 January 2015 - 12:44 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#306 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 07 January 2015 - 12:56 AM

Un sfat care pentru noi este regulă : Nu te duci la zbor singur indiferent de mărimea modelului. Poţi fi rănit şi nu are cine să te ajute. Chiar dacă e un model relativ uşor, e capabil să-ţi provoace răni serioase. Probabil ţi s-a mai spus despre verificările dinaintea zborului. Sunt importante atât pentru siguranţa ta cât şi a celor din jur.

Nu încerca "să te dai mare" cu ce faci, îndreptând modelul spre un grup de oameni, sau chiar spre tine. Poţi produce senzaţie prin executarea figurilor acrobatice, nu prin "atacarea" publicului. Dacă observi alt aparat de zbor la înălţime mică (de obicei ULM) aterizezi imediat. Cele mari, în zona ta, zboară la peste 10.000 de metri şi nu sunt deranjate.

Nu folosi camere de luat vederi ataşate, sau dacă foloseşti în filmare nu au voie să apară proprietăţi private, sau persoane, decât cu aprobarea acestora. (Aprobarea persoanelor, nu a proprietăţilor :D )

Staţia pe care o foloseşti funcţionează în 2,4 GHz. Asta presupune că pierde comunicarea cu receptorul dacă între emiţător şi receptor se interpun arbuşti, tufişuri, sau alte "verdeţuri" mai înalte. Dacă vei zbura deasupra apei să ţii cont că distanţa de emisie scade cu 50%.

Dacă respecţi regulile astea (minime) nu te va întreba nimeni, niciodată, de sănătate şi te vei putea bucura de frumuseţea zborului cât doreşti.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 07 January 2015 - 12:59 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#307 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 January 2015 - 06:43 AM

Ms de sfat , dar jumate din reguli le stiam . Ii bun asa , acuma astept sa ajung acasa :))
Parfenov Razvan
0

#308 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 07 January 2015 - 08:21 AM

Salutare, frumos model dar parerea mea e ca nu prea este un model chiar indicat pt.incepatori...asta-i parerea mea
Cred ca e mult mai indicat un model cu aripa sus (trainer), e mult mai docil cu greselile facute de incepatori, dupa ce prinzi ceva experienta poti trece la modele cu aripa mediana si mai apoi la cele cu aripa jos cum este si acest model.
Dar asta-i doar parerea mea....
Oricum laudabila initiativa lui ViP_Eol :clapping: :clapping:


P.S
Ma gandeam (inca ma gandesc serios) sa-ti trimit un trainer PWOT facut de mine, doar ca trebuie sa se mai incalzeasca putin sa pot taia si aripa. Daca vrei, imi poti trimite adresa pe PM si cand e gata ti-l trimit (asta doar daca vrei ), nu te costa nimic doar transportul cu posta...
Bafta
0

#309 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 07 January 2015 - 08:47 AM

Vezi postareadanysoft32, la 07 January 2015 - 08:21 AM, a spus:

Salutare, frumos model dar parerea mea e ca nu prea este un model chiar indicat pt.incepatori...asta-i parerea mea
Cred ca e mult mai indicat un model cu aripa sus (trainer), e mult mai docil cu greselile facute de incepatori, dupa ce prinzi ceva experienta poti trece la modele cu aripa mediana si mai apoi la cele cu aripa jos cum este si acest model.
Dar asta-i doar parerea mea....
Oricum laudabila initiativa lui ViP_Eol :clapping: :clapping:


P.S
Ma gandeam (inca ma gandesc serios) sa-ti trimit un trainer PWOT facut de mine, doar ca trebuie sa se mai incalzeasca putin sa pot taia si aripa. Daca vrei, imi poti trimite adresa pe PM si cand e gata ti-l trimit (asta doar daca vrei ), nu te costa nimic doar transportul cu posta...
Bafta


Dani dar trainerele cu aripa jos ce faci cu ele, le-ai uitat?
Fly it, like you stole it!
0

#310 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 07 January 2015 - 09:26 AM

Vezi postareaRedDevil, la 07 January 2015 - 08:47 AM, a spus:

Dani dar trainerele cu aripa jos ce faci cu ele, le-ai uitat?



Andrei, am spus ca-i doar parerea mea si cred in continuare ca un model cu aripa sus a mai adecvat pt incepatori, nu zic ca cel din foto nu-i un model super dar ...

P.S
Am si eu un P 50 cu aripa jos , e adevarat si eu sunt incepator insa am ceva experienta de zbor si totusi nu am curaj sa-l zbor...:drinks:

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 07 January 2015 - 09:27 AM

0

#311 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 07 January 2015 - 09:53 AM

Vezi postareadanysoft32, la 07 January 2015 - 09:26 AM, a spus:

Andrei, am spus ca-i doar parerea mea si cred in continuare ca un model cu aripa sus a mai adecvat pt incepatori, nu zic ca cel din foto nu-i un model super dar ...

P.S
Am si eu un P 50 cu aripa jos , e adevarat si eu sunt incepator insa am ceva experienta de zbor si totusi nu am curaj sa-l zbor...:drinks:


stai ca m-ai inteles gresit, p50 e un warbird, sunt greu de zburat si pentru avansati, eu vorbesc de trainer cu aripa jos, sonic low wing, tiger 3, super air, travel air si altele din clasa lor care si ele au diedru, sunt docile in manevrem, doar ca spre deosebire de trainerele cu aripa sus ele pot face si ceva acrobatii de baza, dar pot fi folosite si sa invete. aeromodelul oferit de vip_eol este superb, felicitari pentreu initiativa.
Fly it, like you stole it!
0

#312 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 07 January 2015 - 11:58 AM

E un trainer cu aripă jos. Știu cum se comportă altfel nu i-l trimiteam. Setat și trimat bine zboară singur. La fel și cu aterizarea. Trebuie să cabreze doar foarte puțin înainte de a atinge solul.
Are profil gros și aripa lată, plus că încărcarea alară este super de bună.
Într-adevăr modelele cu aripă parasol sunt extrem de stabile și doar la aterizare au oarece probleme dacă este vânt la travers.
Cele cu aripă joasă sunt aproape la fel de stabile, iar aterizarea e mai puțin influențată de vântul de travers. În ultima parte apare efectul de sol, fenomen care nu se face simțit la celelalte configurații.
Consider că e o inițiativă normală și am văzut că nu sunt singurul. Noi (vorbesc de cei cam de vârsta mea) am avut "norocul" să putem practica aeromodelismul fără costuri, lucru care a menținut și întărit pasiunea pentru acest sport. După '90 s-au cam schimbat treburile și ne-am rărit. Din acest motiv am considerat că un tânăr care dorește să practice această disciplină, chiar și numai la nivel de amator, trebuie ajutat.
Din păcate nu reușesc să deschid postarea lui de pe youtube. Din evoluția zborului aș fi putut să-mi dau seama unde-i baiul. Totuși ar fi trebuit să nu aibă probleme la zbor cu tipul de model pe care l-am văzut în poze.
Nu pot spune acum, dar e posibil ca prin Martie să am un drum la Suceava. Dacă e vremea bună poate îmi fac timp să trec și pe la el.
Răzvane, fără să te superi, dar ar trebui șă-ți cizelezi și limba română pe lângă mate-info. Nu e chiar așa de greu.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#313 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 January 2015 - 01:18 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 07 January 2015 - 11:58 AM, a spus:

E un trainer cu aripă jos. Știu cum se comportă altfel nu i-l trimiteam. Setat și trimat bine zboară singur. La fel și cu aterizarea. Trebuie să cabreze doar foarte puțin înainte de a atinge solul.
Are profil gros și aripa lată, plus că încărcarea alară este super de bună.
Într-adevăr modelele cu aripă parasol sunt extrem de stabile și doar la aterizare au oarece probleme dacă este vânt la travers.
Cele cu aripă joasă sunt aproape la fel de stabile, iar aterizarea e mai puțin influențată de vântul de travers. În ultima parte apare efectul de sol, fenomen care nu se face simțit la celelalte configurații.
Consider că e o inițiativă normală și am văzut că nu sunt singurul. Noi (vorbesc de cei cam de vârsta mea) am avut "norocul" să putem practica aeromodelismul fără costuri, lucru care a menținut și întărit pasiunea pentru acest sport. După '90 s-au cam schimbat treburile și ne-am rărit. Din acest motiv am considerat că un tânăr care dorește să practice această disciplină, chiar și numai la nivel de amator, trebuie ajutat.
Din păcate nu reușesc să deschid postarea lui de pe youtube. Din evoluția zborului aș fi putut să-mi dau seama unde-i baiul. Totuși ar fi trebuit să nu aibă probleme la zbor cu tipul de model pe care l-am văzut în poze.
Nu pot spune acum, dar e posibil ca prin Martie să am un drum la Suceava. Dacă e vremea bună poate îmi fac timp să trec și pe la el.
Răzvane, fără să te superi, dar ar trebui șă-ți cizelezi și limba română pe lângă mate-info. Nu e chiar așa de greu.


:)) scz pentru scris dar eu sunt la scoala si scriu pe fuga ..poate imi mai scapa ceva ..
Auzi , eu nu sunt acasa . stau in liceu (Liceul militar) si doar odata la 2 sau 3 saptamani trec pe acasa . Doar in vacante sunt disponibil :)) .
Parfenov Razvan
0

#314 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 January 2015 - 01:39 PM

Si de ce nu poti vizualiza videoclipul ? incerci de pe telefon sau pc ?
Parfenov Razvan
0

#315 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 07 January 2015 - 03:35 PM

"Aud" foarte bine, încă. De văzut ... încă nu am nevoie de ochelari. :D
Poți încerca să-ți continui pasiunea chiar și la Liceul Militar. Știu sigur că înainte de '90 era un nucleu de aeromodeliști și acolo. Nu am mai fost de aproximativ 15 ani în oraș, dar exista și o zonă unde se putea zbura.
Cel mai mult intru de pe telefon, dar la ce am eu nu ar trebui să am probleme. O să încerc și de pe PC.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#316 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 January 2015 - 03:38 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 07 January 2015 - 03:35 PM, a spus:

"Aud" foarte bine, încă. De văzut ... încă nu am nevoie de ochelari. :D
Poți încerca să-ți continui pasiunea chiar și la Liceul Militar. Știu sigur că înainte de '90 era un nucleu de aeromodeliști și acolo. Nu am mai fost de aproximativ 15 ani în oraș, dar exista și o zonă unde se putea zbura.
Cel mai mult intru de pe telefon, dar la ce am eu nu ar trebui să am probleme. O să încerc și de pe PC.

ii blocat pe telefon si nu stiu de ce :) , trebuie sa intru pe un pc ca sa ii dau drumul . Nu mai este ce a fost odata . mai demult se practica , acuma daca vreau sa merg vineri sau sambata la club ( aero , loghic :))) ) trebuie sa ma rog o saptamana si poate nici atunci ...
Parfenov Razvan
0

#317 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 January 2015 - 01:07 AM

Am reuşit să văd videoclipul. Modelul e frumos, pilotul prea emotiv. :rolleyes:
Nu ai dat atenţie unghiurilor de care vorbeam. Sunt destul de mici şi ajunge o mică eroare în construcţie şi nu-ţi dai seama.
Unghiul de atac al aripii este bun, diedrul ei este prea mic şi are oarecare instabilitate. Având în vedere că nu ai eleroane, trebuia să măreşti unghiul diedru.
Motorul este poziţionat corect.
Am făcut stop cadru pe mai multe "frame-uri" din clip. Prima imagine am extras-o chiar de la începutul filmării. Am pus-o în programul de proiectare şi am răsucit-o în profil. Unghiul ampenajului orizontal este greşit total (este pe dos). Atâta vreme cât ai motorul pornit, cuplul, îl ţine la orizontală. În momentul în care dispare forţa generată de motor, modelul s-a angajat direct nu din lipsă de viteză ci din cauza stabilizatorului. Ajungea să ţii tras (cabrat puţin). Datorită montării greşite a stabilizatorului şi faptului că motorul e supradimensionat nu ţi-ai dat seama că modelul este, de fapt, uşor de bot.
Pentru un începător este recomandat să zboare cu un model puţin greu de bot, mai ales dacă există şi ceva vânt. După ce înveţi să zbori, reechilibrezi modelul cu CG puţin mai în spate.

Se vede clar pe imagini că erai încordat. După evoluţia modelului, mişcările pe telecomandă erau crispate şi exagerate. Mai mult, zbori fără suport de staţie - o ţii direct în mâini şi pilotezi cu vârful degetelor. Comenzile (setările) - rata de bracare a suprafeţelor de comandă este prea mare (profundor şi direcţie). La modelele fără eleron, direcţia trebuie bracată mai puţin şi în acelaşi timp trebuie ţinut şi profundorul tras. Virajul fără eleroane se face cu pierdere de înălţime.
La următoarele zboruri trebuie să încerci să te relaxezi şi să nu mai dai comenzi ample. Uşurel şi constant până realizezi trimajul (cu motorul la o turaţie mai mică). Pentru a putea realiza (a avea timp să realizezi) trimajul trebuie să iei o înălţime mult mai mare faţă de cea pe care am văzut-o în filmare.

Oricum ... felicitări având în vedere spaţiul unde zbori.
Următoarele zboruri vor fi mai bune.
Colegul/prietenul care-ţi aruncă modelul ... spune-i să-i facă vânt cu ceva mai multă forţă pe o pantă uşor descendentă. Aeromodelele nu se aruncă ca şi cum ai da cu pietre. :D
URA şi la zbor fofezelor !
0

#318 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 January 2015 - 07:45 AM

aouleuu , ce raspuns . am inteles jumatate din el dar sper sa imi mai dai niste explicatii . Sa incepem :

Din ochi , nu parea stramb. am incercat sa il lipesc cat mai bine. Aripa e din vara si atunci nu stiam prea multe ( nici acuma nu stiu , dar cat de cat) . Nu te supara , dar avionul a fost facut saptamana tracuta si habar aveam de unghiuri si nu stiu ce cabrare .... Asa. Cum as putea sa masor unghiurile ca totul sa iasa bine ? Ce ii cabrarea suprafetelor de control ?


Altceva . Asa sunt obisnuit sa zbor , cu varful degetelor , nu cu 3 degete sau cum se mai piloteaza , am incercat si pe simulator si ii incomod.Sper ca data viitoare sa fie mai bine.

Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 08 January 2015 - 07:48 AM

Parfenov Razvan
0

#319 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 08 January 2015 - 08:32 AM

Vezi postareaParfenov, la 08 January 2015 - 07:45 AM, a spus:

Ce ii cabrarea suprafetelor de control ?





Bracare - Inclinarea suprafetelor de comanda, profundor, eleron, directie, flaps, etc. la anumite unghiuri.
Cabrare, Cabraj - Este manevra de urcare a unui aparat de zbor si este opusul manevrei de picaj. Se executa cu ajutorul suprafetei de comanda numita PROFUNDOR. Profundorul este articulatia stabilizatorului si amindoua alcatuiesc ampenajul orizontal. In momentul in care profundorul are unghi bracare negativ (in sus ) modelul isi va cobori coada din cauza deficitului de portanta a ampenajului, botul se va ridica , incidenta aripii va creste iar aeromodelul va avea o traiectorie ascensionala, va cabra. Unghiul de cabrare va fi mai dulce sau mai acut in functie de cum vom actiona asupra unghiului de bracare a profundorului.
0

#320 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 January 2015 - 08:44 AM

aaaa , si asta a fost cauza din care aeromodelul a tasnit spre pamant , nu ?
Parfenov Razvan
0

#321 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 08 January 2015 - 08:50 AM

Cred in continuare ca nu ai avut suficienta altitudine + virajul in scurt
poate nici modelul nu era perfect echilibrat dar totusi cred ca a fost greseala ta (imi pare rau dar asta cred ca a fost cauza...)


0

#322 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 January 2015 - 01:05 PM

Auuu... fac precum lupii :D
Răzvan, fără supărare, dar dacă ești interesat de un domeniu mai faci și documentări personale. Măcar cu noțiunile de bază. Cuvintele (termenii) pe care nu-i înțelegi le găsești explicate dacă dai o căutare pe google.
Ai văzut că au sărit mulți băieți să te ajute, dar trebuie să existe interes și din partea ta. Așa e "breasla" asta a noastră. Majoritatea noastră vor sări să ajute cu ce pot, atât teoretic cât și material. În cazul în care nu se vede interes din partea ta, încet, încet, vei fi ignorat, sau taxat.
Trebuie să înțelegi că cei de aici sunt oameni pasionați și mândri de ceea ce fac. De aici și ajutorul pe care-l primești. Dacă suportul primit dă rezultate și ajungi să te bucuri de frumusețea zborului, vei înțelege și complexitatea și valoarea celor care practică sportul ăsta. În acel moment, cei care te-au susținut vor fi încă o dată mândri.
Nu o lua ca pe o dojană, ci ca pe o simplă explicație.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#323 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 08 January 2015 - 01:22 PM

Pe vremuri existau publicații de domeniu. Revista Tehnium avea secțiunea de mijloc care se ocupa de modelism. Mai exista revista specializată "Modelism" care a mai fost publicată și după '90. Nu știu dacă mai există publicația.
Îți pun și în pachet ceva documentație.
Când ajung acasă o să-ți scriu și de la PC - e mai ușor decăt de pe touch screen. :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#324 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 January 2015 - 01:38 PM

fii atent . ( nu ma supara , puteti zice orice)

Am inceput in vara anului 2013, dar pasiunea mea e de pe la 7 ani , cand faceam avione din bete si carton cu motorase de la masinute :)), logic ca nu zburau.Revenim . Toata vara m-am informat pe rhc si am reusit sa cumpar 2 motoare Turnigy ... S-a terminat vara si am intrat in a 10 . Timp de un an m-am interesat si mai mult, si am reusit sa imi achizitionez restul de electronica ( + statie) care la randul ei nu era buna deloc , deoarece am luat-o dupa capul meu .Asa am invatat , din propriile greseli . Stii cat a durat pana ce am reusit sa zbor un avion ? Deci , a inceput vara anului 2014 si dupa 3 aeromodele facute praf s-a constatat ca motorizarea pe care o aveam era supramotorizata . Si cu ajutorul lui Renato , Dany , Ciprian , si multor altora am reusit sa zbor cam 2-3 min la sfarsitul verii , dar fiecare aeromodel la sfarsit il aruncam ca nu mai aveam ce face cu el. Ultimul Izicraft care l-am facut , cel care l-ai vazut e cam la al 4-lea zbor ( eu) ... si toate nu au durat mai mult de 1-2 min....Pana la urma o sa imi ia 2 ani sa fac un zbor complet .Si sa revenim un pic la vara 2014 , iti zic ca dupa ce faci 3 aeromodele , unde stai 1-2 saptamani la ele si se duc in cateva secunde , ii foarte descurajant , dar nu m-am lasat , ca asa sunt eu . Colegii mei au zis ca sunt nebun , cum sa faci un lucru de atatea ori si mai mult sa pierzi decat sa castigi ... E greu , crede-ma , dar cred ca tuturor le-a fost greu la inceput.

Si totusi in 2 ani nu stiu decat 30-40% din aeromodelism ( si poate ii prea mare procentajul) ,si asa sunt la scoala ,iar timpul nu imi permite sa stau mult pe telefon sau mai deloc pe un pc . Asa ca va inteleg, ca e enervat sa tot zici acelasi lucru de mai multe ori . Am sa incerc de acuma sa mai caut si singur dar nu garantez (glm) .... am sa fac tot posibilul.
Parfenov Razvan
0

#325 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 01:09 AM

Nu e enervant, ci chiar amuzant, dar nu ştiu de unde să încep cu tine. :rolleyes:
În aviaţie şi modelism (e cam tot una) există nişte termeni specifici, ca de altfel în orice domeniu.
Faptul că una dintre părţi nu cunoaşte termenii (alfabetul) constituie o barieră în comunicare şi înţelegere.
Am să pornesc de la premiza că nu cunoşti nimic, chiar dacă tu afirmi că ştii ceva ... 30 - 40 %. Dacă ştiai nu mai exista bariera terminologică.
Ghinionul tău că nu ai pe cineva care să te ajute măcar la zbor, numai că după atâtea modele şi cele 2 minute zburate, totuşi ... .
Lăsăm astea. În privinţa zborului îţi fac aceeaşi recomandare care ţi-au făcut-o şi ceilalţi băieţi. Du modelul cât mai sus, fără frică, abia să-l vezi dacă se poate şi acolo reduci motorul (nu-l tai complet) şi începi să trimezi suprafeţele de control (reglajul fin al zborului). Comenzile pe care le dai trebuie să fie de amplitudine mică şi nu repezite. Uşurel şi delicat. Consideră că ... na..., mângâi o gagică. :D

Deocamdată mai ai până la zbor pentru că nu mai ai model. Presupun că pe lângă ax rupt, s-a dus şi penseta în care se monta elicea, împreună cu elicea (bineînţeles). :rolleyes: Pensete nu am pentru dimensiunea asta de ax, dar elici pentru motorul tău am. Văd că tot pun în pachetul tău. Pun şi elici. :D Uite aşa scapă omul de lucurile pe care nu le mai foloseşte, să facă loc altora pe care, cu siguranţă, nu le va mai folosi.
Glumeam. Ce-ţi trimit sunt piese noi, dar care au fost aprovizionate exagerat şi care ne ocupă doar spaţiul. Noi ne-am axat pe F3P (acrobaţie cu modele uşoare din depron, în sală), F3A (acrobaţie în aer liber), F5J (motoplanor), S8 (rachetoplan radiocomandat; tot un fel de motoplanor, dar cu motor rachetă).
Pe 25 Ianuarie organizăm la Bacău etapă de F3P. Vor veni băieţii din toată ţara. În cazul în care eşti liber şi ai posibilitatea să vii, eşti binevenit. Vei vedea lucruri frumoase. În Martie vor mai fi două concursuri: o etapă F3P pe 14 şi Campionatul Naţional F3P, pe 15.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#326 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 09 January 2015 - 01:13 AM

Explicaţii detaliate, termeni, ... etc, zilele care urmează.
Pentru azi ajunge.

P.S. "Nu sunt stăpânul inelelor !" :D

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 09 January 2015 - 01:14 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#327 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 06:44 AM

Din pacat pe 24 ian. sunt la iasi la defilare si nu pot ajunge ...

Din fericire a scapat si penseta si elicea ... si nu imi pasa daca se rupeau si alea ca mai am destule . asa , sa nu iti faci probleme din cauza pensetei si a elicei . Iar avionul a scapat intreg , putin turtita partea de sub motor.
Parfenov Razvan
0

#328 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 09 January 2015 - 08:26 AM

ti-ai schimbat numele sa ne induci in eroare...:unknw:
Aceiasi Marie cu alta palarie :p

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 09 January 2015 - 08:26 AM

0

#329 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 January 2015 - 08:56 AM

Vezi postareadanysoft32, la 09 January 2015 - 08:26 AM, a spus:

ti-ai schimbat numele sa ne induci in eroare...:unknw:
Aceiasi Marie cu alta palarie :p


Eh , De ce sa va duc in eroare ? Adica , numele acesta mi-a placut foarte tare si il folosesc in general pe net de pe la 7 ani ,;dar ca sa nu va duca in eroare numele meu este in semnatura

Aceasta postare a fost editata de Punisher: 09 January 2015 - 08:57 AM

Parfenov Razvan
0

#330 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 09 January 2015 - 09:10 AM

Vezi postareaPunisher, la 09 January 2015 - 08:56 AM, a spus:

Eh , De ce sa va duc in eroare ? Adica , numele acesta mi-a placut foarte tare si il folosesc in general pe net de pe la 7 ani ,;dar ca sa nu va duca in eroare numele meu este in semnatura



pt ca m-am uitat in mesagerie si vad @Punisher si stateam sa ma gandesc cine naiba-i asta ca aveam ceva conversatii cu el...:drinks:
0

Arata acest topic


  • 40 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro