CN F4C / F4H 2014 Campionat National Machete
#33
Postat 14 August 2014 - 10:13 AM
Cum ar trebui sa ne alegem setul de evolutii la zbor? Adica: avionul reprodus,ca exemplu, e din primul razboi mondial cand aparatele aveau manevrabilitati limitate si spatiile minime de evolutie destul de restranse.
Putem face cate acrobatii vrem si stim ca le face modelul sau ne limitam la ce stie originalul ?
#35
Postat 14 August 2014 - 11:28 AM
Si acum intrebarea incuietoare: pornesc motorul cu mana ,ca cel real,sau pot folosi demarorul onboard ? :rolleyes:
#40
Postat 14 August 2014 - 01:49 PM
La unele prototipuri( adica avionul real) nu exista documentatie cu ce poate sa faca avionul ci numai anumite restrictii ca:
- nu este permisa angajarea prototipul fiind greu de scos din vrie
- nu este permis zborul pe spate-ranforsarea negativa nefiind sigura( nesatisfacatoare)
- restrictii la aterizare cu vantul in spate(prototipul putand usor capota)
- viteza limitata in picaj
- raza minima de redresare ( legata de rezistenta la rupere a fuselajului)
- interzisa caderea in coada dupa ascensiune
Dupa ce zice lista de instructiuni pentru RAF....n-are nici o restrictie in afara de limitele de viteza minim si maxim.
Deci,Nenea FlyPol ,trebuie sa faca toata gama de acrobatie :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: daca stie :angry:
Obligatoriu optul orizontal si viraj descendent 360 grade.
Normal ca trebuie decolare si aterizare,o linie drapta o ratare aterizare,o atingere si decolare,o ranversare ,zbor in triunghi,in careu, tonou,zbor pe spate, glisada,o rasturnare( asa ceva Imelmann- tipic pentru RAF), un opt cuban si un looping larg perfect circular .
Nu e usor cu o "pasare" care inca n-a zburat. Din experienta a cat de greu se zboara "Strutzocamila" sigur e buna de exercitiu.
Ajutor bucuresteni,copaceni,alba-trosi ,s.a. ! Va invit in 23 august la Brasov cu asii asilor: Zod,Florin 100%,Camil,Andung plus DJ Andrey al nostru, Cristi de la Arad,Andrix-y, Luci Enache , AdyC,Gore,Cristanu brasoveanu,sa-i dam cep impreuna ! Mie a inceput sa-mi fie frica! :blush: :ph34r:
#41
Postat 16 August 2014 - 05:53 AM
Sfatul : incearca sa zbori asa cum stia sa zboare avionul prototip( din regulament F4- prototip= originalul reprodus),cat mai real,nu ca pe un acrobat vanos proiectat in anii 90.Mare dreptate are! Multumesc-ui plecat !
#42
Postat 18 August 2014 - 07:19 AM
Luica....imi vine sa scriu un poem despre Baragan dar ma abtin :rolleyes:
#43
Postat 18 August 2014 - 09:24 AM
flypol, la 18 August 2014 - 07:19 AM, a spus:
Luica....imi vine sa scriu un poem despre Baragan dar ma abtin :rolleyes:
Don' Flypol ... tot o dati cu Luica, Luica ... sa nu cumva sa ajungeti la Luica singurel iar competitia sa se tina la Ploiesti ...
da poate va intalniti cu Shogi si faceti echipa .. ca el se duce de obicei in partea opusa locului de desfasurare a evenimentelor ..
Numa sa nu ajungeti la .... Bulgari ca e pe directie ... :yahoo:
#45
Postat 18 August 2014 - 10:56 AM
la Copaceni...mi-ar place ca as avea suporteri mishtokani care ar scrie imediat "Legenda lui Fat Frumos Aeromodelist si Cum a Dat cu Zmeul de Glie in 7522 de la facerea lumii" :pardon:;la Brasov-Sanpetru,banal,mult prea banal tinand cont ca anul asta n-o sa am concediu :wacko: , pe la Constanta ? Beah! Navomodelisti si luptatori cu zmeul :blink: .....Cel mai fain ar fi la Targu Lapus,la noul modelodrom,unde cica au inceput sa se bata romanii cu toate celelalte natii :huh: ( putin rusinos).
Ar trebui sa inceapa maine celebra competitie ca zi de zi pun detalii pe RAF si a inceput sa se aglomereze kilogramele :yahoo:
daniel v, la 18 August 2014 - 10:39 AM, a spus:
Eu si 73 suporteri :pardon:
#46
Postat 18 August 2014 - 05:45 PM
http://wc2014f4c.ffa...so.fr/home.html
Cer Senin!
#49
Postat 19 August 2014 - 09:05 AM
#52
Postat 19 August 2014 - 05:02 PM
Teo-Costin, la 19 August 2014 - 09:24 AM, a spus:
Pe FRMD: http://frmd.ro/calen.../aeromodele.htm
Dar nu te baza pe asta.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#53
Postat 20 August 2014 - 06:00 AM
#54
Postat 21 August 2014 - 05:33 PM
Mergem cu autobuzul si-i aducem la vot , 3 de la Sanpetru,4 de la Copaceni,4 de la Ploiesti, 2 sigur Pucioasa, ceva de la Bacau,Craiova, s.a.
si la urma .........iese tanti blonda presedinta si asa,ca stie ca-mi plac damele fashnetze,bagam o pila sa dea o lege impotriva celor ce sunt impotriva aeromodelismului :rolleyes:
#56
Postat 25 August 2014 - 01:36 PM
#58
Postat 25 August 2014 - 01:42 PM
Teo-Costin, la 25 August 2014 - 01:36 PM, a spus:
Buey ... un campionat National are incarcatura lui emotionala fata de o intrunire desfasurata week-end de week-end sau cand se nazare.
E oficial, e o competitie , e .... care pe care , se lasa cu .... sange si capete sparte .. e coooool !
Intalnirile Warbird Day ar fi bune doar pentru .. antrenamente,schimb de impresii, sfaturi , chibiteala si promovarea genului de aeromodele care insa sunt mai greu de zburat caci altfel ar fi campurile de zbor pline de warbird-uri ..
Fata de un CN ar fi ca un pocker pe .. bete de chibrit ..... cand e cu dolarei pe masa ... eheeeee ... altu' e morcovu !!
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 August 2014 - 01:46 PM
#59
Postat 26 August 2014 - 01:39 PM
Teo-Costin, la 25 August 2014 - 01:36 PM, a spus:
La naiba, dorinta ti-a fost ascultata: pe 6 septembrie este Warbird Day la Luica. Exact in ziua probei de zbor la F4C.
#60
Postat 26 August 2014 - 06:09 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________