Modelism - RHC Forum: LRP - S10 Twister Buggy - RTR - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

LRP - S10 Twister Buggy - RTR Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 23 December 2013 - 03:56 AM

Ciao all,

Fiind acum recent nebunit dupa masinute cu telecomanda, am pus ochii pe un FTX Vantage, dar pe urma, vorbind cu cineva de la alt magazin, mi-a spus sa nu il cumpar, plus nici piese nu prea sunt pentru el.
Ca urmare, am ajuns sa pun manutele pe un LRP si anume un Twister Buggy S10 RTR. Aceasta ar fi cutia. In prezent se vede un TV de 80 cm asa pentru idee cam ce ar fi.
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131223_0258131_zps425aa2b0.jpg


Hai sa vedem idei rapide, generale...
Totul este montat, nu mai este nevoie de nimic, gen plug-and-play. Cam asa arata in fata unui laptop de 17".
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131212_205858_zpsfe62f2a8.jpg

Primele idei exterioare:
- pentru a porni opri mica bestie, e nevoie sa dai jos tot lexanul, sa il opresti, si sa pui inapoi lexanul.
- daca ai degete subtiri functioneaza si fara sa il dai jos dar te chinui mult prea mult
- lexanul in sine, in spate nu e taiat bine, si ori il ciobesti, ori il lovesti, ori il zgarii ca sa il scoti... trebuie taiat!
- eleronul arata misto dar, da in suspensii, sta deformat... trebuie sa il tai si pe asta... eu dupa 3 zile nu am mai ajuns acolo, am reusit sa il rup... comandat proline high downforce wing 6"
- full plastic... http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif
- telecomanda arata bine, dar aceasi parere... plastic... eventual in unele cazuri daca invarti prea mult de roata de rezerva, mai pusca si scartaie...

Hai sa il vedem in de mai aproape

http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131220_1747521_zpsbfde3821.jpg

- Roti fata VTEC Groove, roti spate VTEC Kamikaze, parerea mea ca poate fi el functional super pe off road, dar estetic, arata dezastruos, cel putin pentru mine.
- vopseaua de pe arcuri se cam da jos incet
- la eleron dupa cateva sarituri, la fel se da jos vopseaua de pe lexan din cauza rotii din spate, care vine in contact cu ea.

Partea din fata:
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131218_2230331_zps36fd70bf.jpg
- SKID plate... foarte urat gandit, prins in doua suruburi, latimea in fata unde prinde hinge-ul sa nu fuga este mai mare, iar partea ce merge sub masina, este mai mica.
Trecerea de latimi nu se face oblic, si se face direct, gen treapta, in unghi de 9 de grade. Acolo deja a crapat, deja am fost nevoit sa comand altul, dar sunt si eu mai neastamparat, si o ranforsare cu tabla AL isi face treaba in curand.

- linkage full plastic, ce nu ma deranjeaza, dar nu sunt reglabile iar in pozitii inchise ale telescoapelor, freaca in arcurile supsensiilor.

Partea din spate
Simplu... dupa astea, daca e vorba sa ma las pe mana nemtilor... mai degraba le declar razboi...
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131220_1505421_zpsca8726ce.jpg

- Toata partea din spate, e prinsa intreaga doar de cutia de transmisie... daca scoti cutia, iti flambeaza tot spatele... Foarte prost gandit ca ranforsarea sa fie facuta insusi de cutia de transmisie...
- Linkage balls... pai... am spus ca nu imi place cum stau rotile din spate, inclinate spre interior, am spus ca voi soate distantierul de sub surubul cu cap de bila, care e prins pe fuzeta... proasta idee...
acel distantier are rol, nu de a regla casterul ci altceva... si anume sa nu cumva sa ajunga surubul in shaft... pai sa vezi, am scos distantier, dai tura, motorul plange... nu stiam ce e cu el... pai surubul era in shaft si mi-a belit tot shaftul...
- Transmisia... sa fim serios, avem spur de metal, avem pinion de metal, avem diferential de metal... avem shaft destul de gros, prins in patru puncte, din plastic, ce pentru mine pare mai ok decat o bucatica de dogbone...
dar sa vad rulmenti, pe ax metalic, iar rotile dintate de pe el sa fie din plastic, m-a cam durut... comandat set metalic...

Suspensiile... of mai... eu care saream ca tampitul cu ea, faceam bashing in modul extrem precum e si in video, imi dau seama ca nu sunt ok telescoapele...


Primul lucru dupa ce ai scos masinuta din cutie, scoti telescoapele, le speli si bagi ulei... al meu nu avea deloc rebound, ce mai, scuipa ulei un telescop... acum toate patru dupa ce le-am testat bine... capacul nu prea poti sa il strangi mai tare... rezolvare, comandat telescoape aluminiu spate...


Partea electronica
Hai sa vedem... servo, 9kgf*cm, waterproof - super, dar angrenaj plastic... la 9 kg plastic? :( iar ma doare putin la inima ingineria nemteasca...
Telecomanda... dragut, super pentru stangaci... eu sunt stangaci si imi cade super pe mana... vad ca pentru dreptaci e cam ciudat controlul pentru masinute, dar, scartaie... invart de roata si nu sa mi se blocheze la maximul cursei si scoate un sunet ca si cum ar rupe un dinte de plastic, si un arc care sare cu el...

ESC
Fail safe integrat... da... am zis ca incerc... pornesc telecomanda, pornesc masinuta... trag de throttle, opresc telecomanda... masina se opreste... ok...
Hai sa vedem... ma joc cu ea, toate bune... aduc masina la picioare... stop cu ea... sting telecomanda si masina o i-a din loc full speed...
Reclama spune artificial intelligence... sa stiti... trebuie sa mergem pe v3... ca autobotul asta din el, sau fumul magic inteligent, nu prea gandeste ok...
hm... pe site scrie la Runner Reverse ca e WATER PROOF... de aia am in mijlocul ei o gaura sa vad si eu ledul de ON... mersi... bye si la acest waterproof concept...

Reciever... la fel se spune ca e Waterproof... dar asta deja se prezinta cu 2 gauri...

Sincer nu am avut curaj sa incerc intr-adever daca sunt waterproof... in pozele pe site arata ca nu sunt gauri, in pozele de la manualele lor au gauri... iar eu la ce preturi au si astea stock... nu ma risc sa fac un submarin macar pe moment...
Am lovit o balta mai lunga asa, dar nu s-a intamplat nimic... poate ca are ceva lac sau ceara pe placa electronica... dar care nu are ce face cu banii, e bine venit sa incerce...


Opinie finala
Iesim in oras, pe bike park, sarim de la 2 metri, nicio problema... dam de o bordura si crapa tot spatele... pai e normal?
http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131222_2255001_zpsb84e1f81.jpg

Am zis sa vad, oricum am nevoie de skid plate si in fata si in spate... pai daca ar fi asa grupate, ar fi super... adica skid plate-urile sa vina de odata, cu un singur part number... dar nu... germanii nu fac asta sa fie viata mai usoara...
Daca crap skid plate in fata, sunt nevoie neparat sa imi cumpar cutia aparatoare pentru ambreiaj, plus plasticul peste motor... si pinii pentru suportul de bateri... vezi cod 124017
Daca crap skid-ul din spate, sunt nevoit neaparat sa il i-au cu tot cu cutia transmisiei, plus arm hinge-uri etc... sunt de acord cu arm hinge... dar chiar toata cutia de transmisie?... vezi cod 12010...

Concluzie
- e un automobil bun pentru un novice, daca e folosit pentru ceea ce a fost facut... folosindu-l ca pe un animal in care doar dai cu biciul, normal sa il crapi. costa 600 de roni, deci cred ca nu e o avere.
- daca totusi pui atatia banuti, nu fi rau si selfish, mai bine mai baga manuta inca in buzunar, mai cumpara un ulei de suspensii in plus, eventual niste piese de rezerva :)
- bateria cu care vine, 1600mAh wolfpack isi face treaba pentru 20 de minute, fara nicio problema... in schimb cu chargerul de 250mAh, mori pana il incarci...
- waterproof nu stiu, nu m-am incumetat sa incerc, pe cutie nu scrie nici splah nici waterproof... dar la splash rezista... spun eu...
- daca tot il cumperi, nu strica sa mai cumperi niste telescoape aluminiu, sa fie sigur, si niste roti dintate din metal, eventual niste eleroane, sa arate totusi bine... acum, cum eu mi-am rupt eleronul destul de repede, arata ca un sobolan... pacat ca nu e antena de jumate de metru, ca arata chiar cute...

Finalmente, e o jucarioara destul de draguta, la un pret chiar super accesibil, si cred, ca raman fidel LRP. Arata bine, merge bine, mai da rateuri, e ceva normal, dar e OK.
Pot spune ca e chiar ieftina, avand in vedere ca m-am plimbat prin Auchan, si la 500 de roni am vazut o plasticarie chinezarie la o scara ceva 1:8, dar fara suspensii, roti de plastic etc... eu spun ca acei 600 de roni, sunt o investitie pentru weekenduri superbe, mai ales daca mergi intr-o excursie si mai ai si incarcator de masina pentru... masina :) si daca sunteti doi... e si mai ok :)


P.S.

Inca astept rotile dintate, si inca astept suspensiile... azi la crash cand mi-am rupt plate-ul, mi s-a deschis si un telescop... am pierdut ulei... pai... deocamdata, floarea soarelui e chiar super OK Am citit pe forum aici asta... vedeti ca se intareste cu timpul, conform tatei, care e mecanic, iar eu doar un inginer... dar ca rezolvare de problema temporara, e ok.
skid plate-ul spate va fi ranforsat cu aluminiu in curand... voi reveni...

Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 23 December 2013 - 03:59 AM

Imagine postata
0

#2 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 23 December 2013 - 09:52 AM

Sa o stapinesti sanatos

La bugetul asta e entry level, nu e o masina de "dat in gura" la modul brutal. Doar ca e automodel, gasesti piese de schimb sau de upgrade, nu o arunci la prima piesa rupta. Daca transmisia e inchisa poate ar fi mai distractiv si mai sigur sa gasesti un cimp sau un drum cu pamint batatorit si fara pietre, ca sa nu ai in ce sa dai in plina viteza.

Eu n-as baga in ea decit strictul necesar ca upgrade-uri, altfel ajungi sa dai inca o data atitita bani si tot o masina entry level ai dar cu mai mult metal.

Waterproof inseamna de fapt splashproof, nu poate fi folosita ca submarin. Regulatorul si receptorul daca sint wp au doar lac sau rasina pe electronica, nu se inchid in carcase etanse. La servo-urile wp se pun garnituri la toate incheieturile. Dupa o rulare prin balti ar trebui sa scrie in manual care e procedura de curatare / uscare, altfel o sa ai in primul rind probleme cu rulmentii si cu motorul.
USER BANNED BY ADMIN
0

#3 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 23 December 2013 - 10:42 AM

Salut,

Si eu ma gandeam daca merita sau nu sa tot ii cumpar piese, dar strictul necesar e ok. Nu ma bag la hinge de aluminiu etc ca alea chiar nu merita, in schimb e foarte ok masina din toate punctele de vedere.

Camp, e 2WD si in parc prin iarba cand sare etc, e destul de interesant controlul ei...
Imagine postata
0

#4 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 23 December 2013 - 10:47 AM

Poate mai incolo treci la 4wd, sa vezi acolo control
USER BANNED BY ADMIN
0

#5 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 23 December 2013 - 10:52 AM

Mai incolo, posibil :)

Deocamdata astept o placuta de aluminiu pentru intarire back plate ce am reusit ieri sa il rup...
Imagine postata
0

#6 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 25 December 2013 - 06:55 PM

Deoarece eleronul meu inca e on the way... am carpit eu ceva din ABS...

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1528580_371961082947784_919181954_n.jpg

La fel skid plate intarit cu ABS
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1501750_371987516278474_708224106_n.jpg
Imagine postata
0

#7 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 25 December 2013 - 08:03 PM

ala nu pare ABS ci mai degraba Forex sau Foamed PVC.

nu ai pus cumva basculele spate invers?

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 25 December 2013 - 08:04 PM

0

#8 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 25 December 2013 - 08:21 PM

Basculele sunt perfect oposite, si simetrice pe XY.

http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131225_2015361_zps3aa982cd.jpg


Cand am cumparat eu uriasa placa, scrie ABS pe ea.


Am vazut ca T plate-ul spate, este defapt exact ca la Kyosho Ultima RB5, si pentru ala este facut din Aluminiu. Poate fac upgrade-ul candva.

Am pus manuta si pe niste orit fata Schumacher Mini Pin. Deocamda nu prea cred ca vreau sa fac upgrade.


Masina se comporta bine on/off-road, doar ca ori trage stanga, ori trage dreapta. degeaba dau trim, servo-ul nu face fata, deci poate va trebui ceva mai precis, mai serios.

Apropo... acel clutch nu prea are mult sens... motorul mai degraba scoate fum decat sa patineze ambreiajul :))

Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 25 December 2013 - 08:21 PM

Imagine postata
0

#9 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 25 December 2013 - 08:30 PM

inseamna ca nu e setat bine.
0

#10 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 25 December 2013 - 08:36 PM

pai am incercat din trim, din dual rate, din tot ce se poate, nimic... o.O

poate imi trebuie linkuri care sa le pot seta ca astea sunt hard link-uri...
Imagine postata
0

#11 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 26 December 2013 - 09:10 AM

Directia

Cu servo decuplat (mecanic) verifici sa se miste liber stinga dreapta. Vezi si daca nu ai jocuri exagerate. Daca si servo saver, verifici sa fie si ala ok, sa nu aiba jocuri dar sa-si faca treaba.

De obicei nu revine la centru cind directia freaca pe undeva. Servo daca simte ca e mica diferenta intre pozitia actuala si cea dorita nu baga blana ci doar un pic, si nu are forta sa corecteze daca e un servo "eftin si bun".

Cu ambreiajul daca zici ca ai

Ala se regleaza (de obicei este o piulita pe ax, care apasa un arc), sa patineze cind sint rotile blocate (sau cind dai blana cu motor puternic), ca sa protejeze transmisia.
USER BANNED BY ADMIN
0

#12 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 26 December 2013 - 12:37 PM

Pai piulita autoblocanta de pe ambreiaj e aproape jos, si tot nu are motorul forta sa il patineze. E un motor simplu 540, stock. LRP S10 Twister High Speed motor, asta are mica ei viteza dar nimic mai mult, forta nu prea, cu toate ca ieri mergeam in marsalier si am apasat acceperatia brusc si mi s-a dat peste cap. Era prima si ultima data cand s-a intamplat asta.

Servo-ul e ala de 3kg waterproof de la LRP, dar e plastic tot si dupa cate aud si vad, are un punct unde sare, nu merge fin, cred ca s-au cam forjat niste dinti pe acolo, verific curand.
Imagine postata
0

#13 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 26 December 2013 - 01:42 PM

"Blue is better" my ass...
uite servo-ul in bucatele cum arata in interior:

http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20131226_130044_zpsqfb9xcni.jpg

Pai cam asta se poate spune de servo saver, nu?

Am sa caut ceva Futaba, sau Hitec MG si atunci ma pot juca linistit... of of ca numa mi-am mancat zilele si nervii cu RTR-ul... mai bine luam kit :) si luam ceva mai serios, HPI sau Traxxas :)
Sau poate ca eu sunt mai distrugator asa de felul meu si chiar nu pentru asa ceva a fost proiectat masinuta asta... mai ales in frigurile astea :D
Imagine postata
0

#14 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 26 December 2013 - 01:48 PM

Oai ca nu mai pot edita, care e diferenta dintre servo analog si cel digital?
Imagine postata
0

#15 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 26 December 2013 - 04:26 PM

Pe scurt un servo analog sint sanse mari sa nu mearga cu o statie in 2.4ghz. Eu am de ex. un hitec decent (metal, rulmenti, "cotat" la $31 bucata in state) care merge la limita cu spektrum (dar doar cu receptorul original, nu si cu clonele orange) si nu merge cu traxxas tq. Din alte doua ieftine de plastic unul merge, unul nu.

De ce, pentru ca la statiile digitale numarul de actualizari ale pozitiei pe secunda este mai mare (gen spre dublu) fata de statiile analogice, si servo-urile analogice nu sint proiectate pt. asa ceva.

Pe lung mi-e lene acuma sa scriu (e cam cum ii spune numele, electronica din el e analogica sau digitala)

Pt servo 'eftin si bun vezi de exemplu cele bluebird, se gasesc la hobbyking, digitale, metal, preturi decente. Singura nota, cele foarte rapide (pt. onroad/drift) sint mari consumatoare de curent, pot necesita bec extern.

Ca sa te mai consolez, si la masini offroad rtr de 3-400 de euro si dublu kilograme ai surpriza sa primesti un servo de plastic

rtr iti iei prima masina, ca na, vrei sa te joci, nu sa inveti pe propria piele toate greselile care se pot face la asamblare si sa citesti zile in sir de motoare, regulatoare, baterii, incarcatoare servouri, statii, bec-uri.

Dupa ce prinzi gustul iei roller-e si pui ce vrei pe ele
USER BANNED BY ADMIN
0

#16 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 26 December 2013 - 05:08 PM

Deocamdata ma incanta mult acest twister...

Tot ce am reusit sa distrug in el este defapt un eleron, ce sincer, era de asteptat, dupa cateva rasturnari, nu ai cum sa aterizezi pe shock tower, si nu pe eleron si mna.
Am mai rupt front skid care tine hing-ul pe pinii basculelor, si plate-ul spate. Nu sunt piese super scumpe, deci e ok. Intr-adevar, eu l-am fortat mai mult decat e in stare masinuta (vezi video).

Servo de plastic, dar ma rog, nu ai ce ii face. Servo-ul dupa cate vad eu, e prea slab si nu prea influenteaza cu nimic acel servo saver, e prea tare arcul pentru un servo de 3kg plastic, spun eu.

Intre timp m-am documentat de roller, si de analog/digital servo. Dupa intelesele mele, ambele preiau un semnal PWM de 50hz, dar cel digital e amplificat la 300Hz, de unde si cuplul bun. Asta dupa cate vad eu, si aud, e analog. Dupa intelesele mele, cele digitale dau forta maxima si la PWM foarte mic. Pe intelese la PWM de 255, vb analog, acel motor preia tensiune generala maxima, la 128 jumate, si la 0 pai zero, dar la cele digitale, aceste semnale sunt amplificate sa dea viteza/cuplu maxim. Ce inteleg eu, presupun ca are si un PID pe undeva in procesor. Ma rog.

Deci sa evaluam costurile de pagube:
servo - ~100 ron
set carcasa + cutie de viteza + suporti bascula + T-plate spate - 49 ron
set front skid plate + motor cover + clutch cover - 52 ron

mai luam eventual oloi suspensii fata 55wt si oloi spate 65-75wt.

pentru diferential avem vazelina de acasa :)

ce am mai adaugat sunt niste suspensii spate al, si niste roti de cutia de viteze metal :) 150 roni... of sper ca acuma de la februarie in colo nu voi mai avea probleme prea mari cu el. oricum vine timpul frumos si noi daca iesim, o luam pe iarba verde, gratare, etc si acolo e mai ok.

am uitat ca am mai luat asa ceva:
ProLine 1/10 Off Road Wing Pack
http://www.wheelspinmodels.co.uk/item_images/c08c4ae3458fd2f1705ff71b4ef710c9.jpg

In concluzie, masina la pretul ei, si in ochii unei persoane cu venit in jur de 1000 ron, pare o jucarie foarte scumpa.

Pentru mine, cu un venit mai maricel, mi se pare scump, dar relativ ieftin fata de celelalte, iar la acest pret, este mai mult decat OK pentru "games and fun".

Investitii, pai eventual suspensiile spate trebuie luate din AL, si rotile de metal pentru cutia de viteze.
Rezerve ce cedeaza foarte usor sunt cutia de transmisie, T-plate spate, front skid.

In rest este totul OK.
Tot la fel de multumit sunt de ea.

Ah, battery tray... se i-a spuma/burete dintr-o cutie de parfum, se taie, si se pune sub baterie si caroserie, plus la fel, se pune in fata si in spatele bateriei. Altfel joaca si plasticul ala cu care sunt prinse celulele se desface din cauza zgarieturilor.
La kit-uri, vad ca acel foam vine cu el, nu stiu la RTR de ce nu s-a pus asa ceva.

Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 26 December 2013 - 05:09 PM

Imagine postata
0

#17 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 26 December 2013 - 06:46 PM

Un servo analogic are electronica din el analogica, ceva de gen integrator, comparator, amplificator de eroare, driver motor toate bagate intr-un circuit integrat dedicat. Sint gindite pentru 50 de impulsuri (codate in latime, da) pe secunda - in rc vad ca se foloseste notiunea de frame rate, de fapt intervalul intre doua impulsuri, 20ms in cazul asta. Dupa cum se comporta pe o statie digitala, integratorul ala sau ce-o fi la intrare da valori gresite la frame rate prea mic.

Cel digital are in el un microcontroller programat (ia semnalul pe o intrare cu adc, pozitia pe alta, are in el soft care din astea doua calculeaza comanda motorului si o da pe niste iesiri pwm), care iti permite tot soiul de chestii. De la o frecventa mai mare pe partea de corectat pozitia (oversampling?), pina la servo-uri programabile (cu un programator extern se pot modifica si memora in servo setari de gen capete de cursa, zona moarta etc.). Ce e important e ca astea suporta un frame rate mai mare (statiile digitale pot da si sute de impulsuri pe secunda, unele au mai multe setari, altele sint fixe). Valori uzuale pt frame rate sint 13ms, 11ms, chiar 5.5ms daca nu ma insel.

ps: rc-ul asta nu e facut pentru un salar minim pe economie, de romanica. Nu sintem noi buricul lumii. Daca vrei pagube mici, crawling pe uscat si fara nisip sau drift in sala sint mult mai putin paguboase decit bashing offroad.
USER BANNED BY ADMIN
0

#18 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 26 December 2013 - 07:18 PM

Pai stiu ca nu sunt pentru minim pe economie... mediu e undeva la 2300 ;) unde deja merge ok.

Sala, in oradea? asta e o gluma proasta... :( a fost HPI pe aici, cica avea magazin... dar nu mai este...


inca o intrebare...

ESC sa presupunem suporta 15T minim... eu vreau motor 17T, deci teoretic e ok + 2T care ramane pentru interval de siguranta... dar ce e daca motorul are 17x2T? merge is ala? e ca atara unul de 17T?
Imagine postata
0

#19 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 26 December 2013 - 07:34 PM

Pana la urma fiecare masina are o limita stai linistit! La buggy ul tau vei tot rupe bucati din el, mai ales pentru faptul ca nu e facut pentru bashing hard! Poate suporta ceva sarituri si rostogoliri, dar bordurile si copacii sunt prea mult pentru majoritatea masinilor sa stii! In perioada rece a anului plasticele masinilor isi pierd proprietatile elastice si devin casante spargandu-se foarte des si chiar imprevizibil asa cum ai patit de fapt si tu! Piesele subtiri cedeaza primele! Asta e principalul motiv pentru care nu am nici um buggy 1:10 cu toate ca sunt optiuni pe zona asta care sunt superbe! La noi in iasi doar bashing nu racing, buggy nu se impaca cu terenul pe care il folosim! Au fost pe la intalniri si lrp si xstar buggy si stadium truck rustler, short course slayer si blitz, din pacate terenul foarte denivelat nu le prieste, si nici stilul nostru, dar asta e altceva! Mergi pe pista cu ea, sunt sigur ca nu vei regreta si mai ales abia acolo vei observa minusurile masinii! Eu am pe blitz un servo sf1 de plastic si in regim de bashing merge ok, fara pretentii de racing!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#20 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 26 December 2013 - 08:17 PM

pai eu sunt fan buggy, mai ales ca arata superb. Nu am cum sa ma impac cu un crawler... pentru mine arata ca niste masini care au cazut capcana spaghetifierii unei gauri negre... nici truck... foarte greu, as accepta un truggy...

Pai atunci tot ce ramane de facut e sa ies doar din cand in cand cu el, foarte domol :) si vara se poate si mai bine :D

deocamdata T-plate-ul a fost intarit cu o placa PCB :D

un raspuns pentru intrebarea cu 17x2T?
Imagine postata
0

#21 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 26 December 2013 - 08:19 PM

Limitele alea sint informative, mai mult ca sa nu pui un motor 15T pe un esc 23T si sa te miri de ce iese fum

Relevant ar fi consumul motorului si curentul pe care il poate da esc-ul. Un motor nu depinde numai de numarul de spire ci si de exemplu de magneti. Plus ca pe masina conteaza si raportul de transmisie si terenul pe care te dai (una e pe asfalt alta in mocirla)

Asa ca in viata reala cind schimbi motor si/sau esc si/sau pinion si/sau spur la primele ture stai cu ochii (ma rog, cu degetul, cu termometrul IR, cu ce ai) pe motor si esc. Daca oricare din ele se incalzesc prea tare, iei masuri inainte sa arzi ceva. Daca motorul e prea fierbinte si nu-l poti potoli cu un radiator, atunci ori un motor mai puternic, ori pinion mai mic sau spur mai mare (da, o sa se reduca viteza maxima). Daca regulatorul e prea fierbinte si un ventilator nu ajuta, ori pui in regulator mai sanatos, ori ... pinion mai mic sau spur mai mare.

A, si iarna nu-i ca vara :) daca tu ai testat la 10 grade afara si e ok, la 38 de grade e alta poveste

Aceasta postare a fost editata de DanB: 26 December 2013 - 08:19 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#22 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 26 December 2013 - 09:09 PM

pai e normal, mai ales din punctul de vedere al compozitiilor vascoase, ulei, vazelina etc, la caldura devin mai putin vascoase, la cald mai mult, deci asta e de stiut, si stiu ca si cate 5 grade pot influenta enorm temperatura.

Acuma e chiar ok sa vezi masinuta in frunze cum face o carare in ele :D dar acasa pana il storci de toate impuritatile ce intra in ea... eeeeeee

Sunt multumit, si fac show prin cartier cu ea, ca toti se mira de acei 30 km/h ce ii prinde... :))
Imagine postata
0

#23 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 27 December 2013 - 11:14 PM

facut rost de ulei siliconic super vascos... pus piston cu 3 gauri fata, 2 spate. echilibrul e ok :)

si desigur si wing-urile ProLine:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1415550_373521482791744_904331974_o.jpg
Imagine postata
0

#24 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 29 December 2013 - 12:44 AM

Deoarece timpul a fost frumos azi, cu soare, cu caldura, am spus ca dau o plimbare si eu :)

asta desigur dupa ce am vopsit si taiat eleroanele noi care acum au venit.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1495889_374124752731417_1082870647_o.jpg

Desigur vopsea lexan de unde asa ca ne-am dus dupa vopsea acrilica... sta bine, nu e problema, dar cand tai lexanul se desprinde... solutionat... vopsit din nou :)

Si deoarece youtube-ul e mare domn, atasez si eu asa ceva:

Imagine postata
0

#25 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 03 January 2014 - 03:58 PM

Am dat de punctul in care nu se mai poate carpi cu sarma o piesa... Uitati si imaginea urmatoare :))

Sarit la inaltimi dimineata la 6 in skate park :D

http://i873.photobucket.com/albums/ab294/Nagy_Steve/IMG_20140103_151610_zpsk79maltp.jpg
Imagine postata
0

#26 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 03 January 2014 - 04:25 PM

Ti-a zis hassel ca asta nu e masina pentru chestii dure, dar tu mai zorro :)

Vezi ca la frig plasticul devine casant
USER BANNED BY ADMIN
0

#27 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 03 January 2014 - 04:26 PM

de ce nu intelegi ca masina asta nu e facuta pt asa ceva? :)

daca tot vrei sa sari cu ea de la 6 m, fa-ti o plat band de aluminiu pe lungimea sasiului.Pt astfel de lucruri e ceea ce trebuie.
Uite o poza cu ce am facut eu la un Slash cu ceva timp in urma.

http://postimg.org/image/fh325r8xv/
http://postimg.org/image/66qy27y83/

http://www.rhcforum....h/page__st__780


Bafta
0

#28 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 03 January 2014 - 05:09 PM

Stiu ca nu e pentru asa ceva, dar daca il avem, hai sa stoarcem tot ce se poate stoarce din el, nu?

In legatura cu bara, de ce grosime e? la prima vedere pare ceva la 2-3 mm, eu nu cred ca voi pune asa ceva gros, putin mai mic, sa flambeze cand e nevoie, altfel cred ca risc sa crap chassis-ul.

Dupa cate vad, ceea ce crapa usor la masina este cutia de transmisie, precum T-Plate-ul... in rest totul rezista foarte bine... ma asteptam la un shock tower rupt sau ceva, dar se pare ca sunt super ok.

De achizitionat:

servo
ulei telescop
ulei diferential/transmisie


In Oradea e foarte foarte greu sa gasesti macar un teren cat de cat off-road... in parcuri, fiind 2WD... daca da de o groapa sau ceva... well fugi dupa ea... am slabit deja jumate de kill fugind dupa masinuta...

apropo...

stalpii de inalta tensiunea chiar asa sa influenteze distanta telecomenzii?

In parcare la Oradea Shopping city bat fara probleme 2-300 metri... dar nu sunt stalpi in apropiere...

am iesit langa oras, full de cabluri... si dupa vreo 100-150 metri... gata...

Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 03 January 2014 - 05:11 PM

Imagine postata
0

#29 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 04 January 2014 - 08:58 PM

Cica pe servo scrie waterproof, la fel pe ESC si la fel pe reciever...

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1505028_377604865716739_63592560_n.jpg


Oricum :D janta spate, CRAPAT :D urmeaza sa imi achizitionez in curand set jante spate albe, FTX Vantage... Au tot hex de 12, in rest presupun ca, cauciucurile sunt standard si potrivesc... Sper...
Imagine postata
0

#30 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 04 January 2014 - 09:05 PM

Inca una :D

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1003155_377811945696031_875612068_n.jpg
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro