HK nu cere nimic inapoi daca:
-e baterie si arati ce are
-faci un video clar cu defectul
-costa mai putin de 99,99$.
Am avut un controller FBL de ~160$ care mergea cand avea el chef(se bloca total). Le-am trimis video, au zis ca da domle' e defect dar pentru refund sau inlocuire il trimiti inapoi in UK, chiar daca era luat din China. Cred ca si pentru cumparaturi din EU fac la fel. Costul transportului nu se ramburseaza. Produsul inlocuit va fi trimis inapoi in 30 zile lucratoare de la data ajungerii coletului meu la destinatie. Daca vrei refund, tot 30 zile stai dupa ce ajunge coletul la ei, ca sa se uite bine de tot la el inainte... sa fie siguri.
Fiind suma destul de mare le-am facut pe plac si i-am sacait la cap 2 saptamani dupa ce a ajuns coletul meu la ei pana mi-au dat refund mai devreme.
Banggood nu cere inapoi daca:
-sesizezi in timp rezonabil problema (2 saptamani e prea mult, o sa zica ca l-ai si uzat fizic total in timpul asta)
-faci un video clar cu defectul
NU luati obiecte casante(kit-uri de avioane de exemplu, ecrane telefon/laptop/tv etc) de la BG caci daca zici ca s-a facut praf la transport te amana ca fac nu stiu ce investigatii cu posta sa vada cum s-a intamplat asa grozavenie. Mai bine zici ca s-a spart ca te-ai uitat urat la el. Eu m-am dat batut si am lipit avionul primit in 3 bucati...
Random ebay seller:
-iti cere sa-i trimiti inapoi indiferent de suma sau de defect
-poti sa-i zici ca-i lasi rating de 1 stea(ii strici rau vanzarile) si poate se razgandeste si-ti da un refund partial...
PS: doar experienta personala mai sus.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 23 November 2016 - 03:12 PM