Modelism - RHC Forum: SU-26 50cc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SU-26 50cc de la HK

#1 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 July 2014 - 07:57 AM

Incep acest review prin a-i multumi lui Bogdan :drinks: :drinks: , fiind cel de la care am luat avionul. Omul este perfectionist, asa ca pentru a finaliza avionul mai trebuie doar sa ii pun motorul,regulatorul si bateriile si e gata de zbor. Pun pozele de la el, deoarece inca nu am apucat sa fac eu poze.
O sa il rog si pe Edi sa posteze aici deoarece al lui e deja gata si zboara.
Pentru motorizare inclin intre DLE55 si DLA-ul de 58 de la Phoenix ca sa sprijinim economia locala, ca diferenta de pret intre ele nu cred ca e prea mare (vorbim aici de motor adus acasa cu toate taxele necesare platite, care or fi alea).
Din ce am citit pe alte forumuri am inteles ca ar fi greu de coada si ca ar trebui un motor mai mare ca sa se echilibreze ok.
Vom vedea..
si pozele ca sa vedeti cum l-am primit. :drinks: :drinks:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#2 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 July 2014 - 09:13 AM

Foarte frumos ... eu as fi incercat cu un boxer de 60 cmc daca se zice ca e greu de coada .. nu o sa faceti 3D hard cu el asa ca pentru un zbor
patern ar fi excelent ... nu stiu cat costa insa ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#3 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 July 2014 - 12:22 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 29 July 2014 - 09:13 AM, a spus:

Foarte frumos ... eu as fi incercat cu un boxer de 60 cmc daca se zice ca e greu de coada .. nu o sa faceti 3D hard cu el asa ca pentru un zbor
patern ar fi excelent ... nu stiu cat costa insa ...

Gigi,
si mie mi-ar fi placut DLE 60 dar diferenta intre 55 si 60 este aproape 200$. Care 55 costa si el vreo 500 $ cu totul.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#4 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 July 2014 - 05:52 PM

Sa-l stapanesti sanatos si sa ai parte de multe zboruri placute cu el. Daca tot are si Edi asa ceva, tine aproape de el !
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#5 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 July 2014 - 07:21 PM

dla 58 clar. este arhisuficient. nu intotdauna un motor mai mare este si cel mai bun. 60cc este deja prea mult pt el, chiar daca este greu de coada, solutii exista. o sa caut pe celalalt comp si-ti trimit poze cum am rezolvat eu problema la vremea respectiva (si mai foloseam si Mintor, extrem de usor)
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#6 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 July 2014 - 07:30 PM

Vezi postareaALLEN, la 29 July 2014 - 07:21 PM, a spus:

dla 58 clar. este arhisuficient. nu intotdauna un motor mai mare este si cel mai bun. 60cc este deja prea mult pt el, chiar daca este greu de coada, solutii exista. o sa caut pe celalalt comp si-ti trimit poze cum am rezolvat eu problema la vremea respectiva (si mai foloseam si Mintor, extrem de usor)

Allen,
dupa ce am mai vazut alte review-uri din state,flyinggiants, multi de acolo considera arhisuficient DLE55. Acum tinand cond ca nu am reusit sa sprijinim economia locala, diferenta intre ele fiind de 500 ron m-am decis sa comand unul de pe ebay care ma duce la maxim 1400 adus acasa.
O sa il rog si pe Edi sa puna cateva poze cu configuratia lui.Oricum cand am toate componentele iti fac o vizita pentru pozitionare, centrare etc, tu fiind cu multa experienta. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#7 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 July 2014 - 08:41 PM

cu mare drag, te astept cand doresti tu. acum caut si pozele cu SU ce l-am avut si eu si AdyC
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#8 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 29 July 2014 - 08:55 PM

Vezi postareaoachidori, la 29 July 2014 - 07:30 PM, a spus:

Allen,
dupa ce am mai vazut alte review-uri din state,flyinggiants, multi de acolo considera arhisuficient DLE55. Acum tinand cond ca nu am reusit sa sprijinim economia locala, diferenta intre ele fiind de 500 ron m-am decis sa comand unul de pe ebay care ma duce la maxim 1400 adus acasa.
O sa il rog si pe Edi sa puna cateva poze cu configuratia lui.Oricum cand am toate componentele iti fac o vizita pentru pozitionare, centrare etc, tu fiind cu multa experienta. :drinks:


Mare grija la cele de pe ebay, au pretul foarte tentant si chiar ma uitam sa iau si eu un DLE30cc pe la 170 euroi plus 13 euro transport sau din Anglia pe la 137 lire si transport 10 lire dar citind pe net am inteles ca astea de pe ebay ar fi copii la DLE, nu stiu ce sa zic si daca o fi adevarat dar prea par ieftine in comparative cu lind-inger si parca as merge cum spune ALLEN pe un DLA.

Sper sa ai noroc cu motorul si sa nu fie asa cum cred eu ..... stie cineva cum se vede un DLE adevarat fata de un fals (copie)?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#9 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 July 2014 - 08:56 PM

gata si cu ceva poze (de prin 2010)

Fisiere atasate


_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#10 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 July 2014 - 09:05 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 29 July 2014 - 08:55 PM, a spus:


Sper sa ai noroc cu motorul si sa nu fie asa cum cred eu ..... stie cineva cum se vede un DLE adevarat fata de un fals (copie)?



pai da ma, ca ma obosesc degeaba sa pun lucruri utile pe FB-DT:

http://www.flyinggia...ead.php?t=83805




_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#11 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 July 2014 - 09:09 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 29 July 2014 - 08:55 PM, a spus:

Mare grija la cele de pe ebay, au pretul foarte tentant si chiar ma uitam sa iau si eu un DLE30cc pe la 170 euroi plus 13 euro transport sau din Anglia pe la 137 lire si transport 10 lire dar citind pe net am inteles ca astea de pe ebay ar fi copii la DLE, nu stiu ce sa zic si daca o fi adevarat dar prea par ieftine in comparative cu lind-inger si parca as merge cum spune ALLEN pe un DLA.

Sper sa ai noroc cu motorul si sa nu fie asa cum cred eu ..... stie cineva cum se vede un DLE adevarat fata de un fals (copie)?

Pai e cam acelasi pret, cca 300 euro plus 15 transportul, uite aici la magazin dar astia nu trimit in Romania
http://www.miniplane...55-p-16858.html
deci ? ce e asa de ieftin ca 15 euro diferenta nu o vad decat prin faptul ca aici e magazin.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 July 2014 - 09:30 PM

Vezi postareaALLEN, la 29 July 2014 - 07:21 PM, a spus:

dla 58 clar. este arhisuficient. nu intotdauna un motor mai mare este si cel mai bun. 60cc este deja prea mult pt el, chiar daca este greu de coada, solutii exista. o sa caut pe celalalt comp si-ti trimit poze cum am rezolvat eu problema la vremea respectiva (si mai foloseam si Mintor, extrem de usor)


Eu ziceam de un 60 boxer care cred ca e mai putin puternic decat un 60 cu un singur piston .. deci nu pentru putere mai mare
ci asa .. chestie de fitze si sa puna 200 grame in plus in bot ... sau unul cu starter on board cum are Flypol
Am vazut ca are si Domn Profesor unul de 40 cmc ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 29 July 2014 - 09:45 PM

Vezi postareaALLEN, la 29 July 2014 - 09:05 PM, a spus:

pai da ma, ca ma obosesc degeaba sa pun lucruri utile pe FB-DT:

http://www.flyinggia...ead.php?t=83805


Nu vazusem link-ul ala dar il stiam de pe net dar daca il iei de pe ebay de unde stii pina nu-ti vine acasa?
Daca ne uitam atent pe niste poze pe ebay se vede in pungutza aprinderea care este fals asa cum arata in pozele puse de tine ..... deci mare atentie la ce cumparam vis-à-vis de incantarea ca pretul este mult sub alte magazine de specialitate gen lindi .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#14 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 July 2014 - 03:08 PM

Deoarece vreau sa comand si restul de mici componente necesare finalizarii avionului si pentru ca nu am avut pana acum un benzinar vreau si eu completarea listei pe care o stiu eu.
Regulator am unul dual de 20 A de la Jeti. Motorul o sa fie DLE55RA. Ce elice sa comand: elice recomandate de producator:
22x8, 22x10, 23x8, 23x10, cica de lemn.. sau carbon (scumpa) sau din alea armate cu fibra de sticla? :unsure: :unsure:
Con ce fel: din ala de aluminiu, si ce dimensiune? 89, 102mm?
probabil furtune pentru alimentare, 5x3,4x2.5? 2m sunt suficienti? coliere cu arc?
trebuie kill switch?
Intreruptor trebuie dual? Asa ceva e bun? http://phoenixmodels...ual-p-3264.html
cupla alimentare trebuie? http://phoenixmodels...602-p-3012.html
Baterii:cele 2 de alimentare 2S sau 3S 2200 mAh e suficient? si pentru aprindere 2S 1000 mAh?
Ediv12 zice ca are de 3000 pe alimentare.
Orice altceva de care nu stiu?!!
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#15 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 30 July 2014 - 06:16 PM

Regulator am unul dual de 20 A de la Jeti. - ok

22x8 sau 23x8, de lemn (xoar sau 3W, http://heli.ro/Acces...diomodele/elici )


Con de aluminiu,102mm (depinde si de deschiderea / gaura capotei)


furtune pentru alimentare, 3.5 la interior, clipsuri... doar asa de fitza

2 x http://phoenixmodels...bajr-p-173.html sau 1 x http://phoenixmodels...bajr-p-173.html + http://phoenixmodels...dat-p-4086.html sau http://www.milehighrc.com/switch.html


cupla alimentare e ok ce vrei tu


Baterii2 de alimentare 2S 2200 mAh e suficient http://heli.ro/Acumu...gold-2200mah-2s + 1 aprindere 2S 1300 / 1600 mAh


iti mai tre prelungitoare servo, cablu siliconat pt prelungire alimentare (daca e cazul), rezervor pt benzina (stiu ca am o fixatie, dar butelca de la Hornbah + stuturi de la Ph mi de pare combinatia ideala)

http://phoenixmodels...2mm-p-3075.html sau http://phoenixmodels...3mm-p-3074.html si http://phoenixmodels...tru-p-1373.html






_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#16 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 30 July 2014 - 07:21 PM

Tati. ..... sa te bucuri de el, sa ai aterizari line si multe,si te asteptam la noi in "echipa"....... la asa model tre' si o pista pe masura
0

#17 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 July 2014 - 07:54 PM

Vezi postareabogdantocaci, la 30 July 2014 - 07:21 PM, a spus:

Tati. ..... sa te bucuri de el, sa ai aterizari line si multe,si te asteptam la noi in "echipa"....... la asa model tre' si o pista pe masura

Bogdan,
dupa ce s-a spart gasca de la ratarie, era singura solutie sa mai zbor:un avion mare, ca sa vin 20 km sa zbor electrice 1 h era cam mare deranjul.Asa vin si eu o zi pe saptamana si zbor de diminata pana seara sa imi ajunga. De aceea apelez la Allen sa nu mai fac vreo greseala de constructie si evit eventuale greseli. :drinks: :drinks:
Stau si ma uit la el in balcon cat e de mare...
Ma bucur ca incape lejer in masina, avantajul de a avea hatcback. :yahoo:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#18 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 July 2014 - 08:23 PM

Ok, deci voi expune si experienta mea cu acest model. Am folosit toate piesele de harware furnizate in kit cu exceptia balamalelor pe care le-am inlocuit cu robart, balamalele din kit care sunt o ideee mai subtiri in diametru si au urechile de asemenea mai subtiri, totusi eu am facut un test cu una, in sensul ca am montat-o pe doua bucati de balsa de 10 apoi am tras de ea si am abuzat-o pana s-a rupt bucata de balsa pe langa lipitura, deci ar trebui sa tina teoretic. Sorbul l-am schimbat cu un sorb/filtru ceramic de 20 de lei de la magazinul de drujbe din Lizeanu ( nu mai stiu cum se numeste) de unde am luat si niste Tygon original. Atentie au doua dimensiuni, cel mai mare nu intra prin gaura rezervorului. Suruburile capotei si semi profundoarelor sunt din Hornbach cu piulitele acelea cu cauciuc, la care am mai taiat niste saibe din furtun de 2-3mm pentru a nu se desface de la vibratii. Initial folosisem loctite albastru dar tot se slabeau, asa nu a mai existat nici o problema si pot umbla la ele fara sa imi fac griji ca se slabesc dupa ce le remontez. Ca parte electronica folosesc Sbec-ul Turnigy de 15A, pe care insa l-am modificat un pic in sensul ca scotea 5.2V respectiv 5.85V, am anulat switch-ul de selectare a tensiuni si am hack-uit divizorul pentru a scoate 6.25V ocazie cu care am verificat si lipiturile la lupa. Intrerupatorul este de tip electronic deci nu e necesar sa suporte curent mare, pe circuit deschis da drumul la alimentare, pe inchis opreste alimentarea, deci in cazul unui fail al intrerupatorului sau daca firele intrerupatorului se rup RX-ul ramane alimentat(partea de monitorizare a bateriei este On tot timpul dar consuma infim, de altfel la sfarsitul de zbor zilei cand demontez aripile doar scot mufa bateriei. Am ales sa fac un sistem cat mai simplu si eficient eliminand astfel multe variabile din ecuatie. Pe aprindere am tot sbec de 2.5A, aprinderea consumand cam 1A in full throttle si este intrerupta de acelasi switch (care este dublu) cu RX, deci circuitul celor doua este total separat. La receptor am 'ranforsat' ca sa zic asa cablajul pe traseul pinilor de plus si minus pentru a suporta un curent mai mare, nu cred ca ar fi fost absolut necesar dar ca precautie nu strica in cazul in care vreun servo decida ca ii e foame prea mare din diferite cauze si un curent excesiv ar exfolia traseul de pe cablaj dintre alimentare si servouri. Servourile sunt Tgy 1258TG, titanium gear, 13.5kg/6V 0.10s, exista un test pe YT cu o comparatie intre ele si Savox 1258 si se pare ca sunt mai reusite tgy atat din punct de vedere al consumului cat si a performantelor, nici nu se incing. Eu personal sunt foarte multumit de ele si nu regret absolut deloc ca nu am ales altceva.
Baterii 3s 3A respectiv 3s 1A, deoarece folosesc Sbec-uri care sunt mai eficiente decat regulatorul liniar, am zburat si cu 2S dar la 3 zboruri trebuiau incarcate, plus ca imi mai trebuia ceva greutate in bot. In configuratia asta zbor toata ziua fara probleme si am o marja de siguranta daca o celula o ia razna. Bateriile le-am desfacut doar pentru verificari, nemaiavand shrink le-am bagat in scotch (am patit cu un nanotech nou de 6A sa fie o celula prost lipita si nu am vrut sa risc)
Conul este de 102, cel de 86 mi se pare prea mic, la SU26 real este chiar mai mare ca raport. Eu l-am echilibrat dinamic cu un motor de heli 500 pus la 2S, avea vibratii mari. Intai backplaet-ul la care am adaugat saibe de diferite dimensiuni cu CA pana l-am dibuit unde vrea greutate, apoi am polizat in partea opusa, apoi plictisit de polizat si de frica alzheimer-ului care are legatura cu ingestia de Al am ramas doar la o saiba, puteam tine motorul in mana in full throttle fara pic de vibratie. Din fericire dupa ce am montat si conul acesta nu avea vibratii, decat plate-ul a fost varza.
Imbunatatiri, la panoul de foc am dat cate trei gauri pe laterale si am introdus cu epoxy teava de carbon de 5mm cam 2cm lungime, la panoul servoului de directie am lipit cu CA tot teava de 5mm pentru ca flexa in sarcina, acum este perfect. Prelungitoarele motorului sunt facute de mine din teava de AL de 8mm, backplate-ul motorui avea gauri de 4.2mm fara filet, am faut filet de 5 din neatentie cu pas de .6 in loc de .5, dar a prins bine pentru ca este o bariera in plus in fata riscului de desfacere de la vibratii. Suruburile sunt cele negre cu hex de la hornbach. surub>saiba crestata>saiba mare>panou de foc>saiba mare>distantier>filet in backplat-ul motorului>saiba crestata(nu era absolut necesara)> contrapiulita cu naylon. In felul asta am siguranta absoluta la riscul desfaceri fara pic de loctite si poti face service fara probleme oricand doresti fara sa te chinui sa desprinzi surubul.
Folia sigilata cu lac de unghii smecher sau CA pe unde e cazul, gap-urile suprafetelor de control sigilate cu scotch din acele mat, sincer mi se pare necesar, eu personal am vazut imbunatatiri destul de mari, as spune chiar 30-40% in controlul avionului, scaderea considerabila a riscului de flutter, si portanta imbunatatita, si un failsafe pentru situatiile cand balamalele isi dau demisia fara preaviz. Chiar daca gap-ul este foarte mic eu zic ca merita atentie acest aspect. CG pe la 185 de la BA este perfect pentru mine. L-am zburat si pe la 200 dar ridica botul la aterizare de asemenea la 45° sau flat inverted vroia sa urce. Despre deflectii acum fiecre cum se simte mai bine, mie imi place sa am maxim, acum am +55° -50° pe elevator, +40° -40° pe eleroane si 45° pe directie, expo in jur de 50, setari din statie ID0 50%, ID1 75%, ID2 100%, doar pe eleroane si elevator, directia este 100% tot timpul. Cursele facute cu o aplicatie de android care se cheama Smart Protactor.
Am sa incarc niste poze si un filmulet curand, am incercat acum dar nu vrea sa ia pozele si sunt <500kb
0

#19 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 July 2014 - 09:08 PM

cateva poze, vine si un video...
https://drive.google...c3M&usp=sharing
PS vezi sa nu-l tii la sol in soare cu canopia descoperita, fiind neagra si din plastic se incinge repede si se poate deforma. eu il acopar cu o folie deaia de pus in parbriz.
0

#20 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 30 July 2014 - 09:21 PM

Vezi postareaoachidori, la 30 July 2014 - 07:54 PM, a spus:

Bogdan,
dupa ce s-a spart gasca de la ratarie, era singura solutie sa mai zbor:un avion mare, ca sa vin 20 km sa zbor electrice 1 h era cam mare deranjul.Asa vin si eu o zi pe saptamana si zbor de diminata pana seara sa imi ajunga. De aceea apelez la Allen sa nu mai fac vreo greseala de constructie si evit eventuale greseli. :drinks: :drinks:
Stau si ma uit la el in balcon cat e de mare...
Ma bucur ca incape lejer in masina, avantajul de a avea hatcback. :yahoo:

Deci il vedem curand la treaba? ....... si sa sti ca nu trebui sa vi la Adunati duar daca ai o namila da avion, .... sambata s-a inscris cineva care zboara spume(cel putin cu asta a venit), si ne-am bucurat ca vin shi astfel de oameni, sincer eu personal nu stui daca dau doua zboruri intr-o zi, restul stam la taclale, la gratare la caterinca...........,asa ca hai, ......... te-ai uitat si pe ebay.co.uk pentru motor, cel putin eu de acolo am luat dle-ul meu, si pe mine m-a batea gandul pentru un dle 60 twin, pretul e bun 1850 ron cu tot cu transport.
0

#21 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 July 2014 - 09:43 PM

Vezi postareabogdantocaci, la 30 July 2014 - 09:21 PM, a spus:

Deci il vedem curand la treaba? ....... si sa sti ca nu trebui sa vi la Adunati duar daca ai o namila da avion, .... sambata s-a inscris cineva care zboara spume(cel putin cu asta a venit), si ne-am bucurat ca vin shi astfel de oameni, sincer eu personal nu stui daca dau doua zboruri intr-o zi, restul stam la taclale, la gratare la caterinca...........,asa ca hai, ......... te-ai uitat si pe ebay.co.uk pentru motor, cel putin eu de acolo am luat dle-ul meu, si pe mine m-a batea gandul pentru un dle 60 twin, pretul e bun 1850 ron cu tot cu transport.

Da DLE55RA, vine curand, sper sa fie original :unsure: :pardon: ..1500.. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#22 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 31 July 2014 - 09:15 AM

Vezi postareaALLEN, la 30 July 2014 - 06:16 PM, a spus:

Regulator am unul dual de 20 A de la Jeti. - ok

22x8 sau 23x8, de lemn (xoar sau 3W, http://heli.ro/Acces...diomodele/elici )

o sa vorbesc cu cei de la magazin cand mai vin odata la Copaceni sa imi aduca si mie acolo.


Con de aluminiu,102mm (depinde si de deschiderea / gaura capotei)
este imensa e pus in cos


furtune pentru alimentare, 3.5 la interior, clipsuri... doar asa de fitza
nu am gasit de 3.5 mm doar de 3 interior si 5 exterior, sau nu stiu eu unde sa caut :pardon:

2 x http://phoenixmodels...bajr-p-173.html sau 1 x http://phoenixmodels...bajr-p-173.html + http://phoenixmodels...dat-p-4086.html sau http://www.milehighrc.com/switch.html

regulatorul are el intrerupator, cel cu stegulet, pentru ce imi mai trebuie inca 2 intreruptoare? sau imi trebuie unul separat pentru aprindere?

cupla alimentare e ok ce vrei tu


Baterii2 de alimentare 2S 2200 mAh e suficient http://heli.ro/Acumu...gold-2200mah-2s + 1 aprindere 2S 1300 / 1600 mAh
rezolvat;

iti mai tre prelungitoare servo, cablu siliconat pt prelungire alimentare (daca e cazul), rezervor pt benzina (stiu ca am o fixatie, dar butelca de la Hornbah + stuturi de la Ph mi de pare combinatia ideala)
fiecare cu fixurile lui :), momentan raman la cel stoc, ca se potriveste perfect, si toate astea mai costa 500 ron :pardon:

http://phoenixmodels...2mm-p-3075.html sau http://phoenixmodels...3mm-p-3074.html si http://phoenixmodels...tru-p-1373.html

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 31 July 2014 - 09:17 AM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#23 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 July 2014 - 09:53 AM

Saibele de lemn antirotatie de la aripi si stabilizator sunt lipite? Daca nu, vezi cum faci sa iti iasa incidenta ok, eu initial le-am lipit dupa ce am montat de forma aripile, dar la o aripa a trebuit sa le desfac sa reajustez un pic ca nu imi placea sa vad eleroanele trimate cateva click-uri ( intr-adevar, fiecare cu pasarelele lui :) ). La fel la profundor, chiar greu de fund imi cerea un pic de trim in sus (jos din statie) si ma obseda ideea ca nu se alinia stabilizatorul cu profundorul. Sincer nu s-a simtit nici o diferenta dupa ce le-am facut pe placul meu, doar ca am scapat de o obsesie si o vizita la psihiatru.
0

#24 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 31 July 2014 - 09:54 AM

daca pui Killswitch pe aprindere, nu mai pui si intrerupator mechanic. altfel iti tre intrerupator,. am uitat ca Jeti 2 are cheie (remove before...)

este OK si furtunul de 3 la interior.



_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#25 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 31 July 2014 - 10:28 AM

Vezi postareaEdiV12, la 31 July 2014 - 09:53 AM, a spus:

Saibele de lemn antirotatie de la aripi si stabilizator sunt lipite? Daca nu, vezi cum faci sa iti iasa incidenta ok, eu initial le-am lipit dupa ce am montat de forma aripile, dar la o aripa a trebuit sa le desfac sa reajustez un pic ca nu imi placea sa vad eleroanele trimate cateva click-uri ( intr-adevar, fiecare cu pasarelele lui :) ). La fel la profundor, chiar greu de fund imi cerea un pic de trim in sus (jos din statie) si ma obseda ideea ca nu se alinia stabilizatorul cu profundorul. Sincer nu s-a simtit nici o diferenta dupa ce le-am facut pe placul meu, doar ca am scapat de o obsesie si o vizita la psihiatru.

Cred ca da, nu m-am uitat, dar Bogdan, aviator de meserie :drinks: , a lucrat la avion foarte meticulos.Acum strang restul de piese si cand le am facem aranjamentul si montajul final.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#26 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 July 2014 - 12:16 PM

Vezi postareaEdiV12, la 30 July 2014 - 09:08 PM, a spus:

cateva poze, vine si un video...
https://drive.google...c3M&usp=sharing
PS vezi sa nu-l tii la sol in soare cu canopia descoperita, fiind neagra si din plastic se incinge repede si se poate deforma. eu il acopar cu o folie deaia de pus in parbriz.


Edi, la ce greutate ti-a iesit RTF?


0

#27 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 31 July 2014 - 12:21 PM

Vezi postareaANDUNG, la 31 July 2014 - 12:16 PM, a spus:

Edi, la ce greutate ti-a iesit RTF?

Andu,
uite aici raspunsul dintr-un alt topic:

"7.5 complet echipat fara combustibil, cu pack de 3s 3000 pe receptie si 3S 1000 pe aprindere (in configuratia asta se descarca ambele in mod egal dupa o zi de zbor si le pot incarca in paralel) , si asa e un fulg, eu ma rog de al meu sa aterizeze."

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 31 July 2014 - 12:21 PM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#28 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 July 2014 - 12:58 PM

Vezi postareaoachidori, la 31 July 2014 - 12:21 PM, a spus:

Andu,
uite aici raspunsul dintr-un alt topic:

"7.5 complet echipat fara combustibil, cu pack de 3s 3000 pe receptie si 3S 1000 pe aprindere (in configuratia asta se descarca ambele in mod egal dupa o zi de zbor si le pot incarca in paralel) , si asa e un fulg, eu ma rog de al meu sa aterizeze."


7,5 kg e foarte bine! L-am vazut si eu zburand si intr-adevar se vedea ca e usor, dar nu stiam exact cat are.







0

#29 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 31 July 2014 - 02:15 PM

Vezi postareaANDUNG, la 31 July 2014 - 12:58 PM, a spus:

7,5 kg e foarte bine! L-am vazut si eu zburand si intr-adevar se vedea ca e usor, dar nu stiam exact cat are.

Al meu cred ca va fi mai greu, doar din pozele puse de Edi si din comparatia componentelor.Chit ca el are motor boxer (1477g conform HK), DLE55RA (1560g), eu voi avea 3 acumulatori ca am dualul de la Jeti care si el e mai greu, si gram cu gram cred ca ajung la 8 kg.
Dar vom vedea.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#30 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 July 2014 - 02:33 PM

Greutatea motorului fara elice si con este de 1550 parca
Fisier atasat  _5259006.jpg (111.48K)
Number of downloads: 118

Aceasta postare a fost editata de EdiV12: 31 July 2014 - 02:33 PM

0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro