Modelism - RHC Forum: SU-26 50cc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SU-26 50cc de la HK

#91 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 August 2014 - 09:13 AM

Vezi postareaALLEN, la 26 August 2014 - 08:54 AM, a spus:

breeee... Ubecul tot pe arc l-ai pus? pai ce am vb noi???


Probabil ca instalatia merge in curent .. alternativ .. sus - jos, sus - jos :nea:

P.S.

Sa nu se faca maiden-ul la Pucioasa ce e mai greu ... tot la baza e bine ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#92 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 26 August 2014 - 09:17 AM

Vezi postareaALLEN, la 26 August 2014 - 08:54 AM, a spus:

breeee... Ubecul tot pe arc l-ai pus? pai ce am vb noi???

Nu !! am facut o combinata alpina, adica jos e fixat pe distantierele originale iar sus ca sa nu mai adaug placaj am ales varianta cu aceste arcuri.Este beton. O sa vezi live ca e cea ma buna varianta. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#93 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 26 August 2014 - 09:19 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 26 August 2014 - 09:13 AM, a spus:

Probabil ca instalatia merge in curent .. alternativ .. sus - jos, sus - jos :nea:

P.S.

Sa nu se faca maiden-ul la Pucioasa ce e mai greu ... tot la baza e bine ...

Gigi, stai linistit ca terenul de acolo nu e pentru acest avion. Prefer Copaceni-ul pentru maiden datorita atat terenului de zbor cat mai ales suportului tehnic de acolo: Adyc, Gore, etc..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#94 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 26 August 2014 - 07:24 PM

si e cam gata.. :yahoo: :yahoo: :drinks:
am facut si gaura pentru acces la reglaje, am pus saibe pe garniturile de cauciuc si cel putin pentru rodaj e gata..

..

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#95 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 August 2014 - 07:45 PM

Uuuuuuuu !!! Moama ce m-am speriat cand ai zis ca " .. e cam gata ! "

Mi-am zis .. ce naiba frate .. cand s-a intamplat asa repede ..
Mai inteleg ... dupa o luna ... hai doua .. da chiar asa repede .. hotarat om !

Bine ca m-am inselat !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#96 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 August 2014 - 09:29 PM

...nu vrei sa-l duci la Pucioasa - io stiu de ce!...
Zlinul nu acolo a facut unicul zbor?..si acuma e la RK la Buzau?

Sa ne vedem cu bine.
0

#97 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 26 August 2014 - 09:56 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 26 August 2014 - 09:29 PM, a spus:

...nu vrei sa-l duci la Pucioasa - io stiu de ce!...
Zlinul nu acolo a facut unicul zbor?..si acuma e la RK la Buzau?

Sa ne vedem cu bine.

nuuu, a mai facut un zbor si la Copaceni, dar am vrut sa fac o figura si a intrat intr-o vrie serioasa pana in pamant :pardon: :pardon:
Si mai intai trebuie facut rodajul, si .. nu vreau sa ma grabesc.

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 26 August 2014 - 09:56 PM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#98 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 September 2014 - 12:27 PM

Ieri cand mai verificam avionul inainte de rodajul motorului programat in acest weekend la Copaceni, am sesizat un comportament ciudat la directie.La curse mici directia intra intr-o rezonanta, vibratie ce zici ca dezmebreaza tot avionul.Daca misc mai mult sau mai repede stickul de directie fenomenul nu se manifesta. Este cumva de la faptul ca firele se ating si se freaca rezultand acest fenomen sau e de la servo? Ma tot gandesc daca sa schimb servo-ul de directie cu unul mai puternic? :unsure: :unsure:
Ps la Zlin unde am facut eu montarea sistemului pull-pull acest fenomen nu se manifesta, avand un servo Hitec 645 MG.
Aici reglarea sistemului a facut-o Allen, deci unul care nu e la prima incercare, deci cu experienta.
Credeti ca mai trebuie intinse cablurile?

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 12 September 2014 - 12:27 PM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#99 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 12 September 2014 - 02:53 PM

mie imi mai face asa ceva la modelul de f3p. Acolo, in schimb, e un servo foarte mic pentru doua foarte mari eleroane. Intra in oscilatie si nu se mai opreste. In zbor nu face deloc, ci doar la sol. Servoul e prea mic, dar acolo chiar conteaza...fiecare gram.

Poti sa mai intinzi nitel sarmele, sau cel mai bine, pune un servo mai hotarat....
0

#100 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 14 September 2014 - 07:31 PM

Astazi la Copaceni s-a facut atat rodajul cat si maidenul.Multumim pe aceasta cale lui Bogdan Tocaci :drinks: pentru rodaj, lui Adyc :drinks: pentru toate sfaturile competente si lui Andu :drinks: pentru maiden si reglaje. Asa cum e dat CG-ul era greu de coada , cel mai bine zboara cu CG pe "teava". Urmeaza sa ii schimb trebul de aterizare intrucat a fost montat invers, asa l-am luat :pardon: :pardon: , si dupa aia sa vedem cate grame mai sunt necesare pentru modificarea CG-ului.
A batut vantul foarte tare si in rafale azi asa ca nu m-am incumetat sa il zbor. Next week dupa rearanjare, e posibil sa il zburam personal. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#101 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 14 September 2014 - 08:19 PM

N-e bucuram ca ti-am putut fi de ajutor, fine modelul, sa-l zbpri de multe ori, si fara evenimente
0

#102 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2014 - 12:51 PM

Stii ca atunci cand l-am zburat ti-am zis ca pare ca nu are expo, pentru ca se misca un pic mai violent decat ar fi trebuit. Dupa care mi-ai aratat ca de fapt avea 80% expo pe low eleron de exemplu.

M-am mai gandit un pic de ce se intampla asta ( la prima vedere e o contradictie) si cred ca senzatia aia de miscare violenta e tocmai de la prea mult expo, pentru ca dupa ce iesi din zona de confort, data de aplatizarea curbei cursei prin expo, cresterea cursei este mult mai abrupta decat ar fi cu un expo mai mic. Sigur ca e chestie de obisnuita, dar la valori din astea mari, dupa parerea mea, mai mult te incurca decat te ajuta.

Daca esti obisnuit cu 80% zboara-l asa, dar incerca apoi si de curiozitate cu un 60% pentru inceput pe low rate eleron, sa vezi diferenta.

Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 15 September 2014 - 12:52 PM



0

#103 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 September 2014 - 08:49 PM

Astazi o zi excelenta la Copaceni, am bagat si eu vreo 5 zboruri, din care la doua s-a oprit motorul si deci 2x death stick, dar eram destul de sus iar aterizarile au decurs bine, problema e ca nu stiu de ce s-a oprit?? zicea Bogdan ca s-a incazit prea tare, deci ar fi amestecul prea sarac si cred ca mai trebuie reglat..deci ne vedem data viitoare, poate mai vin si motoristii..de consumat consuma putin cam nici juma de rezervor la 8 min de zbor si am inceput sa ma obisnuiesc cu avionul..
dupa ce data trecuta a zburat Andu am pus cateva grame in bot, dar era trenul montat invers adica inspre spate si acum cu el intors mi se parea greu de bot, asadar mai trebuie luate din greutati..
de aterizat fara motor este excelent, cu motor fileaza al naibii de mult si inca nu sunt obisnuit cu el, asa ca mai vedem :drinks: :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#104 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 29 September 2014 - 12:40 PM

Vezi postareaANDUNG, la 15 September 2014 - 12:51 PM, a spus:

Stii ca atunci cand l-am zburat ti-am zis ca pare ca nu are expo, pentru ca se misca un pic mai violent decat ar fi trebuit. Dupa care mi-ai aratat ca de fapt avea 80% expo pe low eleron de exemplu.

M-am mai gandit un pic de ce se intampla asta ( la prima vedere e o contradictie) si cred ca senzatia aia de miscare violenta e tocmai de la prea mult expo, pentru ca dupa ce iesi din zona de confort, data de aplatizarea curbei cursei prin expo, cresterea cursei este mult mai abrupta decat ar fi cu un expo mai mic. Sigur ca e chestie de obisnuita, dar la valori din astea mari, dupa parerea mea, mai mult te incurca decat te ajuta.

Daca esti obisnuit cu 80% zboara-l asa, dar incerca apoi si de curiozitate cu un 60% pentru inceput pe low rate eleron, sa vezi diferenta.


La un moment am gasit o sugestie care mi sa parut de bun simt si pe care o utilizez curent.
Si anume ca atat pe low rate cat si Highrate, pentru miscari de mansa in zona +-25°, elementul de comanda sa aibe aceeasi amplitudine (sau pozitie)
Si am gasit asta cu 0-20% expo pe lowrate si 40-65% pe high
Sper sa te ajute
Numai bine
0

#105 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 September 2014 - 01:09 PM

Vezi postareaHorja, la 29 September 2014 - 12:40 PM, a spus:

La un moment am gasit o sugestie care mi sa parut de bun simt si pe care o utilizez curent.
Si anume ca atat pe low rate cat si Highrate, pentru miscari de mansa in zona +-25°, elementul de comanda sa aibe aceeasi amplitudine (sau pozitie)
Si am gasit asta cu 0-20% expo pe lowrate si 40-65% pe high
Sper sa te ajute
Numai bine

Cred ca procentele nu prea au legatura caci depinde de fiecare model in parte. Mai degraba as zice cate grade sa aiba pe low si cate pe high din cursa totala a elementului de comanda.Daca sa zicem din ce am vazut ca valoarea maxima data de eleron este 45 grade, as pune nu stiu 10 grade pe low si 25-30 pe high? Am pus valorile aleator, pot fi si altele.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#106 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 September 2014 - 07:50 PM

Conteaza si valoarea DR .. degeaba pun 80% expo daca am 120 % DR .... misc misc misc stick-ul si am impresia ca nu se intampla nimic si deodata
sare la cap de cursa si o ia bezmetic de nu mai stiu ce sa fac ....
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#107 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 September 2014 - 09:53 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 29 September 2014 - 07:50 PM, a spus:

Conteaza si valoarea DR .. degeaba pun 80% expo daca am 120 % DR .... misc misc misc stick-ul si am impresia ca nu se intampla nimic si deodata
sare la cap de cursa si o ia bezmetic de nu mai stiu ce sa fac ....

Gigi,
eu am Multiplex, nu am DR 120%!!
Oricum am pus 60 % si e ok, travel-ul este setat la cca 40-45% din cursa totala care e 100% pe high.
In alta ordine de idei astazi cand am vrut sa mai dau 50 g jos din pb din bot am observat ca se slabise un surub de la toba si se balanganea.E posibil ca aceasta sa fie cauza opririi in zbor a motorului?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#108 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 September 2014 - 07:16 AM

Vezi postareaoachidori, la 29 September 2014 - 09:53 PM, a spus:

Gigi,
eu am Multiplex, nu am DR 120%!!
Oricum am pus 60 % si e ok, travel-ul este setat la cca 40-45% din cursa totala care e 100% pe high.
In alta ordine de idei astazi cand am vrut sa mai dau 50 g jos din pb din bot am observat ca se slabise un surub de la toba si se balanganea.E posibil ca aceasta sa fie cauza opririi in zbor a motorului?


Oricum setarile presupun tete si obisnuinta .. cineva cu mana " fina " poate zbura si fara expo ... ( pentru inceput eu intotdeauna am
" copiat : setarile recomandate de Sebart, Pilot RC, Extreme Flight , .. si s-au dovedit super ... dupa care daca esti mai pretentios
incepi si mai personalizezi putin
Despre motor ... decolezi , zbori putin in forta 3 min ( urcari pe verticala ca e mai simplu cu motor in full ) si il aterizezi ..
.. un coleg sa masoare imediat temperatura si vei stii ce ai de facut .. in rest doar presupuneri ...

P.S.

Locktite la suruburile de la toba
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#109 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 30 September 2014 - 07:39 AM

nu de la suruburile alea s-a oprit motorul ..... motorul merge si fara toba

ce amestec de ulei folosesti? BelRay-ul ala H1R este un ulei bun, parca ala il folosesti, nu?

totul este de la setarile, reglajele motorului si de la cum ai facut racirea ..... el s-a oprit ca se incinge prea tare .... parerea mea

pune si tu o poza actuala cu capote motor sa vedem cat este gaura de aer la intrare si la iesire caci daca nu se ventileaza bine capote iar se incinge si se opreste motorul.

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 30 September 2014 - 07:41 AM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#110 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 07:57 AM

M-am uitat pe poze si nu-mi place gaura din spatele tobei. Nu-mi dau prea bine seama din poza, dar mi se pare ca e obturata de toba si aerul ce intra in capota nu prea are pe unde sa iasa. O alta problema ar fi toba care e mai lata decat cilindrul si obliga aerul sa ocoleasca cilindrul. Eu as mari orificiul de evacuare al aerului din capota si as face niste voleti de balsa care sa concentreze curentul de aer pe cilindru.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#111 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 07:59 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la 30 September 2014 - 07:39 AM, a spus:

nu de la suruburile alea s-a oprit motorul ..... motorul merge si fara toba





Un motor in 2T nu prea merge fara toba, se modifica transferul amestecului din carter in cilindru si are mari sanse sa se opreasca.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#112 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 30 September 2014 - 08:00 AM

Imediat dupa aterizare am verificat motorul, prajai oua pe el, decupajele la capota sunt bune, ....sec pe high...
0

#113 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 September 2014 - 08:30 AM

Vezi postareaMLGore, la 30 September 2014 - 07:57 AM, a spus:

M-am uitat pe poze si nu-mi place gaura din spatele tobei. Nu-mi dau prea bine seama din poza, dar mi se pare ca e obturata de toba si aerul ce intra in capota nu prea are pe unde sa iasa. O alta problema ar fi toba care e mai lata decat cilindrul si obliga aerul sa ocoleasca cilindrul. Eu as mari orificiul de evacuare al aerului din capota si as face niste voleti de balsa care sa concentreze curentul de aer pe cilindru.

Costin,
gaurile le-a facut Allen. O sa fac diseara niste poze pentru a vedea exact gabaritul tobei fata de cilindru, dar eu cred ca mai trebuie umblat la amestec. Uleiul folosit este cel recomandat de Andu, Belray, deci ar trebui sa fie ok.
Cat despre suruburile de la toba, le-a strans Adyc si era pus si loctite, dar cred ca trebuiau montate niste saibe grover suplimentar ca sa tina in tensiune suruburile. O sa le strang azi cu mai mult simt de raspundere.
Poate ne vedem in weekend ca se anunta vreme faina sa mai umblam la reglaje. :drinks: :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#114 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 08:38 AM

Vezi postareabogdantocaci, la 30 September 2014 - 08:00 AM, a spus:

Imediat dupa aterizare am verificat motorul, prajai oua pe el, decupajele la capota sunt bune, ....sec pe high...


Si asta e posibil, dar nu trebuie exclusa problema cu ventilatia. O vom verifica la camp. Am scris in topicul dedicat motorului ce si cum.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#115 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 October 2014 - 07:35 PM

Azi o zi excelenta la Copaceni, am mai bagat cateva zboruri.Initial iar s-a oprit motorul...racire..dupa care a venit Adyc si Gore si am pus niste scoci ca sa directionam aerul doar pe cilindru si am mai bagat doua zboruri. La un moment dat pe spate iar s-a oprit.Drept pentru care acasa am desfacut rezervorul si surpriza.. se taiase furtunul din rezervor si scapase sorbul cu filtru drept pentru care pe spate caci acolo s-a oprit nu a mai ajuns benzina.Noroc ca inca zbor destul de sus pana ma invat cu el si sunt sigur de functionarea motorului corect, iar fara motor aterizeaza ca un fulg.Momentan i-am nimerit in sfarsit CG-ul. Acum mai trebuie sa bricolez la capota si sper ca pana sambata viitoare sa fie gata din nou.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#116 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2014 - 12:27 PM

Vezi postareaoachidori, la 05 October 2014 - 07:35 PM, a spus:

Azi o zi excelenta la Copaceni, am mai bagat cateva zboruri.Initial iar s-a oprit motorul...racire..dupa care a venit Adyc si Gore si am pus niste scoci ca sa directionam aerul doar pe cilindru si am mai bagat doua zboruri. La un moment dat pe spate iar s-a oprit.Drept pentru care acasa am desfacut rezervorul si surpriza.. se taiase furtunul din rezervor si scapase sorbul cu filtru drept pentru care pe spate caci acolo s-a oprit nu a mai ajuns benzina.Noroc ca inca zbor destul de sus pana ma invat cu el si sunt sigur de functionarea motorului corect, iar fara motor aterizeaza ca un fulg.Momentan i-am nimerit in sfarsit CG-ul. Acum mai trebuie sa bricolez la capota si sper ca pana sambata viitoare sa fie gata din nou.



E bine ca a fost furtunul de vina, ca insemna ca cealalta cauza ( racirea insuficienta) a fost eliminata :rolleyes:

La capota, eu zic sa faci capacul din placaj in 3 straturi de 0,8/ 1 mm dat cu un lac/vopsea care sa reziste la combustibil;, n-are rost sa complici cu balsa/fibra de sticla/etc ( e neglijabila diferenta de greutate).

Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 06 October 2014 - 12:27 PM



0

#117 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 10 October 2014 - 08:15 PM

In urma sfatului primit de la Gore am mai decupat capota si am bricolat "distribuitorul de aer". Sper ca se vede din poze cum e facuta. L-am facut din placaj de 3 mm lite si are doar 40 g, asa ca am mai scos o placa de plumb si am ramas la 2, adica vreo 80 g. Cred ca in mare oprirea motorului se datora furtunului pentru ca din ce imi aduc aminte se oprea la zborul pe spate, un motiv ca se bloca in perete, cred ca l-am facut prea lung si al doilea a fost descris anterior.
Sper ca in acest weekend sa zboare bine!

..

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#118 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 10 October 2014 - 08:37 PM

Daca si acum se-e opreste. .... dau eu un gratar. ...ce dreac.:-):-):-):-):-):-):-)

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 10 October 2014 - 08:40 PM

0

#119 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 10 October 2014 - 08:44 PM

Vezi postareabogdantocaci, la 10 October 2014 - 08:37 PM, a spus:

Daca si acum se-e opreste. .... dau eu un gratar. ...ce dreac.:-):-):-):-):-):-):-)

Bogdan de oprit nu cred ca se mai opreste, sa vedem si daca se mai incinge motorul..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#120 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 October 2014 - 05:12 PM

Deci nu se mai incinge dar de oprit tot se opreste... si l-am trosnit, adica l-am aterizat si s-a infipt trenul drept pentru care a zburat trenul cu totul..nu e grav dar ma enerveaza ideea..si asta am observat ca doar la zbor pe spate..s-a oprit de fiecare data, drept pentru care de acum incolo inclin sa cred ca e o problema de alimentare..o sa pun poze mai tarziu, acum beau bere de nervi :angry2: :angry2:
asa ca il punem la pastrare ca oricum vine timpul naspa, si pana vine si servo-ul de directie, o sa am timp toata iarna sa exersez pe simulator..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro