Umm, nu m-ai inteles :)
In ideea ca daca te duci la camp, o sa zbori 450-u, la ce bun sa cari si 250-u cu tine (iar eu faceam paralela intre 250-u tau si 180-u in cazul meu, ca le vad destul de similare)
Oricum, am inteles ca e o ambitie personala 250-u, deci sa te bucuri de el!
T-rex 250 pro DFC Am nevoie de sfaturi
#92
Postat 16 May 2016 - 06:31 PM
daniel_ionut, la 16 May 2016 - 05:54 PM, a spus:
Umm, nu m-ai inteles :)
In ideea ca daca te duci la camp, o sa zbori 450-u, la ce bun sa cari si 250-u cu tine (iar eu faceam paralela intre 250-u tau si 180-u in cazul meu, ca le vad destul de similare)
Oricum, am inteles ca e o ambitie personala 250-u, deci sa te bucuri de el!
In ideea ca daca te duci la camp, o sa zbori 450-u, la ce bun sa cari si 250-u cu tine (iar eu faceam paralela intre 250-u tau si 180-u in cazul meu, ca le vad destul de similare)
Oricum, am inteles ca e o ambitie personala 250-u, deci sa te bucuri de el!
Merci! Sorry de confuzie.
In concediu nu cred ca o sa car dupa mine 450-ul (nu exclud sa reusesc sa-l strecor in valiza cat nu se uita nevasta :blush: ) dar 250-ul e numa' bun. Cam asta o sa fie functia lui.
Sunt curios daca se baga cineva la un 180 stretch (ca mai usor nu vad cum poate fi facut).
Aceasta postare a fost editata de qntt: 16 May 2016 - 06:31 PM
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
#95
Postat 26 May 2016 - 12:47 PM
https://c2.staticflickr.com/8/7559/27261387835_4f5c539d49_h.jpg
Am luat tren de aterizare nou Align si... nu-mi place! E prea rigid, friabil si prea greu asa ca un pic de CAD, un pic de CNC si o dimineata libera = Varianta 0.1 tren de aterizare facut de mine cu 4 grame mai usor fata de stock, destul de flexibil ca sa nu se rupa chiar daca fortezi heli-ul sa stea cu burta direct pe pamant si mai nou 250-ul nu cade in fund fara baterie.
Varianta 0.2 va fi cu 0.5 mm mai subtire ca e loc destul.
Am luat tren de aterizare nou Align si... nu-mi place! E prea rigid, friabil si prea greu asa ca un pic de CAD, un pic de CNC si o dimineata libera = Varianta 0.1 tren de aterizare facut de mine cu 4 grame mai usor fata de stock, destul de flexibil ca sa nu se rupa chiar daca fortezi heli-ul sa stea cu burta direct pe pamant si mai nou 250-ul nu cade in fund fara baterie.
Varianta 0.2 va fi cu 0.5 mm mai subtire ca e loc destul.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.