Hobbyking Extra 330L Gas 30cc 1830mm (ARF)
#31
Postat 29 July 2014 - 07:44 AM
Panoul de foc a venit cu inclinare spre dr 2 grade si fara inclinare in jos asa ca am pus si in jos doua grade, in zbor orizontal cu motor 10% modelul zboara drept, daca accelerez modelul o ia in jos, am mai redus din unghi motor un grad si este mai bine , dar tot o ia in jos, acum vreau sa scot si ce a mai ramas din inclinarea in jos, sa merg cu unghi motor dreapta 2 gr si jos 0, sa vedem ce se intampla.
#32
Postat 29 July 2014 - 07:36 PM
#33
Postat 30 July 2014 - 02:52 PM
#34
Postat 30 July 2014 - 09:08 PM
Porumbeu, la 30 July 2014 - 02:52 PM, a spus:
..... ?????
#35
Postat 30 July 2014 - 09:16 PM
Porumbeu, la 30 July 2014 - 02:52 PM, a spus:
Eu stiu ca in toate manualele spune ca CG-ul se face cu rezervorul gol.
#36
Postat 30 July 2014 - 11:00 PM
#37
Postat 04 August 2014 - 10:19 PM
Porumbeu, la 30 July 2014 - 11:00 PM, a spus:
io cred ca nu....
Expo - exagerat de mare - adica suprafetele se misca foarte putin la inceput si mult la sfarsitul cursei stick-ului - oare nu as ar trebi sa zburam un acrobat? Dual rate - la un 3D....nu mai stiu ce sa mai zic...
(PS - am avut o scandurica Yak54, motoriat cu Os 55AX, si, de prost ce am fost, am reusit sa decolez cu expo pe neutru - adica cu comenzile liniare - uf...abia am reusit sa-l pun jos. Era muuullltttt prea fasnet...)
#38
Postat 05 August 2014 - 08:03 AM
Si am inceput munca de a-l face sa zboare DR 100/60, expo 70/30 si am inceput sa reduc unghiul in jos al motorului pana am ajuns cu el pe 0. Modelul a inceput sa zboare binisor, nu mai era un cal naravas, dar la primul loop m-a dat pe spate.... urca frumos si cand ajunge in puctul maxim reduc putin motorul si in loc sa continue frumos coborarea zboara pe spate si asa ramane, l-am redresat cu 1/2 tonou, din zbor orizontal il intorc pe spate si urca puternic in sus, ca sa stea pe spate trag de mansa foarte mult. CG mult in spate , la camp am pus 150gr de plumb in bot legat cu un soricel de teava de evacuare al motorului si parca este alt model, voi mai vedea dupa ce prind plumbul cum trebuie. Din pacate este foarte greu modelul dar aceasta este vina mea, nu am gasit nimic scris pe net de el si eu am un mare defect am incredere in oameni, daca chinezul a zis ca iese gata de zbor la 4,1 kg eu an zis ca va avea maxim 5 kg ceia ce ar fi fost de vis acum la 6,2kg se vede ca are nevoie de un motor care sa traga macar 8 kg. Concluzie nu cred ca mai cumpar aeromodele de la HK. :drinks:
Aceasta postare a fost editata de old-boy: 05 August 2014 - 08:08 AM
#39
Postat 05 August 2014 - 11:26 AM
- cu motoru in blana, pun modelul in sandela, la 45 de grade, si il itorc pe spate. Daca continua drept - e ok. Daca nu - mai umblu la unghiul motorului. Adica daca are tendinta de de marire a unghiului de urcare ridic putin motorul. Daca are tendinta de coborare, il cobor. (ridic si cobor, inseamna practic ce se intampla cu varful conului elicii).
Toate astea le fac de ceva vreme, si le-am invatat de la Beny baci, de la Casa pionierului Cluj.
Legat de Extra. Nu cred ca mai conteaza, dar eu unul as scapa de plumbul ala...si as modifica pozitia acumulatorilor prin model.
#41
Postat 10 August 2014 - 12:10 PM