Sigla / Tricou si alte decorative
#31
Postat 03 November 2014 - 10:44 AM
În ce priveşte legitimaţia, ea are două probleme de acord gramatical în text. Ea nu este transmisibilă şi poate fi găsită. Altfel, cred că şi legitimaţia poate fi un pic înfrumuseţată, poate prin coloratură. Nu vă supăraţi pe mine dacă propun tot un tricolor, în partea de jos.
Mă bucur că am ajuns şi la aceste "amănunte" legate de Asociaţie.
#32
Postat 03 November 2014 - 11:07 AM
prea multe culori, floricele duce in alta directie. prea va cramponati in detalii tipic romanesti. parerea mea.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#33
Postat 03 November 2014 - 11:53 AM
rhc@born.ro
#34
Postat 06 November 2014 - 04:36 PM
Probabil ca inca nu exista asa ceva la ARA, dar trebuie de luat in calcul la viitoarele versiuni.
2. Exista elemente de securitate in legitimatie? Un fel de autocolant 3D sau ceva asemanator.
Adica, sa nu fie doi baieti si un xerox => 5000 membri ARA.
O stampila color pe legitimatie cred ca rezolva temporar ambele probleme.
#35
Postat 06 November 2014 - 04:53 PM
si nu au dat gherle niciosata si am avut lucrari mai grele decat asta.
colantul 3D nu este o solutie, se poate dezlipi. din ianuarie o sa produc chiar eu elemente de sigurantare holografice, dar crede-ma, nu e o mare sfaraiala. encodarea magnetica deja e "perimata". pana la urma este o legitimatie, care atesta ca esti membru ARA. cine vrea sa verifice acest lucru, o poae face in x moduri (telefonic cel mai simplu).
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#36
Postat 06 November 2014 - 05:01 PM
2014-11-06 16.58.39.jpg (51.82K)
Number of downloads: 63
autocolant sigiliu cu insert holographic. odata lipit, se desface doar in bucatele mici, mici de 1 mm (mai mare chinul), dar se desface.
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 06 November 2014 - 05:01 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#37
Postat 06 November 2014 - 07:53 PM
tibko, la 06 November 2014 - 04:36 PM, a spus:
2. Exista elemente de securitate in legitimatie? Un fel de autocolant 3D sau ceva asemanator.
Adica, sa nu fie doi baieti si un xerox => 5000 membri ARA.
:)) Cat de tare e asta, nu pot sa cred... deocamdata nu e clar de ce ai vrea sa devii membru ARA pe bune, asa ca nu pot sa-mi imaginez de ce ar vrea cineva vreodata sa falsifice asa ceva.... :))
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#38
Postat 07 November 2014 - 08:48 AM
misumat, la 06 November 2014 - 07:53 PM, a spus:
se pare ca nu stii ce implicatii legale are o simpla legitimatie!
ideea este ca din start sa fie un "lucru bine facut" si nu o chestie "plagiata". :)))
#39
Postat 07 November 2014 - 08:54 AM
ALLEN, la 06 November 2014 - 05:01 PM, a spus:
2014-11-06 16.58.39.jpg
autocolant sigiliu cu insert holographic. odata lipit, se desface doar in bucatele mici, mici de 1 mm (mai mare chinul), dar se desface.
da, asa ceva.
sugestia a plecat de la comparatia cu legitimatia mea de serviciu, care e un carton (plastic?) cu un autocolant asemanator si totul tras intr-o folie mai tare. are dimensiunea unui card bancar.
nu cunosc costurile de executie.
#40
Postat 07 November 2014 - 08:12 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#41
Postat 08 November 2014 - 01:35 AM
A fost o sugestie, iar daca e cazul va fi sau nu va fi implementata de "conducere".
#42
Postat 08 November 2014 - 09:39 AM
putea profita de luciul ei la lumina becului de la stalp si as speria babele care vand lapte sau zarzavaturi in zorii
zilei la mine la piata ..
" Baboooo .. MILITIA ! SE CONFISCA TOT PLUS AMENDA ! "
Si uite asa as putea sa savurez o cafea cu lapte de tara proaspat in fiecare dimineata .. NU ?
Aadevarul e ca e complicat rau de tot cu legitimatiile astea .. poti sa faci si credit la banca pe numele altuia caruia i-ai subtilizat cartonu' !
Eu zic sa lasati asa cum le-a gandit Allen si dupa 10 ani le puteti modifica ..
P.S.
Misumat .. da daca o sa aflii ca pe baza legitimatiei o sa poti beneficia de discount-uri de 5 % in benzinariile Mall, la intrare la film la Multiplex, la supermarket in Cora Lujerului , la biletele CFR , TAROM si farmaciile Catena .. eeeee ? ... o sa te inscrii in ARA ? .. io abia astept .
#43
Postat 08 November 2014 - 12:07 PM
REAL DESIGN, la 08 November 2014 - 09:39 AM, a spus:
P.S.
Misumat .. da daca o sa aflii ca pe baza legitimatiei o sa poti beneficia de discount-uri de 5 % in benzinariile Mall, la intrare la film la Multiplex, la supermarket in Cora Lujerului , la biletele CFR , TAROM si farmaciile Catena .. eeeee ? ... o sa te inscrii in ARA ? .. io abia astept .
Da, ar fi ceva... doar ca nu se va intampla. Aia care ofera astfel de discount-uri sunt firme mari si renumite. Si ma bag doar de la 30 % in sus... Oricum, ca o legitimatie sa fie utila trebuie intai sa reprezinte o institutie/organizatie recunoscuta de autoritati, inclusiv de militianul din coltul strazii. Pana atunci legitimatia e buna sa se joace copilul familiei cu ea. Deci cu cat mai viu colorata, cu atat mai bine. Si trebuie alese bine materialele din care va fi facuta sa nu dauneze copilului cand o baga in gura.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#44
Postat 08 November 2014 - 12:25 PM
Ce ai vrea de la asociatia la care ai fi de acord sa aderi ?
#45
Postat 08 November 2014 - 02:11 PM
renatoa, la 08 November 2014 - 12:25 PM, a spus:
Ce ai vrea de la asociatia la care ai fi de acord sa aderi ?
Asa cum am spus si in alte postari (sub forma de intrebari) carora nu le-a raspuns nimeni, o sa am nevoie de ARA asta in momentul in care va veni politia la camp sa ma amendeze ca zbor si sa stiu ca daca as fi membru ARA, cu legitimatia aferenta, respectivul politist ma va lasa sa zbor in voie. Pana atunci zbor linistit ca stiu ca nici o autoritate nu va veni la nici un camp sa se ia de mine asa, aiurea, si mai stiu ca nici o legitimatie ARA nu ma va salva in cazul ca prin absurd ar veni politia sa puna intrebari.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#46
Postat 08 November 2014 - 02:52 PM
ARA nu s-a infiintat pentru ca membrii ei sa aiba un statut aparte... :(
Cu atat mai mult nu cred ca membrii ARA vor avea alt statut decat alti hobby-isti, daca... nu vor apare reglementari suplimentare care sa lege exercitarea hobby de anumite locatii si la acele terenuri nu vei avea acces fara legitimatie. Atunci probabil o vei face... cu draga inima :D
Ca sa revin iarasi enervant la comparatia cu altii... , in UK daca zbor pe o tarla, nu la un club, nu ma intreaba de apartenenta la BMFA, ci daca sunt asigurat ;)
Dar asta nu te scuteste de alte belele pentru incalcarea unei proprietati, si cele de decurg de aici... pe acolo nu prea exista tarla a nimanui...
Asta e, alte culturi, alte bordeie...
#47
Postat 08 November 2014 - 05:54 PM
Andrix_y, la 02 November 2014 - 02:19 PM, a spus:
Mai jos veti putea gasi cum o sa arate legitimatiile si tricourile ARA.
Astept feedback-uri pana la data de 10.11.2014
Multumesc lui Allen pentru ajutorul acordat :)
O zi buna,
Haideti sa nu ne ducem in alta directie. Sa raminem la tricou si legitimatie.
Utilitatea legitimatiei si la ce putem folosi ar trebui sa fie o alta discutie altundeva nu aici.
Imi place legitmatia, e simpla fara prea multe decoratiuni, pina la urma e o legitimatie nu pom de craciun.
As mai propune sa fie scris CNP-ul proprietarului.
Cu ticoul, e si ala ok alb sau un gri deschis eventual.
#48
Postat 08 November 2014 - 06:32 PM
Exact ce le trebuie unora care trag cu ochiul si colecteaza astfel de informatii in scopuri... diverse...
Asta chiar ar fi o lovitura, nu m-ar mira sa se retraga unii pentru acest mic detaliu :unsure:
#49
Postat 08 November 2014 - 07:43 PM
CNP nu are ce cauta pe o legitimatie, care oricum e valabila doar insotita de buletin.
Aceasta postare a fost editata de tibko: 08 November 2014 - 07:44 PM
#50
Postat 08 November 2014 - 08:29 PM
Acu va cramponati de biata legitimatie de parca ar trebui sa intrati pe baza ei in arhiva SRI-ului sau in subsolurile Vaticanului ...... dusi cu capu frateee ! ... si asta la oameni cu carte ... ce draq de pretentii sa mai avem de la oamenii cu maxim 4 clase ... hai sa zicem 8 ...
#51
Postat 08 November 2014 - 08:33 PM
Nu este universala (accesibila tuturor membrilor), chiar daca asa va doriti/inchipuiti, pentru ca decizia este un atribut al conducerii (impreuna cu dispozitia si controlul).
Altfel riscati sa nu puteti, sau sa luati decizii viciate.
De ex:
- decideti intre legitimatie si ecuson
- pierdeti elemente caracteristice majoritatii calificate (simbolistica nationala)
Poate, le-ar fi utila (celor care iau decizia), studierea 'entitatilor' (unele persoane juridice) care fiinteaza in aeromodelism de multa vreme cu succes (Aeropower, Luica. A51, AR...). Eventual simbolistica, grafica, organizarea (in pagina), sau fiind o decizie creativa (se creaza un element caracteristic nou), metodele de sporire a creativitatii (creativitatea individuala este finita si masurabila, in grup se schimba problema).
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 08 November 2014 - 08:34 PM
#52
Postat 08 November 2014 - 10:03 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#53
Postat 08 November 2014 - 10:51 PM
Nu e o legitimatie in poza de mai jos, dar poate fi o sursa de inspiratie... vis a vis de cum fac altii.
Actualmente documentul cu pricina este dematerializat ( totul este o baza de date cu serii) si daca vrea omul o imprima, asta ca tot discutati de elemente de securitate, benzi magnetice, etc
http://s30.postimg.org/4k8216tap/Capture_d_cran_2014_11_08_21_15_35.png
#54
Postat 08 November 2014 - 11:11 PM
#55
Postat 09 November 2014 - 09:30 AM
rhc@born.ro
#56
Postat 09 November 2014 - 09:49 AM
Citeaza
Brevetul poate sa fie sau nu, in urma unei testari... nu e obligatoriu, ca si calificarea QPDD.
#57
Postat 09 November 2014 - 05:34 PM
wabo1, la 09 November 2014 - 09:30 AM, a spus:
Multumit de explicatia ( aberatia ) lui Primus ?? sau trebuia sa tastez mai " rar " .. cum vorbeste omu'din avataru' .....
M u l t u m i t d e e x p l i c a t i a l u i ........ continuare maine ....
ca si omu ! .. daca incepe un speach il face scurt sa nu se termine ...... emisiunea !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 November 2014 - 05:38 PM
#58
Postat 09 November 2014 - 09:50 PM
Aceasta postare a fost editata de misumat: 09 November 2014 - 09:52 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#59
Postat 09 November 2014 - 10:05 PM
#60
Postat 09 November 2014 - 10:13 PM
James Dean