Giant Low Wing Stick 50cc Marele Tarus construit pe malurile Dambovitei
#91
Postat 13 September 2014 - 05:33 AM
Stii, sa te iubeasca copilasii, ceva poze si din interior? Bat pasul pe loc toooot cugetand ce si cum...
Iti tin pumnii, cu toate ca sunt sigur ca va zbura de vis.
Multa, multa bafta, mesteri mari.
#92
Postat 13 September 2014 - 07:11 AM
Poza 1: placa de placaj care se vede serveste ca suport pt aprindere, turometrul conectat la aprindere (Rcexl), cele 2-3 spire de furtun de supraplin (breather). Al doilea rol al placii asteia este ca fixeaza rezervorul care se afla sub ea, care este prins si in velcro pe fundul fuselajului si impachetat in burete pe laterale. Eventuala deplasare a rezervorului in spate din cauza vibratiilor este limitata de buretele dintre el si suruburile de prindere a trenului lasate intentionat mai lungi.
Poza 2: suportul servo-ului de acceleratie, prins transversal pe un panou, actioneaza acceleratia printr-o bucata de nyrod de la Sullivan (cel cu teaca rosie, cred cu flexibilitate medie). Modul in care functioneaza acceleratia nu ma bucura foarte tare insa se datoreaza probabil lungimii si traseului sinuos al nyrod-ului. E loc de imbunatatiri aici, am vazut la amr-rc si situatii cu servo-ul pus pe exteroriorul fuselajului (asemeni celor de la profundor sau directie)
Poza 3: tija flexibila de acceleratie este sustinuta de o consola de placaj. Poate inca o consola de genul asteia pusa spre panoul de foc ar reduce pierderile de cursa datorate libertatii prea mari de miscare a tijei. Se vede si locul pe unde iese led-ul de la kill switch-ul aprinderii.
#93
Postat 13 September 2014 - 07:24 AM
Poza 2: Sub servo-ul de gaz este atasat pack-ul Nimh de aprindere.
Poza 3: Inspre spate se afla pack-ul de receptie si receptorul, ambele pe partea de jos a fuselajului. Receptorul e aproape de distanta recomandata in teorie ca ar trebui pastrata intre aprindere si receptor.
De amintit ca tot interiorul fuselajului pana dupa aripi este lacuit. Asta protejeaza pe de o parte lemnul de ulei, benzina, mizerie insa ingreuneaza lipirea ulterioara a echipamentelor: suprafata trebuie curatata inainte de lipirea cu aracet sau epoxy.
Aceasta postare a fost editata de sunchaser: 13 September 2014 - 07:27 AM
#94
Postat 13 September 2014 - 02:14 PM
N-ai avut probleme sa fie greu de coada? Ma refer ca ai trei servo-uri acolo si nu-mi aduc aminte daca ai usurat profundoarele.
Multa, multa bafta si numai zboruri de vis, mestere.
#96
Postat 13 September 2014 - 02:50 PM
Ar mai fi si varianta intermediara: sa pun doua in spate si cel pentru rudder in fata....
#97
Postat 13 September 2014 - 08:00 PM
dan_mitea, la 13 September 2014 - 02:50 PM, a spus:
Ar mai fi si varianta intermediara: sa pun doua in spate si cel pentru rudder in fata....
Servus Dan
Ce iti recomand si ceea ce am facut in ultimul timp pe avioanele mari si mici este o testare.
Am Fixat toate elementele provizoriu, scotch de hartie , inclusiv motorul si dupa o verificare prealabila a CG am continuat cu amplasarea componentelor.
Operatiunea am repetat-o inca o data tinand cont si de evntuale decupaje in capota motor.
Bafta
#98
Postat 13 September 2014 - 09:34 PM
dan_mitea, la 13 September 2014 - 02:50 PM, a spus:
Ar mai fi si varianta intermediara: sa pun doua in spate si cel pentru rudder in fata....
Din proiectare noi am marit cam cu 10% distanta dintre BF aripa si BA stabilizator pt.a compensa cumva "aripa jos". In aceste conditii George n-a avut probleme cu echilibrarea . Cazul modelului tau e chiar mai favorabil intrucat distanta amintita mai sus e standard pt.stick-uri .Deci cred ca nu vei avea probleme daca pui cele 3 servo-uri pe "coada".
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#99
Postat 14 September 2014 - 02:33 AM
Azi sunt hotarat sa pun servo-urile pentru elevatoare in spate si cel de directie in fata...sper sa nu ma razgandesc. Daca nu se echilibreaza, am un plan secret...mut motorul mai in fata.
Multa, multa bafta si promit sa nu mai pangaresc acest subiect.
Pace tuturor.
#100
Postat 19 September 2014 - 07:58 PM
Pornirea motorului (in continuare il pornim cu starterul; porneste si la mana insa greu)
[media][/media]
Decolare
[media][/media]
O tentativa de aterizare la care am preferat sa dau gaz si sa mai incerc o data
[media][/media]
Si ultima aterizare a serii, de nota 7. Jur ca au fost si aterizari perfecte dar nu au fost filmate :).
[media][/media].<br><br>Am senzatia ca nu merge sau nu reusesc sa integrez playerul in post asa ca pun mai jos link-urile directe:<br><br><a href="<br />https://www.youtube.com/watch?v=4eD29YV5S4g">pornire motor</a><br><a href="<br />https://www.youtube.com/watch?v=-vqNj4bccLs">decolare</a><br><a href="https://www.youtube.com/watch?v=cMet2L6YKn4">tentativa de aterizare</a><br><a href="https://www.youtube.com/watch?v=5F1egu7JCt0">aterizare</a><br><br>
Aceasta postare a fost editata de sunchaser: 19 September 2014 - 08:02 PM
#101
Postat 19 September 2014 - 08:09 PM
https://www.youtube....h?v=-vqNj4bccLs
https://www.youtube....h?v=cMet2L6YKn4
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 19 September 2014 - 08:10 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#102
Postat 19 September 2014 - 08:09 PM
Start motor
Decolare
Aterizare ratata
Aterizare
sunchaser, la 19 September 2014 - 07:58 PM, a spus:
Pornirea motorului (in continuare il pornim cu starterul; porneste si la mana insa greu)
[media][/media]
Decolare
[media][/media]
O tentativa de aterizare la care am preferat sa dau gaz si sa mai incerc o data
[media][/media]
Si ultima aterizare a serii, de nota 7. Jur ca au fost si aterizari perfecte dar nu au fost filmate :).
[media][/media].<br><br>Am senzatia ca nu merge sau nu reusesc sa integrez playerul in post asa ca pun mai jos link-urile directe:<br><br><a href="<br />https://www.youtube.com/watch?v=4eD29YV5S4g">pornire motor</a><br><a href="<br />https://www.youtube.com/watch?v=-vqNj4bccLs">decolare</a><br><a href="https://www.youtube.com/watch?v=cMet2L6YKn4">tentativa de aterizare</a><br><a href="https://www.youtube.com/watch?v=5F1egu7JCt0">aterizare</a><br><br>
#103
Postat 19 September 2014 - 08:13 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#104
Postat 19 September 2014 - 08:26 PM
Multumesc pentru ajutorul cu link-urile.
pccdtk, la 19 September 2014 - 08:13 PM, a spus:
#105
Postat 20 September 2014 - 06:52 AM
Va multumesc pentru video-uri, fotografii si cunostinte.
Multa, multa bafta si multe zboruri reusite.
#109
Postat 22 September 2014 - 12:24 PM
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mmegCae8U68My link
#110
Postat 22 September 2014 - 06:30 PM
sunchaser, la 22 September 2014 - 12:24 PM, a spus:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mmegCae8U68My link
frumos ,nu il iarta deloc
#114
Postat 28 October 2014 - 03:15 PM
Cel mai probabil voi construi un fuselaj dupa ultima varianta de proiect, cu aripa sus si voi folosi perechea de aripi pe care o am deja. Dupa ce ma voia sigura ca si versiunea cu aripa sus se comporta bine, kit-ul va deveni disponibil. Pentru inceput doar in varianta de 50-60 cc, anvergura 230 cm.
Intre timp, desi vremea este potrivnica, Vulturul Barbos a scos circularul la aer si taie niste baghete pentru proiecte si mai indraznete !
Ramaneti pe receptie !
#115
Postat 28 October 2014 - 04:01 PM
sunchaser, la 28 October 2014 - 03:15 PM, a spus:
Cel mai probabil voi construi un fuselaj dupa ultima varianta de proiect, cu aripa sus si voi folosi perechea de aripi pe care o am deja. Dupa ce ma voia sigura ca si versiunea cu aripa sus se comporta bine, kit-ul va deveni disponibil. Pentru inceput doar in varianta de 50-60 cc, anvergura 230 cm.
Intre timp, desi vremea este potrivnica, Vulturul Barbos a scos circularul la aer si taie niste baghete pentru proiecte si mai indraznete !
Ramaneti pe receptie !
Am o idee, sa faceti o versiune umde propietaru sa aleaga, aripile sus sau jos, adica sa aibe ambele seturi de gauri, sau c8ne vrea sa puna si sus si jos aripa.
#116
Postat 28 October 2014 - 04:30 PM
RedDevil, la 28 October 2014 - 04:01 PM, a spus:
#117
Postat 24 November 2014 - 11:15 AM
Aceasta postare a fost editata de sunchaser: 24 November 2014 - 11:18 AM