Modelism - RHC Forum: Trecere de la phantom la hexa - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Trecere de la phantom la hexa

#31 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 June 2014 - 05:39 PM

vorbesti de "peste 1-2 ani" cand panasonicul anuntat zilele astea poate sa de peste cap toate piata...
mai ales ca gopro da din colt in colt ca i s-a vandut firma de senzori si singura alternativa este sony :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#32 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 19 June 2014 - 06:02 PM

tehnologia evolueaza de la o zi la alta insa de multe ori e greu sa tii pasul cu ea.
vom vedea cat de curand ce se va intampla.
eu am apreciat 1-2 ani prin prisma tehnologie existente acum pe piata.
0

#33 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 19 June 2014 - 10:26 PM

Parerea mea ca merita upgrade h3-2d la h3-3d doar daca o faci in maxim 50€. Quad-ul meu se comporta foarte bine pe yaw (rotatie) asa ca pentru mine nu se justifica inca 3 axe. Ca sa pui 3 axe pe Phantom iti trebuie si picioare retractabile. Phantomul poate fi reglat sa se comporte exemplar pe yaw, decizia iti apartine.

Exista si solutii mai usoare decat Phantom si care sa permita utilizarea de pale de 10" de exemplu. Solutii sunt multe, depinde de ce doresti si de ce iti face cu ochiul. Eu am un frame Turnigy Talon modificat, cu bratele scurtate la maxim, zboara 25 minute cu camera, ghimbal, telemetrie, osd, cu baterie de 8000 mAh, 3s. Motoarele sunt t-motors antigravity.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian Dughir: 19 June 2014 - 10:29 PM

0

#34 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 19 June 2014 - 11:41 PM

Merci Ciprian de sfaturi si idei ;)

Eu m-am jucat mult cu gainurile si nu reusesc sa il fac sa stea cum vreau eu pe yaw. Folosesc si eu antigravity dar pale stock de 9" cele cu autostrangere. Apropo ce pale sunt mai ok. Mai am 4 carbon de 9" dar am ciobit una si inca 4 de 8" cu care nu ma inteleg deloc. Baterii am 6 bucati 2400ma 30c 3s si folosesc cate 2 in paralel. Asa ajung cu tot cu fpv si osd la max 17 minute.
Mai e o problema de care nu scap. Dupa o rotatie de cel putin 90 de grade face slide fff mult. Cam 3-5 metrii in directii aleatorii si apoi revine. Asta indiferent de vant sau locatie.

Cred ca m-ati convins cu hexaul si voi continua cu phantomul momentan.
Dar in paralel as vrea sa imi construiesc si eu un quad al meu :))))
Imi place cum arata f450 ca e colorat dar sunt totusi si alte optiuni. Tre sa mai studiez problema
0

#35 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 20 June 2014 - 06:20 AM

Pe Phantom, cel mai bine m-am inteles cu palele de 9x3 de la t-motors. Consumul a scazut cu aprox 10%, timpul de zbor crescand si el. Palele de 9" de la dji mi se par un pic cam subtiri, e posibil sa cauzeze si ele vibratii. Cele de 8" erau ok, destul de bine balansate din fabrica, dar consuma mai mult.
0

#36 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 20 June 2014 - 06:25 AM

Vezi postareacrashmx, la 19 June 2014 - 11:41 PM, a spus:

Merci Ciprian de sfaturi si idei ;)


Mai e o problema de care nu scap. Dupa o rotatie de cel putin 90 de grade face slide fff mult. Cam 3-5 metrii in directii aleatorii si apoi revine. Asta indiferent de vant sau locatie.




Probabil ai gain-urile pe roll si pitch prea mici. Gain-ul de yaw ii zice controlerului doar viteza de rotatie, la filmari e bine sa-l tii cat mai mic.
0

#37 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 20 June 2014 - 06:40 AM

ultimele gain-uri setate in contitii de vant slab au fost 260 260 208 208. iar cele de jos 125 ambele. cred ca sunt un pic cam mari cel putin pe yaw conform a ceea ce zici tu. insa cu ele mai mari vobleaza iar cu ele mai mici face drift prea mare.
0

#38 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 20 June 2014 - 10:21 PM

Vezi postareacrashmx, la 20 June 2014 - 06:40 AM, a spus:

ultimele gain-uri setate in contitii de vant slab au fost 260 260 208 208. iar cele de jos 125 ambele. cred ca sunt un pic cam mari cel putin pe yaw conform a ceea ce zici tu. insa cu ele mai mari vobleaza iar cu ele mai mici face drift prea mare.

parerea mea e ca sunt foarte mari gainurile. incearca ceva gen 150 150 140 150 sau cel putin astea erau ok la mine la un quad mic.

Aceasta postare a fost editata de worms: 20 June 2014 - 10:23 PM

0

#39 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 20 June 2014 - 10:44 PM

Multumesc worms. Am sa ma joc chiar zilele astea cu gainurile daca nu mai ploua. Inafara de cele 4 valori la naza cel putin mai sunt inca 2. Stii cumva ce fac exact? Eu nu am vazut nicio diferenta. Sau nu am fost destul de atent...
0

#40 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 21 June 2014 - 11:26 AM

ce parere aveti de urmatoarea "combinatie"?

dji f450 + naza v2 + gps
motoare TMotor MT2216 V2.0
elice tmotor 11x3.7 CF prop
esc dji 30A sau tmotor t30a sau altceva mai ok (aici urma sa cer recomandari :) )
lipo - 2x 2400 3s sau una mai mare 3s

momentan atat pt exercitiu si antrenament insa pe viitor de dragul "bricolajului" poate sa incerc sa pun si fpv si h3-3d cu gopro. nu stiu daca o sa fac asta pt ca am phantom pt asa ceva.

ce stiti de tmotor? e marketing la mijloc sau isi merita banii (deloc putini). am vazut pe alte forumuri ca oamenii sunt multumiti de aceste motoare. e adevarat ca necesita schimbarea rulmentilor dupa un anumit timp de functionare sau am citit eu doar aberatii?
0

#41 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 21 June 2014 - 12:30 PM

Vezi postareacrashmx, la 20 June 2014 - 10:44 PM, a spus:

Inafara de cele 4 valori la naza cel putin mai sunt inca 2. Stii cumva ce fac exact? Eu nu am vazut nicio diferenta. Sau nu am fost destul de atent...


e vorba de attitude adica atitudinea copterului fata de pilot sau mai bine zis viteza de reactie la comenzi. mai mari e mai violent si raspunde mai repede(dar nu prea mari ca auto-oscileaza) sau mai mici e mai mosnegesc, e mai balerina .
0

#42 Useril este offline   gabyyo9inu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 558
  • Inregistrat: 07-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Boldesti-Scaieni cart. Seciu
  • Interests:Tot ce zboara radiocomandat si nu numai...

Postat 22 June 2014 - 10:35 AM

Poate acest link ajuta: http://wiki.dji.com/...ndex.php/Naza-M
GabyYO9INU
0

#43 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 22 June 2014 - 11:31 PM

Nu a testat nimeni motoarele mt2216 de la tmotor?
Eu am antigravity pe phantom si sunt multumit de ele. Atat cat pot eu sa-mi dau seama.
0

#44 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 22 June 2014 - 11:55 PM

Eu am 2216-12 800kv si merg ok, elice de carbon de 10, pe wattmetru in full am avut 232w, undeva la 19A daca mai retin eu bine. Merg in setup de 6 cu Afro de 30A, la 2400 grame complet echipat 14 minute jumate hover pe vreme calma si cu 3.7v pe celula imediat dupa aterizare, 3.75 la ceva timp dupa. In zbor combinat merge 12 minute. Daca refac setupul doar cu 4 bucati ies mai castigat ca timp dar cand zbor stiu deja ce am de facut si 12 minute este suficient.

Uitat sa precizez: 4S 5800mA 1P

Aceasta postare a fost editata de Andyned: 23 June 2014 - 12:00 AM

0

#45 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 23 June 2014 - 04:02 PM

Vezi postareacrashmx, la 20 June 2014 - 06:40 AM, a spus:

ultimele gain-uri setate in contitii de vant slab au fost 260 260 208 208. iar cele de jos 125 ambele. cred ca sunt un pic cam mari cel putin pe yaw conform a ceea ce zici tu. insa cu ele mai mari vobleaza iar cu ele mai mici face drift prea mare.


Ma mir cum de nu oscila. La mine, la Phantom, mergea ok cu 130 130 100 110. Daca treceam la vertical gain peste 115 oscila instant la decolare.
0

#46 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 23 June 2014 - 05:00 PM

eu m-am jucat cu ele reglandule inclusiv de pe remote. oscilatiile apareau la 280 pe pitch si roll.
asta full echipat cu gimbal, gopro, 2 packuri si fpv
0

#47 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 23 June 2014 - 06:22 PM

La filmare e bine sa lasi mai jos gain-urile. Nu conteaza ca drift-uie in ATTI, foloseste-te creativ de drift. Am citit undeva la dji pe site ca ei nu recomanda sa cresti gain-urile peste 200 la Phantom.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian Dughir: 23 June 2014 - 06:22 PM

0

#48 Useril este offline   crashmx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:1. Motociclism<br />2. Snowboard<br />3. RC Cars

Postat 23 June 2014 - 06:31 PM

O sa incerc sa ma mai joc cu ele si sa le scad sub 200 sa vedem ce iese :). Drift face si in atti si in gps mode.
Sunt curios daca pe un f450 fara camera, gimbal si fpv se poate mai precis.

Apropo. Imi poate recomanda cineva un receiver pt futaba t8fg? Ma gandeam la un r6303sb. Nu cred ca r6308sbt are sens.
0

#49 Useril este offline   Tealk 

  • Fly Low, Go Fast, Turn Left
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 13-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:Aero, Navo

Postat 25 January 2015 - 11:18 AM

Vezi postareacrashmx, la 18 June 2014 - 03:21 PM, a spus:

pai defapt vreau sa aflu daca m-ar face mai fericit. din ce am mai citit inteleg ca e mai stabil un hexa si mai safe decat un quadro.
problema phantomului e ca in conditii de vant (peste 10-15 km/h) sau la rafale ma cam chinuie si imi da batai de cap. o alta chestie e ca oricat de mult m-am jucat cu gain-urile nu am reusit sa il fac sa stea pe loc dupa ce face o rotatie fie de 90, 180, 360 de grade, etc. dupa o astfel de manevra de deplaseaza 4-5 metri si apoi revine de unde a plecat singur. un alt lucru nasol e ca la throttle maxim sau aproape maxim vibreaza rau de tot, nici h3-2d-ul nu face fata, nu se mai intelege nimic din imaginea aia. si nu in ultimul rand isi gaseste satelitii fff greu si ii pierde repede desi de fiecare data i-am facut calibrare. mi s-a intamplat inclusiv in camp deschis acest lucru.


iti recomand sa incepi cu niste gain-uri mici.. dupa care urci usor Basic Pitch si Roll cate 10 procente pana incepe sa vibreze..cand vibreaza cobori 10 sau 15 procente si cam acolo va fi stabilizarea ...eu am un F450 cu Naza M Lite, un gimbal de "2 lei" pe doua axe autopilotat si zboara perfect.

iti recomand sa ai si putina indemanare cu stick-urile de la telecomanda ..le misti finut

la telecomanda din cate vad ai o futaba foarte buna ..setezi Basic Pitch si Roll sa le poti controla de la X1(sub fiecare setare dai click pe INH si selectezi X1) si setezi sa le poti schimba de la unu din cele doua potensiometre in timpul zborului.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  gain.jpg (21.82K)
    Number of downloads: 13

Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro