Pagina 1 din 1
problema kyosho mini-z
#1
Postat 18 June 2014 - 10:16 AM
Salutare ,
am un mr-02 mini-z cu asf 2.4ghz receiver - RA18I.C.S
A fost tinut nefolosit 2-3 ani.
Acum are o problema interesanta pe care nu stiu cum sa o rezolv.
Atunci cand trag de comanda pentru accelerare masina merge cu spatele iar cand imping in fata masina accelereaza.
Nu mai imi aduc aminte daca asta e comportamentul normal la modelul asta
am un mr-02 mini-z cu asf 2.4ghz receiver - RA18I.C.S
A fost tinut nefolosit 2-3 ani.
Acum are o problema interesanta pe care nu stiu cum sa o rezolv.
Atunci cand trag de comanda pentru accelerare masina merge cu spatele iar cand imping in fata masina accelereaza.
Nu mai imi aduc aminte daca asta e comportamentul normal la modelul asta
#2
Postat 18 June 2014 - 10:20 AM
te rugam sa deschizi subiecte in categoriile dedicate. Mutat la info tehnic!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#7
Postat 18 June 2014 - 01:08 PM
Daca modelul are radiocomanda Perfex KT-18, pentru revenire la normal se tine apasat 3 secunde pe butonul throttle trim down (cel mic negru din stanga volanului).
Daca nu esti sigur pe ce trebuie apasat uita-te aici la pagina 27, manualul e in general util ;) http://www.kyosho.co...EX_KT-18_IM.pdf
Daca nu esti sigur pe ce trebuie apasat uita-te aici la pagina 27, manualul e in general util ;) http://www.kyosho.co...EX_KT-18_IM.pdf
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
#8
Postat 24 June 2014 - 03:11 PM
#11
Postat 25 June 2014 - 02:48 PM
ovidiugm, la 18 June 2014 - 01:08 PM, a spus:
Daca modelul are radiocomanda Perfex KT-18, pentru revenire la normal se tine apasat 3 secunde pe butonul throttle trim down (cel mic negru din stanga volanului).
Daca nu esti sigur pe ce trebuie apasat uita-te aici la pagina 27, manualul e in general util ;) http://www.kyosho.co...EX_KT-18_IM.pdf
Daca nu esti sigur pe ce trebuie apasat uita-te aici la pagina 27, manualul e in general util ;) http://www.kyosho.co...EX_KT-18_IM.pdf
solutia a fost buna, intr-adevar nu ma uitasem in manual.
acum functioneaza cat de cat ok, mai am o problema la revers nu face contact de fiecare data cand imping de maneta, suspectez ceva praf prin contactele radiocomenzi
multumesc Ovidiugm
Aceasta postare a fost editata de ubik: 25 June 2014 - 02:48 PM
#12
Postat 25 June 2014 - 03:27 PM
godFather89, la 25 June 2014 - 11:20 AM, a spus:
1. Poti explica de ce va merge mai incet in fata si mai tare in spate?
2. Si de ce nu va avea frana?
Poate imi scapa mie ceva...
2. Si de ce nu va avea frana?
Poate imi scapa mie ceva...
1. EPA pe revers e setat sub 100%.
2. ESC-ul comuta din revers pe acceleratie brusc, fara franare.
Clar?
ubik, la 25 June 2014 - 02:48 PM, a spus:
solutia a fost buna, intr-adevar nu ma uitasem in manual.
acum functioneaza cat de cat ok, mai am o problema la revers nu face contact de fiecare data cand imping de maneta, suspectez ceva praf prin contactele radiocomenzi
multumesc Ovidiugm
acum functioneaza cat de cat ok, mai am o problema la revers nu face contact de fiecare data cand imping de maneta, suspectez ceva praf prin contactele radiocomenzi
multumesc Ovidiugm
Cu placere!
Reversul la Mini-Z MR02 are doua probleme:
- ca sa intre in revers, trebuie sa stai cu levierul cam o secunda in punctul de neutru
- punctul de neutru trebuie sa fie perfect setat, pentru a fi recunoscut de catre ESC
Altfel nu intra in revers, asa ca stai linistit, nu e vorba de nici un contact imperfect ;)
Trebuie sa faci procedura de calibrare a reversului, o gasesti in manual la pagina 16, cu titlul "Problems with reversing" ;) :).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1