aeromodel acrobat benzinar 1.8-2.2m-sugestii
#31
Postat 19 June 2014 - 01:10 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#32
Postat 19 June 2014 - 05:47 PM
Recomandari de brand/model pt servo la 50-60cc? Atat suprafete cat si acceleratie. HV?
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#33
Postat 19 June 2014 - 06:24 PM
#35
Postat 19 June 2014 - 09:39 PM
#37
Postat 25 June 2014 - 08:49 AM
primul Yak 55 1.85 cm motorizat cu DLE 30, servo-uri XQ4016-17 Kg digitale (5 bucati) cu con vopsit, cabluri,2 switch-uri,elice 18x8 totul la incredibila suma de 854 $ plus transport si sper fara vama si alte taxe in Romania.
al doilea MXSR 1.93 cm motorizat DLE35RA,si restul la fel ca mai sus, suma totala fiind in acest caz 904$.
Am ales Redwing deoarece dupa ce am consultat atat manualul cat si diverse review-uri, mi se pare ca sunt ok lucrate.
sunt foarte nehotarat,imi place si Yak-ul atat combinatia de culori cat si modelul ca atare, dar si MXSR mai ales ca uite ce se poate face cu el :
https://www.youtube....h?v=nWLcfEQrz9A
Deci?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#38
Postat 25 June 2014 - 08:49 PM
datorita capotei ca un tomberon , franeaza mai mult si daca ai ghinion de un dead stick pierde mai usor din energie .. poate totusi nu e chiar asa ..
#39
Postat 26 June 2014 - 10:09 AM
oachidori, la 25 June 2014 - 08:49 AM, a spus:
Pentru colet venit din alta zona decat EU platesti TVA 24% din toata suma (inclusiv transport).
#40
Postat 26 June 2014 - 10:19 AM
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 June 2014 - 10:19 AM
#41
Postat 26 June 2014 - 10:44 AM
#42
Postat 26 June 2014 - 11:54 AM
Foarte multi refuza si varianta in care sa iti treaca pe factura o valoare mai mica.
#43
Postat 26 June 2014 - 12:01 PM
Daca nu are factura atasata, iti cer factura pt continutul cutiei. Iar daca nu prezinti factura cauta ei repede pe google in baza inscrisurilor de pe produse si pun un pret aproximativ gasit pe net la care iti calculeaza tva+taxe.
Daca ai colet mic si usor, sub 50cm mai scapi si fara nimic, dar doar la anumite oficii postale.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#44
Postat 26 June 2014 - 12:14 PM
Primesti aviz si cand mergi sa ridici coletul ti se comunica valoarea taxelor care trebuie platite.
#45
Postat 26 June 2014 - 02:46 PM
Pentru un pret pe site in US de "X" USD, platesti:
1. X USD + un transport minimal, daca ti-l comanda cineva din US si ti-l aduce in bagajul propriu cand vine in RO (presupunand ca e vorba de ceva care incape in bagaj)
2. X EUR (aproximativ aceeasi cifra, dar difera moneda, din USD in EUR) + un transport oarecare, daca il comanzi dintr-o tara din UE
3. X USD + aproape inca X USD transport + TVA 24% + taxe vamale daca il comanzi direct din US, sau orice alta tara non-UE
Plecand de la rationamentul asta realizezi ca cel mai ieftin iesi in varianta 1 si cel mai scump in varianta 3.
In toate cele 3 variante exista riscul asociat transportului (mai redus in cazul 1) ca sa iti ajunga coletul busit. Ca sa eviti acest risc cumperi de la un magazin local RO, care in general reprezinta varianta 2 + ceva adaos comercial, dar care nu are o paleta foarte variata de produse
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#46
Postat 26 June 2014 - 03:24 PM
Cand iei din US poti opta pentru trimterea facturii la alta adresa (in US) daca ai posibilitate asta... si atunci coletul chiar vine ca gift, fara valoare atasata, deci esti la "intelegerea" vamesului.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 June 2014 - 03:26 PM
#47
Postat 26 June 2014 - 05:07 PM
Costul transportului in UE este exponential mai mic.
Deci 2X USD > X EUR + y transport
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#48
Postat 13 July 2014 - 06:46 PM
Diferenta e 300 ron intre ele.Dar din ce am vazut Sbach-ul e la putere.Cel putin la Copaceni, de diverse anverguri.Asta ca sa pastrez motorul ala si sa mai dau cate un zbor, ca de dat nu se da, si decat sa il dau de pomana, mai bine mai zbor eu cu el.
Deci Sbach sau MXS?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#49
Postat 13 July 2014 - 08:55 PM
oachidori, la 13 July 2014 - 06:46 PM, a spus:
Diferenta e 300 ron intre ele.Dar din ce am vazut Sbach-ul e la putere.Cel putin la Copaceni, de diverse anverguri.Asta ca sa pastrez motorul ala si sa mai dau cate un zbor, ca de dat nu se da, si decat sa il dau de pomana, mai bine mai zbor eu cu el.
Deci Sbach sau MXS?
Boss, MX-ul il are Zod, Sbach il are Adi, ambele la 2.2m. daca ar fi dupa mine, eu personal as alege Sbach. imi place mult mai mult forma agresiva, desi, ca si schema de culori imi place MX-ul. stiu ca parerile sunt impartite, dar cei 2 iti pot aduce argumente pro sau contra, Zlin-ul arata bine, dar ai vazut si tu cat e de instabil, ca orice model cu low-wing. cel mai bine, mai ai rabdare pana WE ce vine, ne vedem la teren, vine si Adi si Zod si afli parelile "in direct" si tragi o concluzie.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#50
Postat 13 July 2014 - 09:55 PM
ALLEN, la 13 July 2014 - 08:55 PM, a spus:
Corect.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#51
Postat 14 July 2014 - 09:04 PM
- aprobat buget nesimtit cu consoarta (pasul cel mai important), pe principiul "promit ca este ultimul, PROMIT!"
- decis sa fac achizitia anul asta ca mancarimea e prea mare.. desi pana vine tot si asamblez probabil ma prinde iarna si tot la anul o sa il zbor
Desi toata lumea buna de afara spune ca atat Inverza 33 (1.9m) cat si Inverza 62 (2.2m) sunt cam scumpe pentru clasa lor, forma sexy si laudele primite fac sa fie alegerea pentru mine.
Acu' problema in ce priveste kit-ul este pretul. La Lindinger avem asa:
- Inverza 33 - 470 EUR
- Inverza 62 - 770 EUR
Merita cei 300 EUR pentru diferenta de la 1.9m la 2.2m? @Florin: stiind cum simti tu modelul in zbor respect parerea ta ca ce e peste 2m e altceva, dar chiar e altceva care sa justifice pretul aproape dublu? Fac si aroganta asta la o adica, dar sa merite frate! :D
Mai mult decat atat pe 62 (varianta pt 33 inca nu exista) poti sa montezi noul motor de la Evolution, 62 GXI, care urmeaza sa apara si care promite o noua revolutie in lumea motoarelor, faptul ca se va auto-regla, fara a mai fi nevoie sa tot umbli la suruburile de high si low. Pe de o parte suna bine treaba cu auto-reglatul, pe de alta parca nu as vrea sa fiu printre cobaii care testeaza noua tehnologie, cu atat mai mult cu cat termenul de lansare s-a tot amanat.
Motorul si electronica vor fi de calitate si cu siguranta achizitionate din SUA (motivul evident este pretul, avand in vedere ca are cine sa mi le aduca direct si nu mai platesc transport, taxe, etc).
Pentru motor variante am pe DA, OS sau Evolution. Mai am si alti americani de care sa nu stiu si care ofera calitate? Voi ce ati alege?
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#52
Postat 14 July 2014 - 10:13 PM
la curentii de aer ( vant ) .. in rest e doar pe principiul ce ne place corelat cu ce ne permitem ..
Legat de dilema lui Oachidori .. modelele zboara identic in mana aceluiasi pilot fie ca e Sbach, fie MX .. la modele toata smecheria consta in brand-ul care le-a realizat ..
Pilot Rc , Sebart, Extreme Flight , Hangar 9 .. si altele poate despre care se cunoaste ca sunt bine proiectate si .. USOARE !
Eu dintre doua modele l-as alege pe cel care este mai lung deoarece la aceeasi anvergura veti constata ca intre modele diferite
lungimea lor poate varia.
P.S.
MXSR difera mult de MX-ul lui Zod .. ca aspect ... e mai misto MXSR .. mai agresiv, varfurile de aripa usor curbate ... etc
Uite " originalul " supranumit si Ferrari Of The Sky : https://www.youtube....h?v=lB5DbR9bNo4
Parca zboara " binisor " ...
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 July 2014 - 10:16 PM
#53
Postat 14 July 2014 - 10:15 PM
Maverick, la 14 July 2014 - 09:04 PM, a spus:
- aprobat buget nesimtit cu consoarta (pasul cel mai important), pe principiul "promit ca este ultimul, PROMIT!"
- decis sa fac achizitia anul asta ca mancarimea e prea mare.. desi pana vine tot si asamblez probabil ma prinde iarna si tot la anul o sa il zbor
Desi toata lumea buna de afara spune ca atat Inverza 33 (1.9m) cat si Inverza 62 (2.2m) sunt cam scumpe pentru clasa lor, forma sexy si laudele primite fac sa fie alegerea pentru mine.
Acu' problema in ce priveste kit-ul este pretul. La Lindinger avem asa:
- Inverza 33 - 470 EUR
- Inverza 62 - 770 EUR
Merita cei 300 EUR pentru diferenta de la 1.9m la 2.2m? @Florin: stiind cum simti tu modelul in zbor respect parerea ta ca ce e peste 2m e altceva, dar chiar e altceva care sa justifice pretul aproape dublu? Fac si aroganta asta la o adica, dar sa merite frate! :D
Mai mult decat atat pe 62 (varianta pt 33 inca nu exista) poti sa montezi noul motor de la Evolution, 62 GXI, care urmeaza sa apara si care promite o noua revolutie in lumea motoarelor, faptul ca se va auto-regla, fara a mai fi nevoie sa tot umbli la suruburile de high si low. Pe de o parte suna bine treaba cu auto-reglatul, pe de alta parca nu as vrea sa fiu printre cobaii care testeaza noua tehnologie, cu atat mai mult cu cat termenul de lansare s-a tot amanat.
Motorul si electronica vor fi de calitate si cu siguranta achizitionate din SUA (motivul evident este pretul, avand in vedere ca are cine sa mi le aduca direct si nu mai platesc transport, taxe, etc).
Pentru motor variante am pe DA, OS sau Evolution. Mai am si alti americani de care sa nu stiu si care ofera calitate? Voi ce ati alege?
Intrebare de 20 de pct, daca le cumpara cineva din state si ti le trimite, mai platesti vama si tva la ele?Ca dupa mine astea fac diferenta de pret..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#54
Postat 14 July 2014 - 10:43 PM
La bagaj e 99% sigur fara taxe si alte alea. Mie tot ce mi-a mai adus persoana respectiva a fost adus in bagaj, fara cutii (sa nici nu para nou si sa ocupe si mai putin spatiu) si nu au fost probleme.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#55
Postat 15 July 2014 - 06:44 AM
Maverick, la 14 July 2014 - 10:43 PM, a spus:
La bagaj e 99% sigur fara taxe si alte alea. Mie tot ce mi-a mai adus persoana respectiva a fost adus in bagaj, fara cutii (sa nici nu para nou si sa ocupe si mai putin spatiu) si nu au fost probleme.
Si cum aduc un avion de 1.87 m in bagaj? Motorul si servo urile poate, dar avionul e mai complicat.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#56
Postat 15 July 2014 - 10:39 AM
Daca ai vazut si eu am dat varianta de kit cu cumparare de la Lindinger, desi la Lindinger este pretul in EUR in aceeasi cifra cat este in USD in State..
In afara de lemnaraie care e foarte voluminoasa, in rest orice alt articol modelistic poate fi adus in bagaj :)
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 15 July 2014 - 10:42 AM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#57
Postat 15 July 2014 - 11:11 AM
REAL DESIGN, la 14 July 2014 - 10:13 PM, a spus:
la curentii de aer ( vant ) .. in rest e doar pe principiul ce ne place corelat cu ce ne permitem ..
Legat de dilema lui Oachidori .. modelele zboara identic in mana aceluiasi pilot fie ca e Sbach, fie MX .. la modele toata smecheria consta in brand-ul care le-a realizat ..
Pilot Rc , Sebart, Extreme Flight , Hangar 9 .. si altele poate despre care se cunoaste ca sunt bine proiectate si .. USOARE !
Eu dintre doua modele l-as alege pe cel care este mai lung deoarece la aceeasi anvergura veti constata ca intre modele diferite
lungimea lor poate varia.
P.S.
MXSR difera mult de MX-ul lui Zod .. ca aspect ... e mai misto MXSR .. mai agresiv, varfurile de aripa usor curbate ... etc
Uite " originalul " supranumit si Ferrari Of The Sky : https://www.youtube....h?v=lB5DbR9bNo4
Parca zboara " binisor " ...
Gigi,
aici intre cele doua iata dimensiunile: anvergura/lungime- 1830/1720 MX si 1830/1700 Sbach. Deci intre cele doua avantaj MX 20 mm +300 ron. :drinks: :good: Cat despre calitate poate il rog pe Kele sa vina cu amandoua la Brasov si facem votare printre cunoscatori. Voi votati si eu cumpar. :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#58
Postat 15 July 2014 - 01:02 PM