Salutari celor din lumea benzinei,
a ajuns la mine motorul din topic si nu prea-i place aerul din Galati.
Dracul benzineste de ineaca bujia dupa 2 pale cu soc si 3 fara, scanteieste de termina un pack 2s 1800s intr-o ora, dar de pornit nema.
Ce fac:
-alimentez aprinderea
-imping socul(soc pus)
-gaz 20-25% tot timpul
-dau 2-3-5 pale, uneori da rateu simplu alteori dublu alteori nimic si
se ineaca de aici
-daca da rateu scot socul si ii dau pale fara numar, de iesit doar putin fum pe toba si bujie inecata 100% dupa 10 pale.
Ce stiu sigur e ca motorul e reglat bine, merge frumos(a pornit si la mine de vreo 3-4 ori de am setat cursa servoului de gaz) dar pornitul e buba.
Ce am incercat:
-verificat bujia
Rcexel cu lera de 0.45, e la stas
-curatat bine bine de tot benzina, trecuta de 3 ori prin filtru de pasla
-facut amestec 30:1 (1L benzina 30-35ml ulei sintetic stihl albastru). Cate manuale am citit, atatea amestecuri am vazut. 25, 30, 35, 40:1.
-nu trage aer pe nicaieri, furtunul de alimentare e transparent total.
Ce nu inteleg e cum functioneaza aprinderea si cand trebuie sa dea scanteia. Am observat ca da scanteie tot timpul cand magnetul de pe butuc nu este langa senzorul hall. Ori asta inseamna ca da scanteie incontinuu, numai cand pistonul nu ajunge in PMS nu mai da. Asta ar insemna ca n-are cum sa porneasca?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/wacko.gif Si totusi a pornit, si la mine si la altii.
La carburici n-am umblat. Ma intreb totusi pentru ce e acel furtunas separat de furtunul de alimentare, niciun manual nu-l pomeneste desi apare si in pozele lor.
Orice informatie e bine-venita.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 29 December 2016 - 09:14 PM