Desfacere cauciucuri de pe janta
#32
Postat 19 March 2015 - 10:19 PM
E drept, am tras de cauciucuri ca erau cam gata, si pe ici pe colo s-au mai rupt, dar jantele s-au curatat foarte bine.
Daca aveam cuptor sa ii pot regla temperatura, poate totusi mergeam pe varianta asta.
Mi se pare totusi interesanta si ideea lui Radu94.
Alte metode de dejantare nu s-au descoperit?
1/8 Brushless E-Revo
#33
Postat 20 March 2015 - 11:45 AM
Daca e facut cu grija se poate si insertia sa scape, cum am zis, pui doar cate 1cm pe fiecare parte si nu ajunge la insertie.
Custom CNC parts GNS Racing
#34
Postat 26 May 2015 - 10:26 PM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#35
Postat 29 May 2015 - 07:58 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#37
Postat 24 May 2016 - 09:42 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#39
Postat 25 May 2016 - 07:51 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#40
Postat 19 July 2016 - 03:14 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#42
Postat 19 July 2016 - 09:18 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#43
Postat 10 December 2016 - 08:28 AM
Pun la fiert Trencherele (dupa ce am gasit o oala pe masura :D ), totul bine pana aici.
2 minute, 5 minute, 10 minute de fierbere si nici cel mai mic semn ca ar vrea sa cedeze adezivul.
Idei, recomandari?
1/8 Brushless E-Revo
#44
Postat 10 December 2016 - 09:40 AM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#46
Postat 10 December 2016 - 02:33 PM
Apoi m-am enervat peste masura. Oricum, in starea in care erau nu le mai puteam folosi pentru ca insertiile erau tocana.
Asa ca am zis ca le fierb de le ia mama dracului. Zis si facut - dupa 30min au inceput sa cedeze, le-am mai lasat inca 10 min, si de la 8-12 a fost gata supa.
Parca a mai fost umblat in ele, insertia e de fapt un burete de 2 bani, care a inceput sa se manance, iar mijlocul e cu 0.5-1cm mai consumat decat marginile.
Voi posta ceva poze la "Modelul meu".
Am pus si ducktape extrastrong pe interior, ca sa nu le mai baloneze.
1/8 Brushless E-Revo
#47
Postat 10 December 2016 - 06:17 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#48
Postat 10 December 2016 - 06:58 PM
Am pus cam 1,5cm, pus roata cu fata interioara, pus un ciocan de 1kg peste roata ca sa o tina culcata pe fundul recipientului, dat drumul la cronometru.
S-a albit lipiciul, dar cam atat. Nici un semn de inmuiat, sau cauciuc lipicios, nimic.
Ma ajuti cu rotita aia blestemata?
1/8 Brushless E-Revo
#49
Postat 10 December 2016 - 08:26 PM
Eu la cuptor am scos sute de roti...jante, anvelope, inserturi
#50
Postat 10 December 2016 - 08:40 PM
Eu nu as merge pe cuptor pentru ca nu am termometru si habar nu am ce se intampla inauntru. Pentru 100Eur cat am dat pe rotile astea, chiar nu mi-e tot una daca le distrug sau nu.
1/8 Brushless E-Revo
#51
Postat 10 December 2016 - 08:55 PM
Incerc pe saptamana viitoare.
Custom CNC parts GNS Racing
#52
Postat 11 December 2016 - 08:48 AM
Fierberea a afectat structura jantelor, adica, atunci cand apas mai tare pe niste jante noi si pe cele fierte, cele din urma se deformeaza mai usor, evidentiind la compresie o deformare in structura spitelor de ramforsare din interiorul jantelor. Deci nu mai folosesc decat doar in cazuri extreme metode de dezlipire la temperaturi inalte.
La metoda cu acetona am avut in 90% din cazuti succese foarte bune. Ar fi de mentionat ca la aceasta metoda trebuie folosite niste caserole care se inchid etans dupa introducerea acetonei si a rotii inauntru. Explicatia este faptul ca acetona este foarte volatila si daca inchizi etans recipientul, vaporii vor lucra si cu partile rotii care nu este imersata in acetona, efectul fiind mult mai bun. Cateodata in felul asta cu o singura expunere se poate dezlipi cauciucul de la ambele capete, fara a mai fi nevoie sa il intorci in acetona si pe partea cealalta. Si da, trebuie lasata roata in acetona de pe o zi pe alta, ca sa aiba timp sa patrunda acetona adanc in santurile jantei unde este lipit cauciucul. Cu aceasta metoda nu am reusit doar un singur set de jante de SCT sa le desfac, dar acolo am folosit un super glue foarte puternic de la Bison, pe care l-as recomanda doar daca vrei sa lipesti niste cauciucuri pentru totdeauna pe jante. Acele roti le-am dezlipit de pe jante in cele din urma tot prin metoda fiertului in apa, dar am fost constient ca afectez jantele iremediabil. Deformarile de la fiert al jantei nu distrug janta, ci o deformeaza partial, sau ii slabesc structura de rezistenta si performantele vor fi afectate, dar se poate folosi in conditii decente.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#53
Postat 27 January 2018 - 08:02 PM
Azi am scos 4 bucati, fara pierderi.
HPI Savage XS Flux 4WD 1/12 Brusheless