Desfacere cauciucuri de pe janta
#1
Postat 12 June 2014 - 10:32 AM
Dupa incalzire, rotile se tin in mana cu un prosop si se trage de cauciuc cu un patent. Dezlipirea se face extrem de usor si nu ramane absolut nimic pe janta!
http://s8.postimg.org/hdydohcoh/image.jpg
#3
Postat 12 June 2014 - 03:04 PM
#4
Postat 12 June 2014 - 03:46 PM
-Prima pe care am incercat-o a fost sa dau pe roata cu aer cald (cu o dinasta http://www.hobbyking...th_UK_Plug.html )
dezavantajele sunt ca trebuie ceva rabdare si atentie
-A 2-a este a fost sa bag roata in acetona (atentie !! acetona,nu diluant,diluantul strica cauciucul)Dezavantajul este ca dureaza foarte mult,dar avantajul este ca nu raman urme de super glue nici pe janta nici pe cauciuc.
-A 3-a este cu fiertul.Aici trebuie avuta mare atentie pentru ca s-ar putea sa intre apa fierbinte in insertii,si cand dezlipesti cauciucul sa curga pe tine sau pe prosop,si nu e prea placut.
-Ultima este cea cu cuptorul. Este cea mai igienica si mai usoara,singurul dezavantaj fiind persoanele de sex feminin din familie care nu o sa aprecieze folosirea cuptorului in acest scop. Exista totusi si un dezavantaj pt roata..pe cauciuc inca raman urme de super glue,iar daca dupa dezlipire,cauciucul nu este aranjat in forma naturala,lipiciul de pe margine o sa se intareasca asa si o sa fie mai greu de refolosit cauciucul.
contact:
0748209958
#6
Postat 12 June 2014 - 05:19 PM
Acetona doar teoretic diluaza CA ul pt ca in realitate nu prea face treaba asta.
#7
Postat 12 June 2014 - 05:26 PM
aiurica, la 12 June 2014 - 05:19 PM, a spus:
Acetona doar teoretic diluaza CA ul pt ca in realitate nu prea face treaba asta.
Sa zicem ca ai o masina la care folosesti roti cu hex de 12...iti strangi un lot frumos de roti pentru ea ,nici nu le folosesti pe toate,si dupa treci la o masina cu alt hex,iar majoritatea cauciucurilor de pe jantele cu hex de 12 sunt folosite de maxim 3 ori...asta e motivu sa faci asta.
contact:
0748209958
#9
Postat 12 June 2014 - 06:25 PM
mihalyn90, la 12 June 2014 - 06:12 PM, a spus:
Bine exceptie face truggy-ul de la HPI si savage-ul care e pe hex 12 ce mi se pare ciudat :) dar in standard, cele de 12 nu merg pe 17 si invers... scara difera enorm :D
Am trecut de la asso la durango.
SC10 4x4 are hex-uri de 12 mm,iar desc210 si desc410 au hex-uri de 14 sau 15 mm,nu mai stiu exact,dar cauciucul are aceasi marime,pentru ca este acelasi tip de masina si aceasi scara.
contact:
0748209958
#10
Postat 12 June 2014 - 06:38 PM
Daca altcineva mai stie metode sa scrie aici.
Am mai vazut tragand cu patent drept intr-un anumit unghi insa tot greu mi se pare. Apoi trebuie pilita janta de CA.
#14
Postat 12 June 2014 - 08:49 PM
mihalyn90, la 12 June 2014 - 07:31 PM, a spus:
am comandat cauciucuri noi si jenti noi :D
am incercat si eu, ambele metode..
la cea cu aragazu s-au topit jantele, s-au deformat..
la cea cu fiertu nu am mai putut refolosi insertia, s-a marit.
#17
Postat 12 June 2014 - 10:36 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#18
#19
Postat 13 June 2014 - 08:56 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#21
Postat 16 November 2014 - 02:53 PM
Apoi pentru pregătirea jantei, cu un șurub potrivit de lung si cu piulita de fixare a jantei pe model împreună cu o șaibă si o piulita mai mare blocata la randul ei cu o contra piuliță, prind janta in șurubelnița electrica si cu ajutorul unui șmirghel curat surplusul de lipici si eventualele urme de cauciuc după janta.
Metoda mi se pare genial de simpla si ușoară, rezultatele fiind spectaculoase de fiecare data.
In acest fel poți curata atât șanțurile in care se axează talonul anvelopei cat si marginea propriu-zisa a jantei, care de cele mai multe ori se ciupește sau deteriorează datorita virajelor sau pietricelelor.
Aceasta postare a fost editata de master: 16 November 2014 - 02:55 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#22
Postat 16 November 2014 - 08:39 PM
contact:
0748209958
#23
Postat 30 January 2015 - 01:09 PM
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#24
Postat 30 January 2015 - 01:49 PM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#25
Postat 05 February 2015 - 02:18 PM
master, la 30 January 2015 - 01:49 PM, a spus:
asa am facut si eu dar io am lasat janta pe automodel si prin turatie am slefuit canalul cu o stlicuta de acetona o siringa si multa rabdare
imageedit_4_9160570617.jpg (494.35K)
Number of downloads: 0
Aceasta postare a fost editata de Ovi1990: 05 February 2015 - 02:19 PM
#26
Postat 05 February 2015 - 02:25 PM
#27
Postat 06 February 2015 - 09:54 AM
Aiurica daca a probat, evident știe ce spune, dar poate vorbește de alte mărimi. Când voi avea o roata de sacrificat voi proceda la experimentul "burn to 200"......😉
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#28
Postat 06 February 2015 - 12:16 PM
#29
Postat 07 February 2015 - 09:31 AM
Prima roata dejantata a fost prin 2009, a fost o janta de 1/18. Am folosit metoda fierberii, janta s-a curatat bine, iar cauciucul acceptabil. De pe janta vime usor jos super glue-ul.
O vreme tot asta am folosit-o cu succes destul se bun, dar dupa am mai rupt cauciucuri.
Ce a urmat, a fost metoda cu acetona, acetona farmec, cea mai ieftina. Am pus intr-o cutie pe fund acetona, asa cam 1cm in inaltime si am pus o parte a jentii, de regula partea din interior. Dupa cam o ora, poate doua, nu e o regula, tine de mai multi factori, am dat jos partea respectiva. Nema lipici, nico pe janta, nici pe cauciuc. Am scos dupa insertia si am pus cealalta parte in acetona (alta acetona). Dupa ce am dezlipit am verificat sa nu mai fie deloc lipici.
Ce problema e aici, janta e putin mai moale dupa operatiune, nu stiu, desi cred ca depinde mult de tipul jentii. Dupa am bagat la fiert atat janta, cat si cauciucul cam 10-15 minute. In final am recuperat ce trebuia si gata. Am observat ca in cca o saptamana, atat janta, cat si cauciucul erau normale, nimic sesizabil fata de restul.
Prefer oricand acetona, nu ma ard, nu lasa urme, iar cu metoda zisa nu se strica insertia.
Custom CNC parts GNS Racing
#30
Postat 07 February 2015 - 01:17 PM
radu94, la 07 February 2015 - 09:31 AM, a spus:
Prima roata dejantata a fost prin 2009, a fost o janta de 1/18. Am folosit metoda fierberii, janta s-a curatat bine, iar cauciucul acceptabil. De pe janta vime usor jos super glue-ul.
O vreme tot asta am folosit-o cu succes destul se bun, dar dupa am mai rupt cauciucuri.
Ce a urmat, a fost metoda cu acetona, acetona farmec, cea mai ieftina. Am pus intr-o cutie pe fund acetona, asa cam 1cm in inaltime si am pus o parte a jentii, de regula partea din interior. Dupa cam o ora, poate doua, nu e o regula, tine de mai multi factori, am dat jos partea respectiva. Nema lipici, nico pe janta, nici pe cauciuc. Am scos dupa insertia si am pus cealalta parte in acetona (alta acetona). Dupa ce am dezlipit am verificat sa nu mai fie deloc lipici.
Ce problema e aici, janta e putin mai moale dupa operatiune, nu stiu, desi cred ca depinde mult de tipul jentii. Dupa am bagat la fiert atat janta, cat si cauciucul cam 10-15 minute. In final am recuperat ce trebuia si gata. Am observat ca in cca o saptamana, atat janta, cat si cauciucul erau normale, nimic sesizabil fata de restul.
Prefer oricand acetona, nu ma ard, nu lasa urme, iar cu metoda zisa nu se strica insertia.
sunt
de acord cu tn cauciucul se imoaie dar revine la starea initiala