Comanda la Hobby King nu a mai ajuns ... solutii ?!
#1
Postat 22 May 2014 - 04:13 PM
Daca o caut aici http://www.17track.n...sult/post.shtml zice ca este in timpul transportului, in Romania nu a intrat, cei de la HK dupa ce i-am contactat zic ca ei au trimis-o, doar ca miroase a teapa. Dupa multe mail-uri trimise la HK au zis ca au solicitat firmei de transport sa faca ancheta si ca va dura cca 6 saptamani ?!?!?
A mai patit cineva asa ceva cu ei? Ce este de facut? Plata am facut-o prin pay pal.
#2
Postat 22 May 2014 - 04:20 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#3
Postat 22 May 2014 - 04:24 PM
adyrex, la 22 May 2014 - 04:13 PM, a spus:
Daca o caut aici http://www.17track.n...sult/post.shtml zice ca este in timpul transportului, in Romania nu a intrat, cei de la HK dupa ce i-am contactat zic ca ei au trimis-o, doar ca miroase a teapa. Dupa multe mail-uri trimise la HK au zis ca au solicitat firmei de transport sa faca ancheta si ca va dura cca 6 saptamani ?!?!?
A mai patit cineva asa ceva cu ei? Ce este de facut? Plata am facut-o prin pay pal.
Deschizi o rezolutie la PayPal si fac ei toata treaba si iti primesti banii inapoi dar dureaza ceva timp .... cam 30 de zile.
Eu cred ca pachetul tau ori s-a pierdut ori a fost furat ....
Sa atasezi si la PayPal cand faci rezolutia TOT ce poate dovedi ca nu ai primit pachetul.
CORECT .... au trecut cele 45 zile in care puteai sa deschizi cazul. SORRY
Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 22 May 2014 - 04:27 PM
#4
Postat 22 May 2014 - 04:38 PM
#5
Postat 22 May 2014 - 04:45 PM
#6
Postat 22 May 2014 - 08:09 PM
Sau daca lipsesc piese sau sunt defecte etc. la fel altfel nu mai ai sanse sa recuperezi banii.
Am patit o data acum vreo 2 ani ca nu mi-a trimis tot si erau depasite cele 45 de zile cu paguba am ramas.
In schimb de vreo 3 ori au vrut sa-mi dea teapa dar facusem reclamatia in timpul legal si mi-am luat banii.
Poti incerca o relamatie la pay pal dar nu e sigur ca se va rezolva.
Ciao Sorin
#7
Postat 22 May 2014 - 08:34 PM
Ce se intampla cu coletul dupa e responsabilitatea transportatorului si a postei romane dupa ce a intrat in tara.Eu sunt sigur ca 99,99% din colete ajung macar in tara de destinatie.Dupaia depinde de PR daca si cat de repede le trimit la tine.
Acuma coletele fara track sunt precum scrisorile in plic simple,alea cu timbru si lasate la cutia postala.Daca postasul nu nimereste cutia sau iti ia altul scrisoarea atunci ala esti,nu e inregistrata nicaieri si nu poti sa ii spui nimanui "nu mi-am primit scrisoarea".
In cazul meu si probabil al alora,coletele au ajuns in Romania si au ajuns la Otopeni/Baneasa.Unul mi-a ramas pe aeroport pret de o luna jumate.Dupa care intr-o dimineata de luni(acum 3 saptamani) primesc mesaj de la Cargus ca o expeditie imi va fi livrata in decursul zilei...eu total confuz ca nu stiam cine naiba mi-a trimis mie ceva cu cargus.Era coletul unui amic,comandat de mine din februarie.Ca expeditor...Aeroportul Otopeni prin reprezentanta x-uleasca.Fara ramburs,fara nimic,colet nedesfacut.Inca mai astept si in ziua de azi poate mai primesc asemenea mesaje.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gifMa bucur ca nu l-am lasat pe om cu paguba,cand imi amintesc cat e paguba mea...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ohmy.gifPP a dat dreptate HK pe motiv ca apareau coletele ca fiind intrate in Romania.Si (cred) ca asa era,sarcina Fijipost era sa aduca coletul in tara.De acolo,e treaba PR.Hk si Fijipost si-au facut treaba.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 22 May 2014 - 08:35 PM
#8
Postat 22 May 2014 - 09:30 PM
renatoa, la 22 May 2014 - 04:45 PM, a spus:
Am deschis cazul la Pay Pal, nu stiu cum se va finaliza, sau daca se va finaliza, imi pare rau ca nu am facut asta mai din timp.
Renatoa, order number - ul acestui colet nu incepe cu LX, ci cu RQ si se termina in TH.
Eu sper totusi sa il primesc, mai ales ca si valoarea era destul de mare.
#9
Postat 23 May 2014 - 03:00 PM
Bafta la recuperate banii/coletul.
#10
Postat 23 May 2014 - 03:12 PM
De la PP mai vezi bani, de la bancile noastre... sa fim seriosi.
Posibil sa ai dreptate cu chestia cu mutatul problemei mai sus pe linia ierarhica, dar nu la HK, poate la alte companii, mai curand indiene, unde chiar au o ierarhie de care le pasa... la HK e cam lipsa.
#11
Postat 23 May 2014 - 03:33 PM
La HK sunt niste nesimtiti nu ai ce discuta cu ei taraganeaza raspunsurile si rezolvarea problemei pana iesi di cele 45 de zile in care poti face reclamatie la Pay Pal si dupa aia nu mai poti face nimic. Asa mi-au tras-o mie o data acum vreo 2 ani dar de atunci le-am tras-o si eu de 2 ori si am iesit in castig cu vreo 100 $.
La HK nu le e frica de nimeni decat de Pay Pal
Ciao Sorin
#12
Postat 23 May 2014 - 04:18 PM
Citeaza
Am citit fraza de mai sus si ma nelinisteste un pic daca e adevarat.
Pana acum mi-am recuperat banii din cele cateva case-uri deschise la PayPal;
Intrat in Romania nu inseamna livrat.
Bafta si cat mai putine probleme cu HK.
PS. Eu am gasit o solutie de limitare a pagubelor cu ei.
De aici dau comenzi mai mici, pachet mai mic sosit din HK, nu mai bate la ochi in vama.
Transportul din depozitu din NL e OK asa ca nu trebuie sa cumulez multe produse.
#13
Postat 23 May 2014 - 04:36 PM
#14
Postat 23 May 2014 - 07:35 PM
Ma asteptam sa rataceasca ceva marunt, un servo, o...ceva... dar ditamai dulapul, ori asta, ori aia de la depozit s-au spart cu ganja o seara inainte rau de tot si au uitat de ce au venit la munca. Vorba lui Dem, 'mancam din palma si o sa bem eau de cologne' asta voi face eu saptamana viitoare la intalnirea Aeropower.
Description Quantity Unit Price
SU-26 Gas 50cc 2260mm (ARF) (EU Warehouse) 1 US$444.76 IN STOCK
HOLD ORDER / Replacement Parts NL 1 US$1.30 IN STOCK
Shipment Registered (Tracking) Parcel - Netherlands to Romania US$15.33
Taxes US$0.00
Total US$656.83
Credit Total
Order Messages;
PHCS_Shemin - 23/05/2014 19:43 :
COPY ORDER
Please send 1 * SU-2650CC from Order Number 2009264974 as a replacement for the missing item
As per customer's request
PS approved
Via chat
Aceasta postare a fost editata de EdiV12: 23 May 2014 - 07:38 PM
#15
Postat 23 May 2014 - 09:34 PM
#16
Postat 27 May 2014 - 01:24 PM
Firma mama este Hextronik Limited, putem baga si aici plangeri cat cuprinde si in acelasi timp, luam numele la toti manageri din HK si le scriem de fiecare data cand avem plangeri, specificand ca cei de la support nu oferta serviciul asteptat si ca este "escalation".
http://hk.linkedin.c...hand/39/379/9a6
http://www.linkedin....xtronik-limited
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 27 May 2014 - 01:28 PM
#17
Postat 27 May 2014 - 08:46 PM
#18
Postat 28 May 2014 - 02:10 PM
adyrex, la 27 May 2014 - 08:46 PM, a spus:
Bafta Ady si sper sa se rezolve. Vezi ca pe site la HK e tot top management-ul firmei prezentat deci poti sa le scrii la toti si fii agresiv daca nu iti raspund dupa cateva zile si dale remindere la greu. Sanse mari sa iti raspunda si pe linkedin mai repede ca ei folosesc site-urile astea de social working destul de mult in general ca sa isi extinda canalul de business. Bafta,
#19
Postat 31 May 2014 - 11:52 AM
Printre altele scrie ca poate sa dureze 45 de zile, dar daca n-a ajuns in a 44 zi fac reclamatie la Pay Pal.Ca sa fiu sigur.
Sunt curios cand ajunge
Ciao Sorin
#20
Postat 03 June 2014 - 07:16 PM
#21
Postat 03 June 2014 - 07:26 PM
#22
Postat 03 June 2014 - 08:51 PM
renatoa, la 03 June 2014 - 07:26 PM, a spus:
Si daca eu comand din nou acel produs, si ulterior imi ajunge si coletul pierdut, insa nu mai am nevoie de acel produs fiindca intre timp l-am comandat din nou si mi-a ajuns?
Daca nu ridic coletul se returneaza, sau cum se face?
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 03 June 2014 - 08:52 PM
#23
Postat 03 June 2014 - 08:55 PM
Oricum daca te temi ca te vor taxa transportul de returnare... nu au cum sa iti traga ei singuri banii din Paypal, asta e avantajul major fata de a da un numar de card, care este ca si cum le-ai intinde portofelul invitand la autoservire, in schimb paypal plateste doar facturi aprobate de proprietar ;)
Poate sa iti blocheze contul... :unsure: dar faci altul :D
#24
Postat 03 June 2014 - 09:09 PM
daca iti ajunge coletul dupa mai mult de 2 luni e o minune, dar si asa fi destept, taci din gura ca oricum nu mai au cum sa verifice si oricum nu mai verifica nimeni.Este trecut la pierderi.
Si cu bonus pointurile iti iei altceva, cand ai nevoie.
Numai sa-ti mai vina coletul, tine minte pe viitor in a 44 zi de la plata reclamatia la Pay Pal.
Mie mi-au dat sambata pe la 12 un tracking number cu RQ la urma cu SV parca l-am cautat azi la Singapore Post si inca nu il gasesc,sa vedem ce o mai fi.Are cineva idee unde sa-l caut?
Ciao Sorin
#25
Postat 03 June 2014 - 09:14 PM
adyrex, la 03 June 2014 - 08:51 PM, a spus:
Daca nu ridic coletul se returneaza, sau cum se face?
Evident acum sub forma de gluma ca ti-ai rezolvat problema partial, comanzi un regulator de 40 A ca am eu nevoie :p :)))))))))))).
#26
Postat 03 June 2014 - 09:26 PM
Unde sa mai caut?
Ciao Sorin
#27
Postat 04 June 2014 - 05:44 AM
SORIN CAIUS, la 03 June 2014 - 09:09 PM, a spus:
daca iti ajunge coletul dupa mai mult de 2 luni e o minune, dar si asa fi destept, taci din gura ca oricum nu mai au cum sa verifice si oricum nu mai verifica nimeni.Este trecut la pierderi.
Si cu bonus pointurile iti iei altceva, cand ai nevoie.
Numai sa-ti mai vina coletul, tine minte pe viitor in a 44 zi de la plata reclamatia la Pay Pal.
Mie mi-au dat sambata pe la 12 un tracking number cu RQ la urma cu SV parca l-am cautat azi la Singapore Post si inca nu il gasesc,sa vedem ce o mai fi.Are cineva idee unde sa-l caut?
Ciao Sorin
Asa voi face.
Multumesc de sfaturi tuturor. :)
#28
Postat 04 June 2014 - 07:33 AM
adyrex, la 04 June 2014 - 05:44 AM, a spus:
Multumesc de sfaturi tuturor. :)
Adica "vei fi destept" ?! :o :unsure:...
Degeaba votam Johannis... si nemtii se strica in contact cu noi ... :(
#29
Postat 04 June 2014 - 01:58 PM
Dar pentru intarziere cine plateste? e vina baiatului care a platit cu mai bine de 2 luni inainte? Sau a vanzatorului ca nu are colaboratori suficient de buni la expeditie?
Daca primeste pachetul e mai mult decat moral sa-l pastreze si sa nu spuna nimic duca cat s-a enervat cu galbejitii.
Ciao Sorin
P.S Johannis e stricat de dinainte de a intra in PL mai cauta sa vezi.
Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 04 June 2014 - 01:59 PM
#30
Postat 04 June 2014 - 08:52 PM
Acum cateva minute am primit mail de la ei,cum ca au facut o ancheta asupra coletelor mele(mda,in 3 orehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif) .Reamintesc,dintr-un total de 3 colete nefaste cu LX(2 ale mele,unul a unui prieten),doar unul a ajuns dupa 2 luni si ceva.Restul nimic.Cazurile la paypal au esuat toate,culmea la cel care a ajuns motivul a fost ca a intrat in tara si la celelalte a fost pe motiv ca vanzatorul a facut dovada trimiterii.
Suficienta istorie.Cum ziceam,am primit mail ca 2 din ele sunt trecute ca si pierdute de catre Fijipost(ma intreb cum au aflat asta si candhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/blink.gif) si ca de unul nu au nicio idee(cel care a ajuns banuiesc).Am primit sub forma de store credit toti banii pe toate cele 3 colete,deci este speranta si dupa Paypal.Trebuie nervi si suparare crunta pe ei.Acuma...ce sa luam de 300$http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif