Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 19 March 2015 - 10:42 PM
Comanda la Hobby King nu a mai ajuns ... solutii ?!
#61
Postat 19 March 2015 - 10:41 PM
#62
Postat 19 March 2015 - 10:43 PM
Nu-ti fa griji,nu ti-au aruncat coletul in gaura de sarpe.O sa ajunga la timp fie ca apare pe track la zi fie ca e actualizat abia dupa ce-l ridici.Mai importante sunt 2 stagii:
-cand intra in tara
-cand poti sa te duci sa-l ridici
Restul sunt inutile.
#63
Postat 19 March 2015 - 10:47 PM
Ciprian97, la 19 March 2015 - 10:43 PM, a spus:
Nu-ti fa griji,nu ti-au aruncat coletul in gaura de sarpe.O sa ajunga la timp fie ca apare pe track la zi fie ca e actualizat abia dupa ce-l ridici.Mai importante sunt 2 stagii:
-cand intra in tara
-cand poti sa te duci sa-l ridici
Restul sunt inutile.
Doamne ajuta sa fie asa cum zici. Maine sun peste ei, nu ca ar fi valoare mare, doar 15 dolari dar nu se gaseste produsul nicaieri.
Mersi,
#65
Postat 19 July 2015 - 12:31 AM
#66
Postat 19 July 2015 - 12:48 AM
bogdan.motrici, la 19 July 2015 - 12:31 AM, a spus:
Le-am scris acum un mail de toata frumusetea la CFO si la VP-ul de pe Marketing, Vanzari si Customer Service. Sa vedem daca raspund. O sa ii scriu si la owner direct, chiar m-am umplut de spume, nu poti cere un status la o comanda ca ei preiau din alta fereastra si updateaza la tine ce a cerut altul.
#67
Postat 19 July 2015 - 07:14 AM
bogdan.motrici, la 19 July 2015 - 12:48 AM, a spus:
Mi-a raspuns destul de prompt VP-ul de pe Customer Service si mi-a cerut numarul comenzii.
#68
Postat 19 July 2015 - 07:20 AM
#69
Postat 19 July 2015 - 07:23 AM
Ciprian97, la 19 July 2015 - 07:20 AM, a spus:
Mi-a raspuns pe linkedin omul deci sper/cred la un pic de seriozitate, e VP-ul de pe vanzari, marketing si customer service. Chiar m-am enervat sa imi puna un status din burta doar ca am intrebat statusul comenzii deci nu ii iert si sunt sigur ca omul va lua masuri ca nu ii convine sa ii scrie cineva pe linkedin despre o simpla problema la o comanda.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 19 July 2015 - 07:23 AM
#70
Postat 19 July 2015 - 07:45 AM
Deh, asa e cu "corporatistii" astia crescuti dupa '89... "in puf" :p
#72
Postat 19 July 2015 - 07:35 PM
bogdan.motrici, la 19 July 2015 - 01:25 PM, a spus:
Mi-a raspun si CFO-ul foarte amabil si mi-a dat adresa de munca sa ii scriu oricand pentru orice problema. A zis ca face follow up imediat si ca se bucura ca i-am scris. Imediat dupa cele doua mesage date catre ei a aparut status pe comanda de la personajul care ceruse cancel pe order un nou mesaj in care specifica sa se livreze imediat. Scriu aici chestiile astea ca sa incurajez oamenii sa reclame imediat orice neplacere. O companie traieste datorita consumatorului. Atentie, am scris catre cei doi intr-un cat mai diplomat si nu gen bà aaaaa, da bre comandaaa.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 19 July 2015 - 07:36 PM
#73
Postat 21 July 2015 - 09:45 AM
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
#74
Postat 21 July 2015 - 10:46 AM
lemeu, la 21 July 2015 - 09:45 AM, a spus:
La plic am comandat si venit in maxim 3 saptamani super Ok. Si la mine a fost totul bine pana acum la ultima comanda, vorba vine, s-a intamplat sa imi trimita elice de termic in loc de elice de electric :p :) :D.
#75
Postat 22 July 2015 - 09:25 AM
bogdan.motrici, la 21 July 2015 - 10:46 AM, a spus:
Deci HK la gara cu ei, varza, muci. De luni imi apare pe GLS information transmitted, no shipment available.
#76
Postat 27 July 2015 - 03:26 PM
#77
Postat 27 July 2015 - 03:44 PM
Hai bre, sunt altii care au 2-3 comenzi lunar si in ani de zile nu au avut probleme... sunt curios cu ce firme de domnisoare ai matale de-a face de de zici ca toata ziua "escalezi" si te pierzi cu firea asa usor :p
Poti apela cu incredere data viitoare la unii "specializati" in chingleza care sa te scuteasca de nervi.
In mod normal eu si ciprian facem asta moca, ajutam colegii, dar dumneata pari sa fii un domn salon de la care nu ne jenam sa luam o bere :p
#78
Postat 27 July 2015 - 03:52 PM
renatoa, la 27 July 2015 - 03:44 PM, a spus:
Hai bre, sunt altii care au 2-3 comenzi lunar si in ani de zile nu au avut probleme... sunt curios cu ce firme de domnisoare ai matale de-a face de de zici ca toata ziua "escalezi" si te pierzi cu firea asa usor :p
Poti apela cu incredere data viitoare la unii "specializati" in chingleza care sa te scuteasca de nervi.
In mod normal eu si ciprian facem asta moca, ajutam colegii, dar dumneata pari sa fii un domn salon de la care nu ne jenam sa luam o bere :p
:) La lindinger pun mana pe telefon, ii sun si rezolv imediat. In schimb la dobitocii astia tre' sa stau pe chat cu niste prosti care au pasajele gata scrise si dau copy/paste fara macar sa inteleaga prea bine ce le zici, o sa se duca HK pe apa sambetei in cativa azi daca o sa continuare cu rahatul asta de support de 2 lei. Cum naiba sa nu ma enervez daca boii nu imi pot zice clar unde dracu e comanda mea. La GLS sun si imi spun ca nu au luat nimic de la deposit ca altfel ar fi aparut in sistem. Deci mie imi apare pe comanda facuta din depozit NL de lunea trecuta - information transmitted no shipment available si de atunci nu s-a schimbat nimic. Tre sa escalez la CFO si ala sta acum sa caute ce se intampla cu comanda, pe bune, e ridicol ce se intampla. Iar pe chat astia nu iti zic nimic decat pasaje gata scrise de altii.
Deci daca poti sa ma ajuti renatoa, m-as bucura :).
PS> si eu am avut 14 comenzi intr-un an fara probleme, acum am, deci nu ma intereseaza ca restul au fost ok.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 27 July 2015 - 03:52 PM
#79
Postat 27 July 2015 - 04:37 PM
Ziceam de cele aviatoare.
E clar o diferenta de culturi si civilizatii... o meritam, am dat de unii mai balcanici ca noi :) vedem acum ce inseamna "merge si asa..."
#80
Postat 27 July 2015 - 04:43 PM
renatoa, la 27 July 2015 - 04:37 PM, a spus:
Ziceam de cele aviatoare.
E clar o diferenta de culturi si civilizatii... o meritam, am dat de unii mai balcanici ca noi :) vedem acum ce inseamna "merge si asa..."
Serviciul lor lasa de dorit, e simplu, nimic mai mult. Nu pot sa imi zica concret daca a plecat comanda de la ei din Warehouse si doar spun ca e la GLS. Deci diferenta dintre ei si a cumpara de la piata nu prea exista. Asta e, ei pierd. O sa prefer sa platesc mai mult si sa iau de la lindinger si cu timpul cat mai multa lume o sa faca chestia asta si uite asa o sa inchida portile.
#81
Postat 27 July 2015 - 04:44 PM
-daca comanda nu e shipped si vezi ca nu se misca in cel mult 2 zile de la plata atunci o sa astepti pana la pastele cailor dupa ea
-daca vrei sa modifici ceva la o comanda dupa ce o dai o sa ti-o livreze peste o saptamana
-live chat e o panarama care nu poate face nimic, solutia vine prin tickete facute acolo in dreapta la 24hr support centre
-cand esueaza toate dai fuga la paypal si faci direct paypal claim. Aici ai 2 solutii: HK simte amenintarea si rezolva problema ori da drumul la bani inapoi, ori au apucat sa trimita deja coletul caz in care faci claim pentru colet care nu a ajuns la timp.
Pe scurt, cand merge merge foarte bine, cand nu o sa astepti de o sa uiti ce ai comandat pana iti ajunge.
Ah, si n-o sa moara HK din cauza unor probleme de genul asta. Cel mult, they`ll get their shit together dar de faliment n-o sa dea.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 27 July 2015 - 04:45 PM
#82
Postat 27 July 2015 - 04:55 PM
tracking-ul ce spune ?
#83
Postat 27 July 2015 - 04:58 PM
renatoa, la 27 July 2015 - 04:55 PM, a spus:
tracking-ul ce spune ?
Information transmitted - no shipment available. I-am sunat si mi-au zis ca probabil nu a fost predata de catre HK. Acum ii sun si nu le mai vorbesc frumos si zic da, da, bine. O sa fiu agresiv ca si astia de la GLS se pare ca sunt dobitoci. Cum naiba sa dea un tracking si sa scrie no shipment available de 6 zile. O sa deschis si la paypal. O sa ii dau si la CFO pana il disper si tot asa.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 27 July 2015 - 04:58 PM
#84
Postat 27 July 2015 - 05:16 PM
Daca ai tracking, cele de mai sus fii sigur ca s-au intamplat, caci asta este momentul cand se genereaza trackingul... si s-a facut si plata de catre HK... doar ca nu a ajuns coletul la GLS, la intrarea in depozitul lor nu s-a scanat inca acel cod de bare.
Cine e de vina... :unsure: HK sau GLS, sau un tigan roamn care a spart camionul ... urmeaza sa clarifice ei.
Tzipand la ei nu rezolvi nimic, e mult mai eficienta deschidere actiune paypal ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 July 2015 - 05:18 PM
#85
Postat 27 July 2015 - 05:24 PM
renatoa, la 27 July 2015 - 05:16 PM, a spus:
Daca ai tracking, cele de mai sus fii sigur ca s-au intamplat, caci asta este momentul cand se genereaza trackingul... si s-a facut si plata de catre HK... doar ca nu a ajuns coletul la GLS, la intrarea in depozitul lor nu s-a scanat inca acel cod de bare.
Cine e de vina... :unsure: HK sau GLS, sau un tigan roamn care a spart camionul ... urmeaza sa clarifice ei.
Tzipand la ei nu rezolvi nimic, e mult mai eficienta deschidere actiune paypal ;)
Am deschis dispute la paypal si gata. Daca in 2-3 zile nu primesc nimic o escalez la nivel de claim si la revedere.
#86
Postat 27 July 2015 - 06:05 PM
Este cumva un colet voluminos ?
Daca raspunsul este da,atunci e posibil ca pachetul sa fie livrat cu o alta firma de curierat.Eu zic ca va ajunge in maxim o saptamana cu aceasta firma.
E o firma de transport internatinal din Bucuresti.Am uitat cum se numeste.
Iti spun din propia experienta avuta cu vreo 4-5 pachete voluminoase.
Chiar daca apare numar de traking pe GLS ,coletul va veni cu aceasta firma.
Eu zic sa mai ai rabdare cateva zile si ai sa vezi.
Dai o bere daca va fi asa. :drinks:
#87
Postat 27 July 2015 - 08:58 PM
dan 73, la 27 July 2015 - 06:05 PM, a spus:
Este cumva un colet voluminos ?
Daca raspunsul este da,atunci e posibil ca pachetul sa fie livrat cu o alta firma de curierat.Eu zic ca va ajunge in maxim o saptamana cu aceasta firma.
E o firma de transport internatinal din Bucuresti.Am uitat cum se numeste.
Iti spun din propia experienta avuta cu vreo 4-5 pachete voluminoase.
Chiar daca apare numar de traking pe GLS ,coletul va veni cu aceasta firma.
Eu zic sa mai ai rabdare cateva zile si ai sa vezi.
Dai o bere daca va fi asa. :drinks:
Da, intr-adevar, asa sa fie atunci. Vin cu Berea :).
Revin,
#88
Postat 27 July 2015 - 09:16 PM
#89
Postat 27 July 2015 - 09:29 PM
bogdan.motrici, la 27 July 2015 - 09:16 PM, a spus:
Departamentul de contabilitate pune imediat order-ul pe unpaid & cancelled ca raspun la open dispute pe paypal, asta e raspunsul lor. Sunt foarte prompti la asa ceva dar cand ii intrebi de status nu sunt deloc. E bine...
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 27 July 2015 - 09:29 PM
#90
Postat 30 July 2015 - 09:10 PM
dan 73, la 27 July 2015 - 06:05 PM, a spus:
Este cumva un colet voluminos ?
Daca raspunsul este da,atunci e posibil ca pachetul sa fie livrat cu o alta firma de curierat.Eu zic ca va ajunge in maxim o saptamana cu aceasta firma.
E o firma de transport internatinal din Bucuresti.Am uitat cum se numeste.
Iti spun din propia experienta avuta cu vreo 4-5 pachete voluminoase.
Chiar daca apare numar de traking pe GLS ,coletul va veni cu aceasta firma.
Eu zic sa mai ai rabdare cateva zile si ai sa vezi.
Dai o bere daca va fi asa. :drinks:
mie mi-a venit dupa 6 zile de la comanda, prin urgent curier, pe gls tot apare cu shipment not availabe :))))