Comanda la Hobby King nu a mai ajuns ... solutii ?!
#91
Postat 30 July 2015 - 09:29 PM
#92
Postat 31 July 2015 - 09:00 AM
Cheers,
Bogdan
#93
Postat 31 July 2015 - 09:11 AM
Asa ca nu e bine sa te grabesti sa acuzi organizatia in ansamblu ;)
#94
Postat 31 July 2015 - 09:16 AM
renatoa, la 31 July 2015 - 09:11 AM, a spus:
Asa ca nu e bine sa te grabesti sa acuzi organizatia in ansamblu ;)
M-a deranjat faptul ca trebuit sa pierd timp si nervi pana acum ceea ce eu nu am la dispozitie :(, sunt soarec de birou si nu imi fac placere sa stau sa verific in fiecare zi status la o chestier, dau comanda si gata, astept sa ma sune cand e la birou cu ea, mai verific tracking-ul din cand in cand sa vad ziua cand ajunge.
Posibil daca nu escalam sa nu se fi intamplat nimic, noroc ca stiu cum se construiesc adresele de e-mail si am nimerit-o pe cea a CEO-ului.
Cheers,
Bogdan
#95
Postat 05 August 2015 - 05:42 PM
Un neamt, a comandat acelasi lucru ca si mine si a primit de 3 ori pachetul :))))))))))), al meu si la inca o persoana si m-a sunat sa imi zica, bah poate aici noi romanii o sa invatam ceva din asta. Omul a sunat la HK si I-au zis sa trimita pachetele inapoi, I-am spus omului ca s-a rezolvat la mine problema si I-am multumit de telefon, foarte tare omul, incepuse sa imi vorbeasca despre pasiunea noastra comuna, si-a cerut scuze pentru engleza un pic mai ciudata pe care o semnalasem ca il tot puneam sa repete :) :p :D.
Deci pana la urma comanda mea a ajuns in Germania cu comanda la inca un client :), daca as fi primit eu de 3 ori comanda, oare as fi fost roman sau vest European? :)))))))))))))
#96
Postat 05 August 2015 - 06:20 PM
Cine a gresit trebuie penalizat, chiar daca au un volum de munca ... vest european, oare... :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 August 2015 - 06:20 PM
#98
Postat 06 August 2015 - 04:49 PM
1. Comanda in China nu mai stiu valoarea, tracking number gresit sau de negasit pe nicaieri. Ma gandesc....comanda pierduta. Scandal pe la chat cu ei dar degeaba. Astept....si astept....dupa ce m-am consolat la 2 luni soseste pachetul cu posta romana. Deja luasem o parte din produse din Olanda.
2. Comanda in Olanda. Tracking number gresit din start, mai putine caractere. Dezastru....dar stau linistit ca dupa ultima problema acum am PAYPAL. Si astept 2 saptamani, apoi inca cateva zile si dai cu scandal si cu paypal sa imi dea banii inapoi. Dupa 33 de zile sunt chemat la posta sa-mi iau pachetelul care cred ca a fost legat de camion in drum spre Romania.
Pe 3 am dat comanda in Olanda. Ieri a fost expediat. Am tracking number corect cu update la zi. Totul pare ok.
Nu ma mai risc in china decat foarte rar.
Bafta tuturor!
CORSAIR
SUKHOI
#99
Postat 06 August 2015 - 04:59 PM
bogdan.motrici, la 05 August 2015 - 06:33 PM, a spus:
Adica sa ii fi zis neamtului sa iti faca poza cu pachetul tau si adresa lui si sa o trimiti la CEO
#101
Postat 26 August 2015 - 01:00 PM
bogdan.motrici, la 06 August 2015 - 06:37 PM, a spus:
Mi-a raspuns CFO-ul si mi-a dat discutiile lor interne, procesul urmeaza sa fie revizuit pentru coletele mari ca sa evite astfel de probleme, sa speram ca se si tin de cuvant. Chiar si de la ei au investigat afland intr-adevar ca GLS a dat 3 colete la neamt si am vazut acolo in discutiile lor toate detaliile de ce s-a intamplat si cum.
#102
Postat 26 August 2015 - 01:08 PM
bogdan.motrici, la 26 August 2015 - 01:00 PM, a spus:
Ce fel de CFO e asta de vorbeste direct cu clientii?
Sunt impresionat :)
#103
Postat 26 August 2015 - 02:06 PM
icsss, la 26 August 2015 - 01:08 PM, a spus:
Sunt impresionat :)
Pe linkedin oamenii se respecta intre ei foarte mult si in general mesajul meu catre el a fost perceput ca o escalare la nivel de top management si tratata cu mare seriozitate fiind partea dintr-o mare corporatie ( poate si eu sunt CFO :)))))))) ) si el la randul lui dintr-o companie relativ mare a inteles din prima ca mesajul a fost unul pe cat se poate de serios si e posibil sa fi contat si mailul meu de o pagina scris si catre CEO si Customer Service Director, de fapt catre toti trei. Sunt un om insistent si merg pe principiul ca dreptatea e in mainile mele si ma voi bate pana la ultima picatura sa castig daca am fost cumva inselat si ma bucur ca am reusit totusi sa ii fac sa inteleaga ca ceva nu le merge bine in proces. Am fost exagerat de insistent, in fiecare zi le dadeam mail de reminder si faceam 1000 de tickete si escalari pt. ca pur si simpu stiam ca au o problema si eu eram cel afectat.
Am urmat pasii clari si de aceea a fost si receptiv, am spus din start ca departamentul de customer service nu mi-a rezolvat problema si ca am escalat-o la el. In acelasi timp HK nu isi permite sa primeasca feedback negativ pe linkedin pe care il puteam da oricand daca nu eram ajutat deci daca stii ce mijloace sa folosesti atunci iti rezolvi problema imediat.
#104
Postat 26 August 2015 - 02:14 PM
#105
Postat 26 August 2015 - 02:30 PM
Asta e tare, sa crezi ca lui Mr. Hand i-ar pasa de feedback-ul tau negativ pe LinkedIn...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 August 2015 - 02:31 PM
#106
Postat 26 August 2015 - 02:34 PM
renatoa, la 26 August 2015 - 02:30 PM, a spus:
Asta e tare, sa crezi ca lui Mr. Hand i-ar pasa de feedback-ul tau negativ pe LinkedIn...
:), Cred ca stii linkedin destul de bine.
Rolands Vilums - CFO Hextronik Limited / dba HobbyKing.com
Inseamna ca nu stii linkedin deloc daca crezi ca feedback-ul negativ nu ar fi contat :).
Linkedin nu inseamna facebook si e o retea destul de solida si serioasa in mediul corporatist unde imaginea este importanta.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 26 August 2015 - 02:35 PM
#107
Postat 26 August 2015 - 02:42 PM
#108
Postat 26 August 2015 - 02:43 PM
renatoa, la 26 August 2015 - 02:42 PM, a spus:
Doar cei din corporatii pot intelege... Avem si noi pe ale noastre :p cum le au toti pe ale lor.
#109
Postat 26 August 2015 - 02:49 PM
bogdan.motrici, la 26 August 2015 - 02:43 PM, a spus:
Lol... lucrand de 12 ani pentru piata americana, nu vrei sa stii marimea clientilor nostrii, te asigur ca atunci cand vin in Romania, cica pentru sedinta de lucru, se comporta ca si cum ar fi in vacanta :D
Mai lasa naibii cravata aia de la gat, ca se pare ca te strange si cand scrii pe forumuri :p in timpul programului, e clar, corporatia stie ? :D
#110
Postat 26 August 2015 - 02:57 PM
renatoa, la 26 August 2015 - 02:49 PM, a spus:
Mai lasa naibii cravata aia de la gat, ca se pare ca te strange si cand scrii pe forumuri :p in timpul programului, e clar, corporatia stie ? :D
Nu am cravata, am pantaloni verzi si tricou verde :), daca vrei iti fac o poza :) sau intram live pe Skype, sa iti arat si vederea de la etajul 12 :), American style !
PS> lucrez destul de des si de acasa :) :D.
Si da, stie ce fac, evident :).
Nu intram in detalii corporatiste :) ca nu are sens, asta cu vacanta o fi in cazul pe care il mentionezi tu...
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 26 August 2015 - 02:58 PM
#111
Postat 27 August 2015 - 10:51 PM
#112
Postat 27 August 2015 - 11:00 PM
http://www.thefreedi...ry.com/escalate
Termenul este superabuzat la paypal, unii de 4-5 ori pe an :)
http://smallbusiness...work-29679.html
#113
Postat 27 August 2015 - 11:57 PM
renatoa, la 27 August 2015 - 11:00 PM, a spus:
http://www.thefreedi...ry.com/escalate
Termenul este superabuzat la paypal, unii de 4-5 ori pe an :)
http://smallbusiness...work-29679.html
Gata, m-am prins....era in romgleza.
Aceasta postare a fost editata de MADA: 27 August 2015 - 11:57 PM
#114
Postat 28 August 2015 - 07:40 AM
#115
Postat 13 November 2015 - 10:16 AM
http://www.hotnews.r...-chinezesti.htm
#116
Postat 13 November 2015 - 10:34 AM
Costul transportului il platesc eu, dar mi-l ramburseaza ei.
Inca nu am finalizat discutiile cu ei, dar pana acum nota 10!
De retinut ca sunt peste cele 45 de zile de la plata prin PP.
#117
Postat 21 January 2016 - 09:19 AM
Un alt ESC si eu defect - http://www.hobbyking...idProduct=80520
Defect-ul - servo merge, motor nici nu bipaie.
Verificat evident cu alt ESC motorul si merge, motoarele de fapt :).
Deci din 4 ESC-uri luat de la Hk Europa unul dupa altul, 3 defecte, 1 bun. Cel bun clasicul Turnigy rosu de 60A.
:(, sper sa fie doar ghinion si nu porcarii de low cost facute de HK ca maine poimaine luam tot de la lindinger.
#118
Postat 21 January 2016 - 09:33 AM
#119
Postat 21 January 2016 - 09:37 AM
bogdan.motrici, la 21 January 2016 - 09:19 AM, a spus:
Un alt ESC si eu defect - http://www.hobbyking...idProduct=80520
Defect-ul - servo merge, motor nici nu bipaie.
Verificat evident cu alt ESC motorul si merge, motoarele de fapt :).
Deci din 4 ESC-uri luat de la Hk Europa unul dupa altul, 3 defecte, 1 bun. Cel bun clasicul Turnigy rosu de 60A.
:(, sper sa fie doar ghinion si nu porcarii de low cost facute de HK ca maine poimaine luam tot de la lindinger.
Pe primul l-am avut si eu. Defect din start.