Comanda la Hobby King nu a mai ajuns ... solutii ?!
#31
Postat 04 June 2014 - 09:59 PM
Chiar trebuie cheltuiti toti acum, cat mai repede, sa nu se razgandeasca ? :unsure:
#32
Postat 05 June 2014 - 06:47 AM
Ar trebui sa primesti compensatii si pentru intarziere asa ar fi corect , sa plateasca galbejitii ca nu si-au respectat contractul cu tine.
Si atunci daca baiatul primeste prin vreo minune coletul sa anunte galbejitii, ar fi chiar culmea prostiei.
Eu oricum nu atept mai mult de 44 de zile nu am primit fac reclamatie la Pay Pal, scuteste multi nervi atat din partea mea cat si din partea Protectiei Consumatorului din China.
Ciao Sorin
Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 05 June 2014 - 06:49 AM
#33
Postat 05 June 2014 - 07:40 AM
Ideea e sa ai rabdare cu cei de la hk, fiind mii de comenzi zilnic mi-e si mila sa ma gandesc ce e la ei in storage houses.
Prin februarie, vazand ca nu primesc nimic , deschid prima disputa, si mai mult tracking numberul lor arata ca coletul meu nu a parasit Singapore.
Binenteles nu ca vor ei sa traganeze ci ca sunt mii de dispute primesc primul raspuns dupa 3 zile - ca o sa verifice - si poate dura 3-4 saptamani - revin ei cu detalii.
Au trecut 4.5 saptamani - nimic - alta disputa - iar primesc raspuns - deja este sfarsitul lui martie acum - da, au verificat - coletul n-a plecat sau s-a ratacit la ei prin tara, si ca o sa fiu fully refunded - prin pp, max 3 zile.
Binenteles ca trec 3 zile si nimic - iar disputa - iar mai trec 3 zile pana imi raspund - deja sunt 10 zile de cand au zis ca imi dau inapoi banii, si surpriza, dupa 4 luni (si 2 saptamani de la aprobarea returnarii) gasesc banii in cont .
Concluzia este nu ca hk vrea sa dea tepe ci ca personalul e subdimensionat la volumul de munca, toata lumea incearca sa isi faca treaba doar ca e prea multa, de unde si brambureala asta.
Acum citind si ce au patit alti useri de pe acest forum si de pe altele constat ca in general toata lumea si-a primit banii mai devreme sau mai tarziu.
#34
Postat 05 June 2014 - 09:00 AM
Pentru mine un lucru e clar, ai luat banii? livreaza marfa in termenul in care te-ai angajat fata de cumparator, daca nu plateste penalitati si despagubiri, asa se procedeaza in toata Europa si America si nu numai.
In plus ar trebui sa fie niste calificative in genul celor de pe ebay sa vada si ei ca se umplu de calificative negative si clientii incep sa-i ocoleasca sa vezi cum ar imbunatati serviciile.
Daca nu vor sau nu pot sa inchida.
In mod sigur nu se prea streseaza cu clientii persoane fizice, cu un client persoana juridica nu le-ar merge asa, ar lua suturi in cur. Dar cum majoritatea clientilor sunt persoane fizice cu aia isi permit sa-i trateze cum vor ei si sa se foloseasca de banii clientilor.
Credeti ca nu exista si cazuri in care clientii au ramas si fara marfa si fara bani?
Ciao Sorin
#35
Postat 05 June 2014 - 10:14 AM
SORIN CAIUS, la 05 June 2014 - 09:00 AM, a spus:
Pentru mine un lucru e clar, ai luat banii? livreaza marfa in termenul in care te-ai angajat fata de cumparator, daca nu plateste penalitati si despagubiri, asa se procedeaza in toata Europa si America si nu numai.
In plus ar trebui sa fie niste calificative in genul celor de pe ebay sa vada si ei ca se umplu de calificative negative si clientii incep sa-i ocoleasca sa vezi cum ar imbunatati serviciile.
Daca nu vor sau nu pot sa inchida.
In mod sigur nu se prea streseaza cu clientii persoane fizice, cu un client persoana juridica nu le-ar merge asa, ar lua suturi in cur. Dar cum majoritatea clientilor sunt persoane fizice cu aia isi permit sa-i trateze cum vor ei si sa se foloseasca de banii clientilor.
Credeti ca nu exista si cazuri in care clientii au ramas si fara marfa si fara bani?
Ciao Sorin
HK profita de faptul ca au o pozitie solida pe piata mondiala si clientii au nevoie de ei, cand o sa mai fie cel putin 3-4 la fel ca ei cu aceleasi preturi s-ar schimba situatia total. Si cu persoane juridice se comporta la fel sa stii, stiu situatii cu colete asteptate de anul trecut, e stilul lor chinezesc si asa lucreaza in general cei de acolo, neseriosi cat cuprinde.
#36
Postat 05 June 2014 - 04:49 PM
Poate nu vei gasi o pagina la fel de ferchezuita si cu un marketing la fel de solid, dar vei gasi aceleasi produse poate la pret chiar mai mic, poate in acelasi pret avand inclus si shippingul. Tot asiatici bineinteles.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#37
Postat 05 June 2014 - 05:00 PM
http://www.hobbyking...ase_Ublox_.html - 30$ + shipping
vs.
http://www.goodluckb...controller.html - 29$ + free shipping
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#38
Postat 05 June 2014 - 05:19 PM
Plus ca practicile de marketing "Embrace and exterminate" i-au devenit cunoscute, si nu mai intra toti in afaceri cu ei asa usor.
#39
Postat 05 June 2014 - 05:26 PM
#40
Postat 05 June 2014 - 06:55 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#41
Postat 05 June 2014 - 07:09 PM
#42
Postat 05 June 2014 - 09:01 PM
Am trimis repede mail la ei ca este o greseala de comanda si in 4 zile am avut in cont depus jumate din valoarea platita.
La frsky sunt putin mai scumpi dar daca pune si transportul de la HK tot acolo suntem.
Aceasta postare a fost editata de casper20: 05 June 2014 - 09:03 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#43
Postat 05 June 2014 - 09:33 PM
D4R e 30$ fata de 20 la HK ...
#44
Postat 05 June 2014 - 10:04 PM
Eu unul cu HK am avut o singura problema, la prima comanda, gen EdiV12... erau 10 maruntisuri in cutiuta, dar lipsea ditai statia Futaba. Mi-a luat o zi sa recuperez valoarea statiei in puncte bonus, inca o zi sa recuperez si ceva din transport si o a 3-a zi sa-mi vâre inapoi banii in PayPal sa iau una SH de la Navomarius :)
#45
Postat 06 June 2014 - 01:20 AM
Para, la 05 June 2014 - 10:04 PM, a spus:
Interesant. Am primit si eu acelasi email dar:
1. Era doar un link spre pagina de "Policy Updates" spre site-ul oficial (continutul efectiv nu era in mail).
2. Pagina de Policy Updates zice asa: https://www.paypal.c...?locale.x=en_IE
13.5 How do I resolve my problem?
Open a Dispute within 45 days (or, if you are claiming as a registered UK resident user of PayPal, 180 days) of the date on which you made the payment for the purchase you would like to dispute.
Termenul de 180 de zile se aplica doar pentru rezidentii UK. Ai contul deschis pe UK? Sau mail-ul tau spune altceva?
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 06 June 2014 - 01:21 AM
#46
Postat 10 June 2014 - 09:05 AM
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 10 June 2014 - 09:08 AM
#48
Postat 10 June 2014 - 09:41 AM
Ciprian97, la 10 June 2014 - 09:33 AM, a spus:
Da, asa mi-au zis ca trk number-ul o sa fie active in 7-10 zile lucratoare cu toate ca in e-mail-ul trimis de ei au zis 48 de ore. Mi-au zis ca cica isi updateaza sistemele sa trimita informarile corecte cum ca nu in 48 ore ci in 7-10 zile lucratoare si le-am zis ca daca nu imi trimit mail sa imi zica clar ca in 7-10 zile fac plangere la protectia consumatorului din China. Sa vezi ce stau eu calare pe ei pana ii apuca disperarea. Ma luase ca isi cere scuze ca sunt suparat si ca bla bla, np, am o placere mare sa ii disper, noroc ca nu au telefon support decat pentru US Customers.
#49
Postat 10 June 2014 - 09:53 AM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 10 June 2014 - 09:54 AM
#50
Postat 10 June 2014 - 09:54 AM
De ce ar trebui ei sa faca curat la SG Post, care sunt varza?... :unsure: am avut pachete care au aparut in RO si la SG Post inca nu erau in sistem...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 June 2014 - 09:54 AM
#51
Postat 10 June 2014 - 10:34 AM
renatoa, la 10 June 2014 - 09:54 AM, a spus:
De ce ar trebui ei sa faca curat la SG Post, care sunt varza?... :unsure: am avut pachete care au aparut in RO si la SG Post inca nu erau in sistem...
:)) vreau sa ii invat minte sa informeze corect chiar daca sunt slabe sanse sa reusesc. Unde au gresit ei este ca in mailul trimis de HK catre mine acum 3 zile spuneau ca in 48 de ore o sa se faca update la TRK number iar in conversatia de pe live chat mi-au zis ca in 7-10 zile si atunci le-am zis sa rectifice atunci mailul. Sunt convins ca si aia de la Singapore Post nu sunt mai buni dar avand in vedere ca pot sa sun de la munca fara probleme iar engleza lor mi-a placut reusind sa ma inteleg destul de bine o sa ii disper si pe ei pana cand o sa se trezeasca cat de cat.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 10 June 2014 - 10:34 AM
#52
Postat 10 June 2014 - 10:34 AM
#53
Postat 18 June 2014 - 03:04 PM
Am facut screenshot cu status actual la pachet ( fiind primul colet din China, pana acum doar Olanda am comandat)si va intreb care ar trebui sa fie urmatorul status? avand 14 zile calendaristice de la comanda.
Thx,
Fisiere atasate
-
Status.jpg (61.67K)
Number of downloads: 60
#54
Postat 18 June 2014 - 03:08 PM
http://www.posta-rom...rack-trace.html
Si aici apare cand a intrat in tara si afli pe unde mai e in tara.
PS:de ce sunt toti asa de sfiosi cu codurile de track de le cenzurati?Ce poate face cineva cu acest cod,in afara de a afla pe unde a calatorit o cutie de cartonhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/unsure.gif
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 18 June 2014 - 03:09 PM
#55
Postat 18 June 2014 - 03:12 PM
Ciprian97, la 18 June 2014 - 03:08 PM, a spus:
http://www.posta-rom...rack-trace.html
Si aici apare cand a intrat in tara si afli pe unde mai e in tara.
PS:de ce sunt toti asa de sfiosi cu codurile de track de le cenzurati?Ce poate face cineva cu acest cod,in afara de a afla pe unde a calatorit o cutie de cartonhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/unsure.gif
Multam Ciprian. Ai optiunea sa dai modify la country destination si apoi te suna aia sa iti confirme daca pot schimba adresa si cat te costa, cel putin asa scrie acolo :) deci oricand se poate cineva gasi sa faca o gluma proasta.
Thx,
#56
Postat 18 June 2014 - 03:34 PM
bogdan.motrici, la 18 June 2014 - 03:04 PM, a spus:
Am facut screenshot cu status actual la pachet ( fiind primul colet din China, pana acum doar Olanda am comandat)si va intreb care ar trebui sa fie urmatorul status? avand 14 zile calendaristice de la comanda.
Thx,
Nu conteaza de cate zile ai dat comanda, ci cand a parasit EFECTIV Asia (dispatched to overseas), data care eu vad ca este pe 13 iunie, deci au trecut doar 5 zile, de regula este cam o saptamana tranzitul Asia-Romania.
Cand intra in tara la BSI o sa iti apara imediat si acolo. La Posta Romana mai tarziu, in 2-3 zile intai are loc sortarea la BSI (Birou de Schimb International).
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 18 June 2014 - 03:35 PM
#57
Postat 18 June 2014 - 03:41 PM
renatoa, la 18 June 2014 - 03:34 PM, a spus:
Cand intra in tara la BSI o sa iti apara imediat si acolo. La Posta Romana mai tarziu, in 2-3 zile intai are loc sortarea la BSI (Birou de Schimb International).
Ok, multumesc Renatoa.
#58
Postat 25 June 2014 - 02:28 PM
De data asta a fost rezonabil si nu lipseste nimic.
Ciao Sorin
#59
Postat 27 June 2014 - 10:39 AM
#60
Postat 13 August 2014 - 02:14 PM
bogdan.motrici, la 27 June 2014 - 10:39 AM, a spus:
Eu am adresa de livrare la servici. Vine cu GLS si nu mi-a verificat niciodata buletinul. Nu conteaza adresa ci numele asa ca....poti incerca sa modifici valoarea facturii sau daca iei din Olanda nici nu mai conteaza ca nu platesti tva sau vama. Eu niciodata nu am platit... Si posta romana mi-a adus acolo colete din china si u mi-a zis de vama sau alte dastea tocmai ca sa evit sa imi aduca acasa bonuletul ala si sa ma duc la posta in diverse zile...
CORSAIR
SUKHOI