Modelism - RHC Forum: MSH Protos 500 CF stretch - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

MSH Protos 500 CF stretch

#121 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 22 September 2014 - 07:54 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 22 September 2014 - 07:37 PM, a spus:

Si pe mine m-au suparat astia de la fast lad... Aveam si eu nevoie de un tail hub tot pentru protos, azi mi-a ajuns si surpriza, e la fel de stramb ca cel vechi...
https://www.dropbox....8%2021.mov?dl=0


Imi pare rau sa aud asta... Eu am renuntat definitiv la ei si ei la mine desfiintandu-mi contul. Lasa ca mai sunt si alti pe piata. Uite, baietii astia pentru piese de Protos s-au comportat impecabil in cazul meu: helypassion.it Daca vrei incearca-i pentru ca se lauda ca verifica calitatea pieselor pe care le vand. Am luat de la ei un Brain si avea un sigiliu cu marca lor dar mai important de atat nu a avut nici o buba.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#122 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2014 - 08:04 PM

Din pacate, in cazul asta, nu vad cu ce au gresit cei de la fastlad. Ei au vandut o punguta (sigilata) cu o piesa de la producator (MSH heli).

Si asta arata o chestie foarte trista, ca cei care fac Protos isi baga picioarele in calitate. Rau de tot. Pacat de asa un heli misto distrus de neseriozitatea cronica a producatorului.

Interesant magazinul din Italia, cat e transportul la niste piese mici.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 22 September 2014 - 08:08 PM

0

#123 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 22 September 2014 - 09:12 PM

Vezi postareastiganas, la 22 September 2014 - 08:04 PM, a spus:

Din pacate, in cazul asta, nu vad cu ce au gresit cei de la fastlad. Ei au vandut o punguta (sigilata) cu o piesa de la producator (MSH heli).

Si asta arata o chestie foarte trista, ca cei care fac Protos isi baga picioarele in calitate. Rau de tot. Pacat de asa un heli misto distrus de neseriozitatea cronica a producatorului.

Interesant magazinul din Italia, cat e transportul la niste piese mici.


Eu cred ca au primit destule plangeri cu produsele MSH si atunci au doua variante daca vor sa aiba grija de clientii lor si sa-si merite reputatia:

1. Fac ca astia de la helypassion si verifica personal daca piesele sunt ok inainte de a le vinde. (preturile la tansport sunt standard, nimic special)
2. Renunta sa mai comercializeze MSH ca sa nu mai aiba batai de cap. Daca se intampla asta de cateva ori cu diferiti comercianti ia sa vedeti cum se rezolva problemele de calitate ale MSH-ului!

E neplacut ca in prezent este foarte dificil sa cumperi un kit fara probleme fie el chiar si Mikado.
FastLad ar trebui sa fie o interfata cu dublu sens intre cumparator si producator dar in prezent lasa toate problemele in sarcina cumparatorului. La mine cand le-am scris ca mi-au trimis un Brain cu usb-ul ars s-au facut ca ploua!

Ironia e ca singurul heli de pe piata care ma atrage acum e Protos MAX... In concluzie: Cam nasol pentru mine!

Aceasta postare a fost editata de qntt: 22 September 2014 - 09:14 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#124 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2014 - 09:28 PM

Vezi postareaqntt, la 22 September 2014 - 09:12 PM, a spus:

Eu cred ca au primit destule plangeri cu produsele MSH si atunci au doua variante daca vor sa aiba grija de clientii lor si sa-si merite reputatia:

1. Fac ca astia de la helypassion si verifica personal daca piesele sunt ok inainte de a le vinde. (preturile la tansport sunt standard, nimic special)
2. Renunta sa mai comercializeze MSH ca sa nu mai aiba batai de cap. Daca se intampla asta de cateva ori cu diferiti comercianti ia sa vedeti cum se rezolva problemele de calitate ale MSH-ului!


Din pacate asta se intampla masiv. De fapt in USA mai e doar msh-direct care vinde Protos, toti ceilalti lichideaza/au lichidat stocurile. La fel si in Europa, nu mai stiu nici un magazin mare (gen fast-lad) care sa mai aibe Protos.

Eu tot mai sper.
0

#125 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 22 September 2014 - 10:27 PM

Vezi postareastiganas, la 22 September 2014 - 09:28 PM, a spus:

Din pacate asta se intampla masiv. De fapt in USA mai e doar msh-direct care vinde Protos, toti ceilalti lichideaza/au lichidat stocurile. La fel si in Europa, nu mai stiu nici un magazin mare (gen fast-lad) care sa mai aibe Protos.

Eu tot mai sper.


Da... si eu din motive evidente! Ce nu pare sa inteleaga MSH e ca odata ce ti-ai castigat o reputatie proasta e foarte greu sa scapi de ea, daca un distribuitor renunta sa te mai vanda, slabe sanse sa se razgandeasca. E o panta de pe care e putin probabil sa-si revina si e pacat pentru ca inginereste vorbind heli-urile lor sunt super. Defectele pe care le prezinta denota pura delasare pentru ca altfel, materialele in opinia mea, sunt de calitate incepand cu aliajele de aluminiu si terminand cu plasticele.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#126 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 23 September 2014 - 09:40 PM

Vezi postareastiganas, la 22 September 2014 - 08:04 PM, a spus:

Interesant magazinul din Italia, cat e transportul la niste piese mici.


Am comandat astazi niste piese mici si mi-a luat 14 euro pentru livrare in 3 zile.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#127 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 September 2014 - 10:22 PM

Foarte scump. Prin posta simpla, plic cu bule, ce este peste 2 EUR e prea scump.

Vezi postareaqntt, la 23 September 2014 - 09:40 PM, a spus:

Am comandat astazi niste piese mici si mi-a luat 14 euro pentru livrare in 3 zile.

0

#128 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 04 October 2014 - 09:38 AM

Dupa cum stiti ma irita felul in care bagheta de carbon care controleaza coada freaca inelul de plastic prin care trece.

Am facut eu o piesa in 3d care ar fi rezolvat problema dar pana la urma solutia era prea complicata si planul a ramas incarcat pe Shapeways fara sa mai finalizez comanda. Nu ar fi fost scump sa fac piesa dar nivelul de finisare al pieselor facute pe printer 3d in prezent e nesatisfacator in opinia mea.

Problema e serioasa pentru ca bagheta respectiva se toceste repede in punctul unde are loc frecarea si pana la urma cedeaza.

O solutie temporara este tub termocontractil pus pe zona respectiva (data de Stiganas parca) dar si asta se toceste si in opinia mea introduce cam multa frecare (nu e prea bine pentru servo).

Solutia corecta o folosesc cei de la Align de mult timp, simpla si eficienta de te miri de ce MSH nu au inclus-o si ei in kit: O bucata de teava metalica de 5cm lungime si diametru interior de 4mm care acopera fibra de carbon pe zona unde are loc frecarea.

O.K. Acum partea practica.

M-am tot gandit de unde sa iau teava respectiva si singura idee fezabila a fost o antena telescopica ca donator pentru segmentul cu dimensiunile corecte. Acum de unde sa iau antena... Mi-am adus aminte ca toate televizoarele CRT pe vremuri veneau la pachet cu o antena de camera atasabila. Cum nimeni nu mai foloseste asa ceva de 20 de ani antena respectiva statea uitata nefolosita intr-un sertar. :good:

In 5 minute cu dremelul in mana am facut rost de teava.

A doua problema este cum scot capetele metalice (unul dintre ele) deja lipite de pe bagheta de carbon. Epoxi e foarte rezistent si forta bruta nu rezolva nic. Partea buna e ca epoxi nu suporta caldura. 5 - 6 secunde de tinut capatul metalic in flacara de la aragaz si cedeaza foarte usor fara daune colaterale.

Cam asta ar fi toata smecheria si pentru cei care se intreaba cat de bine se potriveste segmentul de teava pe bagheta:

https://farm4.staticflickr.com/3936/15431606371_0081463608_c.jpg

Dupa ce se usuca epoxi mai pun o poza cu ea pe heli.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#129 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 October 2014 - 10:19 AM

Eu am facut mai simplu negasind repede o teava potrivita.
http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_04_2012/post-7467-0-34317500-1333989115_thumb.jpg
http://www.rhcforum....post__p__561046


Segmentul de antena e mult mai bun. Sa-l pastrezi ca nu sti cand mai ai nevoie de el. Pana la Align nici un producator nu a avut ideea geniala si simpla de a pune o teaca metalica. De aceeasi boala sufera si Logo. Numai ca la Logo nu merge sa pui teaca ca nu mai incape :angry2:

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 04 October 2014 - 10:22 AM

0

#130 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 04 October 2014 - 12:12 PM

Gata... Produsul final:

https://farm6.staticflickr.com/5601/15432373711_7e667e6fc8_b.jpg

https://farm6.staticflickr.com/5599/15435218322_978deaff9f_b.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#131 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 05 October 2014 - 05:13 PM

Dupa destul de multe zboruri sunt convins ca Protosului nu-i place cureaua stransa. De cand zbor cu ea mai largutza nici urma de praf de cauciuc pe langa pinion. Cum eu nu zbor violent nu am nici un beneficiu de la o curea tensionata tare.
Inca o chestie: cred ca e foarte important sa ai tensiune in curea egala fata spate. Sunt aproape convins ca la Max main gear care cedeaza apare pentru ca probabil au strans ca nebunii cureaua pe pinion si au lasat-o mai larga pe coada. Tot asta cred ca e o cauza pentru curelele care aluneca sau sar. E destul de pretentioasa transmisia asta dar daca o reglezi corect e de exceptie. Doar parerea mea, pentru stilul meu de zbor...

Aceasta postare a fost editata de qntt: 05 October 2014 - 05:14 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#132 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2014 - 08:29 AM

Si eu am aceeasi problema, ma contram pe vremuri cu morph legat de curea. Cica la turatii mari si manevre turbate risca sa scape daca nu e stransa sa cante.
0

#133 Useril este offline   apstudio 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 02-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Computers, 3d Graphica, Films, Bodybuilding, Helicopters, Aircrafts, Ships

Postat 07 October 2014 - 03:33 PM

Astia de la Goblin zic asa de strangerea curelei. Tre sa tragi cat de tare poti si pe urma sa strngi suruburile. Adica tre sa fie foarte intinsa.
The Truth Is Out There.
0

#134 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 12 October 2014 - 06:38 PM

:blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:
Iara am uitat sa trec pe flight mode 1! Rezultatul a fost o amenda de 60 de euro... Ce sa zic? Merit!
Main shaft, spindle, canopy, cateva suruburi... Macar am scapat cu palele intacte.

Si i-am zis neveste-mi ca mai am o baterie dar nu prea mai am chef... Si ea zice:" Pai daca nu ai chef poate ca nu ar trebui sa-l zbori." Si eu: "Pai ce? Sa ma intorc acasa cu o baterie nedescarcata?!" Este prima oara in viata mea cand ar fi trebuit sa ascult de nevasta-mea!

Aceasta postare a fost editata de qntt: 12 October 2014 - 06:41 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#135 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2014 - 08:32 PM

Eu zbor de doi lei dar primul lucru pe care il fac dupa ce heli e la 1m in aer e sa il trec in idle up. Daca au scapat palele inseamna ca a fost un crash bland.

Sa ne spui daca ai gasit toate piesele fara probleme.
0

#136 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 12 October 2014 - 08:46 PM

Vezi postareastiganas, la 12 October 2014 - 08:32 PM, a spus:

Eu zbor de doi lei dar primul lucru pe care il fac dupa ce heli e la 1m in aer e sa il trec in idle up. Daca au scapat palele inseamna ca a fost un crash bland.

Sa ne spui daca ai gasit toate piesele fara probleme.


In 99% din cazuri asa fac si eu! Nu stiu ce s-a intamplat.
Am gasit toate piesele la helypassion.it doar ca am ramas in pana de fonduri dupa achizitia 180-ului. Sa ma scarpin de niste bani saptamana viitoare.
Inca ceva: MSH, manual, si coduri de piese - un cosmar! A trebuit sa intru pe http://www.msh-direct.com/ si sa verific de 3 ori toate codurile care nu corespund cu ce e in manual! E o varza totala dar cred ca i-am dat de cap.
Crashul a fost de la vreo 2-3m pentru ca am pierdut puterea. Aveam governor la 30% throttle cu set RPM dar cred ca am coborat sub 30%. Asta e!
A... Am descoperit ca si boom-ul e usor indoit dar mai am unul in rezerva.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#137 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 13 October 2014 - 12:07 AM

Eu la heli care au soft start am setari doar idle up.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#138 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 13 October 2014 - 10:57 AM

Am patiti-o si eu de cateva ori. E "boala grea" http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif .In general s-a lasat cu putine piese de schimbat.

Chiar weekend-ul asta cu 130, noroc ca asta mic e rezistent la cazaturi.

Din graba... plecasem intr-un circuit inverted.. in Normal.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/happy.gif

Aceasta postare a fost editata de Primus: 13 October 2014 - 11:00 AM

0

#139 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 16 October 2014 - 10:45 PM

:drinks: L-am reparat! Nu a fost chiar usor. Ma asteptam sa mearga mai repede dar mi-a luat cam 4 ore. Dupa cum stim a fost vina mea asa ca nu o sa ma plang de data asta. E un sentiment placut sa-l vad 100% ok pe raft. Sper sa nu mai trec prin asa ceva anul asta. Anul viitor... Hai sa fim realisti.

Daca nu am facut-o pana acum va recomand cu caldura un produs Fusuno care salveaza Canopy-a de crapaturi si-ti permite sa deplasezi gaurile in asa fel incat bateria sa intre mai usor FUA-002S .

http://www.helidirect.com/images//FUA-002S.jpg

https://farm6.staticflickr.com/5605/15365690597_5b0e26e61c_b.jpg

In de acum traditia MSH trebuia sa fie ceva aiurea cu piesele pe care le-am cumparat. Canopy-a avea o crapatura si era cam desirata unde sunt gaurile. Noroc ca decupand zona cu dremelul ca sa introduc bucsele Fusuno am reusit sa elimin si defectele.
Alta chestie la care chiar nu ma asteptam e ca vechea canopye prezinta semne de decolorare de la soare. NU m-am prins pana nu am vazut-o pe cea noua langa cea veche. Cam repejor! Nu a stat mai mult de cateva ore in soare. Sunt sigur ca nu e vorba de diferente de vopsea pentru ca "O" din Protos prezinte un fel de gradient (functie de cum a batut soarele) de la galben la portocaliu pe cea veche iar pe cea noua nu.

Acum sa vedem cum se comporta dupa reparatii. Am luat si un pinion de 12 dar am fost prea lenes sa-l montez de data asta.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#140 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 25 October 2014 - 12:51 AM

Azi am mai facut si eu cate ceva pe la protos, gasit niste ball link-uri mai lungi de la trex 500 si le-am folosit ca sa il fac fbl. Acum nu stiu daca sunt prea lungi ca pare sa incline swash-ul cam mult cand pun palele in burete, servo-uri nu am instalate ca sa vad ce unghiuri obtin si ma gandeam sa va intreb pe voi care este lungimea ball link-ului, de la centrul bilei pana unde se imbina cu blade grip-ul.
Si care este diferenta intre spindle pentru fbl si spindle normal?

Si o poza:
https://www.dropbox....8%2044.jpg?dl=0
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#141 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2014 - 08:29 AM

Cel de FBL e o idee mai lung (si mult mai scump si mai greu de gasit). M-am tot gandit daca nu as putea folosi pe cel scurt cu niste saibe potrivite.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 October 2014 - 08:33 AM

0

#142 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 25 October 2014 - 08:55 AM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 25 October 2014 - 12:51 AM, a spus:

Azi am mai facut si eu cate ceva pe la protos, gasit niste ball link-uri mai lungi de la trex 500 si le-am folosit ca sa il fac fbl. Acum nu stiu daca sunt prea lungi ca pare sa incline swash-ul cam mult cand pun palele in burete, servo-uri nu am instalate ca sa vad ce unghiuri obtin si ma gandeam sa va intreb pe voi care este lungimea ball link-ului, de la centrul bilei pana unde se imbina cu blade grip-ul.
Si care este diferenta intre spindle pentru fbl si spindle normal?

Si o poza:
https://www.dropbox....8%2044.jpg?dl=0


Salut! Nu sunt sigur ca ti-am inteles intrebarea (cred ca vrei dimensiunea pe "bal link long MSH 50176") dar am masurat si rezultatul pana la centrul bilei e 14mm. De spindle nu prea am informatii pentru ca nu am avut varianta veche. Ce stiu sigur e ca sunt diferite. Piesa noua fly bar less este MSH51119. Vad ca tu ai capul de aluminiu in varianta veche asa ca probabil vechiul spindle e ok (speculez... habar nu am).
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#143 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 25 October 2014 - 11:27 AM

Qntt:
Mi-ai inteles intrebarea, asta vroiam sa stiu, posibil la mine sa fie nevoie sa fie o idee mai lungi ball link-urile pentru ca am pe swash cele scurte (pt fbl e nevoie de 3 putin mai lungi nu? Cele 4 pe interior sunt scurte nu?
Stiganas:
Am inteles, dar nu vad pentru ce ar trebui mai lung ca la mine vine ball link-ul de pe grip fix pe centrul hubului
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#144 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 25 October 2014 - 12:11 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 25 October 2014 - 11:27 AM, a spus:

Qntt:
pt fbl e nevoie de 3 putin mai lungi nu? Cele 4 pe interior sunt scurte nu?



Corect, 4 scurte si 3 lungi.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#145 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 25 October 2014 - 12:41 PM

Diferenta intre cele 2 headuri e ca unul din ele e low head si necesita alt federing shaft(mai lung) fata de headul normal care are teul mai inalt si federing mai scurt.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#146 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2014 - 01:31 PM

Nu e asa.

Cele doua headblocuri sunt la fel ca latime. Spindle-ul de FBL e mai lung, cu cel scurt de FB ball linkul de pe grip nu vine fix in mijloc.

Diferenta e mica vreo 0.5mm in fiecare parte. Stiu pentru ca am avut head cu FB si l-am convertit in FBL.

Vezi postareafurios, la 25 October 2014 - 12:41 PM, a spus:

Diferenta intre cele 2 headuri e ca unul din ele e low head si necesita alt federing shaft(mai lung) fata de headul normal care are teul mai inalt si federing mai scurt.

0

#147 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 26 October 2014 - 11:51 AM

Ochiomertrul meu nu stie de unitati de masura asa mici :))
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#148 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 05 November 2014 - 06:39 PM

Deci al doi-lea tail hub care il comand de la fast lad si vine stramb. Cu primul hai, ca n-au ei nicio vina, dar cand l-am comandat pe al doilea, i-am rugat sa il verifice ca sa nu se repete istoria de la ultima comanda. Degeaba, n-au verificat l-au trimis direct.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#149 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 05 November 2014 - 06:54 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 05 November 2014 - 06:39 PM, a spus:

Deci al doi-lea tail hub care il comand de la fast lad si vine stramb. Cu primul hai, ca n-au ei nicio vina, dar cand l-am comandat pe al doilea, i-am rugat sa il verifice ca sa nu se repete istoria de la ultima comanda. Degeaba, n-au verificat l-au trimis direct.


Eu am ajuns la o concluzie cu Fastlad: Cu cat e mai mare magazinul (mai multi clienti) cu atat li se rupe de calitatea serviciilor pe care le ofera. Daca magazinul este micutz, atunci se dau peste cap de 3 ori ca sa-ti faca pe plac. Asa ca fa si tu o incercare cu HELYPASSION. Din discutiile mele cu proprietarul am inteles ca sediul lor este la o aruncatura de bat de fabrica MSH si fac rost rapid de orice piesa iar daca-i rogi sa verifice nu cred ca te refuza.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#150 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 05 November 2014 - 09:17 PM

Schimbati furnizorul, e simplu
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6


Raspuns rapid

  

27 useri citesc topicul
0 membri, 27 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro