Oricum racire nu ai la ele din cauza wrap-ului, eu desfac toate ESC-urile sau le tai plasticul sa respirea radiatorul/FET-urile.
Daca ar fi ESC-uri ca lumea, adica full N-Fet, nu ai avea treaba cu racirea, eu le am puse si mai inghesuit ca tine, intr-un cadru sunt facute sandwich doua ESC
fara radiator intre doua placi de carbon, iar in altul sunt varianta slim si intra chiar in tuburi, adica in brate. Am scos radiatoare ca altfel nu incapeau si oricum erau reci :D
Numai ca tu ai luat jafurile alea de multistar verzi, despre care este chiar un topic aici... asa NU !
Pe langa racire, iti mai bati cuie in talpa cu aducerea tuturor traseeleor de forta in centru, taman sub magnetometru, si pe urma ajungi sa montezi picioare, ciuperci si alte absurditati ca sa il indepartezi de campurile perturbatoare.
Acum ca deja ai comis-o... eu le-as monta intre placi, pe contur, jumatate iesite afara, intre brate. Alimentarea as trage-o pe doua trasee plecand simetric de la mufa de baterie, cate doua brate pe fiecare traseu. Cele doua trasee NU trebuie sa se inchida sa faca un cerc ! Ceva cam ca litera greceasca omega, cu mufa de baterie la mijloc.
Ca sa nu fie nici un dubiu, traseu = fire ! AWG16 (1.5mm) la marimea cadrului care o ai tu, orice marime mai mare e cupru carat degeaba. Iar spre motoare AWG18 = 1mm.
Solutia cu placa
centrala de distributie, de evitat.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 April 2014 - 07:40 AM
... cu picioarele pe pamant ...