APM:Plane / PlaneNG
#1
Postat 22 April 2014 - 11:27 PM
Chiar daca la prima vedere lucrurile sunt simple, configurari initiale minime si default-urile isi fac treaba, asigurand un zbor suficient de stabil.. lucrurile se complica cand vine vorba de finete.
O sa incerc, pe parcursul timpului, sa populez topicul cu experiente/intrebari/raspunsuri.
As vrea sa vedem intati cati suntem.. eu ma joc cu un aiop/PlaneNG 2.76. Mai sunteti si altii? :)
#2
Postat 16 June 2014 - 10:13 PM
Nu reusesc sa fac Compass calibration ( "live calibration" in Mission Planner) . Am facut mai multe incercari si de fiecare data calibrarea a esuat, la final imi apare mesajul " You are missing data points. do you want to run the calibration anyway?"
Stie cineva care ar putea fi cauza?
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de AlexC: 16 June 2014 - 10:13 PM
#6
Postat 18 June 2014 - 08:17 AM
#10
Postat 18 June 2014 - 07:14 PM
Am unul de 3 pozitii si unul de 2 pozitii. La cel de 3 pe mijloc am stabilize indiferent cum e ala de 2.
Cel de 2 i-am dat semnificatia "cu gps/ fara gps", iar pe cele doua pozitii extreme la cel de 3 am pus functii similare:
- pe una "cu gps" am loiter, "fara gps" am alt-hold
- pe cealalta "cu gps" am rth, "fara gps" am landing
A fost odata o incercare cu un switch de 6 rotativ, dar am abandonat-o rapid, nu pot tine minte care pozitie ce este ca sa pot comuta fara sa ma uit la switch. Asa ceva merge numai daca ai si voce pe statie, sa iti "citeasca" modul in care comuti.
#11
Postat 18 June 2014 - 07:32 PM
AlexC, la 18 June 2014 - 06:43 PM, a spus:
s-au = sau
renatoa, la 18 June 2014 - 07:14 PM, a spus:
Am unul de 3 pozitii si unul de 2 pozitii. La cel de 3 pe mijloc am stabilize indiferent cum e ala de 2.
Cel de 2 i-am dat semnificatia "cu gps/ fara gps", iar pe cele doua pozitii extreme la cel de 3 am pus functii similare:
- pe una "cu gps" am loiter, "fara gps" am alt-hold
- pe cealalta "cu gps" am rth, "fara gps" am landing
A fost odata o incercare cu un switch de 6 rotativ, dar am abandonat-o rapid, nu pot tine minte care pozitie ce este ca sa pot comuta fara sa ma uit la switch. Asa ceva merge numai daca ai si voce pe statie, sa iti "citeasca" modul in care comuti.
Multumesc pentru precizari.
#14
Postat 04 July 2014 - 07:25 PM
La mine lipseste acest buton GeoFence din Mission Planner v. 1.3.5-...33055
Rugaminte pentru cine poate sa imi spuna ce click-uri sunt necesare si pe unde in Mission Planner pentru activarea unui GeoFencing.
Aceasta postare a fost editata de AlexC: 04 July 2014 - 07:28 PM
#16
Postat 08 July 2014 - 06:34 PM
AlexC, la 04 July 2014 - 07:34 PM, a spus:
A testat cineva de aici "Autonomous Fixed Wing Hovering With APM 2.5" ?
http://diydrones.com...ng-with-apm-2-5
#17
Postat 11 July 2014 - 12:28 PM
http://diydrones.com...hermopilot-v7-0
#18
Postat 07 March 2015 - 10:21 AM
Mai exact, tot MegaPirateNG - APM:Plane 2.76 e ultima versiune stabila? http://docs.megapira...ntation/compile
..si RSSI in ce pin vine in AIOP? 0,1 si 3 sunt ocoupate.
Inca ceva, CPPM-ul poate fi schimbat fara resoftare? :)
Aceasta postare a fost editata de icsss: 07 March 2015 - 10:22 AM
#19
Postat 07 March 2015 - 10:38 AM
Ce ai mai vrea de la un soft de zburat si nu ai ?
APM_Config.h "#define RECEIVER_RSSI_PIN 6"
Adica un D8R standard sa scoata CPPM? nu se poate, altfel n-ar exista si XP la vanzare.
Iti pot trimite eu D8R resoftat daca ai altul "sigilat" sa trimiti inapoi la schimb.
#24
Postat 10 May 2015 - 04:06 PM
Dupa 10 minute in modul "cruise" LOS fara probleme... o ia hotarat in jos la 45 grade.
Trag usor de profundor... => tonou violent din care iese vertical spre pamant.
Schimb ceva pe la modurile de zbor, nu stiu ce... si la ~10m de sol mai trag o data de profundor, iar de data se corectaza la orizontala, dar tarziu. Loveste plat destul de brutal solul.
Damage:
Bateria smulsa curat de pe fuselaj.
Pitot botit rau
Batiu usor crapat
Un servo agata si scapa din dinti.
In rest, la o prima insepctie, intact.
-------------
As zice ca am scapat ieftin, dar ce sa fi fost oare?
Tonoul ala ma duce cu gandul la un servo cu probleme, la elevoane cand tragi de profudor si un servo nu merge, ar fi usor de explicat un tonou.
Pe controler sau gps nu as da vina.. sau..?
Aceasta postare a fost editata de icsss: 10 May 2015 - 04:07 PM
#25
Postat 10 May 2015 - 09:12 PM
icsss, la 10 May 2015 - 04:06 PM, a spus:
Dupa 10 minute in modul "cruise" LOS fara probleme... o ia hotarat in jos la 45 grade.
Trag usor de profundor... => tonou violent din care iese vertical spre pamant.
Schimb ceva pe la modurile de zbor, nu stiu ce... si la ~10m de sol mai trag o data de profundor, iar de data se corectaza la orizontala, dar tarziu. Loveste plat destul de brutal solul.
Damage:
Bateria smulsa curat de pe fuselaj.
Pitot botit rau
Batiu usor crapat
Un servo agata si scapa din dinti.
In rest, la o prima insepctie, intact.
-------------
As zice ca am scapat ieftin, dar ce sa fi fost oare?
Tonoul ala ma duce cu gandul la un servo cu probleme, la elevoane cand tragi de profudor si un servo nu merge, ar fi usor de explicat un tonou.
Pe controler sau gps nu as da vina.. sau..?
intamplator aveam si o camera indreptata spre servoul cu pricina... dar s-a oprit inainte de crash. La minutul 3m:35s observ o "scapare" a echiei... sa fi fost... sa nu fi fost?
https://www.youtube....outu.be&t=3m35s
Aceasta postare a fost editata de icsss: 10 May 2015 - 09:12 PM
#28
Postat 16 May 2015 - 04:49 PM
Si chiar nu se poate fara? :unsure: o ia razna APM-ul asa rau ?
Va crede ca zbori pe calm plat, dar din analiza traiectoriei ar trebui sa poata sa fie in stare sa compenseze un vant moderat ... :unsure:
#29
Postat 16 May 2015 - 05:14 PM
renatoa, la 16 May 2015 - 04:49 PM, a spus:
Ma stradui :D
renatoa, la 16 May 2015 - 04:49 PM, a spus:
Va crede ca zbori pe calm plat, dar din analiza traiectoriei ar trebui sa poata sa fie in stare sa compenseze un vant moderat ... :unsure:
Se poate si fara, doar ground speed dat de gps, dar se poate si cu :)
Unul din avantaje este ca poti zbura cu viteza de angajare+1, in orice conditii..
Aceasta postare a fost editata de icsss: 16 May 2015 - 05:15 PM