Calitate Fusuno?
#1
Postat 19 April 2014 - 12:01 PM
Am facut niste cumparaturi de la FastLad printre care si o canopy FUSUNO ASSASSIN pentru 450-ul meu. In general Fusuno e laudat pentru calitate dar eu am primit o petarda! Avea urme de amprente cu vopsea albastra, foarte multe bule in lac si multe urme de scame care fusesera indepartate atunci cand lacul era inca moale! Partea buna a fost ca lacul era foarte gros si cu multa munca si grija am reusit sa polisez imperfectiunile aproape in totalitate.
Din experienta voastra Fusuno e de incredere si ce am patit eu a fost o exceptie sau sunt varza?
In alta ordine de idei FastLad mi-a trimis petarda si acum am emotii ce o sa gasesc in pachetul cu Protosul pe care-l astept tot de la ei. Peste toate astea alta bizarerie: Am comandat rotile dintate de schimb pentru servourile de pe 450 si... Mi-au trimis 3 servouri intregi in loc de ce am comandat. Acum, "avantaj eu" dar o fi fost o gresala si trebuie sa ma astept la probleme cu urmatoarele comenzi sau si-au cerut cumva scuze pentru ce mi-au trimis de la Fusuno? Voi ce parere aveti?
Asa arata:
https://farm8.staticflickr.com/7014/13933681933_117841fd9b_b.jpg
Si nevasta-mea care nu-si tine degetele acasa!
https://farm3.staticflickr.com/2940/13910527172_5914f2fbc1_b.jpg
#2
Postat 19 April 2014 - 12:10 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 19 April 2014 - 10:44 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#4
Postat 20 April 2014 - 11:32 AM
Am zeci de comenzi la ei si ma declar pe deplin multumit de aceasta afacere. Preturile sunt de UK, dar prefer sa platesc cativa euro in plus, decat sa astept cu lunile cate o comanda din Asia sau America. Un exemplu perfect de urmat, desi nu cred ca poti sa mimezi pasiunea...
Acum on-topic. Fusuno are canopii de calitate si de multe ori le-am luat nu numai pentru design, cat si pentru ca de multe ori le-am gasit mai incapatoare decat cele originale, permitandu-mi sa folosesc pack-uri mai mari sau pe cele existente insa fara dureri de cap la montarea canopiei.
Sunt insa ceva mai rigide decat cele originale, si mai putin rezistente la crash. Design-urile din ultima vreme nu ma dau pe spate. Probabil si producatorii au inceput sa propuna scheme de culori mai atractive in ultimul timp.
Canomod-ul era peste Fusuno dupa parerea mea, insa in ultima vreme au niste scheme de culori de parca imbraci heli-ul in salopeta sau pijamale. Terne, rau de tot. Nici afacerea nu vad ca merge foarte bine.
#5
Postat 20 April 2014 - 12:33 PM
Ice9, la 20 April 2014 - 11:32 AM, a spus:
Am zeci de comenzi la ei si ma declar pe deplin multumit de aceasta afacere. Preturile sunt de UK, dar prefer sa platesc cativa euro in plus, decat sa astept cu lunile cate o comanda din Asia sau America. Un exemplu perfect de urmat, desi nu cred ca poti sa mimezi pasiunea...
Acum on-topic. Fusuno are canopii de calitate si de multe ori le-am luat nu numai pentru design, cat si pentru ca de multe ori le-am gasit mai incapatoare decat cele originale, permitandu-mi sa folosesc pack-uri mai mari sau pe cele existente insa fara dureri de cap la montarea canopiei.
Sunt insa ceva mai rigide decat cele originale, si mai putin rezistente la crash. Design-urile din ultima vreme nu ma dau pe spate. Probabil si producatorii au inceput sa propuna scheme de culori mai atractive in ultimul timp.
Canomod-ul era peste Fusuno dupa parerea mea, insa in ultima vreme au niste scheme de culori de parca imbraci heli-ul in salopeta sau pijamale. Terne, rau de tot. Nici afacerea nu vad ca merge foarte bine.
Merci de sfat! Nu am de ce sa-i contactez sau de ce sa ma plang de gresala lor pentru ca eu am iesit in avantaj cu un nou set de servouri in loc de cateva roti dintate. Mie imi convine, ei s-au parlit cu vreo 20 de euro.
Sper ca problema cu canopia Fusuno a fost doar o intamplare. Acum sa va spun drept nici alea Align in ultima vreme nu sunt grozave, destul de neglijent lucrate si cam rigide, cu lac care crapa foarte usor.
Emotii am intradevar cu kitul de Protos. Cineva aici ( stiganas cred ) spunea ca MSH sunt mai meridionali si nu sunt foarte atenti cu ce piese includ in pachet, asta pe de o parte, pe de alta parte daca nimeresc iara la indianul de la FastLad, cine stie ce intelege si ala de data asta asa ca poate-mi trimit vre-un 130x in loc de Protos 500 ;) .
E mai mult in gluma... Sper sa fie ok pentru ca urasc sa astept sa se miste posta. Acum dupa ce am dat vreo 20 de gbp pe ups pachetul meu sta la pastrare in Frankfurt de vreo 2 zile. Pe FastLad ziceau livrare in 2-5 zile lucratoare insa UPS are delivery date 28! Deci am timp sa citesc manualele din scoarta in scoarta.
#7
Postat 22 April 2014 - 11:52 AM
Ice9, la 20 April 2014 - 05:45 PM, a spus:
Da... Foarte dezamagit si enervat. Am sunat la UPS si mi-au zis ca asta e... L-au incarcat intr-un camion si va ajunge cand va ajunge desi eu am platit altceva. Dupa 10 zile de stat intr-un camion cred ca o sa-mi ajunga varza. Si chiar daca nu-l accept cand vine daca vad ca e deteliorat tot o sa am de asteptat inca 5 zile pentru o noua comanda. Le-am scris celor de la FastLad sa vad ce zic si ei desi nu au nici o vina.
https://farm6.staticflickr.com/5185/13964157552_309a97447e_o.png
#8
Postat 22 April 2014 - 03:16 PM
Eu sunt multumit de serviciile lor, cu cel mai ieftin transport, am in 2 zile coletul la usa, dar e drept, stau si mai aproape de ei...
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#9
Postat 22 April 2014 - 03:29 PM
Mishu-Ptm, la 22 April 2014 - 03:16 PM, a spus:
Eu sunt multumit de serviciile lor, cu cel mai ieftin transport, am in 2 zile coletul la usa, dar e drept, stau si mai aproape de ei...
Ha! Ha! Ha! Buna gluma! Nu stiam ca Pantelimonul e asa de ocidentalizat... :D O clipa am crezut ca te afli undeva in Europa de vest si te invidiam dar vreau sa te anunt ca tehnic vorbind eu sunt cu vreo 2 km mai spre vest fata de locatia ta asa ca la mine ar trebui sa ajunga mai repede.
Serios vorbind insa: Da au responsabilitatea lor dar daca e prima oara cand se parlesc cu UPS-ul nu prea stiu ce puteau sa faca. Si de la voi aflu ca tipi sunt de nota 10 asa ca le acord circumstante atenuante.
#10
Postat 22 April 2014 - 04:39 PM
Am comandat un planor joi la lindinger si azi a venit prin prioripost si a costat 5 EUR.
Daca vine prin posta poate sa vina mai repede (din UK de exemplu) daca posta il pune la avion (sub 2 zile am primit eu).
Fastlad prefera UPS pentru ca au tarife prefentiale, pentru ca pot trimite wordwide pe avion/camion, etc. si pentru ca coletul e tot timpul in mana UPS. Prin posta poate trece prin multe maini din multe tari.
Oricum coletele din UK sunt foarte scumpe. Am castigat pe ebay un scaner cu 1 GBP (am fost singurul doritor) si urmeaza sa mi-l trimita dar aparent cel mai ieftin transport e pe la 49 GBP.
qntt, la 22 April 2014 - 03:29 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 22 April 2014 - 04:53 PM
stiganas, la 22 April 2014 - 04:39 PM, a spus:
Am comandat un planor joi la lindinger si azi a venit prin prioripost si a costat 5 EUR.
Daca vine prin posta poate sa vina mai repede (din UK de exemplu) daca posta il pune la avion (sub 2 zile am primit eu).
Fastlad prefera UPS pentru ca au tarife prefentiale, pentru ca pot trimite wordwide pe avion/camion, etc. si pentru ca coletul e tot timpul in mana UPS. Prin posta poate trece prin multe maini din multe tari.
Oricum coletele din UK sunt foarte scumpe. Am castigat pe ebay un scaner cu 1 GBP (am fost singurul doritor) si urmeaza sa mi-l trimita dar aparent cel mai ieftin transport e pe la 49 GBP.
Scria langa optiunea respectiva 2-5 zile lucratoare. In conditiile in care nu se angajeaza la un anumit termen de livrare de ce cer un palier tarifar mai mare?
#12
Postat 22 April 2014 - 05:44 PM
http://www.fast-lad....re/shipping.php
Europe
Europe Airmail - Airmail is the first option for Europe and typically takes around 3-4 days for Western Europe and 4-5 days for Eastern Europe.
Europe UPS – This is a very fast service into most parts of Europe typically 2 – 3 days for most of western Europe. Its offered at a flat rate of £19.99 for up to 20kg's. Should your item go missing with this service claims can normally be dealt with inside 7 business days.
Europe Next Day Service – We offer a next day service to most of Western Europe. This service is on a quotation service and you will find details when checking out your order.
qntt, la 22 April 2014 - 04:53 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 22 April 2014 - 06:05 PM
stiganas, la 22 April 2014 - 05:44 PM, a spus:
http://www.fast-lad....re/shipping.php
Europe
Europe Airmail - Airmail is the first option for Europe and typically takes around 3-4 days for Western Europe and 4-5 days for Eastern Europe.
Europe UPS – This is a very fast service into most parts of Europe typically 2 – 3 days for most of western Europe. Its offered at a flat rate of £19.99 for up to 20kg's. Should your item go missing with this service claims can normally be dealt with inside 7 business days.
Europe Next Day Service – We offer a next day service to most of Western Europe. This service is on a quotation service and you will find details when checking out your order.
Ok... Sunt deja 5 zile lucratoare daca te uiti pe tracking iar peste astea se mai adauga 6 pana pe 28, asta face, daca mai stiu eu sa adun 11 zile, o eroare de estimare de 200%. Estimarea respectiva pe care am dat banii devine lipsita de sens. Mai bine nu o puneau acolo.
Sa trimiti un pachet de peste 1000GBP prin UPS ground in conditiile date mi se pare destul de neglijent fata de client. Cu tot respectul pana acum nu se ridica de loc la inaltimea laudelor. Eu cu nemtii mei nu am avut nici o data probleme similare. Daca comanzi ceva primesti ce ai comandat, ai un numar al comenzii (FastLad nu serveste asa ceva) si nu dureaza mai mult de 5 zile. In contul meu cand incerc sa vad comenzile anterioare... Surpriza! Daca te iei dupa ei nu am mai comandat nic acolo. Site-ul e cam varza si e plin de bug-uri. Daca pui ceva in cos si apoi apesi in dreapta sus pe numarul de item-uri din cos ca sa vezi continutul, iarasi mare surpriza dar iti goleste cosul si o iei de la capat. Si mai tare, toate notificarile vin pe mailul asociat Paypal nu pe cel cu care m-am inregistrat la ei.
FastLad... Eu as zice SlowLad! Sa vad cum imi raspund la mail si ma hotarasc daca mai fac cumparaturi la ei. Deja de 10 ore e silenzio stampa, nici un raspuns la mail-ul meu.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 22 April 2014 - 06:08 PM
#14
Postat 22 April 2014 - 06:25 PM
Dar, odata plecat cu curierul pachetul nu mai e vina lor. Poate l-a pierdut UPS (eu am patit-o). Daca UPS il pierde merge rapid reclamatia. Daca il pierde posta astepti luni de zile. Ca nu au raspuns inca nu e frumos dar au circumstante cu vacanta. In UK au fost liberi de vineri.
Eu cu nemtii am avut numai experiente proaste pe partea de comunicare. Cand lucrurile merg bine - super. Cand am avut o problema si am incercat sa comunic cu ei - dezastru. Asta cu toti: lindinger, der schweighofer, unii cu trenuri, etc.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#15
Postat 22 April 2014 - 06:49 PM
stiganas, la 22 April 2014 - 06:25 PM, a spus:
Dar, odata plecat cu curierul pachetul nu mai e vina lor. Poate l-a pierdut UPS (eu am patit-o). Daca UPS il pierde merge rapid reclamatia. Daca il pierde posta astepti luni de zile. Ca nu au raspuns inca nu e frumos dar au circumstante cu vacanta. In UK au fost liberi de vineri.
Eu cu nemtii am avut numai experiente proaste pe partea de comunicare. Cand lucrurile merg bine - super. Cand am avut o problema si am incercat sa comunic cu ei - dezastru. Asta cu toti: lindinger, der schweighofer, unii cu trenuri, etc.
Eu lucrez mult cu posta si pot sa-ti spun ca daca se pierde ceva, clientul, adica cel indreptatit la despagubiri este expeditorul. Ca sa fiu cinic nu ma intereseaza si nu prezinta pentru mine vreun avantaj cat de repede isi recupereaza FastLad banii de la UPS. Treaba lor... Mie trebuie sa-mi onoreze comanda deci sa-mi trimita inca o data obiectele si sa se descurce in cate luni vor ei cu UPS-ul. Asta imi garanteaza regulile Paypal.
Comunicarea cu nemtii e haioasa daca nu devine enervanta. Pe langa formulele de adresare excesiv de dulci gen "Prea iubite client" sau "Cu urari de bine din inima" am avut placerea de a discuta cu un neamt care imi trimitea mail-urile scrise in germana dar traduse in engleza cu Google translate (numai varianta in engleza!). Initial radeai de te stricai pana iti dadeai seama ca e imposibil sa pricepi ce vrea. Mi-a luat destul de mult sa-l conving ca e OK sa raspunda mail-urilor mele scrise in engleza cu mail-urile lui scrise in germana fiindca am mult mai multe sanse sa-l pricep asa. Acum deja ne cunoastem si comunicam bine fiecare pe limba lui si nu e nici o problema.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 22 April 2014 - 06:54 PM
#16
Postat 22 April 2014 - 07:18 PM
In ultima instanta daca nu esti multumit de fast-lad ii ocolesti de acum inainte.
qntt, la 22 April 2014 - 06:49 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 22 April 2014 - 07:26 PM
stiganas, la 22 April 2014 - 07:18 PM, a spus:
In ultima instanta daca nu esti multumit de fast-lad ii ocolesti de acum inainte.
Asa e... Incearca sa platesti cu Paypal si chestiile astea se rezolva repejor (30 de zile daca nu te straduiesti prea tare). Chiar daca platesti cu cardul tot poti cere bancii sa retraga plata dar sunt comisioane.
#18
Postat 22 April 2014 - 07:52 PM
Din cauza multelor tepe cu paypal sunt destui care nu vor sa trimita in afara tarii lor (si in tari ca Romania in mod special). Pentru ca paypal de regula da dreptate cumparatorului. La magazine e altceva dar tot nu vad care e vina lor ca lucreaza cu UPS. UPS nu e FijiPost.
Repet, nu este multumit de fast-lad poti sa ii ocolesti de acum incolo. Poti cauta doar magazine care lucreaza cu TNT sau DHL sau oricare alt curier iti pare de incredere.
qntt, la 22 April 2014 - 07:26 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#19
Postat 22 April 2014 - 08:23 PM
Am platit intotdeauna, indiferent de colet 23 GBP pentru 1-2 day delivery, si l-am avut a doua zi la usa (seara e in Koln, dimineata este la Bucuresti).
Acum daca ma gandesc bine, o data au incurcat modalitatea de livrare, si au trimis-o in 5 zile, dar urmatorul transport a fost din "partea casei".
Imi pare rau pentru ce-ai patit. Exceptiile confirma regula...:)
Eu patesc intotdeauna asa cu toate "recomandarile". Eu sunt "exceptia"...
#20
Postat 22 April 2014 - 08:48 PM
Ice9, la 22 April 2014 - 08:23 PM, a spus:
Am platit intotdeauna, indiferent de colet 23 GBP pentru 1-2 day delivery, si l-am avut a doua zi la usa (seara e in Koln, dimineata este la Bucuresti).
Acum daca ma gandesc bine, o data au incurcat modalitatea de livrare, si au trimis-o in 5 zile, dar urmatorul transport a fost din "partea casei".
Imi pare rau pentru ce-ai patit. Exceptiile confirma regula...:)
Eu patesc intotdeauna asa cu toate "recomandarile". Eu sunt "exceptia"...
Stai linistit... Nu e bai asa de mare. Nu mor eu daca mai astept cateva zile. Cand imi cumpar "jucarii" tind sa fiu mai nerabdator ca un copil dar cred ca nu sunt singurul aici vinovat de aceasta tendinta. Mai dau si eu din picioare a nerabdare.
Stiganas: Vina e a lor pentru ca ei au incasat banii pentru transport. Eu nu am nici un raport juridic cu UPS dar am un act de vanzare cumparare cu FastLad care se angajeaza sa presteze niste servicii (printre care transport in termenii stabiliti) in schimbul sumei de bani pe care eu am platit-o. Ei pot sa aleaga ce serviciu de curierat vor in cele 23 de GBP. Nu e problema mea. Daca acel serviciu de curierat nu respecta termenii contractuali fata de FastLad, este responsabil in fata FastLad care la randul lor au probleme cu nemultumirea mea. Ce vreau eu sa zic e ca eu nu am nici o treaba cu pachetul sau UPS pana in momentul in care semnez de primire. Atata timp cat pachetul e pe drum nu e in proprietatea mea ci a FastLad si custodia UPS. Orice vanzator serios (voluntar sau obligat de lege)incaseaza galusca fierbinte si se descurca ulterior cu UPS.
Sunt curios ce raspund la mail. Eu sunt calm si zen, asa cum ai spus si tu nu e nici pe departe prima oara cand mi se intampla. Intr-un fel sau altul ma descurc dar vreau sa vad daca FastLad face fata onorabil situatiei.
Din punctul meu de vedere ei pleaca pentru mine cu un handicap din cauza GBP. Bancile noastre transforma leii in Euro si apoi in GBP si asta inseamna pierderi semnificative pentru mine prin comisioane. Ar trebui sa-mi faca viata semnificativ mai usoara atunci cand cumpar in asa fel incat sa merite o cumparatura la ei. O sa vedem cum reactioneaza. Va tin la curent.
#21
Postat 22 April 2014 - 08:54 PM
Asta cu schmbul valutar nu mi-e clara deloc. Pana acum un an lasam paypal sa faca conversia dupa care am pus banca sa faca conversia. Chestia e ca habar n-am cum se face conversia si care metoda e mai avantajoasa.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 22 April 2014 - 09:52 PM
stiganas, la 22 April 2014 - 08:54 PM, a spus:
Asta cu schmbul valutar nu mi-e clara deloc. Pana acum un an lasam paypal sa faca conversia dupa care am pus banca sa faca conversia. Chestia e ca habar n-am cum se face conversia si care metoda e mai avantajoasa.
Depinde de banca si de felul in care folosesti banii. Cel mai simplu si ieftin e daca ai deja banii pe Paypal faci plata direct de acolo si conversia are loc o singura data deci are loc o sinura pierdere cu comisionul. Eu nu tin banii de hobby pe contul de Paypal asa ca ma duc frumusel la banca si-i depun in contul de lei, ei ii transforma prima oara in euro si iau primul comision (am intrebat de ce nu direct in GBP si am primit un raspuns lung si incurcat care se poate rezuma la: "uite ca asa vrem noi!") dupa care trec ei in GBP si iau al doilea comision dupa care trage Paypal-ul din cont suma necesara si-si ia propriul comision la tranzactie. Problema e ca daca mergi la banca si intrebi ce si cum ai mari sanse sa dea din umeri.
Concret: 1074GBP cumparatura m-a costat efectiv 1500 de euro. Pierdere calculata in jur de 100 de euro. Cam ustura tranzactia cu GBP...
#23
Postat 22 April 2014 - 10:17 PM
Simplificat paypal are doua optiuni de transfer valutar:
- trage lei din card si face paypal scimbul valutar (la cursul lor)
- cere la card (la banca) suma in valuta (asa cum ar fi daca ai cumpara cu card o cola in UK de exemplu) si e treaba bancii sa faca schimbul valutar. Caz in care se aplica ce spui tu.
Concluzia discutiei de pe vremea aceea a fost ca e mai bine sa faca banca schimbul si nu paypal. Eu am bifat optiunea dar nu mi-am mai batut capul si cumparaturile mele sunt mici (dar se aduna) asa ca nu sar in ochi diferente majore. Paypal isi trage comisionul (gras) de la vanzator.
100 EUR e foarte, foarte mult. E aproape 7%, mai bine trimiti banii cu WesternUnion :)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#24
Postat 22 April 2014 - 10:25 PM
qntt, la 22 April 2014 - 03:29 PM, a spus:
Serios vorbind insa: Da au responsabilitatea lor dar daca e prima oara cand se parlesc cu UPS-ul nu prea stiu ce puteau sa faca. Si de la voi aflu ca tipi sunt de nota 10 asa ca le acord circumstante atenuante.
Defapt stau in Irlanda, dar am uitat sa modific la profil.
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#26
Postat 22 April 2014 - 10:37 PM
#27
Postat 23 April 2014 - 09:42 AM
Sorry that this is taking so long to arrive, I've spoken to UPS this morning and they said that it may arrive to you earlier than the given delivery date, I've refunded you the cost of the shipping on this order and we'll also give you free shipping on the next order you make, just let me know before you make it.
Regarding the 2 email addresses you have, if you make the payment using the paypal express checkout all the account details and emails will go to that email address as when you use the express checkout the orders are created on whatever email address you use to make the payment with.
Thanks
Andy
#30
Postat 23 April 2014 - 09:59 AM