Pagina 1 din 1
Dupa o noapte de betie intre un Goblin si un Gaui
#2
Postat 10 April 2014 - 04:27 PM
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_img02.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_frame_L.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_mecha.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_battery.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_tail.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_frame_L.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_mecha.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_battery.jpg
http://www.jrpropo.co.jp/jpn/heli/forza700/image/700_tail.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
#3
Postat 10 April 2014 - 04:30 PM
In opinia mea arata excelent! Totusi am si eu o nelamurire... Daca designul permite (si pare sa permita) de ce nu face nimeni un heli care sa accepte bateriile pe sub coada (nu mai radeti) ca sa nu mai scoatem canopia?
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
#8
Postat 10 April 2014 - 08:34 PM
Raptor G4.
Ideea este ca motorul (si automat contactele) sunt in fata, deci sa faci o sina care sa culiseze total din spate in fata o sa-ti prelungeasca absurd cablurile sau oricum o sa-ti dea dureri de cap la conctare.
Dar cine stie, intreaba-l pe colegul Ionel...iti deseneaza un frame special cu incarcare "prin posterior" imediat...:) :)
Ideea este ca motorul (si automat contactele) sunt in fata, deci sa faci o sina care sa culiseze total din spate in fata o sa-ti prelungeasca absurd cablurile sau oricum o sa-ti dea dureri de cap la conctare.
Dar cine stie, intreaba-l pe colegul Ionel...iti deseneaza un frame special cu incarcare "prin posterior" imediat...:) :)
#9
Postat 10 April 2014 - 09:09 PM
Ice9, la 10 April 2014 - 08:34 PM, a spus:
Raptor G4.
Ideea este ca motorul (si automat contactele) sunt in fata, deci sa faci o sina care sa culiseze total din spate in fata o sa-ti prelungeasca absurd cablurile sau oricum o sa-ti dea dureri de cap la conctare.
Dar cine stie, intreaba-l pe colegul Ionel...iti deseneaza un frame special cu incarcare "prin posterior" imediat...:) :)
Ideea este ca motorul (si automat contactele) sunt in fata, deci sa faci o sina care sa culiseze total din spate in fata o sa-ti prelungeasca absurd cablurile sau oricum o sa-ti dea dureri de cap la conctare.
Dar cine stie, intreaba-l pe colegul Ionel...iti deseneaza un frame special cu incarcare "prin posterior" imediat...:) :)
Daca nu e in drum servo-ul de coada nu cred ca e complicat. O simpla sina si un sistem de contacte bullet ca o priza in capat care se conecteaza cand impingi bateriile la locul lor. Divaghez dar ca sa revin la subiect, au inceput sa apara tot felul de chestii tentante pe piata. Heli-ul asta e doar unul dintre ele. Protos Max in opinia mea e aproape de perfectiune conceptual dar am retineri fata de realizarea lui efectiva de catre italieni, Gaui X7 - super sexy desi conceptul nu e revolutionar, Warp 360 urat cu spume dar construit ca un tanc... Multe lucruri la care sa salivam. Pana si un Gaui X2 imi face tare, tare cu ochiul! Atatea tentatii! :drinks:
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1