Dacia Solenza (2) Inca mai ploua in masina?!
#31
Postat 24 April 2003 - 11:53 AM
Imaginea proasta a masinilor romanesti este data si de faptul ca multe din piesele de schimb sint contrafacute. Piesele montate in fabrica au rezistat MULT mai mult decit cele cu care au fost inlocuite. De citiva ani m-am invatat minte si tot timpul intreb unde sint produse piesele. La masininile straine, pe linga calitatea mult mai buna a pieselor, piesele de schimb sint fabricate de firme specializate - nu ca la noi intr-un garaj de SRL.
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#32
Postat 24 April 2003 - 11:58 AM
Raspunsul la intrebarea ta este "nu". Nu trebuie doar bunavointa si inteligenta (si chef de lucru - lucru rar la romani...:( ) ci bani.
Chiar multi bani pot sa spun, pentru ca, daca nu vrei sa reinventezi apa calda trebuie sa platesti tot felul de patente.....:D
Deci, lucrurile e mai complicate, cum ar zice unii...:D. Relax, o sa avem si automobile in tara asta, da' mai aveti rabdare. Solenza este totusi DOAR o Dacie (ca va place sau nu !), si ca idee, sa stiti ca exista inca masini fabricate de nemti sau suedezi in '80 care sint MULT mai sigure decat dacia asta obosita, oricat de fardata ar fi ea !!! Dar daca credeti ca e mai sigur cu masina noua decat cu un second hand german, atunci solenza e solutia pentru bani putini.
Succese eterne.......:(
#33
Postat 24 April 2003 - 01:54 PM
Daca sunt un cetatean al tarii atunci:
a) Sunt ciumeg si am bani -> ma duc sa iau cel mai tare Mertzan
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif Sunt un om obisnuit care abia a putut sa stranga 5000 de parai -> iau ceva ieftin
c) Sunt sarac -> merg cu bicicleta, trotineta (ca a revenit moda) sau pe jos
Cazurile a si b sunt clare!
c) Ce pot face cu 5000?
1) Iau un second hand, german sa zicem
Avantaje: Securitate,
design bun,
confort interior bun
Dezavantaje: pret CASCO mare (daca este cazul),
piese de schimb scumpe
pret intretinere ridicat
fiabilitate motor
2) Mai strang putin cureaua pana la 5700 si iau o Solenta
Avantaje: pret CASCO mic (daca este cazul),
piese ieftine
pret intretinere destul de mare
garantie
fiabilitate motor + cutie
consum mic
Dezavantaje: Securitate mica,
confort interior destul de mic,
3) Cumpar in rate un Clio Symbol, Ford Focus sau altceva nou
Avantaje: Securitate,
design bun,
confort interior mare
garantie
fiabilitate motor + cutie
consum mic
Dezavantaje: pret CASCO mare (daca este cazul),
piese de schimb scumpe
pret intretinere ridicat
trebuie sa mai strangi cureaua pana platesti ratele
Deci, eu unul vreau sa-mi cumpar o masina ieftina care sa consume putin si sa nu fie prea pretentioasa! Deci Solenza!
Daca altcineva are alte preferinte...treaba lui, dar sa nu bage in kkt restul optiunilor, treaba care o facem toti din proasta obisnuinta. Adica ce am eu e cel mai tare, restul e de kko!
Daca mai are cineva de completat la optiunile mele, il rog sa o faca.
Vivi
#34
Postat 24 April 2003 - 04:50 PM
"1993 Audi A6
An fabricatie : 1993
Kilometri parcursi : 130000 km
Capacitate cilindrica : 2600 cc
Tip carburant : benzinã fãrã plumb
Consum mediu : 9.0 l/100 km
Tip transmisie : 4 viteze automata
Culoare : verde metalic
Pret : 6300 EURO
Descriere : EURO 2, pret negociabil, tempomat, service plan, stare impecabila
Dotari : Servo frânã, Servo direcþie, Închidere centralizatã, Alarmã, Aer condiþionat, Clima, Airbag, ABS, Geamuri electrice, Oglinzi electrice, Radio casetofon "
http://www.masini.ro//images/vinzari/anunt_4507_1.jpg
http://www.masini.ro//images/vinzari/anunt_4507_2.jpg
Nu comentam chestii gen kilometraj, inmatriculare, etc, chestii la care romanul sigur se descurca... OK?
Flickr - pozele mele
#35
Postat 24 April 2003 - 04:51 PM
"1995 Renault Laguna
An fabricatie : 1995
Kilometri parcursi : 123 km
Capacitate cilindrica : 1800 cc
Tip carburant : benzinã fãrã plumb
Consum mediu : 7.0 l/100 km
Tip transmisie : 5 viteze manuala
Culoare : grimetalizat
Pret : 6500 EURO
Dotari : Servo frânã, Servo direcþie, Închidere centralizatã, Airbag, ABS, Geamuri electrice, Oglinzi electrice, Oglinzi încãlzite, Scaune încãlzite, Radio casetofon "
Flickr - pozele mele
#36
Postat 24 April 2003 - 04:54 PM
"1995 Mazda Xedox 9
An fabricatie : 1995
Kilometri parcursi : 90000 km
Capacitate cilindrica : 2500 cc
Tip carburant : benzinã fãrã plumb
Tip transmisie : 5 viteze automata
Culoare : albastru indigo
Pret : 7000 EURO
Descriere : CUTIE VITEZE AUTOMATA;INCHIDERE CENTRALIZATA;ALARMA;GEAMURI ELECTRICE;OGLINZI ELECTRICE;OGLINZI INCALZITE;SCAUNE ELECTRICE;SCAUNE INCALZITE;AIRBAG SOFER;AIRBAG DREAPTA;ABS;CLIMATRONIC;AER CONDITIONAT;TAPISERIE PIELE;SERVO-FRANA;SERVO-DIRECTIE;INSTALATIE A
Dotari : Servo frânã, Servo direcþie, Închidere centralizatã, Alarmã, Aer condiþionat, Clima, Airbag, ABS, Geamuri electrice, Oglinzi electrice, Oglinzi încãlzite, Scaune încãlzite, Tapiþerie piele, Radio casetofon, CD Player"
Flickr - pozele mele
#37
Postat 24 April 2003 - 04:56 PM
"1997 Peugeot 406
An fabricatie : 1997
Kilometri parcursi : 98000 km
Capacitate cilindrica : 1998 cc
Tip carburant : benzinã fãrã plumb
Consum mediu : 8.0 l/100 km
Tip transmisie : 5 viteze manuala
Culoare : grena
Pret : 6900 EURO
Descriere : cod pornire, impecabila, unic proprietar, accept variante auto !!!
Dotari : Servo frânã, Servo direcþie, Închidere centralizatã, Alarmã, Aer condiþionat, Airbag, ABS, Geamuri electrice, Scaune încãlzite, Radio casetofon "
http://www.masini.ro//images/vinzari/anunt_4508_1.jpg
http://www.masini.ro//images/vinzari/anunt_4508_2.jpg
Flickr - pozele mele
#38
Postat 24 April 2003 - 04:58 PM
"2000 Hyundai Accent
An fabricatie : 2000
Kilometri parcursi : 33000 km
Capacitate cilindrica : 1341 cc
Tip carburant : benzinã fãrã plumb
Consum mediu : 6.0 l/100 km
Tip transmisie : 5 viteze manuala
Culoare : auriu metalizat
Pret : 6700 USD
Descriere : dotari: *aer conditionat**inchidere centralizata**alarma**radio-cd blaupunkt*. stare foarte buna. primul proprietar, cumparata de la hyundai romania. contact: dragos gheorgon: 0722889686
Dotari : Servo frânã, Servo direcþie, Închidere centralizatã, Alarmã, Aer condiþionat, Radio casetofon, CD Player "
http://www.masini.ro//images/vinzari/anunt_4476_1.jpg
http://www.masini.ro//images/vinzari/anunt_4476_2.jpg
Flickr - pozele mele
#39
Postat 24 April 2003 - 05:19 PM
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 April 2003 - 05:24 PM
#40
Postat 24 April 2003 - 05:24 PM
Flickr - pozele mele
#41
Postat 24 April 2003 - 05:34 PM
Acum ca sa dezmortim fruntile : Are cineva tupeu sa faca un automodel cu caroserie de DACIE ? Hi hi hi .
#42
Postat 24 April 2003 - 06:15 PM
Flickr - pozele mele
#43
Postat 24 April 2003 - 06:37 PM
PS: La noi principiul merge in ambele sensuri .
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 25 April 2003 - 11:47 AM
#44
Postat 25 April 2003 - 08:31 AM
#45
Postat 25 April 2003 - 08:57 AM
In fine, e Vinerea Mare si ma las de polemici...
Flickr - pozele mele
#46
Postat 25 April 2003 - 08:58 AM
Vipere, nu zice nimeni ca "masinile tale" nu sunt bune, sunt chiar adevarate, dar eu unul NU MI LE PERMIT INCA!!! Stii ce masina as vrea eu sa-mi cumpar? Un Audi A4, dar cand ma gandesc ca ai mei abia au facut rost de 5000 de euroi ca sa-mi iau supernova asta imi piere orice vis.
Hai ca mai discutam pe tema asta la RR, daca veniti....
#47
Postat 25 April 2003 - 10:26 AM
Dacia este cea mai buna optiune de masina noua la banii astia ! - daca asta era motto-ul nu ma mai bagam in discutie. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Bafta multa posesorilor de Solenza !
PS. Si apropos de "intretinere ieftina" la Dacia. E adevarat, dar eu schimb la Mertzul meu second-hand bucse si capete de bara 1 data la 2 ani iar tu de 3 ori pe an ! (ca sa nu vorbima de amortizoare si alte alea...). Plus timp pierdut prin Service si nervi.....http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/sad.gif
Si timpul costa bani sau am ramas la chestia aia comunista cu reparatul pe marginea soselei....http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
Respecte maxime in continuare......
#48
Postat 25 April 2003 - 11:13 AM
Citeaza
EXACT!
Citeaza
Aici depinde cel mai mult de sofer si de noroc, ca daca prinzi o groapa mascata, cedeaza orice masina (cu exceptia celei ai lui James Bond). Eu am 10 luni cu SuperNova mea si tocmai i-am facut revizia. Schimburi necesare: ulei si filtru de ulei. Pana acum am schimbat placutele de frana (scartzaiau si ma enervau) si pompa de frana care a cedat dar au schimbat-o in garantie.
Concluzie: de cand o am, am chetuit suplimentar pe placutele de frana si 3 ore de service (1,5 pentru fiecare vizita)
Acum vreau sa-mi zici tu mie ce i-ai facut tu la masina ta in ultimul an si cat te-a costat (timp si bani), asta daca nu sunt indiscret, dar vreau sa vorbim argumentat si deschis! Si sa-mi mai zici cat consuma la 100 de km si cat te costa o revizie.
Citeaza
??? Care timp pierdut in serviceuri si care reparat pe marginea soselei?
#49
Postat 25 April 2003 - 11:45 AM
#51
Postat 25 April 2003 - 11:57 AM
#53
Postat 25 April 2003 - 02:08 PM
Nu te zgarci la bani , iar ulei bun ptr fuga este SELENIA pe care il gasesti la reprezentantele ALFA ROMEO.Tot acolo gasesti si echipament SPARCO.Ce e misto e faptul ca uleiul ptr filtrul auto merge si la modelism la auto!
#54
Postat 25 April 2003 - 02:09 PM
Si da condusu sportiv ma costa enorm . Cand aveam berlina ma ducea pe la 15-16 in oras. Asta a fost motivu nr doi pentru care am schimbat-o. Primul motiv fiind bineinteles defectele mecanice la care nu le ami faceam fata . Am crezut ca imi trag un cric in cap . S-a rupt traversa care tine cutia de viteze !!!!!! Pivoti ,planetare, frane , ambreiaj , baterie , faruri , toba si incuietare sofer si nu in ultimul rand MOTORUUUU care mergea exact asa cum vroia el ! . Si asta la o masina din 98 cu care am facut 16 mii de km eu beneficiind de ea de pe la 5 mii .Deci cam la 21 a murit . Cu asta n-am avut probleme la motor si probleme care au aparut la radiator s-au rezolvat in garantie . Amortizoarele si alea trebuiau schimbate in garantie dar de .... n-am fost pe faza si domnu de la service a zis ca sunt bune si au trecut 6 luni si gata garantia la amortizoare .
Uff uff ce mult vorbesc....
#55
Postat 25 April 2003 - 03:23 PM
Masina are 89 kW si fuge destul de bine. Am luat-o cu amortizoare rosii acum 7 ani, dar am spart baia pe aici prin Bucuresti, asa ca m-am cocotat mai sus si merg mai incet.
Am 400.000 km cu ea si am facut un set pe la 300.000 din prostia mea si a fodstilor mecanici ( aprox. 1000 USD cu totul ).
Cam asta ar fi. Oricum cand va vad cum frigeti Daciile pe la 140/ora, sincer, mi se face rau. Daca e sa aveti doamne fe' un accident la viteza aia va scoate cu sudura......:(
Oricum, discutia cam seamana cu aia despre struguri, asa ca iti urez sa schimbi SN cat mai repede cu un automobil.
Bafta si distractie placuta la RR !
#56
Postat 25 April 2003 - 10:00 PM
da' io tot tre' sa comentez ceva. Ca prea le tin in mine....
Vipere. Tu esti suparat tare pe tara asta, pe oamenii astia si pe produsele lor. Rau de tot... ca prea tot te repeti: "asa mi se face un chef sa-mi fie dor de toate...".... Ma-ntreb daca tu esti si pozitivist in vre-un subiect???
Nu, romanul nu trebuie sa fie bun la toate.... Ar fi o chestie interesanta de analizat, daca Romania chiar n-ar avea rost sa produca masini. Nu vreau sa vorbesc despre asta acuma... Dar hai sa ne gandim totusi, ce-ar fi daca?
Ce-ar fi daca Dacia maine si-ar inchide portile? Pai, in primul rand cateva mii (zeci de mii??) de angajati raman fix cu rotile in aer, fara slujbe si..... planuind un exod fie spre Craiova fie spre Brasov. Sau poate Bucuresti... Ca e greu ca peste noapte sa-si schimbe meseriile. In al doilea rand, un tsunami va lovi o groaza de intreprinderi, cooperative, magazine, service-uri... etc, val ce va lasa in urma multi-multi someri. In al treilea rand va creste tensiunea sociala, va scade indicele de tara, leul se va devaloriza si mai mult.... Pe scurt, o perioada nederminata lucrurile vor merge din rau in mai rau. Si nu se stie daca la sfarsit vor merge bine...
Imensul combinat de la Galati merge prost, si mega-prost. De ce nu-l inchide peste noapte? Pentru ca ar lasa PREA multi oameni pe strada...
Cu aceleasi consecinte....
Parerea mea e ca lucrurile ar merge mult mai bine la/cu Dacia daca s-ar impune niste conditii stricte si obligatorii de calitate. Ca vorba aia, dupa ce ca e proasta, mai e facuta si aiurea. Dac-ar fi facuta macar cu simtul raspunderii, asta s-ar intoarce pozitiv tot asupra ei. Viper n-ar mai fi asa de suparat pe Dacie, lumea ar cumpara ceva mai multe Dacii... in final Dacia va reinvesti o parte din bani pentru imbunatatirea produsului. Si tot asa...
Si exact asta este si Solenta: mai buna decat predecesoarele ei....
Multe lucruri merg rau in tara asta, si merg de prea mult timp asa. Dar daca e totusi sa se schimbe ceva in bine, asta se va intampla incet sau deloc.... Eu inca raman aici, sperand in mai bine si.. intrebandu-ma ce pot face ca lucrurile sa mearga mai bine.
intre timp, sa va traiasca masina. aia pe care o aveti.
oricare ar fi aia....
Eu am Dacie (am mai zis) si-mi place de ea. Asa cum e...
Poate gresesc atunci cand devin brusc pasional in subiectele legate de ea, simtindu-ma jignit personal cand cineva spune ca Dacia e de KKt. ( ca Dacia mea nu e de kkt. ...)
hai s-aveti o viata buna.
O seara placuta.
alexella
#58
Postat 26 April 2003 - 02:00 PM
Lucrurile tind spre cearta......:D Cred ca Axella are dreptate. Cea mai buna masina e aia pe care o ai. Scuze posesorilor de Dacie. Poate am fost prea taios, dar personal si eu mi-as dori o masina romaneasca, buna, fiabila si sigura. Voi fi primul cumparator, dar sa nu ma lase in mijlocul drumului cand mi-e lumea mai draga si sa fiu cat de cat sigur in ea ! E prea mult ce cer de la un automobil ? Parerea mea este ca nivelul Daciei Solenza este acelasi cu usoare cosmetizari (noroc de motor si cutie !) neimportante. Si atita timp cat nici usile din fata nu se inchid bine, eu nu asi cumpara asa ceva. Voi insa faceti ce vreti cu banii vostri.
Mult succes si "Paste fericit"
#59
Postat 27 April 2003 - 10:33 AM
Va urez la toti PASTE FERICIT si tot ce va doriti .
#60
Postat 22 April 2004 - 08:18 AM
> > >>americana sa o reconstruiasca dupa planuri. Lucreaza astia ce
lucreaza,
> > >>sudeaza, lipesc din greu si in final le iese un tractor.
> > >>
> > >>Conducerea e nemultumita si aduna o echipa de japonezi. Lucreaza si
> astia
> > >>din greu, sudeaza, lipesc, asambleaza si dupa sfortari supraomenesti
> > >>leiese
> > >>un tractor.
> > >>
> > >>Conducerea e disperata si aduna o echipa de romani. Intra romanii in
> > >>treaba,
> > >>sudeaza, lipesc, asambleaza si in final, le iese o Solenza Diesel.
> > >>
> > >>Conducerea:
> > >>- Incredibil! Suntem impresionati de munca voastra, celorlalte echipe
> > >>le-au
> > >>iesit tractoare, voi cum ati facut?
> > >>
> > >>Romanii:
> > >>- Si noua tot tractor ne'a iesit, da' l-am luat la pila.
> >
B)