Dacia Solenza (2) Inca mai ploua in masina?!
#2
Postat 18 April 2003 - 11:41 AM
Flickr - pozele mele
#3
Postat 18 April 2003 - 01:36 PM
#4
Postat 18 April 2003 - 01:42 PM
Flickr - pozele mele
#5
Postat 19 April 2003 - 01:02 AM
Am avut ocazia acum o saptamana sa merg cu un prieten care a vrut sa testeze aceasta masina ca sa vada daca merita sa o cumpere.
Ce sa zic , aia de probe nu parea deloc a masina noua ptr ca-i cam zdranganea haion-ul si se auzeau ceva balanganeli prin fata pe la articulatii.
Asta a fost la inceput . Acum si-a cumparat-o ne-am plimbat cu ea si ce sa zic ... masina noua e masina noua ... si ... este mult peste berlina dar nu asa de mult cat sa-si justifice pretul.Ce ma doare este faptul ca atat de mult s-au laudat ca vor baga o cutie de Megane sau Laguna si de fapt motorul si cutia sunt cele de la (conform sticker-ului agramat) SupeRNova (un mecanic mi-a demonstrat asta nu numai prin aspectul identic ci si prin indicativele care presupun tot ce contine in interior-pinioane).Pana la urma este o supernova cu alte faruri , alt bord , si parca...de data asta...fara stopuri (personal spatele il confund cu cel al berlinelor modificate de provincialii care aprovizioneaza pietele cu zarzavat).In fond si la urma urmei ne-am invatat ca Dacia de la o editie la alta sa nu schimbe mai nimic dar sa bata toba tare de tot cu NOUA DACIA!
Ce sa zic...pana la urma...o incropeala de conjunctura...ca trebuia ceva nou...
Sa mutam barfa in interior!
M-am suit la volan si am incercat zadarnic sa-mi gasesc o pozitie comoda . Pacat ca nu s-au gandit ca mai trebuie sa ai si loc la picioare pe care nu ti le poti relaxa decat daca te dai jos. Probabil ca e ceva legat de "avantul muncitoresc" si de Universal 601 si zic asta ptr ca parbrizul parca iti limiteaza privirea iar picioarele in loc sa-ti stea drepte stau cam la 90 de grade ceea ce e incomod(e mai lejera ce-i drept in dreapta fata).
Bordul,in mod surprinzator ,ptr ca s-a zis ca e de clio , este la fel de prost finisat ca la supernova (nu prea se incheaga bine piesele-raman ceva rosturi pe ici pe colo).
Usile cam zdrangane la inchidere ... si ... inca n-a plouat
Cam atat despre SubSolenza care nu ca ar fi rea dar nu prea justifica pretul cerut de producatorul care se pare ca este inca in Impotenza de a crea un autoturism care sa ne uimeasca in bine...
Prin cele relatate nu vreau sa jignesc pe nimeni sau sa par ca dezaprob total.
Este parerea mea pur personala!
#9
Postat 21 April 2003 - 08:07 AM
#10
Postat 21 April 2003 - 10:10 AM
nu-mi amintesc sa fi modificat titlul.. :huh:
sa fie omniscientul..omniprezentul webmaster http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Eu am un coleg care vrea sa isi ia o solenza..
em incercat sa il conving..sa nu faca asa ceva...
tatal meu si-a luat acum 2 ani un opel astra..la 3500 para din 93..
si am incercat sa-l conving sa-si ia si el...dar..nuuu..ca vrea masina noua..are cutie si motor de renault..
Treaba lui..
astept sa vad si eu cum e...o sa va comunic parerea personala..
Aceasta postare a fost editata de teo: 21 April 2003 - 10:15 AM
#11
Postat 21 April 2003 - 11:27 AM
Restul diferentelor sint ca intre o masina si un automobil ! Si sper sa jicnesc cu aceasta ocazie pe toti acei "nationalisti" care bat campii cu frenezie !
#12
Postat 21 April 2003 - 12:18 PM
Vreau doar sa te intreb daca ai condus o supernova/solenta si Clio. Poti sa ne zici diferentele? Si mai poti sa ne zici echiparea de la Clio si echiparea de la Solenta (alea pe care le-ai vazut)?
Vivi
#13
Postat 21 April 2003 - 12:53 PM
Aici nu mai e vorba de RC.
Chestia e prea serioasa (si banii suficient de multi) ca sa-ti permiti sa faci prostii !
Deci nu discuti cu fisa tehnica in fata, ci te sui in ea si dai o cheie (ceea ce poti face la orice reprezentanta Renault care se respecta - ba chiar unele mai au si test drive.......
Daca faci chestia asta, te lamuresti pe deplin, crede-ma.
PS. Pentru date tehnice comparative (?!?) te duci la http://www.latinefed....ro/solenza.htm si la www.renault.ro
PPS. Tot Mercedesul e mai bun (Sic!)
#14
Postat 21 April 2003 - 04:07 PM
Citeaza
Death, nu ai inteles mesajul meu! Te-am intrebat cum erau echipate, pentru ca un Clio costa el 7000 si ceva de euroi, dar chel! Daca mai pui ceva optiuni sari imediat la 9-10.000...
#15
Postat 21 April 2003 - 05:20 PM
Flickr - pozele mele
#16
Postat 22 April 2003 - 12:35 AM
Nu inteleg de ce esti asa de atat de profund afectat incat sa devii ironic.
Lasand la o parte priceperea te anunt ca am o masina de 75 CP (idem dacia supeRNova) cu care m-am clasat pe locul 4 din 30 la un raliu pe zapada si am lasat cu mult in urma supernove cu piloti mult mai experimentati.Astfel am dedus clar (ca performante) ca e vorba de un RAHAT de masina , iar SOLNITZA e acelasi lucru...
Sa fie clar : cat timp mai exista la Dacia piese Made in Romania , nu va fi masina - ne trebuie o masina gata gandita de altii pe care doar sa o producem...s-a dovedit!
Ideea e cam asa :
Nu e DACIA ci D.A.C.I.A. (Daca Ai Cap Ia-ti Altceva)
#17
Postat 22 April 2003 - 09:43 AM
Pt cataWRC: Parca postezi si pe forumul de supernova, nu?
Vivi
#18
Postat 22 April 2003 - 12:00 PM
Imi permit sa postez o gluma primita pe email pt a mai descreti fruntile combatantilor pro si contra Solenza :lol:
Q: Cum se verifica etanseitatea masinilor japoneze?
A: se pune o pisica in interiorul masinii, apoi se inchid usile si geamurile si se astupa sistemul de ventilatie, iar daca pisica moare in 24 de ore inseamna ca masina e etansa.
Q: Cum se verifica etanseitatea noilor masini Dacia Solenza?
A: se pune o pisica in interiorul masinii, se inchid usile si geamurile si se astupa sistemul de ventilatie, iar daca pisica nu iese din masina in 24 de ore inseamna ca masina e etansa.
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#20
Postat 22 April 2003 - 03:58 PM
what do u think ?!?!
#21
Postat 22 April 2003 - 04:46 PM
http://members2.boar...daciasupernova/
si
www.dsn.as.ro
#22
Postat 22 April 2003 - 04:59 PM
1. Si eu am avut Dacia - Cand am cumparat-o aveam de ales intre Dacia, Skoda 100S si Lada 1200(1500) Am ales Dacia pentru ca intre 3 rele era cea mai buna varianta si pentru ca se putea repara pe marginea drumului. Acum discutind serios, sa stiti ca am avut in permanenta o trusa de scule la mine + sirma si suruburi diverse !
2. Dupa revolutie (la cativa ani...:lol: ) mi-am cumparat automobil (nu conteaza marca, oricum nimic din cele de mai sus !). De atunci nu mai am nici o scula la mine in afara de cheia in cruce si roata de rezerva ( de altfel obligatorii, nu ? ) Eu zic ca asta spune multe pentru cine intelege.
3. Daca nu ai ~ 5.000 - 6.000 euro pentru un automobil second hand sau 7.000 - 8.000 euro pentru un Renaut sau Daewoo nou atunci cea mai buna masina e Dacia. Dar DOAR din punctul asta de vedere.
4. Solenza si alte modele noi au marele DEZAVANTAJ ca nu mai pot fi reparate usor de amatori. De stricat se strica insa la fel de repede ! - deci intretinere scumpa !
Trageti voi concluziile. Restul e chestie de gust si confort (optionale, bla,bla )
Succese maxime !
#24
Postat 22 April 2003 - 08:18 PM
#25
Postat 22 April 2003 - 10:12 PM
Te sustin la punctele 1 si 2.
Eu am Dacia, pretena are Golf II. Si le intretin pe amandoua. Ambele au aceeasi varsta, circa 87...
Dacia se tine foarte bine pentru o dacie si-mi place (intr-adevar) ca ma pot baga in ea, ca amator, in oricare cotlon al ei. Ma duc la mecanic doar cand mi-e scarba sa ma mozolesc sau n-am scule.
Golfu se comporta bine pentru o masina care in general mananca doar benzina si uneori apa sau ulei. Si ce probleme a avut le-a avut pentru ca am avut multi nepriceputi care s-au bagat in ea.
Dar la capitolul "pe care ma bazez", golfu' iese invingator. M-a costat 2500$ acum 2 ani si acuma as evalua-o la 1700-2000$.
Dacia as evalua-o la 500$ (cu putin noroc).
In ciuda diferentei de pretz, in Dacie cam bag piese constant si ma simt ca un chinez la circ invartind farfuriile in varf de batz. Cum apuc s-o invart pe una deja tre' sa fug la altele sa nu cada. Cam la fel si Dacia.
Si totusi, desi pot ... si totusi raman la Dacie. De ce? Mi-e draga. Am injurat-o de atatea ori dar am si mers destul cu ea. Ma simt legat de ea, cumva...
Pana la urma, am ales si eu o varianta ca smecherii: O masina de oras si o masina pentru drum lung.
in Bucuresti nu mi-as lua alta masina decat Dacie.
Si DIN PACATE, 80% din kilometri i-am spart in gropile din Bucuresti.
alexella
PS Desi, imi amintesc de prima dragoste cand eram convins ca va fi si ultima. Si ... cam asa gandeam.... la fiecare dragoste.....
S-o aplica si la masini???
#26
Postat 23 April 2003 - 03:20 PM
Personal dezaprob Solenza si Supernova fata de alte masini germane sau japoneze insa te asigur ca de la berlina la Solenza e diferenta mare.Suspensia e mult mai buna , motorul nu mai e romanesc (deci nu mai stai mereu bagat sub capota) , consumul e mai mic , puterea e mai mare....nu prea suporta comparatie.
In legatura cu Matiz-ul pot sa spun ca nu e o optiune prea buna fata de Solenza.Asta ptr ca te bucuri la o mica diferenta la consum insa pierzi la spatiu in interior,viteza,demaraj,stabilitate si cel mai important ar fi ca orice piesa de caroserie , suspensie , electrica , etc e mult mai ieftina la Dacia.
Eu te sfatuiesc sa optezi ptr Solenza.
Dupa mine merita clar in fata Matiz-ului...
#27
Postat 24 April 2003 - 09:16 AM
Am vazut-o si eu "in trafic" ce sa zic, ca orice masina noua arata foarte bine. ATENTIE ! A SE PRIVI DE LA MINIM 3m SAU IN MERS. Am vazut ca au remediat si egalizat distanta dintre aripa si haionul din spate care la SNova era vizibil inegala (1,5cm stanga 0,5cm dreapta) asa ca nu mai ziceti cu rautate ca e aceeasi SNova dar cu alta palarie. Plasticul e acelasi (aceeasi compozitie) asa ca nu are cum sa arate altfel....
Din pacate este o alegere mai buna decat masinile de la Daewoo care duc politica ieftin la malai si scump la tarate adica masina o iei foarte ieftin dar te costa de te indoaie dupa aceea piesele.
Cat despre spatiu va inselati, in Matiz e spatiu suficient, e doar senzatia ca ar fi mica dar din interior se vede altfel.
Am si o parere pro pentru Solenza, avand motor si cutie de Renault nu mai ai nevoie sa ridici capota (o vreme), suspensia e clar ca e mai buna si mai ales stabilitatea la drum si in curbe avand bara de torsiune pe spate, suspensie folosita si la SNova mult superioara cu a vechii Dacii carea avea (are) puntea pe spate si cu care nu-ti prea permiteai sa intri intr-o curba cu viteza mare de frica sa nu te rastorni, trebuie doar sa ne resemnam ca la ce drumuri avem toate articulatiile nu tin mai mult de 5-10mii de Km iar ambreiajul si placa de presiune nu mai mult de 25000Km.
Eu unul ii urez bun venit pe soselele noastre in speranta ca soferii nu vor suferii de sindromul Solenza asa cum cei de Nova sufera de sindromul cu numele mai sus mentionat...
Poate ar trebui sa ne gandim ca mai bine sa avem pe strada masini noi si implicit mai sigure (nu in caz de accident) decat niste harburi la care oricand se poate rupe ceva si provoca un accident...
Eu zic sa fim mandri ca romanii nostri au mai scos o masina ( a se citi autoturism) ca poate asa mai invata si ei ceva si odata vor face si ei ceva ca lumea...
#28
Postat 24 April 2003 - 09:55 AM
Ce ziceti ?
#29
Postat 24 April 2003 - 10:20 AM
Vivi
PS: Si eu am SRN are aproape un an si 9000km si sunt super multumit de ea, ca la banii astia altceva mai bun nu luam. In plus am garantie 18 luni, care iarasi e ceva.
#30
Postat 24 April 2003 - 11:34 AM
Stau si citesc ce tot se discuta aci..
Eu nu prea inteleg niste lucruri...
Cum se face ca avem atatia studenti eminenti..olimpici...facultati nemaipomenite cu burse peste burse..pentru rezultate bune..
ce se intamla cu acestia?Chiar toti pleaca in afara? Sau respecta aceeasi principiu: suntem buni la teorie...dar practica ne omoara..
Chiar nu putem crea ceva nou..gandit de noi?Si facut tot de noi..si sa mai fie cat de cat bun? Chiar nu putem invata din greseli? si astfel vorbesc in general, nu numai pt masinile produse la noi in tara..
:D
Explicati-mi si mie ca sunt mic si nestiutor.. :(