Stimati Aeromodelisti,
Pentru a fi mai bine informati, ne-am gandit sa facem un rezumat cu ceea ce s-a facut pana in prezent si ce vom face in viitorul foarte apropiat . Ce s-a facut pana in prezent?
1. In urma ordinului publicat de catre MT a fost o perioada in care toata lumea incerca sa gaseasca solutii in a face ceva ca sa ne putem practica hobby-ul mai departe, dar din pacate fara rezultate clare si concise.
2. Walter a fost unul dintre persoanele care a aprins scanteia, astfel am decis sa ii dau o mana de ajutor. In urma discutiilor, in cateva zile s-a format o echipa care dorea sa faca ceva in acest sens si sa ajute comunitatea Aeromodelistilor. Echipa este formata din Walter Born, Cornel Avasilichioaiei , Ovidiu Bora, Dorel Pojar; Allen Geanta si eu.
3. S-a activat o platforma web pentru un sondaj „Take Control” unde aeromodelistul trebuia sa introduca urmatoarele informatii: Nume; E-mail; Telefon; M-as implica activ in administrarea clubului; Sunt de acord sa achit o cotizatie; Vreau sa particip la sedinta de constituire in zona Brasovului; etc...
4. In urma sondajului si discutiilor telefonice avute cu cei care doreau sa vina la conferinta aeromodelistilor, echipa a decis sa se faca conferinta la data de 14.03.2014
5. S-au trimis invitati catre MT si FRMD sa participe si ei la conferinta din data de 14.03.2014, iar in cateva zile am primit un raspuns din partea MT ca nu au posibilitatea sa ajunga la conferinta dar am fost invitati la MT sa avem o discutie deschisa asupra ordinului, aceasta intalnire avand loc inainte de conferinta. Nici pana in prezent nu am primit un raspuns din partea FRMD.
6. S-a pregatit un draft de statut pentru ARA pe baza traducerilor puse la dispozitie de Walter Born de la alte entitati juridice cu profil aeromodelistic si pe baza statutului AZLR primit de la Ovidiu Bora
7. In data de 14.03.2014 a avut loc conferinta aeromodelistilor din Brasov unde s-au discutat deschis urmatoarele:
- Bun venit participantilor si o scurta descriere a actiunilor realizate deja : sondajul in vederea infiintarii asociatiei de aeromodelism la care au au participat un numar de 342 de persoane dintre care 118 s-ar implica activ in administrarea asociatiei si 289 sunt de acord sa achite o cotizatie.
- Prezentarea ASOCIATIEI DE ZBOR LIBER DIN ROMANIA : rezultatele activitatii acestei asociatii, punct de vedere referitor la infiintarea noii asociatii de aeromodelism si descrierea modului in care este folosit spatiul aerian in prezent in Romania.
- Prezentare SC AFT Design SRL: idem AZLR
- Votare nume asociatie
- Votare emblema asociatie
- Prezentare propunere statut, modificarea acestuia conform propunerilor si agrearea in unanimitate ca acesta va fi statutul asociatiei
- S-au propus responsabili pentru organele de conducere ale asociatiei si s-au agreat in unanimitate urmatoarele persoane.
Presedinte: Babos Andras Sandor (Cluj-Napoca)
Vice-Presedinte: Bora Ovidiu (Alba-Iulia)
Secretar: Dinu Cristian (Bucuresti)
- Discutarea ordinului nr 8/2014 si ultima modificare transmisa de catre MT pe data de 11.03.2014 in urma intalnirii avute intre reprezentantii MT si cei ai asociatiei de aeromodelism in infiintare de la data respectiva; s-au agreat in unanimitate modificarile noului ordin, urmand ca acestea sa fie propuse catre MT pe data de 17 martie 2014
- Detalii financiare – cheltuieli efectuate pana in data de 14.03.2014 de catre organizatorii conferintei (inclusiv cheltuielile conferintei) si suma agreata pentru infintarea asociatiei. La conferinta s-a propus si s-a agreat de comun acord ca sumele vor fi achitate de catre toti participanti prezenti la conferinta din Brasov in valorea de 113 RON de persoana si taxa de infintare al asociatiei in valoare de 64 RON de persoana.
- Cei care nu au reusit sa depuna sumele respective la conferinta au fost rugati sa vireze banii in contul:
Numele Beneficiarului: Babos Andras Sandor, Cont: RO34INGB0000999902343140
8. In data de 17.03.2014 s-a trimis ordinul modificat si agreat la conferinta din Brasov catre MT
9. Alexandra Diaconescu, „cea cu captivele”, s-a alaturat echipei noastre cu rolul de purtator de cuvant pentru consiliul director si echipa.
10. S-a trimis catre autoritati rezervarea de nume pentru asociatie.
11. Se lucreaza la regulamentul de ordin interior al asociatiei cu ajutorul lui Costin Jugureanu si al Alexandrei Diaconescu
12. In data de 20.03.2013 am primit de la MT raspuns la ordinul modificat de catre noi la conferinta din Brasov. Ordinul propus de catre MT a fost publicat pe rhc.ro si pe baza raspunsurilor primite de la aeromodelisti si pe baza discutiilor avute in echipa s-a creat din nou o propunere de ordin catre MT din partea ARA, ordin care a fost transmis catre MT in data de 27.03.2014. Ordinul trimis catre MT il puteti gasi in
https://onedrive.liv...B37367F0C%21105 folder-ul Ordin_MT, iar numele documentului este „Ordin UAV.ordin 9_modif ARA_V4”
13. Stefan Tiganas s-a alaturat echipei si va avea rol de moderator impreuna cu Alexandra Diaconescu pentru subforumul ARA de pe rhc.ro, nou creat cu ajutorul lui Gabriel Mutu si Silviu Vitican. Scopul acestei modificari este de a crea o punte de legatura intre ARA si aeromodelisti, dar si de a ajuta la o distribuire mai eficienta a informatiilor pe subiectul ordin si ARA. Stefan Tiganas va avea o stransa legatura cu Alexandra Diaconescu, Consiliu Director si echipa.
14. Statutul asociatiei este pregatit pentru a fi semnat in urmatoarele saptamani de catre membri fondatori. Statutul poate fi gasi in link-ul
https://onedrive.liv...367F0C%21105iin folder-ul Statut cu numele de fisier Statut_Final.
Ce se va face in perioada imediat urmatoare?
1. Semnarea statutului si toate procesele aferente pentru infintarea asociatiei
2. Finalizarea regulamentului de ordin interior conf. statut
3. Propunerea si agrearea unei taxe de inscriere in ARA conf. statut.
4. Inscrierea membrilor in ARA
5. Agrearea regulamentului de ordin interior conf. statut
6. Propunerea si agrearea unui buget anual conf. statut
7. Propunerea si agrearea unei taxe anuale conf. statut
8. Propunerea si crearea unei platforme web, astfel incat mare parte din administrarea asociatiei sa fie automatizata si sa eliminam cat se poate de mult birocratia
9. Alte aspecte care sunt specificate in statut si in dorintele membrilor.
Sper ca nu am uitat nimic sau pe cineva.
Asteptam cu drag ajutorul vostru.
O zi buna
Aceasta postare a fost editata de Andrix_y: 06 April 2014 - 09:26 AM