engleza
#1
Postat 07 September 2005 - 07:38 PM
- sweep back
- chord
- gap
- stagger
Toate se refera la aviatie!
Multumiri
#2
Postat 07 September 2005 - 08:15 PM
chord - coarda (aerodinamica a aripii)
gap - gaura?
stagger nu sunt sigur, se refera la o asimetrie, sau un offset, din cate mi-am dat seama cu "google" e vorba de biplane :rolleyes:
#3
Postat 07 September 2005 - 08:25 PM
Stagger ar trebui sa insemne "intarit, asigurat, ramforsat"
#4
Postat 07 September 2005 - 09:02 PM
- sweep back - variatia unghiului aripii la avioanele cu geometrie variabila. E vorba de avionae din WWI!!!!
- chord - coarda (aerodinamica a aripii). Lamurit!
- gap - gaura? :rolleyes: B)
- staggered wings sunt aripile care sunt prinse intre ele cu o structura de rezistenta.
Stagger ar trebui sa insemne "intarit, asigurat, ramforsat" . Nu, incorect, nu e vorba de structura de rezistenta!!!
Din datele tehnice: Stagger= 0,22m!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 07 September 2005 - 09:03 PM
#5
Postat 08 September 2005 - 12:03 AM
#6
Postat 08 September 2005 - 02:49 AM
Chord Line - The line between the leading edge and the trailing edge of the airfoil
Fisiere atasate
-
image002.gif (2.15K)
Number of downloads: 79
#7
Postat 08 September 2005 - 06:28 AM
Z-mare, la 7 Sep 2005, 21:02, a spus:
- sweep back - variatia unghiului aripii la avioanele cu geometrie variabila. E vorba de avionae din WWI!!!!
- chord - coarda (aerodinamica a aripii). Lamurit!
- gap - gaura? :rolleyes: B)
- staggered wings sunt aripile care sunt prinse intre ele cu o structura de rezistenta.
Stagger ar trebui sa insemne "intarit, asigurat, ramforsat" . Nu, incorect, nu e vorba de structura de rezistenta!!!
Din datele tehnice: Stagger= 0,22m!
Wing: * * * *Span Upper * * * * * *9.00m
* * * * * * * *Span Lower * * * * * *8.73m
* * * * * * * *Chord Upper * * * * * 1.50m
* * * * * * * *Chord Lower * * * * * 1.10m
* * * * * * * *Dihedral Upper * * * * 0 deg
* * * * * * * *Dihedral Lower * * * * 1 deg
* * * * * * * *Sweepback Upper * * 0 deg
* * * * * * * *Sweepback Lower * * 0 deg
* * * * * * * *Gap * * * * * * * * * * * 1.47 m
* * * * * * * *Stagger * * * * * * * * *0.22m
* * * * * * * *Total Wing Area * * * *20.56 sq m
:D :D :D :D
#8
Postat 08 September 2005 - 07:48 AM
mobi, la 7 Sep 2005, 20:25, a spus:
Stagger ar trebui sa insemne "intarit, asigurat, ramforsat"
stagger = a se clatina
Nu sunt complet inutil cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
#9
Postat 08 September 2005 - 08:11 AM
- sweep back nu este variatia unghiului aripii la avioanele cu geometrie variabila. Sweep back inseamna pe romaneste "unghi de sageata". Si poa sa fie al BA, al "liniei de 25% CMA", etc.;
- chord e coarda, e clar;
- gap in cazul tau este distanta pe verticala intre planul superior si inferior. Nu ma intreba care verticala. Uzual, se masoara distanta dintre cele doua CMA-uri. Evident pe o normala la acestea, in ideea ca ele sunt paralele. De fapt nu sunt, dar nici nu e chiar asa de important;
- stagger in cazul unui biplan este decalajul pe "orizontala" a celor doua plane. Uzual se masoara la incastrare (plan de simetrie) intre borduri de atac sau intre "25% CMA-uri".
Capishe?
#10
Postat 08 September 2005 - 06:05 PM
- sweep back: profilul aripi vadut de sus arata ca un trapez
- chord: lungimea corzii profilului aripii
- gap:astanta intre bordurile de atac ale celor 2 aripi
- stagger: in trepte, decalat. In cazul nostru se refera la decalajul dintre bordul de atrac al celor doua aripi.
Capishe!
Multumirti tuturor!
#11
Postat 09 September 2005 - 09:11 AM
Z-mare, la 8 Sep 2005, 18:05, a spus:
- sweep back: profilul aripi vadut de sus arata ca un trapez
- chord: lungimea corzii profilului aripii
- gap:astanta intre bordurile de atac ale celor 2 aripi
- stagger: in trepte, decalat. In cazul nostru se refera la decalajul dintre bordul de atrac al celor doua aripi.
Capishe!
Multumirti tuturor!
Faching shaise de bulsitu' ma-sii!
Ma! Bagati la index:
"Swept back wing" inseamna "aripa in sageata". Adecatelea "sweep back", ca valoare numerica reprezita (citez din mine): "unghi de sageata". Si poa sa fie al BA, al "liniei de 25% CMA", etc. In cazul tau e zero si sus si jos! Da' tre sa vezi clar despre ce sageata e vorba. A BA sau a liniei de 25%? Daca faci un desen, te lamuresti.
Si restul ce le-am zis io sunt cu acuratete maxima!!
Ca doar am invatat engleza de pe eM Ti Vii si Descoperii!
.......iar m-am 'nervat!
Ca iar mi-am amintit: ce e aia: "- sweep back: profilul aripi vadut de sus arata ca un trapez"????
Bulsit, Bulsit, RedBull, PitBull, Faching shaise!!!
Sweep back nu are nimic de a face cu FACTORUL DE TRAPEZOIDALITATE!!!!! (tapered ratio - tapered wing)
Fuai sa-mi bag...!
Nu stiu cum se scrie "Sictir" pa engleza, ca as scrie!!
#12
Postat 09 September 2005 - 09:49 AM
Citeaza
Corect!
De obicei se masoara fata de BA. Valoarea este data de unghiul facut de BA cu o perpendiculara pe baza aripii (sau fuselaj).
@Valteras - Concediu placut!
#13
Postat 09 September 2005 - 09:54 AM
Sencs de urari!
#14
Postat 10 September 2005 - 11:43 AM
Cu rabdare si ciocan.
#15
Postat 10 September 2005 - 03:20 PM
Citeaza
Bulsit, Bulsit, RedBull, PitBull, Faching shaise!!!
Usurel fratilor, v-am spus ca e vorba de un avion biplan WWI. :) . De unde atita "se refera la unghiul de sageata al BA fata de axa Oy a sistemului" Atentia, bat-o vina!
Spre exemplificare citez: "But the points of differences from the Nieuport are that the wings are not
sweept back, and that the outer edges are very oblique, giving the wings, whether viewed from above or below, a trapezoidal outline with rounded edges"
Iaca si o poza cu aripa aia insageata "fata de axa Oy" :D
Fisiere atasate
-
flamed.jpg (27.43K)
Number of downloads: 36
#16
Postat 10 September 2005 - 05:24 PM
Fa-ti un desen!
#17
Postat 10 September 2005 - 10:26 PM
Citeaza
sweept back, and that the outer edges are very oblique, giving the wings, whether viewed from above or below, a trapezoidal outline with rounded edges"
Z-mare dupa cate inteleg eu este vorba de o comparatie intre Albatros DI si Nieuport 11. Dupa cum vezi in desenul de mai jos aripa de sus de la Nieuport avea oarece unghi in sageata ( sweept back) pe cand la Albatros nu. Dar capetele aripii (de sus) de la Albatros erau inclinate ( a la trapez ) si nu drepte ca la Nieuport 11. Cam asta vrea sa zica textul tau.
Fisiere atasate
-
N11_top_cdl.jpg (32.78K)
Number of downloads: 40
Aceasta postare a fost editata de Super Pilot: 10 September 2005 - 10:28 PM
Why is it we cannot swallow our ego and admit we screw it ?
#18
Postat 11 September 2005 - 10:21 AM
Hai, ca acum sint mai nelamurit, e vorba de asta:
Fisiere atasate
-
N11_top_cdl.jpg (21.92K)
Number of downloads: 36
#19
Postat 11 September 2005 - 10:24 AM
Nu de alta, dar engleza mea lasa mult de dorit :( :(
Fisiere atasate
-
Albatros_DIII213216.jpg (42.69K)
Number of downloads: 34
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 11 September 2005 - 10:25 AM
#20
Postat 11 September 2005 - 11:07 AM
Mai e si termenu (parca?) swept forward. Asta are sageata negativa cum e de exemplu S-37 adica ceea ce voi atasa la mesajul urmator.
MIG-29
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 11 September 2005 - 11:09 AM
#21
Postat 11 September 2005 - 11:08 AM
MIG-29
Fisiere atasate
-
S_37_4_.jpg (71.03K)
Number of downloads: 42
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 11 September 2005 - 11:10 AM
#22
Postat 11 September 2005 - 05:50 PM
acum imi zice si mie cineva ce inseamna DIMMER :(
#23
Postat 11 September 2005 - 10:00 PM
Z-mare, la 11 Sep 2005, 10:21, a spus:
Hai, ca acum sint mai nelamurit, e vorba de asta:
Da, e vorba de ala din desenul lui Nieuport.
Ala e unghiul de sageata.
Repet: "uzual se refera la unghiul de sageata al BA fata de axa Oy a sistemului".
Daca chiar vrei, poti sa fortezi nota si sa definesti si un unghi de sageata al CAPATULUI DE PLAN de la Albatros. E tot un soi de unghi de sageata, numa tre precizat clar la ce element de aripa sa refera.
#24
Postat 11 September 2005 - 10:03 PM
D3xt3r_Jr., la 11 Sep 2005, 17:50, a spus:
In mod normal, e vorba despre un dispozitiv de control (electronic) al intensitatii luminoase. Dar mai bine iti raspund electronistii.
Io unul, nu am conostinta de vreun inteles cu conotatii "aero" a termenului.
#25
Postat 11 September 2005 - 10:20 PM
sunt intrerupatoarele de lumina care au sa zicem cateva pozitii si una dintre ele este "dimmer".
MIG-29
#26
Postat 12 September 2005 - 12:44 AM
#27
Postat 12 September 2005 - 01:01 AM
Incredibil, are mai mult timp de mesterit avioane si zburat papuci!!!
:D
MIG-29
#28
Postat 12 September 2005 - 01:17 PM
http://www.loneoceans.com/lo_main/labs/ign...ncoil/index.htm
#29
Postat 12 September 2005 - 03:46 PM
Multumesc tuturor pentru ajutor.
"dimmer" nu este acel variator de tensiune folosit la masinile de cusut sau pentru a creste treptat intensitatea luminii la un bec??
Consultati asta:
-http://www.elektronik-kompendium.de/public/wismann/dimmer.htm
-http://www.aaroncake.net/circuits/dimmer.htm
- http://www.web-ee.com/Schematics/LED%20Dim.../LED_Dimmer.htm
- http://www.wenzel.co...iles/dimmer.pdf
- http://ourworld.compuserve.com/homepages/B....htm#dimmer.gif
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 12 September 2005 - 04:11 PM
#30
Postat 12 September 2005 - 04:48 PM
======================================
corect!
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."