La oile lor cred ca este problema ca pana acum cei abili se faca constatari in aviatie erau doar ei si parca cineva din absurdistan de la caile ferate.
De acea cred ca apare acest proiect.
Acest proiect este gindit pentru aviatia generala, mare in primul rind...banuiesc.
Pe urmare nu cred ca daca ne tinem la punct ca nu pilotam aeronave, nici nu trebuie se ne exprimam cum aeronave sint reglementate daca nu ne impiedica pe noi prin aceste reglementari.
Singurul punct care trebuie adaugat in text sau in reguli de aplicare care pe urma o se apara este ca cel care constate trebuie se aiba calificarea specifica, se stie despre ce vorbeste si se aiba unelte de probare. Se stie se masoara inaltimea de care cel reclamat considere ca a zburat de exemplu, se stie diferente intre diferite tipuri de aeronave si drepturile diferite samd.
-----------------
Iar in principiu general acesti guvernanti ar trebui sa se opreasca sa tot guverneze cu HGuri ci sa parcurga methodele democratice, sa treaca prin parlament si comisii toate aberatiile alea pentru limpezire. Asa cu HGuri intodeuna au gust amar de lobbyism. Atunci ar devini mult mai putine reguli idiote si ne salvam timpul de viata pentru lucruri mai frumoase de cit se ne luptam cu lobbyisti.
-----------------
Revin cu clasic al meu in privinta asta, iar si chiar daca nu va place si iar o se vina argumentul ca sintem in Romania. Deci in Germania exista exact doua mentiuni de aeromodele, deocamdata ce este drept, una la lista de tipuri de aeronave (da aeromodele sint aeronvae in Germania demult timp) si fara sa se foloseasca definiti cu nsprezece cuvinte si una in §16 unde este specificat care sint activitati cu aeromodele care au nevoie sa indeplineasca anumite conditii, dinrte care una este a libertatea devine mai restrins peste 5kg.
Mai departe si asta este partea de clasic al meu, aeronavele toate au altceas drepturi si obligati. Deci daca vreau se zbor la aeroport Frankfurt, nu am de cit se cer aprobare se cumpar cu multi bani un spot in flight schedule si se zbor acollo la egal, dar obviously complet absurd. Dar legea ma permite.
Deci nu pot fi inregimentat aeronave fara se am altceas dreptul de a folosi spatiul aerean si daca vrei la FL100 atunci se am toate instrumente la bord si etc. Esentialul este ca ma tin la reguli am anumite restrictii si fizice (ca nu pot zbura la 3000 metri.) dar am un drept macar teoretic sa folosesc spatiu G.
Aici in Romania practic nu prea exista zona G, ca totul nu este in subordine de o administratie aereana ci a armatei romane, cea cu putine aeronave functionale dar care tine aviatia pe pamant pentru parteneri americani care de exemplu anul trecut ne au terorizat cu zboruri la firul ierbii sau pur si simplu de ciuda ca nu le cumparam aparatura zburatoare din impozitele noastre.
-------------------
Pentru cei care s-au uitat pe pagina DMFV www.pro-modellflug.de, si nu au inteles mare lucru, am platit traducerea argumentelor de acollo si am bagat pe www.aacr.ro unde puteti citi in limba romana. Cine doreste se comenteze sau se formuleze o varianta de protest aplicabila in Romania sa foloseasca mail sau guestbook pe www.aacr.ro
Si repete acollo gasiti punctele de vedere care reprezinta peste 85000 de aeromodelisti, punctele de vedere oficiale.
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 06 April 2016 - 11:40 AM