Modelism - RHC Forum: Discutii Libere_Old - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!

#2491 Useril este offline   DronaGMG 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 171
  • Inregistrat: 10-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Muzica, Aviatie, Auto, Radioamatorism.

Postat 01 September 2015 - 03:27 PM

http://www.easa.euro...e%20ANPA_RO.pdf
0

#2492 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 01 September 2015 - 04:04 PM

Vezi postareaDronaGMG, la 01 September 2015 - 03:27 PM, a spus:



multumesc de informare....vom pregati un document pentru ei pana in data de 25 septembrie 2015. Ne vom consulta public cu referire la acest subiect.
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2493 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 01 September 2015 - 04:08 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 01 September 2015 - 04:04 PM, a spus:

multumesc de informare....vom pregati un document pentru ei pana in data de 25 septembrie 2015. Ne vom consulta public cu referire la acest subiect.


Va invit inca de pe acum sa veniti cu propuneri clare pro si contra la fiecare propunere facuta de document...
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2494 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 01 September 2015 - 04:36 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 01 September 2015 - 04:08 PM, a spus:

Va invit inca de pe acum sa veniti cu propuneri clare pro si contra la fiecare propunere facuta de document...

Atasat veti putea gasi un document mai detaliat. ARA are deja cont facut la ei pe site deci putem sa transmitem observatiile noastre din RO.

Din pacate timpul este unul foarte scurt pentru un astfel de document.
Va rog cei care au posibilitatea de asi sacrifica din timpul liber pentru aeromodelism am rugamintea sa ma contacteze pentru a face un plan de bataie si sa ne apucam de treaba cat se poate de urgent. Singur nu am cum sa fac fata situatiei.....sunt si altele de facut....

O zi buna,

Andras

Fisiere atasate


Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2495 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 01 September 2015 - 04:51 PM

Stimati Aeromodelisti,

Comisia Europeană a însărcinat AESA să elaboreze o serie de norme europene privind vehiculele aeriene fără
pilot. Definiția unui vehicul aerian fără pilot este destul de largă, deoarece include toate tipurile de aeronave
autonome pilotate de la distanță, de la dispozitivele de mici dimensiuni destinate consumului și care sunt utilizate
în scop recreativ până la aeronavele de mari dimensiuni utilizate pe distanțe foarte lungi în operațiuni de
securitate sau alte operațiuni critice. Prin urmare, industria vehiculelor aeriene fără pilot are un caracter variat,
inovator și internațional, prezentând un potențial de creștere enorm, precum și posibilitatea de a genera locuri
de muncă. În același timp, este necesar să se asigure o dezvoltare în condiții de siguranță,securitate și ecologice
și să se respecte preocupările cetățenilor pentru siguranță, confidențialitate și protecția datelor.

Ținând seama de aceste două serii de priorități, AESA propune modificarea normelor actuale
din domeniul aviației pentru a se lua în considerare cele mai recente evoluții
înregistrate în materie de vehicule aeriene fără pilot [A‑NPA (Notice of Proposed
Amendment) – notificare privind propunerea de modificare a normelor].

Avem posibilitatea să participam la acest proces și să contribuiți la conturarea viitoarelor
reglementări prin prezentarea unor observații pertinente.

Atasat veti putea gasi un rezumat al ANPA 201510 și a fost tradus în toate limbile UE (205933_EASA_Summary of the ANPA_RO.pdf)
Atasat veti putea gasi documentul integral (id_312.pdf)

Putem sa transmitem observațiile noastre până la 25 septembrie 2015.

ARA doreset sa fac o echipa care sa lucreze la acest subiect cat mai serios posibil, in acelasi timp ARA va lua legatura cu FRMD si alte entitati pentru a acoperii o arie cat mai laraga.

Am rugamintea cei care doresc sa se alature acestei echipe sa ma contacteze personal cat se poate de urgent.

Fisiere atasate


Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2496 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 01 September 2015 - 07:16 PM

Normele sunt de bun simt cu anumite amendamente, ce se intampla cu categoriile la care zborul prin definitie este mai mare de 150m F3J, F5J etc... si orice motoplanor sau planor la care termica te duce peste 150m?
Ce inseamna
Propunerea 16 Orice vehicul aerian fără pilot vândut ca produs de consum cu masa mai mare de 1 kg ar putea să intre sub
incidența Directivei aplicabile privind siguranța generală a produselor și trebuie să fie echipat cu mijloacele
necesare pentru limitarea automată a accesului la spațiul aerian, precum și cu mijloace care să permită identificarea
automată
.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#2497 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 01 September 2015 - 09:02 PM

Exact asta ma deranjeaza si pe mine... wtf??? Trebuie sa zburam licurici, nu aeromodele... Si cine ma-sa (cu cratima, bineinteles! ) a mai copt si idiotenia asta? Limitare de altitudine, dispozitiv de identificare automata si alte nazbatii... Am mai zis de nu stiu cate ori: cand un bou vrea sa faca rau, il doare-n spate de lege! Lasati-ne-n durerile noastre cu idioteniile astea, EU-ul lu' peste prajit cu mujdei...!

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 01 September 2015 - 09:07 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2498 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 01 September 2015 - 09:08 PM

.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 01 September 2015 - 09:09 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2499 Useril este offline   stelian 

  • NAVOMODELE CNX
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2400
  • Inregistrat: 01-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti_Militari Tel 0721 241 744

Postat 01 September 2015 - 09:21 PM

Hmmmmm , cred ca ma apuc de rachete , sigur imi gasesc si un sponsor :)) :drinks:
facebook
https://www.facebook...3/photos_stream

https://www.facebook...le.7/photos_all

Alte barcute construite , poze de pe alte meleaguri !
http://forum.rcdesig...read274739.html

0721 241 744 VODAFONE
0762 028 013 COSMOTE



[Mail stelianionascu@yahoo.com [/size]
0

#2500 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 01 September 2015 - 09:26 PM

Vezi postareastelian, la 01 September 2015 - 09:21 PM, a spus:

Hmmmmm , cred ca ma apuc de rachete , sigur imi gasesc si un sponsor :)) :drinks:


Sa te vad cum le opresti arderea la 150m... In afara de electronica duci cu ea si un extinctor... Da' ai grija, sa fie in termen, cu atestare de la Pompieri... :angry2:

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 01 September 2015 - 09:27 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2501 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 01 September 2015 - 09:36 PM

Un lucru trebuie clar lamurit: Fiecare cu felia lui: Aviatia civila cu zonele si regulile ei, aviatia militara cu zonele si regulile ei, aeromodelismul cu regulile lui. O simpla modificare legislativa cu limita minima 150m pentru aviatia mare ne-ar crea confortul necesar. Nu este un secret faptul ca fiecare trage pe turta lui si vrea sa fie stapan lipsit de griji peste tot cerul Europei. Nu se poate. Mai au si altii drepturi.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2502 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 02 September 2015 - 06:38 AM

*6, *7, *8 se refera toate la georeperaj, limitari automate si identificare automata.
Nu stiu daca acum exista dispozitivele mentionate, nu sunt oricum interesat de ele, dar cu siguranta n-au ce cauta pe aeromodelele zburate in raza vizuala. Daca cineva isi doreste o drona autonoma de dimensiuni mai mari, n-are decat sa si-o echipeze corespunzator. Privind problema prin prisma sigurantei zborului in ansamblu, doar asa as vedea rostul unor astfel de dispozitive. Asa cum formuleaza ei ar trebui sa pui pe orice model, fara exceptie, astfel de idiotenii. Astea-s sigur propuneri de-ale unuia care vede numai Boeinguri peste tot...
Pe de alta parte, unui DJI Phantom de exemplu, daca-i mai adaugi si nazbatiile astea, mai zboara doar prin catapultare!

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2503 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 September 2015 - 09:39 AM

Multe postari pline de patos, care insa ignora niste amanunte...

Normele nu au fost intocmite de niste birocrati incuiati cum s-ar crede, ci sunt si oameni de aviatie pe acolo, care pun siguranta inainte de toate... si nu cred sa e cazul sa incepem iar cu contrargumente mioritice gen smurd zboruri private.

Acele dispozitive care va umplu de uimire, si care eonat apreciati ca ar avea nise kg, sunt deja incluse in phantom, si chiar, horror, intr-o drona de numai 410 grame, ma refer la Parrot Bebop, cu simplul scop de a nu lasa pilotul, care poate avea si 8-9 ani, sa faca prosti.
Analizati un pic mai mult ce inseamna "vândut ca produs de consum"... adica la supermarket, in volume de masa, fara limita de varsta... sa avem iertare, asa ceva si la 1kg este o arma cu 8 taisuri rotindu-se la 4000 RPM care iti poate sari in fata ! Mi-e greu sa imi imi imaginez in clipa asta jucarie mai periculoasa ! Si vreti sa nu se impuna nici o limitare la asa ceva... ?! :unsure:
Pe e alta parte, acelasi termen "vândut ca produs de consum" folosit invers, drept criteriu de excluziune ;) mie imi suna ca poate fi folosit ca o portita de scapare: nu se aplica daca e construit de cel care il zboara ;) Asta inseamna ca respectivul are niste cunostiinte, deci o varsta si implicit un nivel de discernamant posibil superior celui de care scriam mai sus ;)
Ar trebui ca aceasta parte sa ne bucure ca incurajeaza revenirea la origini a modelismului, ce naiba, am ajuns sa ne batem pentru liberalizarea RTF-urilor ! Chiar considerati modelist un zburator de drona luata de la cora ?!

Ce ar trebui intr-adevar discutat (cu calm) si gasite solutii realistice este categoria 4-25kg, unde asemene dispozitiv NFZ (no fly zone) este obligatoriu si va include cu siguranta din start zonele din jurul aeroporturilor. Asta inseamna ca la o adunare la sanpetru nu vei putea sa pornesti motorul unui acrobat mai mare de 4kg... iar daca avionul nu are dispozitivul, zborul e ilegal. E un cerc vicios, care trebuie rezolvat cumva.

Am vorbit aseara la telefon cu dl.Comnean, care este in momentul acesta in Germania, la un meeting de jeturi unde cam tot ce misca are peste 25kg.
Pe langa faptul ca nici nu se stia de documentul de care discutam, fiind prea proaspat, va dati seama ce impact a avut acolo relatarea mea telefonica.
Asa ca nu suntem singurii care vom face scandal, dar hai sa il facem pe chestii serioase, nu pe interdictia jucariilor...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 September 2015 - 09:42 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#2504 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 September 2015 - 12:50 PM

Vezi postarearenatoa, la 02 September 2015 - 09:39 AM, a spus:

Multe postari pline de patos, care insa ignora niste amanunte...

Normele nu au fost intocmite de niste birocrati incuiati cum s-ar crede, ci sunt si oameni de aviatie pe acolo, care pun siguranta inainte de toate... si nu cred sa e cazul sa incepem iar cu contrargumente mioritice gen smurd zboruri private.

Acele dispozitive care va umplu de uimire, si care eonat apreciati ca ar avea nise kg, sunt deja incluse in phantom, si chiar, horror, intr-o drona de numai 410 grame, ma refer la Parrot Bebop, cu simplul scop de a nu lasa pilotul, care poate avea si 8-9 ani, sa faca prosti.
Analizati un pic mai mult ce inseamna "vândut ca produs de consum"... adica la supermarket, in volume de masa, fara limita de varsta... sa avem iertare, asa ceva si la 1kg este o arma cu 8 taisuri rotindu-se la 4000 RPM care iti poate sari in fata ! Mi-e greu sa imi imi imaginez in clipa asta jucarie mai periculoasa ! Si vreti sa nu se impuna nici o limitare la asa ceva... ?! :unsure:
Pe e alta parte, acelasi termen "vândut ca produs de consum" folosit invers, drept criteriu de excluziune ;) mie imi suna ca poate fi folosit ca o portita de scapare: nu se aplica daca e construit de cel care il zboara ;) Asta inseamna ca respectivul are niste cunostiinte, deci o varsta si implicit un nivel de discernamant posibil superior celui de care scriam mai sus ;)
Ar trebui ca aceasta parte sa ne bucure ca incurajeaza revenirea la origini a modelismului, ce naiba, am ajuns sa ne batem pentru liberalizarea RTF-urilor ! Chiar considerati modelist un zburator de drona luata de la cora ?!

Ce ar trebui intr-adevar discutat (cu calm) si gasite solutii realistice este categoria 4-25kg, unde asemene dispozitiv NFZ (no fly zone) este obligatoriu si va include cu siguranta din start zonele din jurul aeroporturilor. Asta inseamna ca la o adunare la sanpetru nu vei putea sa pornesti motorul unui acrobat mai mare de 4kg... iar daca avionul nu are dispozitivul, zborul e ilegal. E un cerc vicios, care trebuie rezolvat cumva.

Am vorbit aseara la telefon cu dl.Comnean, care este in momentul acesta in Germania, la un meeting de jeturi unde cam tot ce misca are peste 25kg.
Pe langa faptul ca nici nu se stia de documentul de care discutam, fiind prea proaspat, va dati seama ce impact a avut acolo relatarea mea telefonica.
Asa ca nu suntem singurii care vom face scandal, dar hai sa il facem pe chestii serioase, nu pe interdictia jucariilor...

Like!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#2505 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 02 September 2015 - 06:33 PM

Pestele de la cap se-npute. Parese ca Bruxelul duhneste puternic a putregai si sincer ma cam apuca sila cand citesc propunerile dansilor.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 02 September 2015 - 06:33 PM

0

#2506 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 02 September 2015 - 08:25 PM

Daca ajunge modelul meu sau alte avioane de-ale noastre sa se ciocneasca cu un Boeing sau Airbus, nu-l ajuta nici ca sa-l scape de chinuri... Oricum in aceasta situatie Boeingul sau Airbusul ar mai avea cel mult cateva secunde de trait zburand la acea altitudine... La ce ne-ar folosi un transponder?
Exceptam zonele pentru decolare si aterizare, oricum interzise zburatoarelor noastre.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2507 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 03 September 2015 - 09:07 AM

Vezi postareaAndrix_y, la 01 September 2015 - 04:51 PM, a spus:

Stimati Aeromodelisti,

Comisia Europeană a însărcinat AESA să elaboreze o serie de norme europene privind vehiculele aeriene fără
pilot. Definiția unui vehicul aerian fără pilot este destul de largă, deoarece include toate tipurile de aeronave
autonome pilotate de la distanță, de la dispozitivele de mici dimensiuni destinate consumului și care sunt utilizate
în scop recreativ până la aeronavele de mari dimensiuni utilizate pe distanțe foarte lungi în operațiuni de
securitate sau alte operațiuni critice. Prin urmare, industria vehiculelor aeriene fără pilot are un caracter variat,
inovator și internațional, prezentând un potențial de creștere enorm, precum și posibilitatea de a genera locuri
de muncă. În același timp, este necesar să se asigure o dezvoltare în condiții de siguranță,securitate și ecologice
și să se respecte preocupările cetățenilor pentru siguranță, confidențialitate și protecția datelor.

Ținând seama de aceste două serii de priorități, AESA propune modificarea normelor actuale
din domeniul aviației pentru a se lua în considerare cele mai recente evoluții
înregistrate în materie de vehicule aeriene fără pilot [A‑NPA (Notice of Proposed
Amendment) – notificare privind propunerea de modificare a normelor].

Avem posibilitatea să participam la acest proces și să contribuiți la conturarea viitoarelor
reglementări prin prezentarea unor observații pertinente.

Atasat veti putea gasi un rezumat al ANPA 201510 și a fost tradus în toate limbile UE (205933_EASA_Summary of the ANPA_RO.pdf)
Atasat veti putea gasi documentul integral (id_312.pdf)

Putem sa transmitem observațiile noastre până la 25 septembrie 2015.

ARA doreset sa fac o echipa care sa lucreze la acest subiect cat mai serios posibil, in acelasi timp ARA va lua legatura cu FRMD si alte entitati pentru a acoperii o arie cat mai laraga.

Am rugamintea cei care doresc sa se alature acestei echipe sa ma contacteze personal cat se poate de urgent.


Pana in prezent avem 4 voluntari care doresc sa intre in echipa. Din punctul meu de vedere prea putini. Avem nevoie de mai multe pareri si idei.
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2508 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 03 September 2015 - 10:52 AM

Până la coadă am ajuns în Germania de aproape o săptămână. Sunt la câțiva km de Hamburg și pe lângă treburile mele, la sfârșit de săptămână am fost și la unul din aerocluburile locale care au și o trupă puternică de aeromodeliști.
Nu au fost deloc impresionați de "problemele" expuse și am purtat o discuție destul de lungă pe tema asta între zboruri și după la o bere. Pentru ei treaba e clară. Aeromodeliști sunt doar cei care construiesc. RTF au doar pentru copiii care învață să zboare (spume) și se mai destind și cu lupte între spume ieftine.
Asociația lor știe de inițiativele legislative și mi s-a spus ca există o comisie formată de specialiști din toate țările UE care lucrează la Bruxel. Specialiști în aviație.
Au modele care depășesc 5 kg (majoritatea peste 10 kg). De mai bine de un an, pentru ca zboară în zona de control Hamburg, au montat pe aeromodele transpondere, au înmatriculat și au stații portabile. Mi s-a arătat un transponder pentru aeromodele. Are 35 gr. și costă aproape 60 euro. Înmatricularea unui aeromodel costă 100 euro și este legată de transponder care poate fi mutat de pe un model pe altul. De fapt se înmatriculează un transponder de persoană și nu numărul de modele deținute. Despre drone nici nu au vrut să discute. Nu le consideră aeromodele fiind în afara scopului educativ primar.
În spațiul de categorie G nu sunt restricții cu condiția să zbori pe terenuri publice departe de zone populate (aici tot omul are mașină). Se mai zboară pe terenurile publice de joacă cu modele de până în 2 kg., dar dacă ai scăpat modelul în curtea cuiva trebuie să-l "cumperi" de la respectivul. Dacă nu ai produs pagube, cu un pachet de wursti ți-l iei înnapoi. Totul se petrece cu zâmbetul pe buze, relaxat și foarte politicos.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2509 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 03 September 2015 - 01:14 PM

Elegant
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#2510 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 03 September 2015 - 04:17 PM

Ne bucurăm să va anunțăm că am lansat noua pagină web a asociației www.aeromodelism.ro. Aceasta funcționează mult mai bine ca versiunea anterioară și are câteva facilități pe care noi le considerăm importante, printre care se numără:
1. funcționarea mai rapidă a meniului
2. posibilitatea de înregistrare a membrilor online
3. posibilitatea de efectuare a plăților online cu cardul
4. posibilitatea de gestionare a membrilor online
5. platformă de vot
6. galerie foto de la evenimentele organizate și/sau sprijinite de ARA
7. secțiune dedicată termenilor și condițiilor de aderare
8. secțiune dedicată întrebărilor celor mai frecvente, împreună cu răspunsuri amănunțite


Sperăm ca această îmbunătățire să ajute pe toți cei interesați de activitatea asociației. Așteptăm feedback-ul tău și îți mulțumim că ești alături de noi.
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2511 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 September 2015 - 05:21 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 03 September 2015 - 04:17 PM, a spus:

Ne bucurăm să va anunțăm că am lansat noua pagină web a asociației www.aeromodelism.ro. Aceasta funcționează mult mai bine ca versiunea anterioară și are câteva facilități pe care noi le considerăm importante, printre care se numără:
1. funcționarea mai rapidă a meniului
2. posibilitatea de înregistrare a membrilor online
3. posibilitatea de efectuare a plăților online cu cardul
4. posibilitatea de gestionare a membrilor online
5. platformă de vot
6. galerie foto de la evenimentele organizate și/sau sprijinite de ARA
7. secțiune dedicată termenilor și condițiilor de aderare
8. secțiune dedicată întrebărilor celor mai frecvente, împreună cu răspunsuri amănunțite


Sperăm ca această îmbunătățire să ajute pe toți cei interesați de activitatea asociației. Așteptăm feedback-ul tău și îți mulțumim că ești alături de noi.


Arata bine !
Bravo !

Se poate pune pentru membri macar un raport de activitate cu incasari versus cheltuieli?
Mersi,
Bogdan
0

#2512 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 03 September 2015 - 06:57 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 03 September 2015 - 04:17 PM, a spus:

Ne bucurăm să va anunțăm că am lansat noua pagină web a asociației www.aeromodelism.ro. Aceasta funcționează mult mai bine ca versiunea anterioară și are câteva facilități pe care noi le considerăm importante, printre care se numără:
1. funcționarea mai rapidă a meniului
2. posibilitatea de înregistrare a membrilor online
3. posibilitatea de efectuare a plăților online cu cardul
4. posibilitatea de gestionare a membrilor online
5. platformă de vot
6. galerie foto de la evenimentele organizate și/sau sprijinite de ARA
7. secțiune dedicată termenilor și condițiilor de aderare
8. secțiune dedicată întrebărilor celor mai frecvente, împreună cu răspunsuri amănunțite


Sperăm ca această îmbunătățire să ajute pe toți cei interesați de activitatea asociației. Așteptăm feedback-ul tău și îți mulțumim că ești alături de noi.


http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

P.S
membrii pot contribui cu foto la galerie (in sensul de a le posta) sau doar un administrator le poate pune?

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 03 September 2015 - 06:59 PM

0

#2513 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 03 September 2015 - 08:50 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 03 September 2015 - 05:21 PM, a spus:

Arata bine !
Bravo !

Se poate pune pentru membri macar un raport de activitate cu incasari versus cheltuieli?
Mersi,
Bogdan

Buna,

Imi place ideia dar din pacate nu avem asa ceva. Sunt foarte multe lucruri de facut dar din pacate resurse putine. Hai te rog cu o propunere clara cum ar trebuii sa arate un astfel de optiune in pagina web. Cine va adauga informatiile manual din documentele contabile? Nu este chiar asa de simplu. De dorit ne dorim multe dar din pacate putini dau o mana de ajutor.
O zi buna.
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2514 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 03 September 2015 - 08:57 PM

Vezi postareadanysoft32, la 03 September 2015 - 06:57 PM, a spus:

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif

P.S
membrii pot contribui cu foto la galerie (in sensul de a le posta) sau doar un administrator le poate pune?

Buna. In prezent doar adminul are aceasta posibilitate. Daca doriti sa adaugam poze la albumele existente sau sa adaugam alte albume le postam fara nici o problema doar sa le selectati pe cele mai reprezentative.
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2515 Useril este offline   Misu199774 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 358
  • Inregistrat: 02-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 04 September 2015 - 08:52 AM

Ati putea deschide un mic magazin online cu accesorii ARA(tricouri, sepci, badge-uri, etc)
Pentru inceput un tiraj mic de obiecte iar daca merge treaba sa mariti stocurile sau eventual obiectele sa fie facute la comanda pentru nu a risca pierderi mari

Aceasta postare a fost editata de Misu199774: 04 September 2015 - 08:53 AM


FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron
0

#2516 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 04 September 2015 - 09:01 AM

Vezi postareaMisu199774, la 04 September 2015 - 08:52 AM, a spus:

Ati putea deschide un mic magazin online cu accesorii ARA(tricouri, sepci, badge-uri, etc)
Pentru inceput un tiraj mic de obiecte iar daca merge treaba sa mariti stocurile sau eventual obiectele sa fie facute la comanda pentru nu a risca pierderi mari

Se vor face prin sierra.ro in curand
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2517 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 September 2015 - 08:08 AM

Vezi postareaGigiGL, la 02 September 2015 - 08:25 PM, a spus:

Daca ajunge modelul meu sau alte avioane de-ale noastre sa se ciocneasca cu un Boeing sau Airbus, nu-l ajuta nici ca sa-l scape de chinuri... Oricum in aceasta situatie Boeingul sau Airbusul ar mai avea cel mult cateva secunde de trait zburand la acea altitudine... La ce ne-ar folosi un transponder?
Exceptam zonele pentru decolare si aterizare, oricum interzise zburatoarelor noastre.


Unde ai vazut dumneata pomenit de transponder ? :unsure:
Ideea nu este se se faca vizibile modelele noastre pentru aviatia 1:1, ca oricum nu le pot evita... ci sa impiedici decolarea in anumite zone sensibile, mult mai simplu e implementat, si mai eficient, nu crezi?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2518 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 September 2015 - 10:41 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 03 September 2015 - 10:52 AM, a spus:

...
Pentru ei treaba e clară. Aeromodeliști sunt doar cei care construiesc. RTF au doar pentru copiii care învață să zboare (spume) și se mai destind și cu lupte între spume ieftine.
...


Si eventual si copii au calea de abordare serioasa, precum si propriile competitii:

http://uhucup.elbrauschen.com/regeln/

Un alt aspect care ma racaie personal destul de rau, este ca unii, ca sa nu generalizez intreaga ARA, par excesiv de preocupati de includerea in aceste regulamente a unor aspecte care tin de activitatea competitionala.
Sa imi fie cu iertare, dar credeam ca ARA s-a infintat si pentru ca FRMD si bagat... propulsorul cand a fost vorba de Ord.8...
La acest nivel, de EU, negociere aspectelor de zbor competitional sunt de nivelul FAI, nu al nostru... Daca FAI nu are nimic de comentat sau se considera neafectata de noua reglementare, consider ca e energie risipita inutil sa ne gandim macar o clipa la asa ceva si sa elaboram observatii sau corecturi la unele puncte din noua reglementare care ar afecta categoria Fxy.
Sunt convins ca exista deja reglementari in aceasta privinta... 150m exista si inainte de ord.8 dar totusi se zbura F5J... dar nu printre blocuri ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2519 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 07 September 2015 - 02:12 PM

Vezi postarearenatoa, la 07 September 2015 - 08:08 AM, a spus:

Unde ai vazut dumneata pomenit de transponder ? :unsure:
Ideea nu este se se faca vizibile modelele noastre pentru aviatia 1:1, ca oricum nu le pot evita... ci sa impiedici decolarea in anumite zone sensibile, mult mai simplu e implementat, si mai eficient, nu crezi?


Mai intai categorisirea, apoi dovada ca esti destept nevoie mare in ale aviatiei si la urma exact raspunsul la intrebarea ta... Daca numitul dispozitiv activat automat de radar si care transmite tot automat codul de identificare individual al aeronavei se numeste altfel decat transponder, scuze... ma pricep poate mai putin...

"Propunerea 14: În categoria „deschisă” se creează trei subcategorii, și anume:
—— CAT A0: „Jucării” și „minivehicule aeriene fără pilot” < 1 kg
—— CAT A1: „Vehicule aeriene fără pilot de dimensiuni foarte mici” < 4 kg
—— CAT A2: „Vehicule aeriene fără pilot de dimensiuni mici” < 25 kg"
Propunerea 16: Cerințe suplimentare pentru CAT A1: „Vehicule aeriene fără pilot de dimensiuni foarte mici” < 4 kg:
—— Orice vehicul aerian fără pilot vândut ca produs de consum cu masa mai mare de 1 kg ar putea să intre sub
incidența Directivei aplicabile privind siguranța generală a produselor și trebuie să fie echipat cu mijloacele necesare pentru limitarea automată a accesului la spațiul aerian, precum și cu mijloace care să permită identificarea
automată.
—— Vehiculele aeriene fără pilot operate în „zonele cu acces limitat pentru vehiculele aeriene fără pilot” trebuie
să aibă o funcție de identificare activată și o funcție de georeperaj actualizată.
—— Pentru orice operațiune desfășurată la o altitudine mai mare de 50 m deasupra solului, pilotul trebuie să dețină
cunoștințe de bază în domeniul aviației.

—— Avariile, funcționarea necorespunzătoare, defecțiunile sau alte incidente care conduc la vătămarea gravă sau
la decesul unei persoane trebuie să fie raportate.
Propunerea 17: Cerințe suplimentare pentru CAT A2: „Vehicule aeriene fără pilot de dimensiuni mici” < 25 kg
—— Orice vehicul aerian fără pilot vândut ca produs de consum cu masa mai mare de 4 kg ar putea să intre sub
incidența Directivei aplicabile privind siguranța generală a produselor și trebuie să fie echipat cu mijloacele
necesare pentru limitarea automată a accesului la spațiul aerian, precum și cu mijloace care să permită identificarea
automată.

...."
Si de ce sa n-o spun si p'aia, cineva s-a gandit sa ne mai bage doar in folosul altora, nu si al nostru, manuta in buzunarele si-asa vai de ele sa ne mai ia INUTIL un banut. Da, cu sau fara numitele accesorii electronice va exista atat bunul simt general cat si teribilismul unor indivizi pe care ma abtin sa-i caracterizez.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2520 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 07 September 2015 - 02:21 PM

Ajungem ca pe vremea pe care o credeam apusa, cand pentru a deveni radioamator trebuia sa faci nu stiu cata telegrafie desi mie imi placea doar fonia; trebuia sa ma laude si sa ma mangaie pe crestet nu stiu cine dintre ai batrani... si de-abia dupa ceva ani si cu noroc ma lipeam la clasa III limitata pe atunci la 25 W in US. Pana sa ajungi senior cu a-I-a si dreptul la 100W... mancai neica mamaliga, nu gluma... Daca asa doriti si aeromodelismului, dati-mi voie sa ma apuc de oina... poate pe acolo mai sunt oameni intregi la minte...

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 07 September 2015 - 02:23 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

Arata acest topic


  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro