Modelism - RHC Forum: Discutii Libere_Old - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!

#2281 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2648
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 19 May 2015 - 08:18 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 May 2015 - 06:51 PM, a spus:

Regulamentul a fost pe site la FAI intotdeauna, federatiei daca este sa ii imputati ceva poate ca nu l-a tradus, nu ca l-ar fi tinut ascuns...
Chiar daca v-ar fi refuzat daca ati fi cerut link-ul, il gaseati singur.

Adresa este aceasta: http://www.fai.org/downloads/ciam/SC4

Am eu banuiala ca tot in engleza scrie ca se circula pe partea stinga a drumului, si se da prioritate la dreapta. Are bine inteles dreptate, ca-i scris in engleza, nu-i asa?
0

#2282 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 May 2015 - 08:28 PM

Site-ul FAI, ca si denumirea de unde vine acronimul, sunt in limba franceza ;)
Sau elvetian, ma rog, nu sunt sigur exact unde este Lausanne, dar de limba sunt sigur ca e voltaire-asca.

Nu mi-e clar ce sugerati totusi... ca era de datoria federatiei sa traduca, ca sa nu se incurce Mode 1 cu Mode 2 ?
Parca obligatia asta este numai in comert, vanzatorul sau importatorul sa traduca manualele, nu stiam ca la sport federatiile trebuie sa traduca regulamentele :unsure:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 May 2015 - 08:31 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#2283 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 May 2015 - 08:36 PM

Lasă că-l redeschid eu.
Normal că ştiam definiţiile şi prevederile FAI. Nu am avut niciodată nevoie de FRMd să-mi dea, sau să ne dea un regulament. Sunt destui cei care ştiu că noi aduceam regulamentele şi le traduceam pe loc pentru toţi, plus arbitrii care ştiu şi ei regulamentele şi nu de multe ori au fost secondaţi la arbitraj de noi (cine nu participa în concurs).
Suntem destui care punem pasiune şi bani, foarte mulţi uneori, doar să strângem o mână de oameni în plus. Ce folos că eşti sportiv legitimat şi iei locul I şi cupa la CN ? Locul I din VII şi cei şapte sunt aceeaşi în fiecare an ? Dar ne întâlnim pentru plăcerea de a zbura şi de a sta pe urmă la poveşti despre vrute şi nevrute. Se compară cu un titlu de Campion Naţional luat într-un concurs cu 100 de participanţi, sau cu un titlu de vicecampion european la o competiţie cu 60 de participanţi ?
Nu e vorba de a compara valoarea titlului, ci a satisfacţiei personale.
Ne străduim să adunăm copiii curioşi care ne văd trecând cu modelele şi încercăm să îndulcim costurile pentru părinţii care şi aşa se sperie când aud ce înseamnă, mai virusăm câte un adult pe la un concurs (nelegitimat dar încălzit de atmosfera pe care nu şi-a putut-o închipui că ar exista) şi-l "înregimentăm" ... pentru ce ?
Toate persoanele despre care vorbesc şi care ar putea fi atrase, de unde vin ? De cele mai multe ori îşi doresc "jucăria" şi se apucă singuri cum pot şi cu ce mai află de pe internet şi zboară, chiar bine deseori. O să o mai poată face dacă se impune restricţia din propunerea FRMd ? Clar nu. Clar da, dacă se înscriu la un club şi se legitimează FRMd. Corect ? Asta este discriminare, pe lângă faptul că e posibil să mai pierdem nişte valori.
Nu-i obliga nimeni şi nimic pe cei din FRMd să facă acea propunere şi propunerile ARA nu aduceau nicio atingere drepturilor FRMd, dar lăsau posibilitatea ca sportul să evolueze şi să se răspândească liber. De ce să trânteşti din senin o asemenea propunere fără să ceri o părere mai întâi ? Din neştiinţă, răutate, sau alte metehne vechi de care nu înţelegem să ne lepădăm, ori din lipsa unei gândiri logice ?
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2284 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 May 2015 - 08:46 PM

Cu ultima parte nu sunt de acord... care restrictie, 1kg?
Pai tocmai asa se face performanta, construind in limite impuse, nu cumparand ARF-uri, de multe ori alese dupa cum arata !
Sau limitarea cu camera ? Sa avem iertare, cine a ajuns la noi pe filiera ca vrea sa filmeze aerian, dupa ce nu a avut o viata intreaga nici o atractie pentru zbor, nu il consider un castig pentru comunitate. Pentru dumnealor exista altii care ii reprezinta mai bine.
Intr-un fel e selectie naturala, vine si rezista cine are intr-adevar pasiune de a face acest lucru in conditii dificile, ca inainte de '89.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2285 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 May 2015 - 08:51 PM

Ştiu cei din FRMd câţi din sportivii legitimaţi fac sacrificii, mai muncesc şi prin străinătăţuri şi când se întorc în ţară construiesc pentru ei şi pe lângă, încă vreo 2-3 modele pentru juniori ? Mai găseşti juniorii ăia să-i pregăteşti, să le vezi lumina răspândită pe chip să te bucure că nu munceşti degeaba şi ai putut ajuta ? Păi la întoarcere e foarte posibil să nu mai fie, pentru că s-au săturat să zboare polistirene sub 1 kg şi până vii să-i iei din nou sub aripa ta, se orientează spre altceva mai accesibil - un tocuh screen de Iphone 6 că ... pe ăla dau banii, dar cum să dea românul bani pe o ... "jucărie fără niciun folos".
Adevărul că naţia noastră s-a prostit rău şi o să trăim bine atunci când o să o dorim, nu doar s-o afirmăm, atunci când o să facem fiecare ce trebuie şi cum trebuie fără să omorâm nici vecinul, nici capra lui. Când o să încetăm să bârfim şi să ne dăm cu părerea aiurea pentru că moţului nostru i se pare că aşa e bine, fără niciun suport palpabil.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2286 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 May 2015 - 09:03 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 May 2015 - 08:46 PM, a spus:

Cu ultima parte nu sunt de acord... care restrictie, 1kg?
Pai tocmai asa se face performanta, construind in limite impuse, nu cumparand ARF-uri, de multe ori alese dupa cum arata !
Sau limitarea cu camera ? Sa avem iertare, cine a ajuns la noi pe filiera ca vrea sa filmeze aerian, dupa ce nu a avut o viata intreaga nici o atractie pentru zbor, nu il consider un castig pentru comunitate. Pentru dumnealor exista altii care ii reprezinta mai bine.
Intr-un fel e selectie naturala, vine si rezista cine are intr-adevar pasiune de a face acest lucru in conditii dificile, ca inainte de '89.


Nu vorbeam de ARF-uri şi nici de filmare aeriană. Noi facem filmare şi înregistrăm parametrii de zbor din antrenamente pentru analize şi îmbunătăţirea tehnicii de pilotare. Asta face logger-ul la F5J şi nu numai. Dacă iei logger-ul după fiecare zbor şi analizezi parametrii de acolo, te ajută foarte mult să vezi unde mai puteai îmbunătăţi ceva.

Problema este că înainte de '89, culmea, condiţiile erau mult mai uşoare decât acum. Pentru titlurile din ţară şi străinătate primeam materiale de la federaţie. Cei care plecam la un concurs afară mai aduceam câte ceva şi pentru cei din ţară (cât se putea şi ne permiteam). Acum, sportul ăsta tinde să devină un fel de club exclusivist doar pentru cei care au oarece posibilităţi materiale, ceea ce este discriminator nu numai din punctul de vedere al legislaţiei noastre, ci şi din punctul de vedere al democraţiei occidentale.
Este adevărat că şi dincolo de graniţe primează banul, dar contează şi talentul chiar în lipsa forţei financiare.
Selecţia ar fi naturală dacă talentele şi-ar permite să reziste, dar rezistă numai "cocalarii cu bemveu". :rofl:


P.S. Ultima remarcă a fost doar o glumă referitoare la anumite definiţii date pe aici, fără nicio adresare personală.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2287 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 19 May 2015 - 09:06 PM

Vezi postareavlad1, la 19 May 2015 - 08:18 PM, a spus:

Am eu banuiala ca tot in engleza scrie ca se circula pe partea stinga a drumului, si se da prioritate la dreapta. Are bine inteles dreptate, ca-i scris in engleza, nu-i asa?


Pai normal sa il traduca, eu am invatat in scoala doar rusa! Cica mai sunt din astia pe pamant. Ca si cei din federatie,.....
0

#2288 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 May 2015 - 09:16 PM

BANC.

Bulă e nepotul Diavolului aşa că, natural, la momentul potrivit/programat, ajunge în Iad.
Diavolul se gândeşte cum şi ce să facă cu nepotu', netotu' şi până la urmă îl pune paznic la cazanul de smoală al francezilor. După o săptămână apare Bulă, amărât : "Unchiulee !!! Ce mi-ai făcut ? Francezii ăştia ..., sare unul, îl bag la loc, sar doi ..."
Se gândeşte Diavolul şi hotărăşte să-l pună pe netrebnic, paznic la cazanul italienilor. După o săptămână apare Bulă şi mai amărât : " Unchiule, unchiule !!! Ce mi-ai făcut ? Nu prea mai mănânc, nu prea mai dorm ..., ăştia sar doi şi până îi prind să-i bag la loc, sar alţi 4 ..."
Ia Diavolul o nouă decizie şi-l pune paznic la americani ... mai rău ... Bulă şi mai slăbit şi încercănat. Îl pune la nemţi ... dezastru ... Bulă mai are o suflare şi e gata.
După ceva analiză îndelungată se decide să rişte şi-l pune pe Bulă împreună cu vreo 6 ajutoare la cazanul Românilor. Trece o săptămână, două, trec patru, o lună ... "Oare ce o fi făcând nepotul ? Să vezi că l-au terminat Românii cu tot cu ajutoare !"
Se decide să dea o fugă la cazan să vadă grozăvia ... stupoare: Bulă şi cei 6, graşi, imenşi, dormeau pe rupte.
"- Alooo !!! Nepoate ! Ce naiba faceţi aici ? De ce dormiţi şi nu păziţi ?"
Deschide Bulă un ochi leneş şi : "Poi unchiule mulţam de cazan. Nu e nicio problemă. Cum încearcă un Român să sară din cazan, îl trag ceilalţi înnapoi."
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2289 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 May 2015 - 07:29 AM

Vezi postarearenatoa, la 19 May 2015 - 08:46 PM, a spus:

Pai tocmai asa se face performanta, construind in limite impuse, nu cumparand ARF-uri, de multe ori alese dupa cum arata !

Ehm, banuiesc ca stiti in ce secol ne aflam, da? Daca exista posibilitatile tehnologice de ce sa nu le folosim?
Sau doar traforajul asigura "purismul" necesar? Nu de alta dar daca si in aviatia mare se gandea in felul asta inca aveam biplane din panza legate cu sfoara!
Tehnologia evolueaza, si o data cu ea, ideal, si oamenii. Punand restrictii tembele nu rezolvi nimic!
Sigur, putem zbura ca in anii '50, cu planoare traforate si cu aripi din carton, eventual lansate cu elasticul!
La fel cum puteam sa fim inca RSR...
0

#2290 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 May 2015 - 07:30 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 19 May 2015 - 08:51 PM, a spus:

Adevărul că naţia noastră s-a prostit rău şi o să trăim bine atunci când o să o dorim, nu doar s-o afirmăm, atunci când o să facem fiecare ce trebuie şi cum trebuie fără să omorâm nici vecinul, nici capra lui. Când o să încetăm să bârfim şi să ne dăm cu părerea aiurea pentru că moţului nostru i se pare că aşa e bine, fără niciun suport palpabil.

:drinks:
Numai ca n-o sa se intample prea curand, trebuie sa mai treaca cel putin o generatie educata in comunism ca sa fie sanse cat de cat sa se intample asta!
0

#2291 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2015 - 09:06 AM

Vezi postareaGarett, la 20 May 2015 - 07:29 AM, a spus:

Ehm, banuiesc ca stiti in ce secol ne aflam, da? Daca exista posibilitatile tehnologice de ce sa nu le folosim?
Sau doar traforajul asigura "purismul" necesar? Nu de alta dar daca si in aviatia mare se gandea in felul asta inca aveam biplane din panza legate cu sfoara!
Tehnologia evolueaza, si o data cu ea, ideal, si oamenii. Punand restrictii tembele nu rezolvi nimic!
Sigur, putem zbura ca in anii '50, cu planoare traforate si cu aripi din carton, eventual lansate cu elasticul!
La fel cum puteam sa fim inca RSR...


Mai usor cu hacktivismul de fatada... ce are evolutia tehnologica cu greutatea, sau cu materialele folosite? Din contra, majoritatea evolutiilro tehnologice in domeniul competitional sunt in directia scaderii greutatii, nu ca amatorii care isi apreciaza valoarea dupa cat de grea si mare este zburatoarea.

Pana la urmatoarele descoperriri din fizica, paguba este proportionala cu greutatea si viteza, asa ca pare cel mai la indemana sa restrictionezi ce se poate. Ziceti mersi ca autoritatile nu au sesizat (inca) faptul ca cel mai mare factor de risc este de fapt pilotul, ca sa introduca permise pentru "jucarii"...

Ce zburati dv de fapt, de va simtiti ingradit ? Desi, ma indoiesc ca zburati ceva... toate postarile de pana acum nu prea arata in directia asta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2292 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 May 2015 - 10:01 AM

Vezi postarearenatoa, la 20 May 2015 - 09:06 AM, a spus:

Mai usor cu hacktivismul de fatada... ce are evolutia tehnologica cu greutatea, sau cu materialele folosite? Din contra, majoritatea evolutiilro tehnologice in domeniul competitional sunt in directia scaderii greutatii, nu ca amatorii care isi apreciaza valoarea dupa cat de grea si mare este zburatoarea.

Pana la urmatoarele descoperriri din fizica, paguba este proportionala cu greutatea si viteza, asa ca pare cel mai la indemana sa restrictionezi ce se poate. Ziceti mersi ca autoritatile nu au sesizat (inca) faptul ca cel mai mare factor de risc este de fapt pilotul, ca sa introduca permise pentru "jucarii"...

Ce zburati dv de fapt, de va simtiti ingradit ? Desi, ma indoiesc ca zburati ceva... toate postarile de pana acum nu prea arata in directia asta.



Nu sunt foarte convins că nu l-au sesizat. Probabil încă acceptă să treacă cu vederea, ori se bazează pe faptul că majoritatea avem ceva experienţă în spate şi destulă materie cenuşie încât să respectăm nişte reguli. Asta până la primul eveniment. Până se găseşte un român cu moţ şi-şi cumpără o "jucărie" mai grea şi "se dă mare" printr-o zonă mai populată provocând cine ştie ce nenorociri.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2293 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 May 2015 - 10:14 AM

Garett, eşti cam ... profitor. :rofl: Sesizezi o situaţie care ar putea să însemne o ridicare de minge la fileu şi hop pe ea. :rolleyes:

Totuşi ar trebui să observi că ce spunem (polemizăm) pe aici se înscrie cam pe aceeaşi idee, dar cu mici diferenţe de nuanţă.
Nu există nicio contradicţie între ce spun eu şi ce spune Renatoa, dar văd că ai sesizat ceva :rolleyes: şi hop!
Când vorbeam de federaţie nu mă refeream la instituţie ci la cei care fac politica ei. Mai mult, dacă gândeşti logic şi urmăreşti ce scriu îţi dai seama că în ceea ce se întâmplă în federaţie, o mare parte din vină este personală, a fiecărui membru (inclusiv a mea) pentru că nu am ştiut, sau nu am vrut să ridicăm vocea/vocile când trebuia şi de câte ori trebuia.
Încă folosesc traforajul şi îi învăţ şi pe juniori să-l folosească, cu singura diferenţă că dacă doresc să fiu sigur că-mi iese exact ceea ce vreau să fac, apelez la vectorizare şi tăiere cu laser.
Se pot face construcţii foarte bune şi cu traforajul şi nimic nu se compară cu abilităţile dezvoltate în felul acesta. Nu este vorba de o stagnare în dezvoltare.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2294 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1445
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 20 May 2015 - 10:22 AM

Renato, Viorel sunteti siguri ca toti stiu ce-i ala traforaj. Poate au auzit de el dar de folosit nu l-au folosit niciodata...:pardon:

P.S desi nu l-au folosit isi dau totusi cu parerea... , na nu toti ne "dezvoltam"..

Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 20 May 2015 - 10:24 AM

0

#2295 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2015 - 11:28 AM

Traforaj, cutter, laser, compozit, chiar nu conteaza, discutia era despre greutate, nu tehnologia de constructie.
Se invitam si un depronist inrait sa vedem ce parere are ? :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2296 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 May 2015 - 11:34 AM

Vezi postarearenatoa, la 20 May 2015 - 09:06 AM, a spus:

Ce zburati dv de fapt, de va simtiti ingradit ? Desi, ma indoiesc ca zburati ceva... toate postarile de pana acum nu prea arata in directia asta.

Momentan sperii motanul prin casa cu un H5, am un ARF "pe vine" undeva intre China si Romania.
Am zis sa nu comand direct RTF, sa nu fiu considerat "cocalar cu bemveu" (am mai zis deja, am o japoneza!), mai nou vad ca nici ARF-ul nu este pe placut "seniorilor"! :(
Oh, well, asta e, nu poti multumi pe toata lumea, data viitoare ma apuc sa construiesc "elicopterul" lui Da Vinci, poate e suficient de "pur" dpdv tehnologic sa pot fiu considerat "hobby-ist"!
A, si mai am doua elicoptere, no name, cu care ma mai distrez din cand in cand, blasfemie, in spatele blocului!
0

#2297 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 May 2015 - 11:37 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 20 May 2015 - 10:01 AM, a spus:

Până se găseşte un român cu moţ şi-şi cumpără o "jucărie" mai grea şi "se dă mare" printr-o zonă mai populată provocând cine ştie ce nenorociri.

Elicopterul de la SMURD se pune la socoteala??
Ca ma bazaie la vreo zece metri deasupra blocului aproape zilnic! Si da, blocul este intr-o zona populata!
O fi pilotul "roman cu mot" dar dupa cum s-a vazut la Constanta motul nu asigura portanta...
0

#2298 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 May 2015 - 11:39 AM

Vezi postareadanysoft32, la 20 May 2015 - 10:22 AM, a spus:

Renato, Viorel sunteti siguri ca toti stiu ce-i ala traforaj. Poate au auzit de el dar de folosit nu l-au folosit niciodata...:pardon:

P.S desi nu l-au folosit isi dau totusi cu parerea... , na nu toti ne "dezvoltam"..

Am avut cosmaruri la navo acum muuulti ani cu traforatul coastelor. Tind totusi sa sper ca "ne-am mai dezvoltat" din anii '80 incoace...
0

#2299 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 May 2015 - 11:47 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 20 May 2015 - 10:14 AM, a spus:

Garett, eşti cam ... profitor. :rofl: Sesizezi o situaţie care ar putea să însemne o ridicare de minge la fileu şi hop pe ea. :rolleyes:

De la volei mi se trage! :p

Vezi postareaViP_Eol, la 20 May 2015 - 10:14 AM, a spus:

Se pot face construcţii foarte bune şi cu traforajul şi nimic nu se compară cu abilităţile dezvoltate în felul acesta. Nu este vorba de o stagnare în dezvoltare.

Tot ce se poate, nu contest, n-am avut niciodata rabdare sa-l folosesc. Am avut tentative in anii pionieriei (la propriu!) pe la Casa, si la navo si la aero, in ambele parti era aceeasi problema, taiatul coastelor! N-am inclinatii spre lucrul manual, asa ca m-am dus la... informatica! :D

Despre orgolii nu mai comentez, dmpdv toata povestea asta cu reglementari, federatii si alte aiureli nu este altceva decat un meci al orgoliilor, din partea tuturor partilor implicate, fiecare se crede indreptatit "sa-si arate muschii" si, evident, in final iese o "treaba romaneasca" adica fix-pix!
Au descoperit romanii apa calda, adica droburile de sare zburatoare si s-au trezit "sa ia masuri dom'le!"
Data viitoare cand mai cade un avion/elicopter/whatever 1:1 propun sa le interzicem complet, ca pot picat si altele!
Cel mult baloane, desi pot pica si alea. Welcome to the 19th century! (Da, stiu, englezisme! :rolleyes: )

Aceasta postare a fost editata de Garett: 20 May 2015 - 11:48 AM

0

#2300 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 20 May 2015 - 11:54 AM

Apropo, ati vazut ce motto la filmarile pe Youtube are un demn luptator pentru drepturile lui personale si profesionale ?
Zice sa se tina departe amatorii de zbor hobbyst de orase si oameni , sa-i lase pe profesionistii scoliti sa faca filmari urbane ?
Cred ca stie toata lumea despre cine este vorba... :)
0

#2301 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2015 - 12:26 PM

"This flight is operated by well-trained professionals, keep hobby flight away from people or property."

S-a legalizat cumva o astfel de activitate si doar unul a aflat ?
Din cate stiu de la alti profesionisti respectabili, in Bucuresti nu se filmeaza aerian nici sa fi casa de filme de la Hollywwod, nu se dau astfel de autorizari, punct !

Daca cineva ar vrea sa aplice legea, numai filmarea asta ar fi suficienta pentru autosesizare... cineva cauta sa devina martir cu orice pret, se pare...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2302 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 May 2015 - 12:50 PM

Renatoa, cunoşti depronişti înrăiţi ? Sunt doar câţiva. :rolleyes: Numai că ... poţi construi un model de sală chiar prin metode şi materiale clasice şi să fie destul de uşor (sub 100 gr. echipat).

!

!

!

!

Fisiere atasate


URA şi la zbor fofezelor !
0

#2303 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 May 2015 - 01:02 PM

Cam asta ar fi ideea despre modelism.
Modelul respectiv a fost doar o încercare. De zburat, nu a zburat niciodată, decât aruncat prin club şi ceva teste de hover.
Îl calculasem să iasă pe la 85 grame şi din cauza unor erori la montaj am depăşit, ajungând la 96 de grame. Din păcate s-a desprins un fir de la un servo de eleron şi lipirea lui presupunea demontarea aripii. Aşa că i-am fixat eleronul şi i-am făcut vânt prin club. :rolleyes: S-a comportat cum mă aşteptam. A ajuns la gunoi, dar nu-i bai că pot oricând să fac altul.

Cât despre deproane ... recordul este de 37 grame model gata de zbor, numai că nu prea mai e depron, ci carbon cu mylar.
Despre deproane vă poate povesti foarte multe Bicuţ, sau vă uitaţi singuri la subiectul F3P deschis de el la Kit rewiew.
În prezent, cel mai uşor model din ţară este undeva la 75 de grame. Dacă ne gândim că am început cu modele de 170 de grame prin 2007 - 2008 ..... nu mai este necesar alt comentariu.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2304 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2015 - 01:03 PM

Asta da de fitze... :p dar nu bmw, stai doar sa gasesc ce masina ar fi mai potrivita aici :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2305 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 May 2015 - 01:11 PM

Lastun? :p
0

#2306 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 May 2015 - 01:16 PM

:rofl:

Nu prea merge Lăstun. Un model de sală are anvergura undeva între 800 şi 950 mm. Cel din imagini avea 850 mm.
Pentru sezonul următor pregătim nişte "Lăstuni". :D - anvergură de 500 mm.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2307 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 20 May 2015 - 01:44 PM

Domnilor,

legat de problema cu federatia, singurri vinovati sunte-ti voi, cei legitimati (direct sau prin cluburi affiliate). fiecare club are un reprezentatn, din ce stiu eu, in cadrul federatiei. acel reprezentatn, a luat vreodata pozitie, fata da ceea ce se intampla in federatie? a incercat sa adune in jurul sau si alti reprezentati si sa faca front comun, impotriva mizeriilor din federatie?

aici este problema. ia sa faceti front comun, sa va retrageti din federatie, sa vedem, cum justifica ei pe urma bugetele alocate? ca fiing institutie de stat, li se acorda un buget, in functie de ce organizeaza, cum organizeaza, ce rezultate au avut.

lasati-i cu ochii in soare, si apoi sa vedem cat vor rezista. dar asta inseamna front comun. inclusiv si cu celelalte ramuri (auto/navo).

ceea ce incearca sa "reglementeze" federatia, mi se pare oportunism dus la nesimtire. concurenta neloiala si monopol.total neconstitutional si intra sub incidenta unor legi





Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 20 May 2015 - 01:45 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2308 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 20 May 2015 - 02:16 PM

Allen, mai este la mijloc si Ministerul Invatamantului ce patroneaza Cluburile Copiilor... Si pe aici sunt niscai probleme... La Galati, partea de Aero este sublima, dar lipseste cu desavarsire, vorba lui nea' Iancu. Dupa disparitia lui Nicu Bezman, Dumnezeu sa-l odihneasca, aeromodelismul a murit pe la noi si nimanui nu-i pasa. Chiar si noi amatorii care am mai aparut intre timp dam cate o fuga pe la Braila la domnul profesor Vartolomei pentru cate un sfat. Dar copiii galatenilor n-au de la cine invata. Cand plecam cu modelele la camp, pana sa plec din parcare ma intrebau unii parinti unde si-ar putea duce copiii sa invete aeromodelismul. Din pacate nu aveam unde sa-i indrum. Interesandu-ma de problema aflu ca-i musai sa fii doctor docent ca sa poti infiinta un Cerc Aero, lasand la o parte vesnicele problemele de buget, de parca pasiunea si indemanarea au musai legatura cu facultatea... Eu am avut in toata scoala maistri la activitatile practice si am avut ce invata de la ei.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2309 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 May 2015 - 02:22 PM

Vezi postareaALLEN, la 20 May 2015 - 01:44 PM, a spus:

Domnilor,

legat de problema cu federatia, singurri vinovati sunte-ti voi, cei legitimati (direct sau prin cluburi affiliate). fiecare club are un reprezentatn, din ce stiu eu, in cadrul federatiei. acel reprezentatn, a luat vreodata pozitie, fata da ceea ce se intampla in federatie? a incercat sa adune in jurul sau si alti reprezentati si sa faca front comun, impotriva mizeriilor din federatie?

aici este problema. ia sa faceti front comun, sa va retrageti din federatie, sa vedem, cum justifica ei pe urma bugetele alocate? ca fiing institutie de stat, li se acorda un buget, in functie de ce organizeaza, cum organizeaza, ce rezultate au avut.

lasati-i cu ochii in soare, si apoi sa vedem cat vor rezista. dar asta inseamna front comun. inclusiv si cu celelalte ramuri (auto/navo).

ceea ce incearca sa "reglementeze" federatia, mi se pare oportunism dus la nesimtire. concurenta neloiala si monopol.total neconstitutional si intra sub incidenta unor legi



Tocmai ce spusesem lucrul ăsta. Ieşirea din federaţie nu e o soluţie. Soluţie ar fi doar frontul comun. Au existat şi există voci în federaţie, dar sunt singulare şi de cele mai multe ori ceilalţi stau pe margine şi aşteaptă. Asta a fost cauza pentru care destui sportivi buni şi foarte buni au ales să părăsească federaţia.
Allen, noi ne cunoaştem :rolleyes: şi cunosc foarte bine de unde vine problema ta cu federaţia. Tocmai ce i-am povestit lui Andras aseară şi nu-i venea să creadă. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2310 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 May 2015 - 02:40 PM

Cluburile copiilor sunt ca şi inexistente, iar acolo unde există, instructorii se confruntă cu probleme peste puterile lor. Ministerul a aşteptat pensionarea celor care ocupau asemenea posturi şi nu le-au mai scos libere. Au scăpat de-o grijă, de-o cheltuială şi au redus şi în mod natural personalul.
Problema este că nu numai cei din federaţie ar trebui să facă front comun, ci şi ceilalţi aeromodelişti. Vorbim de instituţii de stat, bugetare, a căror activitate trebuie să fie transparentă (legea o spune).
Aici trebuie să fim toţi de acord că e cazul să reinstaurăm disciplina obligatorie în acest domeniu.

Să nu creadă cineva că scriu la supărare, dar sunt sătul să văd cum se intinde superficialitatea şi comoditatea asupra generaţiilor tinere. Nu numai eu sunt de părere că trăim într-o societate îmbolnăvită cu bună ştiinţă, sub ochii şi cu permisiunea noastră. Mă înfurie faptul că singura soluţie pe care am găsit-o pentru a-mi proteja copilul de această "boală" şi pentru a-i oferi o şansă să poată gândi sănătos, a fost să-l mut cu şcoala în Germania. Ulterior, am avut grijă să-i sugerez ideea că ar trebui să se întoarcă în ţară şi să încerce împreună cu alţii să mai facă ceva, cu cele învăţate acolo, aici.

Zi faină.
Mă duc să mai construiesc ceva că vine concursul de la Prejmer. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

Arata acest topic


  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro