Modelism - RHC Forum: Discutii Libere_Old - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!

#2959 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 05:13 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 05:11 PM, a spus:

Fii sigur ca le-am parcurs, este chiar in titlu delimitarea:

Ghid pentru operarea aeronavelor motorizate fără pilot la bord
Subiect: Legislaţia privind activităţile de operaţiuni aeriene efectuate cu aeronave motorizate fără pilot la bord, cu masa maximă la decolare sub 150 kg, în spaţiul aerian naţional.

Coudul Aerian "art3.7. aeronava - aparatul care se poate mentine in atmosfera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra suprafetei pamantului;" Scrie undeva ceva de motor si nu vad eu?

Aceasta postare a fost editata de xorg: 04 April 2016 - 05:14 PM

0

#2960 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1451
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 04 April 2016 - 05:15 PM

Vezi postareaxorg, la 04 April 2016 - 05:04 PM, a spus:

Insa codul aerian in actuala forma contine propria definitie a aeronavei: "3.7. aeronava - aparatul care se poate mentine in atmosfera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra suprafetei pamantului; " Aceasta din urma definitie include categoria aeromodelelor noaste. aparate care se mentin in atmosefera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra pamantului.



Ai spun corect "au propria definitie a aeronavei". Perfect pt ca nu vad nicaieri specificat aeromodel. Pe aceasta idee trebuie insistat Aeronava nu este acelasi lucru cu aeroMODELUL
ce sa inteleg din "aparatul care se poate mentine in atmosfera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra suprafetei pamantului" ca si un bolovan o sa sta in aer cateva clipe daca-l arunc si atunci inseamna ca si bolovanul e aeronava nu-i asa...?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif
0

#2961 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 05:17 PM

Vezi postareaaeromax, la 04 April 2016 - 05:08 PM, a spus:

Aruncati o privire si la definitia AEROMODEL, tot din... Dex.

Momentan avem doar un proiect de lege care include definitia aeromodelului, proiect care defineste aeromodelul ce fiind aeronava care face si drege. Definitie la care ARA s-a opus fara sorti de izbanda, motiv pt. care nici nu a aceptat acel proiect.
0

#2962 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 05:22 PM

Vezi postareaxorg, la 04 April 2016 - 05:13 PM, a spus:

Coudul Aerian "art3.7. aeronava - aparatul care se poate mentine in atmosfera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra suprafetei pamantului;" Scrie undeva ceva de motor si nu vad eu?


Si intre codul aerian si ghidul publicat de aacr/caa, din care am citat, cine are prioritate ?
O sa zici ca cel care are putere de lege, ca ghidul e doar... de ghidare.
Si atunci de ce am mai tine cont de ce emite aacr/caa, daca emit chestii care contrazic codul aerian ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2963 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 05:27 PM

Vezi postareaSID, la 04 April 2016 - 05:15 PM, a spus:

Ai spun corect "au propria definitie a aeronavei". Perfect pt ca nu vad nicaieri specificat aeromodel. Pe aceasta idee trebuie insistat Aeronava nu este acelasi lucru cu aeroMODELUL
ce sa inteleg din "aparatul care se poate mentine in atmosfera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra suprafetei pamantului" ca si un bolovan o sa sta in aer cateva clipe daca-l arunc si atunci inseamna ca si bolovanul e aeronava nu-i asa...?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif

Pt a putea fi incadrat in categoria aeronavelor este necesara indeplinirea a doua conditii cumulative, sa fie aparat, cea ce nu prea indeplineste bolovanul tau si sa se mentina in aer prin alte reareactii decat cele asupra suprafetei pamantului.
0

#2964 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 05:31 PM

Am gasit si paragraful de care povesteam mai sus, originea tuturor durerilor...

http://www.rhcforum....ndpost&p=844020

Deci daca ICAO stipuleaza clar ca degeaba s-a definit UAV-ul, ca nu exista distinctie intre "model plane" si "aircraft"... si lasa reglementarea aeromodelului in mana autoritatilor locale... aleluia ! Mai contreaza asta daca poti... cand astia au agenda clara.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2965 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 04 April 2016 - 05:34 PM

Vezi postareaSID, la 04 April 2016 - 05:15 PM, a spus:

Ai spun corect "au propria definitie a aeronavei". Perfect pt ca nu vad nicaieri specificat aeromodel. Pe aceasta idee trebuie insistat Aeronava nu este acelasi lucru cu aeroMODELUL
ce sa inteleg din "aparatul care se poate mentine in atmosfera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra suprafetei pamantului" ca si un bolovan o sa sta in aer cateva clipe daca-l arunc si atunci inseamna ca si bolovanul e aeronava nu-i asa...?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif


...si daca lansez o piatra cu o prastie ce se intimpla ? Acea piatra "zboara" si mai poate sa faca si rau sau sa atenteze la "siguranta aeronautica".
Sau un avion de hirtie din... caietul de muzica, cum faceam cind eram la scoala, bineinteles la ora de muzica, care zboara cu ajutorul altor reactii "filozofice" ale aerului pe care il respiram...
Sau un boomerang, sau...
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#2966 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 05:39 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 05:22 PM, a spus:

Si intre codul aerian si ghidul publicat de aacr/caa, din care am citat, cine are prioritate ?
O sa zici ca cel care are putere de lege, ca ghidul e doar... de ghidare.
Si atunci de ce am mai tine cont de ce emite aacr/caa, daca emit chestii care contrazic codul aerian ?

Hartia suporta multe din pacate. Reglementarile AACR au menirea sa clarifice unele prevederi ale codului, in nici un caz sa le contrazica. Daca ai descoperit un caz concret ar trebuii sa formulezi o sesizare in acest sens autoritatilor competente. Poti pe abuz ori neglijenta in serviciu sau catre agentia nationala a functionarilor publici. Ai toata sustinerea mea in acest sens, dar vezi sa nu te certi cu colegul VipEol care pe mine ma acuza de prea multa agresivitate la adresa autoritatilor.
0

#2967 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 05:56 PM

Vezi postareaaeromax, la 04 April 2016 - 05:34 PM, a spus:

...si daca lansez o piatra cu o prastie ce se intimpla ? Acea piatra "zboara" si mai poate sa faca si rau sau sa atenteze la "siguranta aeronautica".
Sau un avion de hirtie din... caietul de muzica, cum faceam cind eram la scoala, bineinteles la ora de muzica, care zboara cu ajutorul altor reactii "filozofice" ale aerului pe care il respiram...
Sau un boomerang, sau...

Prosta definitie a aeronavei are consecinte de ambele parti, din pacate doar autoritatile au reusit sa reverse mizeriile asupra aeromodelistilor nu si invers. Cand va ceream sa raportati incidente aeronautice cu jucariile zburatoare nu ma asculta nimeni, acum autoritatile au invitat vanzatorii de jucarii sa-i certifice ca furnizori de material aeronautic. Ce dovada vreti mai mult de atat in privinta consecintelor acelei definitii?
0

#2968 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 06:40 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 04 April 2016 - 03:01 PM, a spus:

...daca aveti idei cu care putem justifica ca nu suntem aeronave le asteptam cu drag.

Eu am propus deja, daca vor sa ne considere aeronave, ok, sunat la ATC de fiecare data, si pentru fiecare balon, model sau lampion ridicat in aer, cerem autorizare, culoar de zbor etx.
S-a spart un balon, a cazut un lampion?
Politie, ambulanta, pompieri, televiziune, doar e "accident aeronautic", nu?
Facut suficient de mult circ incat sa cedeze psihic si sa afirme oficial ca nu se aplica cerintele pentru aeronave!

Vezi postareaAndrix_y, la 04 April 2016 - 03:01 PM, a spus:

...daca aveti idei cu care putem justifica ca nu suntem aeronave le asteptam cu drag.

Eu am propus deja, daca vor sa ne considere aeronave, ok, sunat la ATC de fiecare data, si pentru fiecare balon, model sau lampion ridicat in aer, cerem autorizare, culoar de zbor etx.
S-a spart un balon, a cazut un lampion?
Politie, ambulanta, pompieri, televiziune, doar e "accident aeronautic", nu?
Facut suficient de mult circ incat sa cedeze psihic si sa afirme oficial ca nu se aplica cerintele pentru aeronave!
0

#2969 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 06:45 PM

Dupa ce te amendeaza la prima raportare de incident fals, iti trece de facut circ...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2970 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 04 April 2016 - 06:47 PM

Pai de ce sa fie incident fals? Daca o sa platesc vreo taxa pentru inmatriculare (sa fiu eu cu aeronava in regula), la primul crash raportez incident aviatic si anunt si presa.

PS. Presupun ca daca ei le numesc aeronave, pot sa le zic si eu la fel...
Ce bine ar suna in media: "la un concurs de modelism, pilotul a pierdut controlul aeronavei, aceasta prabusindu-se la 100 m de locul decolarii. Nu existau pasageri la bord si din fericire nu sunt victime. Este demarata o ancheta pentru stabilirea cauzelor accidentului..."

Aceasta postare a fost editata de bitex: 04 April 2016 - 07:17 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#2971 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 April 2016 - 07:05 PM

Renatoa. Vezi ca te afli pe un teren minat. Vrei asigurare? Nu esti dispus sa pltesti inmatricularea, dar platesti asigurarea? Ceva nu se leaga. Esti dispes sa platesti cateva sute de coco asig pt modele?

Tot ce ai postat pe Aacr.ro este un pic in contradictie. O spun ca unul care priveste din afara, detasat.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2972 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 07:15 PM

La toate alea, legi, ICAO, EASA, etc. esenta este ca nu trebuie obligatoriu se fie lafel in toate tariile si te lasa liber se definesti cum vrei local. Proasta veste este ca cei care sint liber ori se ne lasa in pace ori se ne reglementeze nu au chef sau din rautate ne vor bloca activitatea pe cind pratic si cu altceas drept si lege puteau fara se faca vreun rau la nimeni se ne dea liber.

Totusi intro tara ca si Romania unde banuiesc avem vreo 3-5 aeronave civile la fiecare judet, cite 150 de multicoptere pe judet pentru fotografiere la nunti(poate exagerat, vreo 20-30 de aeromodelisti in fiecare judet plus vreo 0,1 operatori de "drone" profi pe judet, noi cei mai inofensivi din toate grupele astea primim pedeapsa maxima si cei 0,1 au cea mai mare influenta. Este absurd cel putin mai ales daca te uiti ce misca pe cer zilnic. Aproape nimic. Spatiul aerean este practic nefolosit dar legislativ este mai aglomerat de cit in jurul Frankfurt.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2973 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 07:17 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 06:45 PM, a spus:

Dupa ce te amendeaza la prima raportare de incident fals, iti trece de facut circ...

Pai nu este deloc fals, conform legii ESTE un incident aviatic!
0

#2974 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 07:21 PM

Vezi postareaALLEN, la 04 April 2016 - 07:05 PM, a spus:

Renatoa. Vezi ca te afli pe un teren minat. Vrei asigurare? Nu esti dispus sa pltesti inmatricularea, dar platesti asigurarea?


Platesc asigurare si primesc ceva pentru bani astea, Cu inmatriculare nu primesc de cit obligatii. Cu assigurare im protejezi familia mea daca aterizez din gresala intro casa care ia foc. Atunci plateste asigurarea.

Deocamdata ca se mai divulg ceva. Idea sitului apartine lui Renato, activare se poate vedea prin whois si continut se editeaza impreuna. Situl este gindit ca si o provocare ca sa exista si scris cea ce gindesc altii. Allen, daca ai propuneri, trimitem textul si discutam.

Aceasta postare a fost editata de wabo1: 04 April 2016 - 07:21 PM

Walter Born
rhc@born.ro
0

#2975 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 07:23 PM

Vezi postareabitex, la 04 April 2016 - 06:47 PM, a spus:

Pai de ce sa fie incident fals? Daca o sa platesc vreo taxa pentru inmatriculare (sa fiu eu cu aeronava in regula), la primul crash raportez incident aviatic si anunt si presa.

PS. Presupun ca daca ei le numesc aeronave, pot sa le zic si eu la fel...
Ce bine ar suna in media: "la un concurs de modelism, pilotul a pierdut controlul aeronavei, aceasta prabusindu-se la 100 m de locul decolarii. Nu existau pasageri la bord si din fericire nu sunt victime. Este demarata o ancheta pentru stabilirea cauzelor accidentului..."

My point exactly! Dupa vreo cateva istorii din astea si media si celelalte institutii CARE AU OBLIGATIA LEGALA de a interveni in cazul unui accident aeronautic vor fi cei care ii vor lua la intrebari pe cei de la AACR despre clarificarea definitiei aeromodelului!
Sau, isi asuma riscul de a nu interveni, cu consecintele de rigoare...
Chestia cu lupul!
Dpdv legal, daca aeromodelul este definit ca aeronava ORICE prevederi legale aplicabile in cazul accidentelor aeronautice i se aplica deci nu exista posibilitarea institutiilor de a nu interveni!
0

#2976 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 07:30 PM

Vezi postareaGarett, la 04 April 2016 - 07:23 PM, a spus:

... nu exista posibilitarea institutiilor de a nu interveni!

In afara de moment cind emit tot ei o chestie ca "la acidente aeronautice de aeromodele nu se intervina".
Asa cum ne pot bloca cu altceas absurditate pot si emite asa ceva. Un ghid pentru acidente de aeromodele.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2977 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 April 2016 - 07:34 PM

Vezi postareawabo1, la 04 April 2016 - 07:21 PM, a spus:

Platesc asigurare si primesc ceva pentru bani astea, Cu inmatriculare nu primesc de cit obligatii. Cu assigurare im protejezi familia mea daca aterizez din gresala intro casa care ia foc. Atunci plateste asigurarea.

cat este asig in germanica? de curiozitate. si de cate ori s-a intamplat ca um aeromodel sa aterizeze intr-o casa care a luat foc in urma impactului? de aici trbuie pornita discutia.
acum poate o sa intelegi de ce Dream Team a militat mereu pentru siguranta zborului, ca "afara", pentru a nu exista aceste tipuri de incidente. lumea s-a suparat pe noi, dar na, noi nu am gandit pe termen scurt cum fac majoritatea, ci pe termen lung.

cat despre idei, chiar daca am, prefer sa nu ma mai implic. prefer sa urmaresc si doar sa comentez atunci cand lucrurile deraiaza.

PS: asigurare in Romania sub 200 de euro per aeromodel nu o sa vedeti in curand. si nu vor sa asigure persoana/pilotul. trageti voi concluziile. ganditi de 10 ori inainte sa va aruncati cu capul inainte.

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2978 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 07:37 PM

Vezi postareawabo1, la 04 April 2016 - 07:30 PM, a spus:

In afara de moment cind emit tot ei o chestie ca "la acidente aeronautice de aeromodele nu se intervina".
Asa cum ne pot bloca cu altceas absurditate pot si emite asa ceva. Un ghid pentru acidente de aeromodele.

Si asta e adevarat, dar pana sa emita chestia asta vor trebui sa intervina de cateva ori!
Spre deliciul televiziunilor "anti", se stie care! ;)
Btw, la o formulare de genul "incident aviatic" fara alte precizari, perfect corecta dpdv legal, vor trebui sa intervina, pentru ca nu au de unde sa stie ca e o spuma de 2m sau un 747!

Aceasta postare a fost editata de Garett: 04 April 2016 - 07:41 PM

0

#2979 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 04 April 2016 - 07:42 PM

Vezi postareaGarett, la 04 April 2016 - 07:23 PM, a spus:

My point exactly! ...


Ar fi ultimul lucru de facut, daca am ajunge acolo.
Din nefericire nu cunosc reglementarile in vigoare pentru aeronave dar sunt sigur ca legislatia nu este pusa la punct, astfel incat sa fie totul OK din partea lor. Nu stiu cum este, dar presupun ca o aeronava trebuie pilotata de un pilot de la bord sau de un operator calificat de la sol. Noi suntem cei de la sol. Lasand aeronava, ce reglementari gasim, care ne-ar putea demonstra ca totul este o aberatie? Un junior isi poate face o asigurare? Adica indeplineste conditiile? In ce conditii poate pilota? Exista limitari impuse aeronavelor care sunt in contradictie cu cele ale aeromodelelor? Este imposibil sa nu se poata gasi ceva care sa demonstreze ca un aeromodel nu e tot aia cu o aeronava sau ca unele lucruri sunt imposibil de respectat.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 04 April 2016 - 07:45 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#2980 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 07:52 PM

Transponder, de exemplu...
0

#2981 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 07:58 PM

Vezi postareaALLEN, la 04 April 2016 - 07:05 PM, a spus:

Renatoa. Vezi ca te afli pe un teren minat. Vrei asigurare? Nu esti dispus sa pltesti inmatricularea, dar platesti asigurarea? Ceva nu se leaga. Esti dispes sa platesti cateva sute de coco asig pt modele?

Tot ce ai postat pe Aacr.ro este un pic in contradictie. O spun ca unul care priveste din afara, detasat.


Nu vreau asigurare musai, repet inca odata: am pus sub semnul intrebarii serviciile oferite de inmatriculare la acel pret, in conditiile in care la 15 lire am asigurare in RO, dar din alta tara !
Asa ca... DACA e sa fie ceva de plata, atunci sa fie pe pilot, nu pe model, si de banii aia sa am asigurare, nu deplasare la sediu sa-mi numere palele la elice.

Pe aacr.ro postam mai multi, vezi pe undeva a cui contributie este ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2982 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 08:04 PM

Vezi postareabitex, la 04 April 2016 - 07:42 PM, a spus:

...Un junior isi poate face o asigurare? Adica indeplineste conditiile? In ce conditii poate pilota? Exista limitari impuse aeronavelor care sunt in contradictie cu cele ale aeromodelelor? Este imposibil sa nu se poata gasi ceva care sa demonstreze ca un aeromodel nu e tot aia cu o aeronava sau ca unele lucruri sunt imposibil de respectat.


Chiar asa... cum de nu se leaga si de conditiile care trebuie indeplinite de pilot ?!
Lasi o "aeronava" sa fie pilotata de un minor ?!
Buna gaselnita... in mod normal ar trebui sa ne bucuram si sa o trecem la tampenii de exploatat, dar mi-e teama sa nu le dam idei sa o exploateze ei ! De ce ai incasa bani doar pe inmatricuare, si nu si pe scolarizare si licentiere piloti ?!!! :(
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2983 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 04 April 2016 - 08:09 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 07:58 PM, a spus:

Nu vreau asigurare musai, repet inca odata: am pus sub semnul intrebarii serviciile oferite de inmatriculare la acel pret, in conditiile in care la 15 lire am asigurare in RO, dar din alta tara !
Asa ca... DACA e sa fie ceva de plata, atunci sa fie pe pilot, nu pe model, si de banii aia sa am asigurare, nu deplasare la sediu sa-mi numere palele la elice.

Pe aacr.ro postam mai multi, vezi pe undeva a cui contributie este ?


Cat timp practicam modelismul pe pasune nu vad rostul asigurarii. Sa despagubim greierii deranjati din vagauna de prabusirea modelului?
Pe de alta parte e bine ca toti suntem impotriva abuzurilor oficiale, dar nu-mi place de fel divizarea noastra, ACUM, cand ar trebui mai mult ca oricand sa fim uniti.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#2984 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 04 April 2016 - 08:14 PM

Eu nu ma pot amesteca prea tare in discutie ca nu cunosc nimic despre legislatia aero 1:1. Mai pun botul la glume dar cam atat.
Trebuie vazut care sunt atributiile lor, cat se pot intinde cu plapuma. Trebuiesc gasite toate punctele slabe, analizate binisor si exploatate. Ca sunt multe. Nu stiu daca se pot face asigurari la noi. Daca te obliga s-o faci, sa spuna ce asigurator face. Poti scolariza un minor, dar ii face cineva asigurare? El oricum nu raspunde in fata legii...
Cred ca trebuie sa nu ajungem la discutii de genul asta, ca deja suntem pe jos... Fac referire la gluma cu gaina si cocosul.
N-am auzit de asigurare pentru pescari sau pentru aruncatul cu sulita. Nici pentru alergatul prin parc si nici pentru mersul cu bicicleta.

PS. Cred ca ar trebui luate masuri si pentru competitiile oficiale. Cum sunt membru la un club afiliat FRMd, n-as spune mai multe, dar cineva tot pricepe la ce ma gandesc. Ca nicaieri n-am vazut ca un sportiv legitimat care zboara pe camp o face mai legal ca altul, care nu-i. Deci suntem toti afectati in aceeasi masura. In schimb nu vad un raspuns si o atitudine oficiala.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 04 April 2016 - 08:23 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#2985 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 April 2016 - 08:19 PM

Vezi postareaALLEN, la 04 April 2016 - 07:34 PM, a spus:

cat este asig in germanica? de curiozitate. si de cate ori s-a intamplat ca um aeromodel sa aterizeze intr-o casa care a luat foc in urma impactului? de aici trbuie pornita discutia.
acum poate o sa intelegi de ce Dream Team a militat mereu pentru siguranta zborului, ca "afara", pentru a nu exista aceste tipuri de incidente. lumea s-a suparat pe noi, dar na, noi nu am gandit pe termen scurt cum fac majoritatea, ci pe termen lung.

Un pic pe langa. Aici este 75 cad. Un baiat de la club a pierdut un model, care, purtat de un vant puternic, a spart o fereastra, a zgariat ceva pereti si s-o oprit in ecranul unui televizor scump. Asigurarea a platit. Dar zbura la club, autorizat de MAAC.
Numai bine, zburatorilor.


0

#2986 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 09:22 PM

Vezi postareaaeromax, la 04 April 2016 - 05:05 PM, a spus:

Sa fim seriosi! Reveniti cu picioarele pe pamant ! Nu mai faceti apologia unor interpretari aberante.

Sa-ti mai explic odata ca nu ai prins esenta. aici nu este vorba de interpretarea data ARA textului de lege, este vb despre AACR care a invitat entitati precum orange care vinde parotul ala minuscul sa-l certifice ca funizor de material aeronautic. Poti sa negi realitatea, dar nu cred sa ne serveasca la ceva asta.
0

#2987 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 09:28 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 06:45 PM, a spus:

Dupa ce te amendeaza la prima raportare de incident fals, iti trece de facut circ...

Stii tu o reglementare care sa prevada sanctiuni pentru raportarea incidentelor fie ele chiar si falsa?
Eu nu stiu dar stiu una care te sanctioneaza dur pentru neraportarea incidentelor:
Codul Aerian in vigoare "  ART. 93
  (1) Constituie contravenţii, dacă nu au fost săvârşite în astfel de condiţii încât, potrivit legii, să constituie infracţiuni, următoarele fapte:
c) neinformarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului cu privire la producerea incidentelor şi accidentelor de aviaţie civilă, de către cei care au această obligaţie în conformitate cu prevederile art. 90 alin. (2);"

Ca fapt divers ca sa vezi si cat este amenda pentru neraportare; Codul Aerian:
"ART. 94
  Contravenţiile prevăzute la art. 93 alin. (1) se sancţionează după cum urmează:

    a) contravenţiile prevăzute la lit. a)-c), cu amendă de la 2.000 lei la 4.000 lei;

Aceasta postare a fost editata de xorg: 04 April 2016 - 09:29 PM

0

#2988 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 09:38 PM

Vezi postareawabo1, la 04 April 2016 - 07:21 PM, a spus:

Platesc asigurare si primesc ceva pentru bani astea, Cu inmatriculare nu primesc de cit obligatii. Cu assigurare im protejezi familia mea daca aterizez din gresala intro casa care ia foc. Atunci plateste asigurarea.

.................................



Imi pare rau sa spun dar existenta unor astfel de idei cu aero care dau foc la casa si necesitatea asigurarilor, este una din cauzele pentru care patimesc acum aeromodelistii. Dati apa la moara celor care vor sa ne inchida gura din pacate. Tocmai din dorinta de a lupta impotriva acestor idei am intrat eu in ARA si ma doare sa vad ca dupa mai bine de un an de munca ma reintalnesc cu ele in randul unor modelisti. Habar nu aveti ale cui jocuri faceti. Va spun ca va aruncati pe un teren extrem de instabil, iar aeromodelismul va plati greu existenta unor astfel de idei in randul practicantilor sai.
0

Arata acest topic


  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro