Modelism - RHC Forum: Discutii Libere_Old - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!

#2911 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 03 April 2016 - 10:50 PM

Vezi postareabitex, la 03 April 2016 - 10:25 PM, a spus:

Chiar si roboteii aia mici cu arduino care urmaresc o linie neagra?

Dupa cum decurge discutia, asa o sa se intample. Chiar si jucariile care urmaresc o linie pot atenta la siguranta nationala daca scapa de pe traseu si inregistreaza ce nu se doreste... In scurt timp o sa-si cumpere nevasta si tampoane cu buletinul...

Se pare ca aeromodelismul nu este ingropat pe altarul sigurantei nationale. Judecand dupa cele doua entitati "profesioniste" ale caror obiective din prezentari le veti regasi in textul "CODULUI AERIAN AL ROMANIEI", devine evident ca ingroparea aeromodelismului nu este legata de siguranta nationala. Cum sa vorbim de siguranta nationala cata vreme la realizarea acestui proiect de cod participa " droanrii profesionisti" si nu MAPN-ul, MI-ul, ori alte entitati de acest gen. Acum este evident ca moartea aeromodelismului se datoreaza doar hobbystilor care reusesc cu prea multa usurinta sa realizeze ce nu reusesc profesionistii cu milioanele de euro.
0

#2912 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 03 April 2016 - 11:00 PM

Andras, dacă la început mi-ai părut simpatic, acum ești doar plictisitor.
Walter și pe cine mai pui tu la ”voi” nu te-au mințit, sau nu au mințit pe nimeni cu nimic. EASA spune clar că fiecare stat își va adapta legislația națională în funcție de cea internațională și are libertatea de a păstra aspecte specifice fiecărui stat. Acum două săptămâni am fost din nou în delegație în Franța și am vorbit cu cei de la FFAM (poate mă fac membru și acolo :rofl: ) exact despre povestea asta. La fel și cu colegii (acum pot să le spun așa) din DMFV, am avut ceva discuții pe aceeași temă. Peste tot, guvernele sunt puțin confuze, cu excepția Italiei și Marii Britanii. Presiunile sunt imense - ceva de genul ce ați postat voi în legătură cu viitorul dronelor, am postat aici aproximativ cu o lună în urmă, când Renato a spus că dronele multirotor nu sunt fezabile. Dacă tu ai impresia că aproximativ 40.000 de membri DMFV și cam tot atâția la FFAM sunt idioți și mincinoși, nu înțeleg legea cum trebuie și numai tu et company pricepeți cel mai bine ce se întâmplă, nu mai are rost niciun comentariu.

De la bun început ”ne-am luat în bețe” cu privire la drone și acțiunile lui DroneMaker (neuronii mei dau rateuri - nu reușesc să-i țin minte numele - ori e nesemnificativ) și m-ai ținut la telefon de mă frigea la ureche să mă convingi că dronele sunt viitorul și reprezintă progresul și nu e bine să ne opunem progresului. Am reușit să-ți strecor că așa e, dar nu viitorul aeromodelismului, ci poate doar sicriul lui. Ai continuat să vorbești și să argumentezi. Nu mai știu cum te-am oprit, dar chiar nu aveam de gând să fac flictene la pavilioane. Am vorbit de nenumărate ori, niciodată scurt și acum regret că nu te-am înregistrat, dar asta e.

La subiectul deschis cu ocazia încetării O 8 am scris din nou că problema, așa cum o abordați voi, e falsă și ori l-ai pus, ori a fost din proprie inițiativă, Bubico a sărit la gard în ideea că e jugulara mea. Hm. Rateu. :pardon:
Chiar nu mai am chef să mai scriu aici. Nu-mi place tenisul la perete, dar am o rugăminte. Fii demn, vertical, decent (dacă mai este ceva ce am uitat te ajută Bubico) și nu mai fi ticălos măcar cu Walter. Părerea mea personală (din start) este că nu merită un asemenea tratament, și mai mult, îi cam sunteți datori.

NOI SUNTEM AEROMODELIȘTI, NU PILOȚI DE AFPB ORI DRONE !

P.S. VOM SUSȚINE AEROMODELISMUL ȘI NU ABERAȚII. Este foarte probabil ca membrii ARA și nu numai, în final, să constate că e necesar să suțină strategia și demersurile aacr.ro

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 03 April 2016 - 11:02 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#2913 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 03 April 2016 - 11:27 PM

Renatooo !!! De ce, spanac, nu-mi apare noul avatar ? :pardon:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2914 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 12:51 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 03 April 2016 - 11:00 PM, a spus:

Andras, dacă la început mi-ai părut simpatic, acum ești doar plictisitor.
Walter și pe cine mai pui tu la ”voi” nu te-au mințit, sau nu au mințit pe nimeni cu nimic. EASA spune clar că fiecare stat își va adapta legislația națională în funcție de cea internațională și are libertatea de a păstra aspecte specifice fiecărui stat. Acum două săptămâni am fost din nou în delegație în Franța și am vorbit cu cei de la FFAM (poate mă fac membru și acolo :rofl: ) exact despre povestea asta. La fel și cu colegii (acum pot să le spun așa) din DMFV, am avut ceva discuții pe aceeași temă. Peste tot, guvernele sunt puțin confuze, cu excepția Italiei și Marii Britanii. Presiunile sunt imense - ceva de genul ce ați postat voi în legătură cu viitorul dronelor, am postat aici aproximativ cu o lună în urmă, când Renato a spus că dronele multirotor nu sunt fezabile. Dacă tu ai impresia că aproximativ 40.000 de membri DMFV și cam tot atâția la FFAM sunt idioți și mincinoși, nu înțeleg legea cum trebuie și numai tu et company pricepeți cel mai bine ce se întâmplă, nu mai are rost niciun comentariu.

De la bun început ”ne-am luat în bețe” cu privire la drone și acțiunile lui DroneMaker (neuronii mei dau rateuri - nu reușesc să-i țin minte numele - ori e nesemnificativ) și m-ai ținut la telefon de mă frigea la ureche să mă convingi că dronele sunt viitorul și reprezintă progresul și nu e bine să ne opunem progresului. Am reușit să-ți strecor că așa e, dar nu viitorul aeromodelismului, ci poate doar sicriul lui. Ai continuat să vorbești și să argumentezi. Nu mai știu cum te-am oprit, dar chiar nu aveam de gând să fac flictene la pavilioane. Am vorbit de nenumărate ori, niciodată scurt și acum regret că nu te-am înregistrat, dar asta e.

La subiectul deschis cu ocazia încetării O 8 am scris din nou că problema, așa cum o abordați voi, e falsă și ori l-ai pus, ori a fost din proprie inițiativă, Bubico a sărit la gard în ideea că e jugulara mea. Hm. Rateu. :pardon:
Chiar nu mai am chef să mai scriu aici. Nu-mi place tenisul la perete, dar am o rugăminte. Fii demn, vertical, decent (dacă mai este ceva ce am uitat te ajută Bubico) și nu mai fi ticălos măcar cu Walter. Părerea mea personală (din start) este că nu merită un asemenea tratament, și mai mult, îi cam sunteți datori.

NOI SUNTEM AEROMODELIȘTI, NU PILOȚI DE AFPB ORI DRONE !

P.S. VOM SUSȚINE AEROMODELISMUL ȘI NU ABERAȚII. Este foarte probabil ca membrii ARA și nu numai, în final, să constate că e necesar să suțină strategia și demersurile aacr.ro



Felicitari pentru succesul misiunii dvs. In sfarsit v-ati dat arama pe fata. Acum este evident pentru toti cititiorii forumului scopul opozitiei dvs. diversioniste. Va felicit pentru initiativa acestui AACR si va doresc sa nu capatati aceias trista notorietate de care se bucura, adevaratul AACR in randul modelistilor. Macar acum ca lucrurile sunt aproape clare in privinta intentiilor dvs., as aprecia daca v-ati crea un subiect prorpiu in afara topicului ARA, prin care sa va promovati si sustineti aceasta initiativa. Am spus aproape clare pentru ca va mai trece o vreme pana ce stransa dvs. legatura cu FRMD-ul va deveni pt. toti evidenta.
0

#2915 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 04 April 2016 - 12:51 AM

Adica robotelu meu care face curat prin casa de unu singur ,autonom e drona si trebuie inregistrat? :rofl:


Mai baieti noroc ca multi dintre noi nu baga in seama toate aberatiile astea.intr-o tara saraca cum e romanica,orice lege data pentru noi,e impotriva noastra si obligatoriu vine si banu GROS scos din buzunar pentru niste nesimtiti.

Deci am spus si o repet,Atata timp cat eu nu ma pot bucura de AEROMODELISM ca si ceilalti colegi din navo sau auto,restul este abureala si poate de asta pe multi nu-i intereseaza si stau pe tusa.Daca nu militam in sensul asta,nu are rost,si probabil pe multi nu-i reprezinta inclusiv pe mine tot ceea ce se intampla cu ideea de a ingradi acest hobby repet este un hobby la fel ca toate celelalte,la fel de periculos ca toate celelalte.
SUNTEM FUDULI
0

#2916 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 06:47 AM

Vezi postareaxorg, la 03 April 2016 - 10:13 PM, a spus:

Referitor la pozitia ARA in cadrul intalniri, am sa va dezamagesc. ARA nu a apucat sa ia pozitie fata de acest proiect...

Nu e dezamagitor, e previzibil!
ARA pur si simplu nu are "leverage"-ul necesar pentru a-si face cunoscuta si/sau impune pozitia.
"Partea adversa" a plecat din start de pe pozitia de a strange cat mai multi bani posibil iar ARA a crezut ca adversarii sunt "de buna credinta" si respecta un nu stiu ce cod imaginar.
Intre timp oamenii s-au organizat in tot felul de firme, firmulite si institutii, au "captat" urechile cui trebuia, au avut si o campanie de presa eficienta si e cam game over!
Maine poimaine va iesi propunerea, care probabil va urma in linie "recomandarile" celor interesati, dupa care "dezbaterea publica" in stil romanesc, adica "voi ziceti ce vreti, noi oricum facem cum vrem noi" si gata, totul devine oficial!
Pentru ca...bani!
Povestea asta cu "nobletea sportului" si alte idealisme, e frumoasa, inaltatoare, dar rupta de "meandrele concretului"...

Aceasta postare a fost editata de Garett: 04 April 2016 - 06:49 AM

0

#2917 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 07:57 AM

Mda... si se va spune ca... au fost si ei prezenti acolo si nu au avut nimic de comentat impotriva...
Ceeace cam aduce a aprobare in unele manuale de simbolistica diplomatica...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2918 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 08:20 AM

Vezi postareaxorg, la 03 April 2016 - 10:04 PM, a spus:

Agreate de ARA? de unde aceata idee???? ARA agreaza doar sistemul ei intern de identificare. Autoritatle pot sa-l recunoasca sau sa le fie de bine.

De unde o am? De la conversatii telefonice cu Andras si despre sistemul inceput pe situl ARA. De ce este acollo daca nu a fost deja agreat ca asa va fi?
De ce crezi ca insist ca discutiile sa fie in scris? Din cauza asta. Ca unul spune ceva despre care altul nu stie. Chiar si aici pe forum este mai transparent si efficient(scurt in cuvinte) comunciarea :)
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2919 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 08:23 AM

Vezi postareaxorg, la 03 April 2016 - 10:13 PM, a spus:

Referitor la pozitia ARA in cadrul intalniri, am sa va dezamagesc. ARA nu a apucat sa ia pozitie...


Sincer regret ca nu a fost Andras acollo. El sigur facea scandal. Cum poti se inviti pe cineva si pe urma sa-l ignori? Si mai grav sa te lasi ignorat? Est clar acum cat de puternici sint interesele alea politic-economice.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2920 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 08:31 AM

Vezi postareaxorg, la 04 April 2016 - 12:51 AM, a spus:

pana ce stransa dvs. legatura cu FRMD-ul va deveni pt. toti evidenta.

Dupa cum ma cunosti de ceva ani sti foarte bine care este pozitia mea fata de FRMD. O regaseti si incuslif in topicurile ala de aici in zona ARA unde am criticat infratirea ARA cu FRMD la un moment dat. Deci este nefondat concluzia pentru ca nu exista legatura.

Aceasta postare a fost editata de wabo1: 04 April 2016 - 08:31 AM

Walter Born
rhc@born.ro
0

#2921 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 08:35 AM

Vezi postareaGarett, la 04 April 2016 - 06:47 AM, a spus:

Nu e dezamagitor, e previzibil!
...
Pentru ca...bani!
Povestea asta cu "nobletea sportului" si alte idealisme, e frumoasa, inaltatoare, dar rupta de "meandrele concretului"...


Cam asa este si vad is eu efortul meu pe partea jedi de la ARA a fost cam in zadar si administratia rade in continuare de naivitatea modelistiilor. De acea a fost pornita idea de "forta incepe" mai mult ca se putem rade si noi de o ratare a lor macar. Sau se spun a doua ratare dupa cazul "Chicago"?
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2922 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 09:15 AM

Vezi postareaGarett, la 04 April 2016 - 06:47 AM, a spus:

Nu e dezamagitor, e previzibil!
ARA pur si simplu nu are "leverage"-ul necesar pentru a-si face cunoscuta si/sau impune pozitia.
"Partea adversa" a plecat din start de pe pozitia de a strange cat mai multi bani posibil iar ARA a crezut ca adversarii sunt "de buna credinta" si respecta un nu stiu ce cod imaginar.
Intre timp oamenii s-au organizat in tot felul de firme, firmulite si institutii, au "captat" urechile cui trebuia, au avut si o campanie de presa eficienta si e cam game over!
Maine poimaine va iesi propunerea, care probabil va urma in linie "recomandarile" celor interesati, dupa care "dezbaterea publica" in stil romanesc, adica "voi ziceti ce vreti, noi oricum facem cum vrem noi" si gata, totul devine oficial!
Pentru ca...bani!
Povestea asta cu "nobletea sportului" si alte idealisme, e frumoasa, inaltatoare, dar rupta de "meandrele concretului"...

In mare ai dreptate, dronarii profesionisti sunt foarte bine organizati si soptesc in urechile cui trebuie. Insa motivul pentru care ARA nu a luat pozitie, este mai degraba de ordin tehnic, in sensul ca in primele interpelari a aparut la iveala si un alt proiect al codului aerian. Proiect la care institutiile statului au muncit cativa ani de zile, au obtinut deja avizele unor ministere, dar acum s-au trezit in situatia de a pune opinie pe un alt proiect intocmit in graba la interventia dronarilor profesionisti. Astfel ca discutiile au fost prematur inchise urmand sa vedem care din cele doau proiecte va ajunge in dezbatere, cel al institutiilor statului sau cel la care au lucrat si dronarii profesionisti. Astazi ar trebuii sa aflam cu totii care dintre proiecte va urma dezbaterii publice.
0

#2923 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 09:28 AM

Vezi postareawabo1, la 04 April 2016 - 08:20 AM, a spus:

De unde o am? De la conversatii telefonice cu Andras si despre sistemul inceput pe situl ARA. De ce este acollo daca nu a fost deja agreat ca asa va fi?
De ce crezi ca insist ca discutiile sa fie in scris? Din cauza asta. Ca unul spune ceva despre care altul nu stie. Chiar si aici pe forum este mai transparent si efficient(scurt in cuvinte) comunciarea :)

La inceputul discutiilor cu AACR pe tema reglementarilor, FRMD-ul la un moment dat a spus ca agreaza ideia identificarii, dansii avand deja un sistem propriu de identificare. Probabil referindu-se la cel folosit in concursuri numerele de concurs. Astfel ca membri ARA ar fi avut posibilitatea conform discutiilor de atunci sa-si identifice modelele la FRMD sau sa apeleze la AACR. Acum ARA are propriul ei sistem de identificare, chiar certificat ISO si depasind cu mult din punct de vedere tehnic si logistic oricare din sistemele celorlalte entitati.
0

#2924 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 09:44 AM

Vezi postareawabo1, la 04 April 2016 - 08:31 AM, a spus:

Dupa cum ma cunosti de ceva ani sti foarte bine care este pozitia mea fata de FRMD. O regaseti si incuslif in topicurile ala de aici in zona ARA unde am criticat infratirea ARA cu FRMD la un moment dat. Deci este nefondat concluzia pentru ca nu exista legatura.

Mesajul era adresat domnului VipEol, care srpe deosebire de dvs. are stranse si nedezlegate legaturi cu FRMD-ul.
0

#2925 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 11:02 AM

Vezi postareaxorg, la 04 April 2016 - 09:15 AM, a spus:

..Astazi ar trebuii sa aflam cu totii care dintre proiecte va urma dezbaterii publice.

Daca "dezbaterea publica" se va desfasura in stilul "simpozionului" despre care vorbim, si in opinia mea sunt mari sanse sa se desfasoare asa, e clara concluzia!
0

#2926 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 04 April 2016 - 12:09 PM

Vezi postareaGarett, la 04 April 2016 - 11:02 AM, a spus:

Daca "dezbaterea publica" se va desfasura in stilul "simpozionului" despre care vorbim, si in opinia mea sunt mari sanse sa se desfasoare asa, e clara concluzia!

Din pacate formalitatea dezbaterilor publice este de notorietate in Romania. Sa speram ca proaspatul infiintat Minister pentru Consultare Publică și Dialog Civic este mai mult decat ceva formal infiintat pt ochii lumii. Va reamintesc insa importanta pe care o are facebook-ul in deciiziile oamenilor politici in a caror mana sta soarta aeromodelismului. Mai ales acum in prag de alegeri.
0

#2927 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 12:45 PM

Vezi postareaxorg, la 04 April 2016 - 12:09 PM, a spus:

Din pacate formalitatea dezbaterilor publice este de notorietate in Romania. Sa speram ca proaspatul infiintat Minister pentru Consultare Publică și Dialog Civic este mai mult decat ceva formal infiintat pt ochii lumii. Va reamintesc insa importanta pe care o are facebook-ul in deciiziile oamenilor politici in a caror mana sta soarta aeromodelismului. Mai ales acum in prag de alegeri.

Mai clar spus sa le punem mesaje pe contul lor de Facebook daca ne doare ceva :)
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2928 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 04 April 2016 - 12:51 PM

Vezi postareaxorg, la 04 April 2016 - 09:15 AM, a spus:

In mare ai dreptate, dronarii profesionisti sunt foarte bine organizati si soptesc in urechile cui trebuie. Insa motivul pentru care ARA nu a luat pozitie, este mai degraba de ordin tehnic, in sensul ca in primele interpelari a aparut la iveala si un alt proiect al codului aerian. Proiect la care institutiile statului au muncit cativa ani de zile, au obtinut deja avizele unor ministere, dar acum s-au trezit in situatia de a pune opinie pe un alt proiect intocmit in graba la interventia dronarilor profesionisti. Astfel ca discutiile au fost prematur inchise urmand sa vedem care din cele doau proiecte va ajunge in dezbatere, cel al institutiilor statului sau cel la care au lucrat si dronarii profesionisti. Astazi ar trebuii sa aflam cu totii care dintre proiecte va urma dezbaterii publice.


Ce legatura au aeromodelele cu codul aerian de navigatie ?
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#2929 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 04 April 2016 - 01:03 PM

Vezi postareaxorg, la 04 April 2016 - 09:28 AM, a spus:

La inceputul discutiilor cu AACR pe tema reglementarilor, FRMD-ul la un moment dat a spus ca agreaza ideia identificarii, dansii avand deja un sistem propriu de identificare. Probabil referindu-se la cel folosit in concursuri numerele de concurs. Astfel ca membri ARA ar fi avut posibilitatea conform discutiilor de atunci sa-si identifice modelele la FRMD sau sa apeleze la AACR. Acum ARA are propriul ei sistem de identificare, chiar certificat ISO si depasind cu mult din punct de vedere tehnic si logistic oricare din sistemele celorlalte entitati.


La competitiile FAI se practica obiceiul ca aeromodelele sa fie inmatriculate cu initialele statului respectiv (YR de exemplu, pentru Romania)urmat de numarul de licenta FAI. Acest sistem, mai mult traditional, nu are costuri.
Sa inteleg ca ARA agreeaza ideea inmatricularii aeromodelelor de pe ..."izlaz"?
Daca da, cum ati ajuns la aceasta concluzie ?

Cer senin ?

Aceasta postare a fost editata de aeromax: 04 April 2016 - 01:06 PM

"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#2930 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 01:11 PM

Vezi postareaaeromax, la 04 April 2016 - 12:51 PM, a spus:

Ce legatura au aeromodelele cu codul aerian de navigatie ?


Cam cele dintre galeriile cartitelor si o exploatare miniera...
Daca maine apare ca hobby sapatul de gropi, precis se va gasi un miner care sa faca lobby la guvern ca ii afectez siguranta exploatarii in subteran...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2931 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 01:14 PM

Vezi postareaaeromax, la 04 April 2016 - 01:03 PM, a spus:

La competitiile FAI se practica obiceiul ca aeromodelele sa fie inmatriculate cu initialele statului respectiv (YR de exemplu, pentru Romania)urmat de numarul de licenta FAI. Acest sistem, mai mult traditional, nu are costuri.
Sa inteleg ca ARA agreeaza ideea inmatricularii aeromodelelor de pe ..."izlaz"?
Daca da, cum ati ajuns la aceasta concluzie ?

Cer senin ?


Evident ca nu o agreem, si aflam stupefiati ca exista, din sursa "barfe, smenuri, susanele..."
Am mai repetat asta de m-am plictisit: o parapanta nu se inmatriculeaza, ca obiect, pilotul insa da... de ce trebuie sa inmatriculez un aeromodel ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 April 2016 - 01:15 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#2932 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 04 April 2016 - 01:40 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 01:14 PM, a spus:

... de ce trebuie sa inmatriculez un aeromodel ?

De 108 euro, de aia! :D
0

#2933 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 04 April 2016 - 01:47 PM

Știați că autovehiculele care nu sunt intenționate circulației pe drumurile publice, adică tot restul uscatului planetei, atv, motorcross, etc. nu sunt înmatriculate și nici nu necesită ca operatorul să dețină carnet?
Deci, acele vehicule care au acces la restul de 90% din suprafața uscată a Terei, n-au legătură cu MT.

Cine a vâzut, vreodată, un atv cu plăcuțe de înmatriculare, prin pădure?

Dacă mi se pare justă, utilă și sănătoasă identificarea unui operator de aparat zburător serios (mult peste 1kg, adică o bicicletă are 12-25kg, un atv vreo 200) aceasta trebuie să se realizeze pe bază de voluntariat și în mod gratuit. Nici $5.

Dar cum un biplan din balsa nu este intenționat călătoriei pe culoarul OTP-WSW, plafon 10000m, cu 890km/h și nici SCV-IAS... n-are nevoie nici de transponder nici de indicativ pe ampenaj.
Că are un YR-OZN aia e din plăcerea modelistului și n-are legătură cu înmatricularea. Eventual cu acuratețea detaliilor modelului la scară.

Deci, zic că ar fi cazul să facem un "poke" în rectul miniștrilor să-și înmatriculeze conturile de feisbuc.
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#2934 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 April 2016 - 02:08 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 01:14 PM, a spus:

... de ce trebuie sa inmatriculez un aeromodel ?


cum s-a mai raspuns si mai sus:
- pt ca bani
- pt ca nu a fost taria necesara opunerii acestei prostii
- pt ca...
- pt ...

... pt ca meritam ce am votat.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 04 April 2016 - 02:09 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2935 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 April 2016 - 02:15 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 01:14 PM, a spus:

Evident ca nu o agreem, si aflam stupefiati ca exista, din sursa "barfe, smenuri, susanele..."
Am mai repetat asta de m-am plictisit: o parapanta nu se inmatriculeaza, ca obiect, pilotul insa da... de ce trebuie sa inmatriculez un aeromodel ?

Parapantistii nu au nicio asigurare, nici inmatriculare, nimic.
0

#2936 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 02:21 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2016 - 01:11 PM, a spus:

...
Daca maine apare ca hobby sapatul de gropi, precis se va gasi un miner care sa faca lobby la guvern ca ii afectez siguranta exploatarii in subteran...

Din cite stiu nici pe terenul tau ai voie se sapi peste 10metri fara se intri in terenul public :) Asa ca 50 metri in sus deja ar fi mai mult :)
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2937 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 04 April 2016 - 02:27 PM

Vezi postareaFlying Buddha, la 04 April 2016 - 02:15 PM, a spus:

Parapantistii nu au nicio asigurare, nici inmatriculare, nimic.


De aste ne trebuie noua ca se le platim paguba cind intram noi cu aeromodele in ei :)
Iti spun de ce serios: Ca AZLR era mai pe faza de cit ai nostri cind era vorba de asa ceva.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#2938 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 04 April 2016 - 02:28 PM

Vezi postareaaeromax, la 04 April 2016 - 12:51 PM, a spus:

Ce legatura au aeromodelele cu codul aerian de navigatie ?


ART. 1
Prevederile prezentului cod aerian se aplică activităţilor aeronautice civile şi
persoanelor fizice sau juridice care desfăşoară aceste activităţi în spaţiul aerian naţional şi
pe teritoriul României, precum şi celor care, prin activităţile desfăşurate, pot pune în
pericol siguranţă zborurilor şi securitatea aeronautică.
ART. 2
(1) Activităţile aeronautice civile pe teritoriul şi în spaţiul aerian naţional sunt
reglementate prin prezentul cod aerian şi prin alte acte normative în materie, prin
Convenţia privind aviaţia civilă internaţională, semnată la Chicago la 7 decembrie 1944,
denumită în continuare Convenţia de la Chicago, precum şi prin tratatele bi- şi
multilaterale, la care România este parte.

3.7. aeronavă - aparatul care se poate menţine în atmosferă cu ajutorul altor reacţii
ale aerului decât cele asupra suprafeţei pământului; (observatie-definitia include si aeromodelul)

3.8^1. aeronave fără pilot - aeronavele ghidate fie de către un pilot automat de la
bordul lor, fie prin telecomandă de la un centru de control de la sol sau dintr-o altă
aeronavă pilotată de echipaj uman; (observatie-definitia include si aeromodelul)


ART. 17
(1) O aeronavă civilă poate opera în spaţiul aerian naţional numai dacă deţine un
certificat de înmatriculare în conformitate cu prevederile Convenţiei de la Chicago.
(2) Certificatul de înmatriculare este document obligatoriu la bordul aeronavelor.
(2^1) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), certificatul de înmatriculare trebuie să
se afle în permanenţă la persoana care asigură pilotarea aeronavei fără echipaj de
conducere la bord.

si inca multe altele

Fisiere atasate


Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2939 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 April 2016 - 02:40 PM

Vezi postareawabo1, la 04 April 2016 - 02:27 PM, a spus:

De aste ne trebuie noua ca se le platim paguba cind intram noi cu aeromodele in ei :)
Iti spun de ce serios: Ca AZLR era mai pe faza de cit ai nostri cind era vorba de asa ceva.

:)))))))), da intr-adevar, e incredibil cum putem accepta mizeriile astea.
Ala cu parapanta de 10 m aterizeaza pe casa la om, isi rupe piciorul sau aterizeaza pe tine, nu are nici o treaba cu legislatia iar aeromodele vai Doamne trebuiesc inregistrate, mai nasol ca si punem botul.
Poate ca Solutia la toate aceste chestii ar fi sa ignoram, nu ar trebui sa existe de fapt niciun fel de asociatie.
0

#2940 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 04 April 2016 - 02:53 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 04 April 2016 - 02:28 PM, a spus:

ART. 1
Prevederile prezentului cod aerian se aplică activităţilor aeronautice civile şi
persoanelor fizice sau juridice care desfăşoară aceste activităţi în spaţiul aerian naţional şi
pe teritoriul României, precum şi celor care, prin activităţile desfăşurate, pot pune în
pericol siguranţă zborurilor şi securitatea aeronautică.
ART. 2
(1) Activităţile aeronautice civile pe teritoriul şi în spaţiul aerian naţional sunt
reglementate prin prezentul cod aerian şi prin alte acte normative în materie, prin
Convenţia privind aviaţia civilă internaţională, semnată la Chicago la 7 decembrie 1944,
denumită în continuare Convenţia de la Chicago, precum şi prin tratatele bi- şi
multilaterale, la care România este parte.

3.7. aeronavă - aparatul care se poate menţine în atmosferă cu ajutorul altor reacţii
ale aerului decât cele asupra suprafeţei pământului; (observatie-definitia include si aeromodelul)

3.8^1. aeronave fără pilot - aeronavele ghidate fie de către un pilot automat de la
bordul lor, fie prin telecomandă de la un centru de control de la sol sau dintr-o altă
aeronavă pilotată de echipaj uman; (observatie-definitia include si aeromodelul)


ART. 17
(1) O aeronavă civilă poate opera în spaţiul aerian naţional numai dacă deţine un
certificat de înmatriculare în conformitate cu prevederile Convenţiei de la Chicago.
(2) Certificatul de înmatriculare este document obligatoriu la bordul aeronavelor.
(2^1) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), certificatul de înmatriculare trebuie să
se afle în permanenţă la persoana care asigură pilotarea aeronavei fără echipaj de
conducere la bord.

si inca multe altele


Toate acestea sunt posibile pt.ca inca se face confuzie (voite sau nu...) intre AERONAVA si AEROMODEL
Am mai spus de multe ori parerea mea si nu numai... ca nu trebuie sa cadem in capcana asta cu aeromodel = aeronava !!!

"AERONAVĂ vehicul aerian care se poate deplasa și menține în prin plutire sau prin acțiunea dinamică a aerului asupra unor suprafețe solide ale vehiculului, putând transporta pasageri și mărfuri. Din prima categorie fac parte aerostatele – baloane și dirijabile, iar din a doua aerodinele – avioane, autogire, elicoptere, girodine, etc. În funcție de utilizările lor aeronavele se împart în: Aeronave civile, aeronave militare și aeronave sportive. În aeronautica sportivă au apărut în ultimul timp aeronavele ultraușoare categorie care include și deltaplane, parapante, parașute împreună cu variantele lor motorizate, cât și pe cele propulsate prin forța musculară care acționează aripi batante sau elice, fără dispozitive de înmagazinare a energiei ce ar putea fi utilizate la decolare sau în timpul zborului. Aeronavele cu susținere prin reacție decolează și aterizează obținându-și susținerea prin unul sau mai multe motoare cu reacție, fără a necesita susținerea unor suprafețe exterioare, putându-se menține în zbor staționar sau orizontal. Sin. navă aeriană.
"

"Aeromodelele sunt modele, zburătoare sau nu, ale unor aeronave existente sau imaginare, de cele mai multe ori miniaturi ale unor avioane construite folosind materiale ușoare cum ar fi polistiren, lemn de balsa, spumă, fibră de sticlă sau fibră de carbon.

Un aeromodel este un obiect cu dimensiuni reduse care poate genera forta necesara zborului, cu ajutorul mijloacelor existente la bordul lui si care se supune acelorasi legi fizice si dinamice ca si un avion adevarat.

Reprezentările pot varia de la simple planoare la machete la scara redusă.

Aeromodele pot fi construite ca modele statice sau ca aeromodele pentru aeromodelism (zbor circular sau radio-comandate, RC).

Aeromodelele pot fi împărțite în două categorii de bază: machete statice și aeromodele zburătoare.

"
0

Arata acest topic


  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

36 useri citesc topicul
0 membri, 36 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro