Garett, la 30 March 2016 - 06:50 AM, a spus:
Pentru ca WaBo a inchis topicul celalalt:
Renato, daca ai niste informatii concrete despre o propunere legata de punerea la dispozitie a bazei de date, OK, e cazul unor explicatii, care, sunt convins, vor veni.
Daca ARA reuseste sa negocieze niste conditii corecte cu AACR-ul vis-a-vis de inmatriculare, respectiv un tarif decent si o procedura simplificata, consider ca un astfel de quid pro quo este logic, ca si baza de negociere.
Realmente nu cred ca vor renunta complet la ideea cu inmatricularea, mai ales venind pe fondul circului cu FAA si alte balarii. Miza e prea mare si au prea multe carti in mana ca sa renunte
Daca insa conditiile raman aceleasi si nu apare nici o flexibilitate reala din partea AACR...va fi "interesant"...
Doar relatarea unui membru participant, care va da detaliile cand considera ca e cazul, mai ales ca intentioneaza si el sa se retraga.
Si la calibrul personajului... va asigur ca mai multi vor cadea pe ganduri decat la relatarile wabo & co.
Care relatare dupa cum vedeti Andras nu o dezminte categoric, a raspuns cu un pomelnic de "realizari" care cei naivi de pe margine i le atribuie lui pe toate.
O lista similara de realizari a fost insirata si la congres, ce nu se stie este ca dupa unele din ele Andras se mira retoric "si nici cu asta wabo/renato nu a fost de acord..." deci eram oi negre de serviciu si acolo... ma intreb ce ar fi fost daca eram prezenti...
Evident ca nu am fost de acord, pentru ca nici unul din cei 200, cand s-a inscris in ARA nu i-a cerut sa risipeasca energie in directia respectiva, nerelevanta pentru aeromodelistul de rand, dar o caramida importanta in planurile sale.
AACR nu are de ce sa se uite la FAA, ei trebuie sa se alinieze la ce va decide EASA.
Este primul si cel mai important punct pe agenda ARA, trebuie sa fie, si noi trebuie sa amendam fara ezitare orice deraiere de la aceasta sarcina.
Dupa care, odata pusi pe track-ul corect, poate sa se ocupe si de prins fluturi... regali.
Ca o paranteza, pentru 90% din aeromodelistii britanici BMFA sunt aia buni care ne obtin asigurarea cu 37 lire, ca altfel ar trebui sa dea poate si 100 pe ea daca ar face-o ca privat.
Atat si nimic mai mult ! Nu va amagiti ca o fac din unire in cuget si simtiri, sau alte criterii poetice. Pur pragmatic, si legat de un aspect de care la noi lumea nici nu vrea sa auda, dar cu care ei au fost crescuti in ADN, prevederea, shit happens !
O coagulare cu adevarat serioasa, a unor oameni care au vrut sa obtina ceva care legile in vigoare nu le permiteau, a fost aparitia fpvuk.org. Nu s-au luptat nici ei singuri, au impins bmfa-ul de la spate sa intre in discutii cu CAA-ul lor, care nu ii prea baga in seama, dar rezultatul obtinut este acum citat ca studiu de caz peste tot cand vine vorba de lupta cu autoritatile, fiind singurii din lumea civilizata care au voie la 1000 picioare / 300m, in zona de clasa G, pentru ca au demonstrat ca au capabilitati VFR, fata de un zburator LOS ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 30 March 2016 - 07:38 AM
... cu picioarele pe pamant ...