Modelism - RHC Forum: Discutii Libere_Old - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!

#1591 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 March 2015 - 11:17 AM

Vand (pe bani buni :D ) module Futaba sau Frsky matrashite cu GUID zero :D lol
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1592 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 March 2015 - 12:57 PM

Gata ! Mutăm discuţia aici că e locul care permite. Lăsăm subiectul cu ROMATSA doar pentru discuţiile specifice. :rolleyes:
După câte observ, cam toţi facem o mică confuzie. Trebuie să fim realişti şi să separăm nuanţele.
Aeromodelismul, în accepţiunea FAI şi FRMd nu are probleme (deocamdată). La cei legitimaţi FRMd nici nu s-a pus problema vreodată să fie refuzaţi, sau împiedicaţi să zboare indiferent că se efectua un simplu antrenament, sau o ieşire de plăcere pe care noi o numeam tot antrenament. Cine să stea să verifice că nu e antrenament ? Nici nu şi-ar fi putut da seama.
Aeromodelismul de plăcere (al celor neînregimentaţi FRMd), al găştilor de pe terenurile virane - cum îl numea Renato, nici el nu a avut de suferit atâta vreme cât terenul respectiv nu era în imediata apropiere a unui aerodrom. Posibil să fi existat ceva probleme cu vecinii datorate zgomotului motoarelor termice, dar astea ar fi fost nimicuri rezolvabile amiabil.
Nu pot să nu le dau dreptate unora dintre dumneavoastră care au fost interpelaţi agresiv şi grosolan de către membri FRMd şi nu au fost lăsaţi să zboare (cazul povestit de GigiGl). În opinia mea o asemenea manifestare e regretabilă şi nu onorează pe nimeni.
De fapt toate problemele noastre au apărut odată cu dezvoltarea explozivă a tehnologiei dronelor, care au devenit comerciale şi extrem de accesibile, cumulat cu faptul că această accesibilitate a dat posibilitatea multor persoane să achiziţioneze acest gen de aparatură. Nu ar fi fost nimic rău în asta, dacă în pădure nu ar exista uscături. Din păcate suntem judecaţi după crengile strâmbe şi/sau uscate (asta nu se întâmplă numai în România). Dacă până acum preţurile erau oarecum prohibitive şi cei care achiziţionau aşa ceva erau adevăraţii pasionaţi, oameni responsabili, sau la extrema cealaltă "teroriştii" care oricum sunt ştiuţi şi urmăriţi permanent, acum orice "copil iresponsabil" poate cumpăra, se poate juca, poate să facă pe grozavul cu ce poate face el cu drona lui, lucru care ne dăunează. Acelaşi lucru şi la zborul FPV unde chiar sunt de părere că este necesară o pregătire mai amănunţită şi coordonare obligatorie cu CTR-urile, fiind vorba de zbor la înălţimi mai mari şi dincolo de raza vizuală a operatorului.

Nu este o surpriză că un profesionist (cel menţionat de Renato) a fost mirat de deschiderea celor de la ROMATSA. Chiar dacă nu sunt la fel de profesionist, atitudinea celor de la ROMATSA a fost la fel de surprinzătoare şi pentru mine, mai ales că ştiu şi văd cam în ce direcţie se îndreaptă tratarea subiectului în toată lumea. Mi-am pus întrebarea cum de e posibil ca noi să devenim o insuliţă care nu se înscrie perfect în trend-ul internaţional având în vedere că în privinţa domeniului aeronautic am fost mereu "mai catolici decât Papa".
E clar cel puţin un lucru. Oficialităţile ştiu că fenomenul, indiferent de legislaţie, este în mare parte necontrolabil cel puţin pe teritoriul ţării datorită lipsei acute de resurse şi amplorii pe care îl poate lua. Probabil că soluţia lor a fost de a încerca să controleze ce se poate controla, adică cel puţin membrii FRMd şi ARA. Dilema mea se referă la ceea ce va urma să se întâmple dacă cineva "va călca strâmb". Mi-e teamă că toate se vor sparge în capul nostru (şansele să se întâmple asta sunt destul de mari). Dacă pe cei din conducerea FRMd "îi doare la bască" pentru că sunt oarecum acoperiţi, rămân de sacrificiu cei din ARA. Teama mea e că cei sacrificaţi vor fi cei câţiva care se zbat să rezolve aceste probleme şi în final nu vor avea o susţinere solidară din partea întregii organizaţii, adică exact obiceiul nostru de a ne da deoparte când arde prea tare. Din păcate am ceva experienţă neplăcută în domeniul acesta. Eşti mandatat să discuţi ceva, eşti împins, rugat, o faci, rezolvi situaţia, dar în momentul în care apar probleme, tot suportul pe care te bazai, tot "spatele" pe care credeai că îl ai dispare ca un fum.

Discuţiile privitoare la înscrierea în ARA (la mine) cam trenează atât din motive obiective, cât şi din ceva motive subiective. Aşa merg lucrurile la noi. Dacă nu pleci în trombă când ai ocazia, pe urmă totul se urneşte mai greu. Probabil că pe săptămâna viitoare o să fac individual demersurile pentru înscrierea în ARA.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 19 March 2015 - 12:58 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#1593 Useril este offline   katran 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1143
  • Inregistrat: 08-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:CNC , motociclism , aviatie
    comerciala , grafica 3D .

Postat 19 March 2015 - 01:44 PM

Vezi postarearenatoa, la 16 March 2015 - 11:23 AM, a spus:


Ma intreb cine a decis aceasta acoperire... este mai mare decat TMA-ul londonez care are trafic de zeci de ori mai aglomerat... acum incep si eu sa aberez, chiar trebuie sa suportam toate deciziile luate de unii a caror competenta este contestata din ce in ce mai mult ?

Aveti atasate cele doua zone, judecati singuri...



Ha ...poze din flightradar ... zero barat , dragul meu barbat !!! Daca vrei niste poze reale , o sa urc eu cateva ... poate te lamuresti .
Deciziile se iau la alt nivel , nu unde trebuie ... crezi ca mie-mi convine cum arata prostia aia de TMA de la Cluj ? Absolut deloc ... dar pe mine ma
afecteaza non-stop , nu doar cand vreau sa zbor un aeromodel ... Da' zicea cineva sa privesti problema si altfel ... ai idee cati militari zboara p-acolo ?
Mai ales de cand au venit si americanii cu tartaretele lor ... Plus ca vorbim de 3 aerodromuri , Cluj , Sibiu si Tg. Mures , aria de acoperire trebuie
sa acopere tot ... Da' n-o sa vedeti voi prea curand TMA-ul de la Cluj in functiune ... mai dureaza cel putin 1 an . Stiu sigur .
0

#1594 Useril este offline   katran 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1143
  • Inregistrat: 08-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:CNC , motociclism , aviatie
    comerciala , grafica 3D .

Postat 19 March 2015 - 01:47 PM

Vezi postarearenatoa, la 16 March 2015 - 11:47 AM, a spus:

Nu o vad deloc in acel context, dar nu as vrea sa fabulez pe tema asta... au spus destul in presa sindicatele de la Romatsa zilele astea...



Chiar te rog sa nu fabulezi ... daca vrei , pur si simplu intreaba-ma pe mine , si-ti raspund ... in masura in care pot .

Thanks .
0

#1595 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2015 - 01:55 PM

Desi citesc zilnic acest forum ( pentru ca e foarte distractiv), ma bag rar in discutie. Am doar niste mici observatii:
1. Domnule ViP_Eol, nu va cunosc dar sunt convins ca sunteti o autoritate in materie. Totusi, consider ca viata e prea scurta pentru a va citi postarile exagerat de lungi.
2. A mai iesit cineva la zbor in ultimul an ? Sau teroarea Ordinului 8 a speriat pe toata lumea ?
3. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca ar disparea Ordinul 8 sau alte restrictii pentru aeromeodelisti, ar fi nenorocire, nu ? Oare ce se va mai discuta pe acest forum atunci, ca doar despre constructii de aeromodele, despre zburatul lor, etc, nu se mai poarta de multa vreme.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#1596 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 March 2015 - 03:17 PM

Vezi postareamisumat, la 19 March 2015 - 01:55 PM, a spus:

Desi citesc zilnic acest forum ( pentru ca e foarte distractiv), ma bag rar in discutie. Am doar niste mici observatii:
1. Domnule ViP_Eol, nu va cunosc dar sunt convins ca sunteti o autoritate in materie. Totusi, consider ca viata e prea scurta pentru a va citi postarile exagerat de lungi.
2. A mai iesit cineva la zbor in ultimul an ? Sau teroarea Ordinului 8 a speriat pe toata lumea ?
3. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca ar disparea Ordinul 8 sau alte restrictii pentru aeromeodelisti, ar fi nenorocire, nu ? Oare ce se va mai discuta pe acest forum atunci, ca doar despre constructii de aeromodele, despre zburatul lor, etc, nu se mai poarta de multa vreme.

Mihai,
mult adevar in ceea ce spui... :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#1597 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 19 March 2015 - 03:19 PM

Deschiderea celor din aviatia mare fata de noi, cei mai mici apare in primul rand datorita faptului ca foarte multi dintre cei care activeaza in Liga Mare a zborului au trecut odata (si unii inca au ramas) pe Strada Aeromodelismului. Nu in ultimul rand, ei stiu foarte bine ca aeromodelismul este o scoala nepretuita in pregatirea de altfel foarte complexa a viitorilor piloti, controlori, mecanici... din aviatia mare. Eu nu sunt de loc mirat de intelegerea dumnealor fata de problemele noastre. Mirarea mea provine de la faptul ca noi nu putem sa ne ridicam la nivelul de asteptare al dumnealor. Poate ar ajuta pentru intelegerea seriozitatii problemei zborului sa urmariti seria de emisiuni TV "Dezastre in aer", sa vedeti la ce catastrofe pot duce niste lucruri aparent lipsite de orice importanta. Poate in acest mod vom reusi sa acordam atentia cuvenita problemei. De altfel cred ca Ordinul 8 a avut ca dar mai mult punerea in discutie a problemei zborului in siguranta, decat interzicerea lui.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1598 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 19 March 2015 - 03:48 PM

Vezi postareaGigiGL, la 19 March 2015 - 03:19 PM, a spus:

Deschiderea celor din aviatia mare fata de noi, cei mai mici apare in primul rand datorita faptului ca foarte multi dintre cei care activeaza in Liga Mare a zborului au trecut odata (si unii inca au ramas) pe Strada Aeromodelismului. Nu in ultimul rand, ei stiu foarte bine ca aeromodelismul este o scoala nepretuita in pregatirea de altfel foarte complexa a viitorilor piloti, controlori, mecanici... din aviatia mare.


Cred ca va inselati, nu va exista nici un fel de deschidere a aviatiei mari fata de acest domeniu. Romatsa are tot interesul sa stie exact ce zone de zbor sunt frecventate si sa le controleze, pentru a evita orice probleme care ar putea afecta zborul 1:1. Cei despre care spuneti ca au trecut odata pe strada aeromodelismului nu cred ca au nici un fel de putere de decizie (asta daca mai sunt cumva in activitate).
Ca un mic exemplu, am vazut in urma cu cativa ani pe aerodromul de la Tuzla (fiind elev in pregatire la 1:1) atitudinea "soimilor" de la aeroclubul romaniei fata de restul lumii autohtone: de zeitati coborate din ceruri...la acest nivel erau "gazele", in timp ce pilotii din uk, ucraina, ungaria etc se comportau absolut firesc si decent.
Va las sa va ganditi cam cum este privit rc-ul de astfel de persoane.
0

#1599 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 19 March 2015 - 04:10 PM

Vezi postareaMADA, la 19 March 2015 - 03:48 PM, a spus:

Cred ca va inselati...


Spre norocul nostru, multe alte intamplari din epopeea ARA ne arata ca suntem totusi macar intelesi, iar pe alocuri si ajutati. Este adevarat, toti suntem romani si destui romani sufera de mania grandorii. Dar sa nu generalizam, inca mai exista in Romania OAMENI.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1600 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 March 2015 - 06:10 PM

Ei na belea ! Autoritate în materie. :D Ironie ? :) Măcar Renato e mai subtil.: )
Știu sigur că deranjez orgolii altfel nu ar mai avea niciun haz să scriu. De citit nu vă obligă nimeni să o faceți. Dacă e prea lung textul, poate fi ignorat. Ca la TV. Nu vă place postul, mutați din telecomandă, ori pe perioada reclamei ieșiți la o țigare. :)
Oare cărțile sunt prea lungi să fie citite ? Nu e necesar un răspuns ... e doar retorică.
Supraapreciați importanța acordată aeromodelismului. Cei care au ajuns în aviație plecând de la activitatea asta reprezintă un procent nesemnificativ.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1601 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 19 March 2015 - 06:13 PM

Vezi postareaGigiGL, la 19 March 2015 - 04:10 PM, a spus:

Spre norocul nostru, multe alte intamplari din epopeea ARA ne arata ca suntem totusi macar intelesi, iar pe alocuri si ajutati. Este adevarat, toti suntem romani si destui romani sufera de mania grandorii. Dar sa nu generalizam, inca mai exista in Romania OAMENI.


Vorba englezului: "Frumoasă țară. Păcat că e locuită" :D
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1602 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 March 2015 - 07:02 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 19 March 2015 - 06:10 PM, a spus:

Ei na belea ! Autoritate în materie. :D Ironie ? :) Măcar Renato e mai subtil.: )
...


Asta a durut :( Subtilitate mea e de raspel tocit :)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 March 2015 - 07:02 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#1603 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 20 March 2015 - 11:23 AM

https://www.aeromode...aeromodelismul/
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#1604 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2015 - 12:49 PM

Nu mi-e prea clar, noul site aeromodelism.ro este parte din RHC sau cum e ? Ca forumul RHC s-a umplut de link-uri catre celalalt site. Se inchide RHC si trebuie sa se transfere toti acolo, sau ce? Ca devine deranjant. Pe vremuri daca postai un nume de magazin, de site concurent, etc, erai pocnit in bot urgent. Am inteles ca fara ARA nu se mai poate zbura, respira, trai, dar totusi....
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#1605 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 20 March 2015 - 01:04 PM

Vezi postareamisumat, la 20 March 2015 - 12:49 PM, a spus:

Nu mi-e prea clar, noul site aeromodelism.ro este parte din RHC sau cum e ? Ca forumul RHC s-a umplut de link-uri catre celalalt site. Se inchide RHC si trebuie sa se transfere toti acolo, sau ce? Ca devine deranjant. Pe vremuri daca postai un nume de magazin, de site concurent, etc, erai pocnit in bot urgent. Am inteles ca fara ARA nu se mai poate zbura, respira, trai, dar totusi....

www.aeromodelism.ro nu apartine de rhc. Nu se va inchide RHC. ARA nu este magazin sau firma este un ONG. Multe documente nu se pot posta pe RHC ex doc mari sau anumite formate pe site putem publica. Nu intaleg care este problema? de ce te supara acest lucru?
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#1606 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2652
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 20 March 2015 - 01:05 PM

misu,

E o subtilitate ardeleneasca. Cu vorbe putine...

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 20 March 2015 - 01:06 PM

0

#1607 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 March 2015 - 01:14 PM

Si nu numai aici... ARA inghite toate forumurile majore... e plin de ei si pe celalalt hobby forum ;)... Horror, ce mai... :D
Eu zic sa emigram ca sa scapam de ARA :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1608 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2015 - 01:20 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 20 March 2015 - 01:04 PM, a spus:

www.aeromodelism.ro nu apartine de rhc. Nu se va inchide RHC. ARA nu este magazin sau firma este un ONG. Multe documente nu se pot posta pe RHC ex doc mari sau anumite formate pe site putem publica. Nu intaleg care este problema? de ce te supara acest lucru?

Nu ma supara, e ca la reclamele tv, iti sar in ochi cand e filmul mai interesant, dar si cu asta ne obisnuim pana la urma. Si, e bine de stiut, daca imi fac un ONG stiu unde sa-l promovez gratis....
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#1609 Useril este offline   YO2BTW 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Domeniul SOLARIS
  • Interests:Radioamatorism, Ceasornicarie, Modelism, Astronomie, Foto/Video, Bijuterii HandMade, Parfumerie, OffRoad, Tir cu arcul olimpic...etc

Postat 20 March 2015 - 01:29 PM

Astenia de primavara isi face efectul, trebuie putina atentie !


Adrian - YO2BTW
YR - BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
0

#1610 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2652
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 20 March 2015 - 01:41 PM

Vezi postareamisumat, la 20 March 2015 - 01:20 PM, a spus:

Nu ma supara, e ca la reclamele tv, iti sar in ochi cand e filmul mai interesant, dar si cu asta ne obisnuim pana la urma. Si, e bine de stiut, daca imi fac un ONG stiu unde sa-l promovez gratis....


A-ti inteles (pina la urma). Fapte, nu vorbe...
0

#1611 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 March 2015 - 11:29 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 March 2015 - 07:02 PM, a spus:

Asta a durut :( Subtilitate mea e de raspel tocit :)


Asta cu durerea mi-a adus aminte de un film românesc vechi.
"- Te doare măi Puiule, te doare ?
- Mă doare mă, mă doare-n ... de toată lumea !"
:rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1612 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 March 2015 - 09:23 AM

Si credeti ca ati facut bine postand imaginile alea? Nu era vorba ca din dorinta de teribilism a unora s-a nascut Ordinul 8? Unii sunt indemnati sa nu mai posteze pe youtube imagini luate de sus cu campurile de maci sau porumb, iar altii posteaza poze cu aeroporturi...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#1613 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 March 2015 - 10:06 AM

Pai daca aeroportul este mosia dumnealui... :) alta viata.
E deja spatiu segregat...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 21 March 2015 - 10:07 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#1614 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 21 March 2015 - 09:17 PM

Vezi postareaRower, la 21 March 2015 - 09:23 AM, a spus:

Si credeti ca ati facut bine postand imaginile alea? Nu era vorba ca din dorinta de teribilism a unora s-a nascut Ordinul 8? Unii sunt indemnati sa nu mai posteze pe youtube imagini luate de sus cu campurile de maci sau porumb, iar altii posteaza poze cu aeroporturi...


Văd că imaginile "alea" sunt deja şterse. Nu era vorba de teribilism. Imaginile respective au fost luate în perfectă legalitate. Ordinul 8 s-a născut din alte motive. Totuşi, teribilişti sunt puţini şi destul de inofensivi.
Scrisesem clar că ţi se dă voie să zbori în zone de genul şi să iei şi imagini dacă ... .
Imaginile erau luate în 2013 şi nu au fost postate niciodată pe internet. Sunt stop-cadru de pe o filmare ceva mai lungă, care nu va fi publicată niciodată.
La fel, în 2014, în cadru organizat - sărbătorirea zilei unei unităţi militare, deschisă publicului larg - am fost chemaţi să facem o demonstraţie în deschiderea festivităţilor. Absolut toată activitatea a fost autorizată şi coordonată strict. Comunicare permanentă cu turnurile de control, decolări aprobate cu spaţiu şi timp rezervat, totul într-o deplină disciplină şi siguranţă chiar dacă existau şi spectatori. Zborurile au fost efectuate chiar pe aerodrom cu decolare şi aterizare pe pista comercială. Nu vă gândiţi că vorbesc de zboruri 1:1, ci de aeromodele cu masă care depăşeşte cu mult 1 kg.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1615 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 21 March 2015 - 09:20 PM

Vezi postarearenatoa, la 21 March 2015 - 10:06 AM, a spus:

Pai daca aeroportul este mosia dumnealui... :) alta viata.
E deja spatiu segregat...


:clapping: :D
Clar trebuie să ajung la RR. Ce bei dom'le ? Vin, ţuică, sau bere ? Să ştiu cu ce clondire umplu portbagajul. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 21 March 2015 - 09:21 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#1616 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 March 2015 - 10:04 PM

Din pacate am interzis la "grade"... fac rau la bila :(
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1617 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 March 2015 - 10:27 AM

http://www.rhcforum....post__p__793893
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1618 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 March 2015 - 05:07 PM

ARA ! Romatsa poate sa astepte ! Tunurile pe el ! :angry:

http://www.evz.ro/de...-nationale.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#1619 Useril este offline   popad 

  • Aeromodelist
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1826
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Planoare RC din 2016 - prezent
    Paramotoare RC din 2007 - 2014.

Postat 22 March 2015 - 05:38 PM

Diverse poze atasate la articol: http://www.ziare.com...tionale-1354306
Aterizari fericite !

PopaD
0

#1620 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 22 March 2015 - 06:25 PM

Vezi postarearenatoa, la 22 March 2015 - 05:07 PM, a spus:

ARA ! Romatsa poate sa astepte ! Tunurile pe el ! :angry:

http://www.evz.ro/de...-nationale.html


Asta tot incerc sa spun de muta vreme. Care ARA? Unde-i respunsul oficial? Eu sunt singur, m-am simtit nedreptatit si am raspuns. Din cei aproape 200 membri, nici unul nu are nimic de spus?

Eu risc multe ca-mi dau numele in clar sau ID-ul folosit pe net si nu se pune. Si o fac de mult timp desi n-am nici un multirotor. Dar o fac in ideea ca daca eu acum n-am nici o legatura cu domeniul, imi pare normal ca pentru fiul meu, in viitor, sa nu fie o restrictie la care tocmai eu sa fi pus umarul prin neparticipare....
Tiron Ovidiu, alias bitex.
Spor la treaba tuturor.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

Arata acest topic


  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro