Aceasta postare a fost editata de ERASER: 31 March 2014 - 08:45 PM
Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!
#151
Postat 31 March 2014 - 08:41 PM
TEL. 0726.191.725
#152
Postat 01 April 2014 - 12:17 PM
Vreau o asociatie sau un club care sa ne ajute sa ne pastram libertatile de pana acum, dar observ ca nu reusiti sa intelegeti scopul pentru care majoritatea am dori un club sau o asociatie si anume : libertatea de a zbura chiar pe un maidan cu un aeromodel motorizat sau nu de pana la 5 kg (majoritatea dintre noi acolo am pus pentru prima data in mana o statie), asta imi doresc! E chiar asa greu sa se obtina acest lucru?
Nicaier nu am vazut o sustinere a voastra pentru zburatorii de pe maidane, dar nu uitati, Noi astia de pe maidane suntem majoritatea zburatorilor din Romania.
Daca reusiti voi fi alaturi de voi, daca nu, voi gasi o alta cale sa-mi vad visul realizat.
Cu privire la taxa de infiintare a asociatiei, doar membrii fondatori au acest drept, orice taxa venita din alte directii din pacate este ilegala pana nu aveti o forma juridica, prin urmare toti cei care au cotizat pana acum pentru infiintarea asociatiei trebuie sa fie membri fondatori.
Si nu uitai, o taxa de mebru mai mica poate atrage mai multi membri cotizanti.
P.S.
Am citit si eu bugetul pentru traduceri, cu riscul de a fi injurat ma declar uimit de costul traducerilor, sunt cateva sute bune de euroi, puteati chiar sa traduceti cateva enciclopedii bune din germana cu banutii astia, dar cine sunt eu sa comentez.
#153
Postat 01 April 2014 - 12:27 PM
Nu strig, ci am scris apasat, ca sa se inteleaga seriozitatea si gravitatea situatiei.
La liber si oriunde, maidan sau parc, in viitoarea reglementare EU, va fi ce a impus initial si ordinul 8, un kilogram !
Asta s-a explicat printre altele la adunarea de la Brasov de catre cei care stiu cum sta treaba, si de asta e asa liniste si wabo vrea sa plece... pentru ca asociatia incearca relaxarea maxima care se poate obtine fata de ordinul 8, pentru ca libertatea dinainte nu se mai poate !
Cu tradusul... asta s-a dorit... desi personal nu consider situatia din Germania un exemplu de urmat, si am dat link repetat la BMFA, considerand organizarea si regulamentul lor mai apropiat de ce va fi, iar engleza stiu mult mai multi.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 April 2014 - 12:30 PM
#154
Postat 01 April 2014 - 12:36 PM
renatoa, la 01 April 2014 - 12:27 PM, a spus:
Asta s-a explicat printre altele la adunarea de la Brasov de catre cei care stiu cum sta treaba, si de asta e asa liniste si wabo vrea sa plece... pentru ca asociatia incearca relaxarea maxima care se poate obtine fata de ordinul 8, pentru ca libertatea dinainte nu se mai poate !
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#155
Postat 01 April 2014 - 12:52 PM
renatoa, la 01 April 2014 - 12:27 PM, a spus:
Interesant cum vedeti britanici moastra de urmarit unde limita de inaltime maxima permise este de 7 ori mai mica de cit in Germania. Dar va pot spue ca si MTul se intereseaza mai mult la americani si la britanici si din cauza asta o se vedeti limitarile probabil ca si acollo daca nu sintem noi ascultati, cei care vor sa pastreze ceva libertate si bunul simt.
@DECE
Referitor la traduceri, ele au fost facute de o firma din Bucuresti la preturile voastre de acollo.
Daca va tot luati de asta am sa le sponzoriez inapoi, ca oricum nu credeam ca cineva le va suporta, stiind ca modelistul ca avem o gramada de omeni printre modelisti care inca cred ca totul trbeuie sa fie gratuit.
Este obositor sa vezi cum reavointa, lenea si neimplicarea personala altfel de cit prin posturi pe situri de forum sint primi care tot nu obosesc se scriu ca stiu totul mai bine. Domnilor, daca stiti asa de bine ce ar fi fost, ce ar fi trebuit, ce ar fi fost vointa, ce va fi sau cum au fost unele la care nu aveti nici o implicare, DECE nu faceti ceva voi in loc se tot dati cu batul peste cei activi care se implic? DECE? Ca se moare si capra vecinului? Asa mi se pare.
rhc@born.ro
#156
Postat 01 April 2014 - 01:52 PM
wabo1, la 01 April 2014 - 12:52 PM, a spus:
Este obositor sa vezi cum reavointa, lenea si neimplicarea personala altfel de cit prin posturi pe situri de forum sint primi care tot nu obosesc se scriu ca stiu totul mai bine. Domnilor, daca stiti asa de bine ce ar fi fost, ce ar fi trebuit, ce ar fi fost vointa, ce va fi sau cum au fost unele la care nu aveti nici o implicare, DECE nu faceti ceva voi in loc se tot dati cu batul peste cei activi care se implic? DECE? Ca se moare si capra vecinului? Asa mi se pare.
Cred ca si eu fac parte din categoria "reavointa, lene, neimplicare", in sensul ca nu am inteles deloc de ce atata agitatie, sute de ore de scris pe forum, bani aruncati. Dar daca unora le place asta... e dreptul lor sa o faca. Dar nu cred ca e cazul sa fie admonestati cei care nu cotizeaza sau nu se implica in nu stiu ce fel. Cat despre "de ce nu faceti voi ceva".... stiu ce voi face eu: voi iesi la zbor ca si pana acum, la Chitila, la Tariceni, etc, atata timp cat nu bate vantul prea tare sau ploua...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#157
Postat 01 April 2014 - 05:21 PM
Daca eu sau tu vedem lucrurile altfel nu inseamna ca ce s-a facut pana acum e gresit sau prost. Cel mai important lucru e ca au facut ceva, singurii care au facut ceva.
Dupa ce ARA o sa prinda viata legal se vor inscrie membrii si vor fi adunari generale. Acolo o sa se hotarasca pe ce se vor duce banii si cine va conduce in continuare. Daca o sa te inscrii (sper sa o faci) o sa ai un cuvant de spus si un vot.
Sansele sa zburam ca inainte sunt cam zero. De aceea e AMA necesara.
misumat, la 01 April 2014 - 01:52 PM, a spus:
Chiar astept sa zica renato ce stie de viitoarele reglementari europene ca ce zice e ingrijorator.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#158
Postat 01 April 2014 - 09:11 PM
#159
Postat 02 April 2014 - 12:39 AM
#160
Postat 02 April 2014 - 07:48 AM
Xorg propunerile de modificare ale ordinului 8 au fost publice, daca ai veleitati de jurist de ce nu ai incercat sa corectezi ce este rau.
Dece nu te baza pe faptul ca ordinul nu va fi pus in practica si nu te va intreba nimeni de ce zbori ca si pana caum, ce vei face zburind pe maidan daca te intreaba cineva cu ce drept zbori acolo?
#161
Postat 02 April 2014 - 09:39 AM
old-boy, la 02 April 2014 - 07:48 AM, a spus:
Xorg propunerile de modificare ale ordinului 8 au fost publice, daca ai veleitati de jurist de ce nu ai incercat sa corectezi ce este rau.
Dece nu te baza pe faptul ca ordinul nu va fi pus in practica si nu te va intreba nimeni de ce zbori ca si pana caum, ce vei face zburind pe maidan daca te intreaba cineva cu ce drept zbori acolo?
Eu nu sunt in OPOZITIE si nici nu "strig" la cei care.... "fac ceva". Doar privesc de pe margine. Si... EXACT pe asta ma bazez, ca nu ma va intreba nimeni de ce zbor pe "maidan". Poate la voi, in orasul lui boc, exista politie. In Bucuresti nu e....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#162
Postat 02 April 2014 - 10:29 AM
misumat, la 02 April 2014 - 09:39 AM, a spus:
misu,
Sa stii ca la Cluj au politie.
Cu ceva ani in urma, au avut o plingere (cu fapta, articol din lege, nume, prenume, si numar de telefon) pentru detinere de carburant RC. Au avut dosare de cercetare, si au fost cercetati... s-a dat NUP din alte motive (lipsa dol), nu pentru ca fapta nu exista, nu e reglementata sau nu era dovedita. Omul respectiv (piriciosul) nu a fost descoperit, a ramas cu 'onoarea nereparata' (pe forum nu scrie nimic).
De asemenea sunt persoane trimise in penal pentru 'inregistrari ambientale', si altii pentru comercializare de echipament de inregistrare disimulat. Sunt si condamnari cu executare.
Aduti aminte de zicala cu ulciorul...
#163
Postat 02 April 2014 - 11:02 AM
old-boy, la 02 April 2014 - 07:48 AM, a spus:
Xorg propunerile de modificare ale ordinului 8 au fost publice, daca ai veleitati de jurist de ce nu ai incercat sa corectezi ce este rau.
Dece nu te baza pe faptul ca ordinul nu va fi pus in practica si nu te va intreba nimeni de ce zbori ca si pana caum, ce vei face zburind pe maidan daca te intreaba cineva cu ce drept zbori acolo?
Domnul Pojar, dar dumneavoastra sunteti in opozitie cu proprii colegi ?
Cum explicati ca in privat clujeni dv. comenteaza ca nu va sfatuiti deloc cu ei despre ce intentionati sa faceti ? ... da, stiu, bisericutze, barfe, dar daca nu ar fi foc, nu ar iesi fum ;)
Nu cred ca cei care va urmaresc tacuti vor de la dv. transparenta rapoartelor financiare, ci a intentiilor, preferabil inainte de a fi transpuse in discutii la MT.
Altfel, post factum, aveti parte de reactii ca a lui xorg.
#164
Postat 02 April 2014 - 12:28 PM
renatoa, la 02 April 2014 - 11:02 AM, a spus:
Cum explicati ca in privat clujeni dv. comenteaza ca nu va sfatuiti deloc cu ei despre ce intentionati sa faceti ? ... da, stiu, bisericutze, barfe, dar daca nu ar fi foc, nu ar iesi fum ;)
Nu cred ca cei care va urmaresc tacuti vor de la dv. transparenta rapoartelor financiare, ci a intentiilor, preferabil inainte de a fi transpuse in discutii la MT.
Altfel, post factum, aveti parte de reactii ca a lui xorg.
Domnul Renatoa cred ca esti mai bine informat decat mine,nici un coleg de-al meu nu mi s-a plans ca nu ar sti ceva din activitatile ARA, de fiecare data cand a avut loc ceva legat de ARA s-a discutat pe terenul de zbor ce am facut (daca cel care vi s-a plans nu zboara sau nu a fost la zbor sau i-a fost mai simplu sa vi se planga dvs decat sa-mi dea mie un telefon ESTE FIX PROBLEMA LUI). In cel mai rau caz ar putea fi cineva care nici macar nu vrea sa faca parte din comunitatea ARA si baga strambe. Cel mai mult ma deranjeaza aluziile ,ca cineva ar face ceva pe ascuns, cum a spus si RD, cel mai bine ar fi sa lasam aluziile, daca cineva are ceva de spus sa spuna verde in fata ( sau nu are raspunderea propriilor actiuni).
Parerea mea pe care o sustin cu tarie oriunde, pentru a face ceva constructiv pentru aeromodelismul ca si hobby trebuie sa renuntam la bisericute, orgolii si muschi. Sunt convins ca indiferent cum va fi modificat ordinul 8 vor egzista nemultumiti, vor egzista zburatori care vor zbura cum vor muschii lor, si vor egzista pasivi care se vor bucura ca altcineva le vor rezolva problemele legislative(fara ca pasivul sa contribuie cu bani sau timp).
Referitor la ce a spus Vlad in legatura cu combustibilul, ar fi bine sa stiti ca in ancheta care a avut loc un act care a ajutat foarte mult a fost o declaratie a presedintelui de club in care se scria ca cei doi modelisti implicati sunt legitimati si folosesc metanolul in scop sportiv.
Aceasta postare a fost editata de old-boy: 02 April 2014 - 12:31 PM
#165
Postat 02 April 2014 - 01:06 PM
Adica fiecare grup de zburatori cat de cat inchegat isi desemneaza un reprezentant, si fac o sedinta locala in care stabileste ce ar vrea.
Dupa care reprezentanti se aduna si se vede ce e fezabil si ce nu, si se intoarce la grupul care l-a delegat cu explicatii.
In momentul acesta ARA reprezinta fix pe cei xx cotizanti, in timp ce, pe margini, dupa cum vedeti, se maraie.
MT e fericit ca are cu cine sa discute, in felul asta are spatele asigurat ca au colaborat cu reprezentantii, care din pacate par sa aiba probleme cu reprezentativitatea... ;)
#166
Postat 02 April 2014 - 01:15 PM
Iar in ceia ce priveste cei care infinteaza fizic ARA nu cred ca are vreo relevanta cine sunt, sunt doar niste oameni care se vor duce la un notar sa faca hariile de infintare, s-ar putea ca la urmatoarea adunare generala a membrilor consiliul director sa fie format din cu totul alti membri.
Aceasta postare a fost editata de old-boy: 02 April 2014 - 01:19 PM
#167
Postat 02 April 2014 - 01:27 PM
Pe dumneata te-a desemnat explicit Clujul sa ii reprezinti in totalitate? A avut loc in prealabil o adunare, discutie, lista de doleante ?
#168
Postat 02 April 2014 - 01:33 PM
renatoa, la 02 April 2014 - 01:06 PM, a spus:
In momentul acesta ARA reprezinta fix pe cei xx cotizanti, in timp ce, pe margini, dupa cum vedeti, se maraie.
Renatoa, gresesti extreme de mult in asemenea afirmatii. ai o varsta la care ar trebui sa sa poti trage niste concluzii mai destepte, decat .... Inteleg cai ai ceva problem, ca nu iti place ARA sau cei care au avut initiative. Vad ca esti f bine informat asupra unor lucruri de culise, ca sa le zic asa (sa nu zic barfe si muzerii la colt de strada).
Intalnirea de la Bv nu a fost cu usile inchise, a fost pt toata lumea. Cei care maraie, n-au decat sa o faca in continuare, ataa pot ei, daca intelegi ce spun.
ARA s-a infiintat nu pentru acei xx cotizanti, ci pentru cei XXXXXX hobbysti, ca ei sa poata zbura in continuare, ata cat va permite noua legislatie.
Daca ARA isi face treaba, isi indeplineste obiectivele propuse, nu vad ce e rau in existent ei. Ce e rau ca o mana de oameni au avut initiative? de ce ceilalti nu au avut-o? De ce le place sa "maraie" la colt decat sa spuna direct ce au de spus? XORG a spus deschis ce l-a durut, a avut ceva de spus si a spus.
Credeam ca modelistii au in general mai mult de un neuron. Bag de seama ca balanta se inclina altfel.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#169
Postat 02 April 2014 - 01:44 PM
Reprezentativitatea are sens numai la delegare (de competente, de decizie...). ARA, (cit pricep eu) are o activitate creativa, pentru ca pina acum incearca sa produca o reactie (text) la OMT8 (clara, certa, pertinenta...) practic sa produca un text mai bun, mai util (noua).
In literatura (la capitolul conducerea si la capitolul organizarea activitatii de cercetare-dezvoltare) unde se trateaza activitatile organizate creative (tehnic-management), adunarile sunt considerate ca importante pentru ca se apropie cel mai mult de brain-storming (o metoda de sporire a creativitatii grulului peste creativitatea indivizilor ce-l formeaza). La Brasov, nu a fost numai constitutiva, ce si sedinta de lucru pentru ca au avut schimb/sustinere de idei si concepte.
Hai sa-i sustinem constructiv pe colegi (membrii), si eventual sa observam caile, metodele si apoi mijloacele care le folosesc.
#170
Postat 02 April 2014 - 02:17 PM
renatoa, la 02 April 2014 - 01:27 PM, a spus:
Pe dumneata te-a desemnat explicit Clujul sa ii reprezinti in totalitate? A avut loc in prealabil o adunare, discutie, lista de doleante ?
Haideti sa va explic la concret fara "aluzii" un pic mai amanuntit cum a fost intalnirea de la Brasov. Cu aproximativ o luna inainte de intalnire s-a lansat invitatia de participare, unii au zis ca vin si nu au mai venit, altii nu s-au anuntat si au venit, bun, au venit in jur de 50 (daca pot am sa ma documentez sa vad din ce regiuni al tarii au fost), asta a fost cu prezenta fizica, dar ..... datorita netului au putut lua parte la intalnitre TOTI hobbysti care ar fi vrut sau ar fi avut ceva de spus, nu cred ca au fost mai multi de 8 si dintre acestia un singur pasionat a contribuit cu idei si propuneri. Daca toti hobbysti ar fi fost interesati ar fi putut sa-si exprime parerea, nu au facut-o (daca aveti informatii poate aflam si de ce nu au facut-o). Asta nu este o privire din avion ci de la fata locului.
Acum hai sa lamurim si reprezentarea Clujului ca sa vedeti ca nu am nimic de ascuns. Pe cine sa reprezint? Doi helicopteristi care se rezolva foarte bine singuri inscriindu-se intr-un club, nu au probleme cu distanta si inaltimea de zbor.(vor sa se inscrie in ARA). Un FPV-ist din Gherla care zboara oricum pe dealuri. Un copil care locuieste la marginea terenului de zbor (ar fi de acord sa se inscrie in ARA).Un coleg la care nu am vazut inca un model mai greu de 1 Kg. Un prieten care zboara in Germania il doare in cot de legile din Romania. Patru colegi care zboara din an in pasti. A mai ramas Sergiu pe care cred ca l-am reprezentat, intrucat cred ca noi zburam cel mai des. Si uite asa am fost reprezentantul Clujului la Brasov. De altfel noi suntem atat de uniti in Cluj incat nu reusim sa ne intalnim TOTI la o bere. :drinks:
#171
Postat 02 April 2014 - 02:21 PM
Poate ar trebui sa separam putin discutiile (in topice separate caci asta a devenit prea dezlanat):
- cred ca nimeni nu a pus la indoiala onestitatea, buna credinta si efortul facut de cei care s-au implicat pana acum. Daca exista insa indoieli in privinta asta poate ar fi bine sa fie spuse.
- exista opinii spuse mai clar (precum xorg) sau mai vag care pun la indoiala sau macar ridica semne de intrebare in ceea ce priveste toata negocierea cu MT. Din toate punctele de vedere: experienta juridica, propuneri, reprezentativitate.
- exista diverse opinii legate strict de infintarea ARA, comunicarea, banii dati, etc.
Eu vad lucrurile altfel decat wabo, old-boy, andras. Toti cei care "maraie" de pe margine fac mai mult decat restul. Si anume citesc ce se scrie aici si au o opinie. Cei mai multi dintre ei se vor inscrie in ARA si vor avea ceva de spus in continuare. Si eu m-am numarat printre nemultumiti si in continuare vad multe lucruri facute altfel. Accept insa ca nu am intodeauna dreptate si oricum lucrurile se pot face in mai multe feluri.
Asadar eu zic ca "maraiala" lor e de bine.
renatoa, la 02 April 2014 - 01:06 PM, a spus:
MT e fericit ca are cu cine sa discute, in felul asta are spatele asigurat ca au colaborat cu reprezentantii, care din pacate par sa aiba probleme cu reprezentativitatea... ;)
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 02 April 2014 - 02:55 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#172
Postat 02 April 2014 - 02:25 PM
misumat, la 02 April 2014 - 09:39 AM, a spus:
Se pare ca nu esti bine informat, din fericire politia lui Boc inca nu ne-a intrebat daca zburam legal, pe cand din discutiile de pe forum cel putin am inteles ca ordinul 8 a aparut in urma reclamatiilor impotriva celor care zboara pe maidan sau unde vor muschii lor, si asta in zona Bucurestiului.
#173
Postat 02 April 2014 - 02:38 PM
old-boy, la 02 April 2014 - 02:25 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#174
Postat 02 April 2014 - 03:02 PM
#175
Postat 02 April 2014 - 03:11 PM
old-boy, la 02 April 2014 - 02:17 PM, a spus:
2 pasionati si-au spus parerea! Hmmm...
"Once you let the smoke out, it will not work anymore."
#176
Postat 02 April 2014 - 03:26 PM
xorg, la 02 April 2014 - 12:39 AM, a spus:
Salut ,
Nu vreau sa incep ca tine ca nu vreau sa imi cer iertare pentru nimic. In spiritul transparentei putem imparti cele sesizate de tine si sa le discutam punctual.
1 ) Cam cum credeti voi ca asa fara pic de experienta intr-ale legilor puteti scrie un text de lege?
Imi poti spune cum sti tu sigur ca nu am apelat la un jurist ? Pentru ca eu am apelat la cineva care este juristul personal al unui deputat (si nu e propietarul forumului) . Avem si noi resursele noastre.
2) Nu aveti o sansa reala de a negocia cu dansi productiv la nivelul unui text de lege atat de amplu, iar restrictiile astea gratuite si nesolicitate, introduse de dvs. doar pe motiv de bun simt, nu numai ca nu ajuta, dar sunt chiar daunatoare.
De unde sti ca in grupul care negociaza cu MT nu exista oameni cu experienta in negocierea cu institutiile statului ? Si eu si Ovidiu Bora avem experienta pe tema asta .. tu cum ai ajuns la concluzia asta?
3) Din cateva virgule, cativa de “sau”, “si”, plus alte doua trei cuvinte plasate corespunzator, se poate schimba cu totul sensul acestei legi.
Imi poti spune unde e exact problema ? Care articol din ordin are virgule puse gresit sau unde s-ar putea intelege gresit . Chiar vreau sa vad virgula gresita care ne ia drepturile, virgula fara de care ordinul ar fi fost altul.
4 )Oare constientizati ca in definitia aeromodelului data de dvs. se incadreaza si un avion de hartie care ar trebui sa respecte reglementari aproape la fel de stricte ca un ULM?
Tu constientizezi ca noi nu am putut controla tot ce scrie in ordin ? Noul ordin a venit scris si noi am dat opinie pe el . Mai departe anumite lucruri au fost refuzate de MT . cei 120 m au fost impusi de MT dupa discutiile cu celalate parti implicate si nu s-a putut discuta deloc pe aceasta tema. Ce s-a propus a fost ca in anumite conditii sa putem depasi. Ei au limitat la 120 noi am vrut sa marim sau sa castigam ceva in plus. Tu cum ai fi abordat problema.
Nu noi am scris ordinul. Ni s-a dat sa spunem ce nu ne place..nu sa il modificam sau sa il construim de la zero.
Conform ordinului poti zbura oriunde in limita a 120 m. Asta a fost pozita de nemiscat a MT. In afara de restrictia asta de 120 m, restrictie pe care nu o putem modifica ce anume te mai restrictioneaza ?
5 ) De unde va vin de exemplu indeile astea cu obligatia operatorului aeronavei de a se asigura ca nu raneste animalele?
Ti se pare normal sa nu aiba grija si sa le loveasca ? Ar fi normal sa zbori si sa intri intr-o cireada de vaci sau intr-o ferma de animale si totul sa fie ok nu ? Cauti nod in papura.. chiar esti deranajat de faptul ca statul roman se asigura ca cetatenii protejeaza animalele ?
6) Chiar vreti sa transmiteti ideea ca hobbyul asta reprezinta un pericol pt. animale?
NU. E normal sa ceri in lege protectia mediului, animalelor sa te asiguri de siguranta oricui. De ce vezi asta o problema ?
7)Poate ne trezim maine poimaine controlati de aia de la prtectia animalelor ca am ucis o musca cu elicea. Dintr-o gluma proasta ca asta se poate naste oricand o obligatie legala numai buna de respectat.
Realy ? Daca lovesti si omori cu un aeromodel un animal .. sa zicem protejat de lege sau un animal al unei persoane (pet sau vaca ..cal oaie) ... crezi tu ca ordinu e ceea ce o sa te protejeze de plata animalului sau o investigatie ? sa discutam si cu musca sau incercai sa faci misto ?
8)Pana acum nu am vazut insa o solicitare explicita a dvs. pt drepturile modelistilor la care MT sa raspunda ca nu se poate, am vazut doar un raspuns prin care insasi MT va atentioneaza ca incercati sa ingraditi si cea ce dansi nu au reglementat prin ordinul asta. Cam ce fel de negociere poate fi asta?
Parca ziceai sa cerem ajutorul unui jurist. Pai am facut-o .. dreptul nostru ca modelisti vs dreptul ULM-istilor. Toti avem aceleasi drepturi. Statul este obligat sa imparta dreptatea asta . Daca depasim 150 m intram pe spatiul lor.. deci incalcam drepturile lor.. si invers e valabil. Siguranta bate orice dezbatere despre drepturile astea de care vorbesti. Crede-ma am vorbit cu juristul si asta nu tine.
Nu am pretentia ca o sa iti schimbi atitudinea sau parerea , din cati ani am citit forumul asta cam nimeni nu citeste sa inteleaga sau sa isi faca o parere ci doar sare la sfarsit sa isi dea cu parerea .
Ai facut niste prezumtii gresite cand ai scris mesajele aici si ai asumat ca negocierile cu MT se fac gresit. Negocierile se fac cum dicteaza MT pentru ca noi, hobbisti nu suntem organizati (tocmai din cauza discutiilor de genul asta) si ca atare nu au cu cine sa vorbeasca. Faptul ca au acceptat cativa hobbisti la aceste negocieri si faptul ca au si raspuns la anumite cerere este un pas enorm. Noi "pe persoana fizica" cum zice un domn primar nu aveam ce sa cautam acolo.
Pe de alta parte toti dorim ca in germania ca in anglia si ca in occident dar nimeni nu isi asuma costurile de infiintare a unei asociatii asa cum e in vest , discutam discutii fara sens (cum e aia cu musca sau forma geometrica a zonei in care ai semnal la aeromodel) si ne opunem din rasputeri.
Ia-o incet, citeste cu atentie si nu sari la un raspuns ci gandeste-te ca poate nu ai avut si inca nu ai toate informatiile necesare pentru a trage concluziile astea. Gandeste-te ce castigi daca inflamezi forumul fara sa propui nimic concret si fara sa ajuti miscarea.
N-am pretentia ca o sa fie bine si n-am pretentia ca o sa salvam modelismul , romania si democratia . Am pretentia ca ne chinuim cu totii sa rezolvam problema.
Revenind la ARA , inscrierea nu e obligatorie si nu cere nimeni nimanui sa se inscrie . Din ce vad la altii pe aici ii deranjeaza aparitia si urla ca ei nu se inscriu. Pai nici nu trebuie si nu inteleg de ce va deranjeaza ca se infiinteaza ? Daca nu va obliga nimeni la nimic... de ce va deranjeaza.
Nu inteleg si n-am sa inteleg niciodata felul asta de a aborda o problema .
#177
Postat 02 April 2014 - 07:21 PM
Ar mai trebui spus ca nu toata lumea stie ca:
ZOD = Cristian Dinu
BIG = Ovidiu Bora
old-boy = Dorel Pojar
Andrix_y = Andras Babos
adica nu sunt chiar bebelusi in modelism (si BIG e doctor in parapanta si legislatie aero)
ZOD, la 02 April 2014 - 03:26 PM, a spus:
Imi poti spune cum sti tu sigur ca nu am apelat la un jurist ? Pentru ca eu am apelat la cineva care este juristul personal al unui deputat (si nu e propietarul forumului) . Avem si noi resursele noastre.
2) Nu aveti o sansa reala de a negocia cu dansi productiv la nivelul unui text de lege atat de amplu, iar restrictiile astea gratuite si nesolicitate, introduse de dvs. doar pe motiv de bun simt, nu numai ca nu ajuta, dar sunt chiar daunatoare.
De unde sti ca in grupul care negociaza cu MT nu exista oameni cu experienta in negocierea cu institutiile statului ? Si eu si Ovidiu Bora avem experienta pe tema asta .. tu cum ai ajuns la concluzia asta?
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#178
Postat 02 April 2014 - 08:01 PM
old-boy, la 02 April 2014 - 12:28 PM, a spus:
Parerea mea pe care o sustin cu tarie oriunde, pentru a face ceva constructiv pentru aeromodelismul ca si hobby trebuie sa renuntam la bisericute, orgolii si muschi. Sunt convins ca indiferent cum va fi modificat ordinul 8 vor egzista nemultumiti, vor egzista zburatori care vor zbura cum vor muschii lor, si vor egzista pasivi care se vor bucura ca altcineva le vor rezolva problemele legislative(fara ca pasivul sa contribuie cu bani sau timp).
Referitor la ce a spus Vlad in legatura cu combustibilul, ar fi bine sa stiti ca in ancheta care a avut loc un act care a ajutat foarte mult a fost o declaratie a presedintelui de club in care se scria ca cei doi modelisti implicati sunt legitimati si folosesc metanolul in scop sportiv.
Daca a reiesit din ce am mai aberat si eu prin topicul asta ca am acuzat pe cineva ca face ceva pe ascuns ... imi cer scuze public ... nici macar nu am gandit asa ceva , si nici nu imi amintesc sa o fi spus-o .. am idiotul obicei sa scriu mult si prost si posibil sa se fi strecurat vre-o
greseala , vre-o expresie interpretabila ... inca o data daca asa a iesit ... MII DE SCUZE !
In rest bafta in ce faceti !
#179
Postat 03 April 2014 - 01:29 AM
@ZOD
Daca negocierile se fac cum dicteaza MT, de ce la mai numiti negocieri? Cred ca devine inutila orice alta discutie despre rezultate, juristi, avocati si echipe de negociere. Ce ati dori sa mai discutam aici? necesitatea introducerii reglementarilor privind protectia animalelor? In spiritul transparentei ar fi fost bine sa stim si noi din timp cum stau defapt lucrurile, pana acum stiam doar ca sunt porti largi deschise negocierilor cu MT.
Aceasta postare a fost editata de xorg: 03 April 2014 - 01:31 AM
#180
Postat 03 April 2014 - 07:30 AM
xorg, la 03 April 2014 - 01:29 AM, a spus:
@ZOD
Daca negocierile se fac cum dicteaza MT, de ce la mai numiti negocieri? Cred ca devine inutila orice alta discutie despre rezultate, juristi, avocati si echipe de negociere. Ce ati dori sa mai discutam aici? necesitatea introducerii reglementarilor privind protectia animalelor? In spiritul transparentei ar fi fost bine sa stim si noi din timp cum stau defapt lucrurile, pana acum stiam doar ca sunt porti largi deschise negocierilor cu MT.
Nu te face ca nu intelegi. MT conduce aceste negocieri si noi nu suntem pe pozitie de putere . Acum e mai clar ?
Iti repet, MT a venit cu textul ordinului si a intrebat "Aveti comentarii" . Noi am trimis comentariile , tinand cont si de ce s-a discutat aici si de parerile noastre. MT a zis simplu "luati 120 m ca altceva nu mai dam" .
Gandeste-te un pic, lasa intrebarile retorice si vezi dincolo de orgolii si nervi. Fiecare din echipa care a participat la construirea raspunsului face altfel de aeromodelism. Walter vrea planoare si sa zboare la munte cand si unde ii place , Big are intalnirea de la RR unde se strang cei mai multi modelisti, Andras zboara si el drone si avioane foarte mari . Am trimis tot ce era de trimis, dar ai impresia ca deciziile le luam noi :) Crede-ma mi-ar placea.
Crezi ca noi nu suntem un pic botosi pe tema celor 120 m ? Evident ca suntem... si acum ce sa ii fac ?
Ce facem cu ARA ? Pai au explicat altii aici foarte clar . Daca ARA exista inainte sa apara ordinul, puteam negocia de la inceput pe alta pozitie si aveam altfel de putere. Acum e un pic tardiv.. Dar incercam sa dregem problema pt viitor.
Din pacate o asociatie de genul asta se face greu, oamenii nu cred in nimic si e normal .. dupa ce ai zburat liber acum sa te inregimentezi brusc sub conducerea ... cui ? Ca in modelism exista bisericute si bisericute. Cauta pe forum sa vezi ca eu nu ajung la RR, totusi fara niciun resentiment am ales sa fac echipa cu Ovidiu Bora (si el la fel) si sa mergem mai departe. Si poa sa imi dea sangele pe nas dar nu ma las.. Trebuie sa facem asta.
E normal sa existe rezistenta si diferente de opinie. Cand expui o idee de genul asta la 19.000 de forumisti ...e evident ca exista si pareri impotriva.
Ce nu inteleg si la asta as vrea un raspuns. Dam exemplu germania , tarile civilizate dar nu vrem sa ajungem acolo . Cum asa ? In germania sunt cluburi, se platesc cotizatii, asigurari...Voi cum credeti ca vom ajunge acolo ? Pe gratis ?
Inca una si pt tine Xorg si pentru restu : Credeti ca cu intrebari retorice si negativism ajungem undeva?